Renault Latitude testdrive (2011)

Nu sunt prea multe de spus despre Renault Latitude. Limuzină de lux, spaţioasă, rapidă (3.0dCi), 240CP, cutie automata, piele, bordul clasic Renault pic modificat, maşina se plasează deasupra Laguna în gama Renault şi se adresează, la fel ca şi Citroen C5, celor care doresc o limuzină discretă.

Dar, conform ideilor de aici, e prea balenă şi prea mare pentru gustul şi poziţia mea.

 

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

28 comentarii

  1. Ha haaaa,te-am facut macar pe subiectul asta :)
    Am testat-o inca de acum 2 luni cred, cand am fost trimis cu una la spalatorie (derectorului nostru i-a fost data ca masina de serviciu).
    Interiorul nu lasa loc de comentarii, este peste tot ce a avut Renault pana acum, dar la fel ca si tine, dimensiunile nu sunt pe gustul meu, E cam barca, Deh…. desigh corean (Este Samsung SM la origine).
    C5 -ul este rivalul Lagunei, dupa parerea mea, C6-ele este pe undeva in clasa lui Latitude.

    00
  2. hehe…am vazut una identica asta seara pe la grozavesti, dar pe banda aia argintie din spate scria „safrane” si avea numar de bulgaria…

    00
  3. wtf? presupun ca glumesti… de ce ar fi prea mare pt tine si pozitia ta? E un Q-car foarte reusit.

    00
  4. True – fund de Lexus. Si masca e cam de Passat.
    Dar azi nu mai ai cum sa scoti ceva 100% original. Sau poate daca te chinui destul iti iese ceva original, dar sunt sanse mari sa fie cel putin respingator – vezi Nissan Juke. Nu degeaba n-a mai folosit niciun producator auto design ca ala pana acum.

    00
  5. scaunele alea is a naibii de confortabile :))

    00
  6. Bot de VW, fund de Hyundai. Restul ar trebui sa fie OK.

    00
  7. e măricică, dar artă destul de bine. mie îmi place

    00
  8. patraulea, pentru că sunt la varsta la care sunt incă un coinac. e clar că nu e luată din banii mei dacă mă vezi cu ea pe stradă. e mare lucru să-ţi ştii locul.

  9. Nu stiu de unde vedeti Passat la bot, ca prima oara mie mi s-a dus gandul la Saab. Cum se simte plasticul bordului? Mie imi lasa impresia de aspect ieftin.

    00
  10. Nu inteleg unde e problema?
    E adevarat, si eu m-am uitat ciudat acu 3 ani cand am vazut in strainatate facand coada la GPL masini precum BMW seria 5,7, X porche etc.
    Apoi am condus si eu masina cu GPL si mi-am dat seama ca merita din plin: Una e impactul psihologic la benzinarie cand iti lasi jumate de portofel pentru o saptamana, si una e cand lasi mai putin si uiti cand ai alimentat ultima data.
    Dar asa suntem noi, romanii: Vecinul trebuie sa ne vada ca ne permitem sa cheltuim! Cum sa stau in Pipera si sa am Logan in fata casei?
    90% dintre romanii bogati sunt PARVENITI. Nu au habar ce inseamna adunarea averii, pastrarea ei.
    Strainii in schimb, cei mai instariti, au lucrat din greu , asta daca nu au mostenit o avere adunata pe parcursul mai multor generatii, si odata cu ea, obligatia morala de a o pastra/mari pentru generatiile viitoare.
    Daca imi permit luxul, dar pot avea luxul acela mai ieftin, de ce sa il refuz? Pana la urma in strainezia am observat: zgarcenia este cheia! Nu sunt putini cei care isi permit produse premium cu usurinta, dar totusi le aleg pe cele low sau middle.
    Cheltuind mai putin aduni mai mult! Cheltuind mai putin iti permiti mai multe.
    Desteapta-te Romane!

    00
  11. Iti dai seama cate masini sunt in B daca deja s-a ajuns la combinatie de 3 numere-in curand(5 ani) se va ajunge si la 4!
    P.S. Imi placea vechiul Laguna-ala cu stergator pe luneta; model 2003 i think!

    00
  12. @zoso
    Locul ti-l stii dupa cati bani faci, nu dupa varsta. Daca faci 200k pe an la 30 de ani, nu vad de ce nu e locul tau intr-un A8 de exemplu. Iar un Latitude incepe de la 21k, mai mult doar cu 2k decat a fost Megane-ul tau nou.

