Best branding: thirsty bitch.
Pe podul Basarab un Logan albastru a mers la aspirație pe banda a doua, până când s-a terminat podul, când a dat semnal că el face dreapta. Am oprit în paralel cu el și am salutat-o pe doamna mă-sa cu adânc respect. Singurul lui răspuns a fost “mă băiete”. Jeg uman.
Două benzi libere, jegul care a avut 60.000€ să își ia Volvo n-a mai avut bani să își ia și retrovizoare. Mitul “merg pe banda asta și mă dau la o parte când vine cineva” nu funcționează. Jegurile stau pe ultima banda până când le crapă pipota în ei să se dea la o parte.
Și la subiectul titlului: băi, am observat ceva în București: 3 benzi se fac două, traficul e liber, toată lumea se încolonează frumos pe două benzi. De două ori a ieșit un lache din coloană să vadă el dacă nu cumva noi stăm aiurea și ar avea el loc să se bage. De două ori le-am tăiat accesul, de două ori m-au claxonat. Nu, coițe. Ai încercat să fii jeg, nu a mers, taci și înghite. Nu fi supărat. Nu fi coios. Ai încercat, n-a mers, aia e. Ciocu mic. Dar nu, bucureșteanul vrea să sară două mașini și se supără când nu-i merge.
Claxoanele lor au fost lacrimi de înger. Ai ieșit din coloană și voiai să o sari și ești supi? Fuck off!!!
Altfel, altfel sări șinele de tren când ai 21 gardă la sol.
La noi nu o să vezi așa ceva : https://www.youtube.com/user/Lomak1581
alea sunt fake mai mult de jumate.
aici gresesti. chiar nu sunt fake.
Man, fără judecată sau impresii de superioritate dar n-am mai condus de ani de zile și nu m-am mai stresat cu kkturi dinastea de atunci.
Chiar e sănătos nu numai să faci parte din ele dar să și depui efort să ții minte toate întâmplările astea în așa detaliu încât poți să scrii articole despre ele?
O fi defect profesional
@Marsten, dacă pui din nou mâna pe volan, în câteva zile îți aduci aminte toate înjurăturile pe care nici nu știai că le știi.
dacă nu aveam blog, nici eu nu le țineam minte.
Saptamana trecuta a incercat unul o sarita din asta pe partea dreapta pe Iancu de Hd. in fata la ING. A venit tare de tot, fara semnal fara jena, fara nimic. Nu l-am lasat, a venit din urma si foarte nervos ma intreba ca nu l-am lasat si pe el sa se bage „ce se intampla daca il lasam?”. Gunoaie, nu trebuie iertati.
Acolo încă e confuzie mare cu semaforul ăla nou de stânga pt Roma
Ioan, jegul a depasit coloana pe prima banda care e libera in intersectie din cauza ca se infunda in masinile parcate in fata sediului ING. Semaforul de stanga e si ala o problema. Multi ies din pasaj merg pe banda 3 care avanseaza un pic mai repede si pe urma se baga cu japca pe banda 2, la limita „cand isi dau seama” ca banda e pentru viraj la stanga. Daca nu ii lasi se supara, desi in sufletul lor stiu ca sunt jeguri si ca nu procedeaza corect. Cei de pe banda 1 fac la fel si in acest mod simplu avem o artera aproape blocata din cauza ca unii nu vor sa respecte niste reguli simple pentru binele tuturor.
Valeriu, explicatia lor intotdeauna va fi ca marcajele sunt optionale.
Serios, ei cred ca e legal ce fac.
Asa le faceam si eu la astia de erau ei destepti si ieseau din coloana, ca ce cacat el e fraier sa astepte ca toti muritorii? Si stateam in fata lor, pana se punea coloana in miscare si-si vara curul inapoi. Tu te oftici, ailalti rad de tine, eu nu ma dau la o parte, toata lumea castiga.
– vai, bietul de el, a murit la 50 de ani, așa de tânăr, oare de ce?!
– conducea ca un jeg prin bucurești.
meh, am stat in spatele lui un pic, am vazut ca n-are nici un gand sa se dea, am trecut prin dreapta, m-am „oprit” in dreptul lui pana m-a observat si i-am scos limba. am plecat mai departe. el a ramas pe b2.
Cred că îți doreşti foarte tare să te întâlneşti cu Alina Ceuşan în trafic.
Pentru Romania cel mai bun lucru ar fi inlocuirea linei continue cu un parapet. Semafoarele sa fie inlocuite cu bariere si langa trotuar garduri electrice de 2m sa nu treaca pietonii. Cu legi gandite pentru oameni nu merge treaba, trebuiesc echivalati soferii cu bovinele, vaci nebune.
Sarcasm sarcasm, dar nu zici rau. Prin Bucuresti pe unde au pus garduri langa liniiel de tramvai se circula destul de ok, tocmai pentru ca nu mai au carnatii pe unde sa depaseasca coloana de masini. Daca s-ar misca si astia cu ridicarile mai cu spor, deja o dam in lux.
Şi după lacrimile de înger obţin direct aripi de înger când încearcă să depăşească 10 maşini pe deneu sau european pe contrasens.
lasă-mă, că eram într-un microbuz care a făcut odată asta (chiar mai mult de 10 mașini), într-un ambuteiaj oribil într-o a doua zi de Paște pe DN-ul nu-știu-cât Alexandria-București.
fără alt incident decât că l-a oprit puțin poliția, a parlamentat vreo juma’ de oră, degeaba. când a intrat în București, în intersencție la Eroilor s-a încadrat pe banda ”obligatoriu la dreapta” și când s-a pus verde la semafor a făcut brusc strânga tăind calea tuturor celorlalți.
din nefericire pt mine nu am cu ce altceva să mă duc acasă, dar în anul ăla cred că m-am mai dus acasă doar toamna târziu. și apoi mereu am avut grijă să-mi iau concediu și a doua zi după vreo sărbătoare.
îmi mai puneam eu centura în microbuz și înainte, dar de atunci n-a mai fost cazul să n-o pun.
Te felicit ca ai nervi de atatia idioti. Eu am reusit sa ma programez sa nu-i bag in seama.
Ca fapt divers, azi in parcare la Lidl, un coleg de munca parcase la umbra pe loc rezervat persoanelor cu handicap. Desi erau locuri cacalau.
Maine o sa ma joc putin cu el. Respectivul crede in aure si energii. Suficient sa-i spun ca si-a afectat karma. Nu mai parcheaza ala in viata lui in astfel de locuri.
bos, important e să te distrezi. să râzi, să spui glume, să întrebi de mame. nu să fii încrâncenat.
Ai scris greșit Angel eyes
vir sprecken nicht bmw.
dar nici germana nu vorbeste bine la tine!
Pentru mine ieri a fost ultima data cand am sperat ca romanii nu sunt retardati in trafic. Am venit de la Constanta la Brasov. Ghici cum se circula pe a2? 150/h constant ,distanta de o 5-6 metrii intre masini. Daca facea unu o greseala ,se faceau cacat 8-9 masini lejer.
Am mers pe banda 1 cu 120. M-am intalnit cu ei toti pe centura bucurestiului
Păi de asta când e accident pe autostradă e carambol cu 8-9-10 mașini, că bivolii merg „la aspirație”.
Propune-ti sa le gasesti o scuza primelor 5 persoane care te enerveaza/te deranjeaza intr-o zi (se grabeau, sunt bolnavi, au o urgenta etc) – o sa fii mult mai zen!
și pentru restul ce scuză găsești?!
te calmezi pana la al 6-lea
primu e insuficient dotat la mansarda clar, al doilea are neadaptare psihica la traiu in oras, al treilea retard functional de gradu 2, al patru-lea episoade psihotice aleatorii, al 5-lea neadaptare sociala plus incapacitatea de a avea o femeie si tot asa… mai continuam?
Pe A3, pe portiunea cu 3 benzi, toti lesinatii, dar absolut toti, merg pe banda din mijloc.
banda 1 is the best https://i.imgur.com/3U8CPLY
Confirm! Banda 1 mergi cu 140, banda 3 merge cu 100. Nu inteleg si nici nu mai vreau sa inteleg. Ma adaptez.
Asta nu e asa mare problema. Si eu ma impiedic de ei, dar avand pe unde sa-i ocolesc, nu ma deranjeaza chiar asa tare. Pe A3 chiar se circula bine. Fixez viteza la 130-140 de cand intru pe A3 si merg asa constant pana la iesire. Nu se intampla foarte des sa trebuiasca sa franez (ma mai nimeresc cate o data cu masini care vin mai tare din spate iar eu pe banda din dreapta am in fata pe unul care merge mai incet ca mine. Daca am timp sa-i ocoles fara sa il fac sa franeze pe cel care vine din spate pe banda din mijloc, o fac; daca nu, franez si nu-i nici o problema). Cred ca si noi prea vrem ca totul sa se plieze exact pe gustul nostru. Nu e mereu asa. Unii merg mai incet, altii mai repede, fiecare dupa cum se simte in stare. Iar problema cu prima banda din cele 3 (cel putin pe sensul spre Bucuresti) este ca e cam denivelata (probabil de la camioane), asa ca ii inteleg si pe ei ca le e mai usor pe banda 2.
„la cateaua lesinata” e folclor.
fiecare oras are cate o bodega cu numele asta. (sau avea pre 90s)
fainted bitch
Nasoale camerele astea care doar fac poze, nu si filmeaza
Pe traseul meu de dimineata, in Drumul Taberei, pe bucla, exista o zona in apropiere de Piata Moghioros unde exista 3 benzi. Sensurile sunt separate cu copaci si iarba. Banda a treia este pentru stanga si dispare in zona de 150m pana in intersectie, acolo unde dispare si separatia intre sensuri ca e inca santier in lucru, dar apare un gard de santier intre sensuri. In general banda a treia este folosita pentru a taia coloana, clar si la obiect. Catre stanga e inutil sa mergi, nu ajungi nicaieri, toate aleile intre blocuri sunt blocate, nu poti iesi nicaieri catre Timisoara. In fine, ce credeti ca fac cei cu un minim bun simt pentru a mima bunul simt?
Vin tare pe banda a treia, vireaza stanga, intra intre blocuri, se intorc si apoi revin in punctul unde ar fi trebuit sa reintre in coloana. Poti sa-l refuzi? Nu, ca ese dintre blocuri si vrea sa intre in trafic.