    Cred ca va scapa esentialul cu masina asta. Nu e o masina de lux, de fite, de imagine. E o masina de familie mare, spatioasa si bine dotata. O Toyota Camry europeana, adica o cutie mare si confortabila cu care sa iti duci nevasta si cei 2/3 copii in excursii.

    Preturile sunt pe masura. Latitude de baza costa 21k cu motorul de 2 litri/140 CP, cel mai scump fiind 3.0 dCi la 36k. Tinand seama ca alte masini Diesel de 4,9 metri cu cutie automata sunt 50k (A6 3.0 TDI 204 CP, BMW 525d 204 CP), si probabil nu sunt la fel de bine dotate, e clara pozitionarea acestui model.

    Daca mare insemna lux si fite, conduceau toti cocalarii Logan MCV…

    00
    • @Adi: aia mare de carat familia in weekend e laguna. asta e deasupra ei. mă rog. detalii. nu e vorba de bani neapărat, tipul care mi-a vândut meganul a mai pus 2 mii şi şi-a luat bmw 530d. teoretic, mă puteam screme şi eu de banii ăia, numai că el e directoraş la o agenţie, iar eu lache flauşat. articolul ăla cu ce maşină ţi se potriveşte e scris din inimă. da, sunt şi tipi de 30 care fac bani mulţi şi au nevoie de un bmw 330 să arate cine sunt. not me.

  13. e misto masina, e spre lux, dar aici intervine mentalitatea. cine kkt isi renault ca sa se afiseze? trebuie sa fii nebun sa nu-ti iei un x5-6 sau touareg sau ML. evident, nimeni nu uita de marele alb – q7.

    deci… targetul lor e pe undeva prin franta, poate un pic din germania si apoi pe cine or mai pacali.

    00
    • @Vlad: probabil şi directorii francezi veniţi in românia (expaţii). sau cei care vor lux, dar nu vor să apeleze la tripleta coca.

  14. @zoso, exact. Ca si Koleos de altfel….

    00
  15. @zoso: Poti muta comentariul meu la locul potrivit? Mersi.

    00
  16. @zoso: ai scris cam telegrafic. Ce inseamna soft si fast de pe consola centrala (poza 9) ?

    00
  17. Nu e cam putin 240CP la 3.0, fie el si diesel?

  18. da ma, dar cutie automata. Si instant te muti pe locul din spate si te dai pe twitter :))

    00
  19. Total de-acord, mi se pare decent sa nu iti iei masina peste statutul tau, mai ales cand te duci in categoria executive unde nu ai scuza „imi place sa o conduc” cum ai avea la un M3 sau la un IS-F. Dar asta nu e masina de show-off, e pur si simplu o masina foarte confortabia la un pret civilizat – sau in fine, asta e parerea mea. Poate ca nu-s eu suficient de obiectiv.

    E laudabila modestia, dar hai ca nu esti de profesie chiar insurubator de capace la PET-uri de bere… ai un oarece statut, si daca din munca ta onesta faci destui bani incat sa iti permiti masina asta, de ce nu? Masina e discreta – nu e un Louis Vuiton pe roti, asa ca nu vad de ce sa te infranezi de la a ti-o cumpara. Si asta o zice unul care totusi vede ceva gresit in povestea lui paheton cu A8 la 20 de ani, deci as zice ca totusi vad ridicolul acolo unde acesta exista.

    Singura mea ingrijorare apropos de Latitude ar fi daca nu cumva va urma traiectoria altor Renaulturi de lux din trecut, cum ar fi Safrane sau Vel Satis, al caror confort era greu de depasit, dar care au fost niste mici dezastre din pdv tehnic si ca urmare aveau niste valori de ravanzare atat de slabe incat in 5 ani pierdeai echivalentul unui Megane.

    00
  20. @zoso
    Locul ti-l stii dupa cati bani faci, nu dupa varsta. Daca faci 200k pe an la 30 de ani, nu vad de ce nu e locul tau intr-un A8 de exemplu. Iar un Latitude incepe de la 21k, mai mult doar cu 2k decat a fost Megane-ul tau nou.

    Cred ca va scapa esentialul cu masina asta. Nu e o masina de lux, de fite, de imagine. E o masina de familie mare, spatioasa si bine dotata. O Toyota Camry europeana, adica o cutie mare si confortabila cu care sa iti duci nevasta si cei 2/3 copii in excursii.

    Preturile sunt pe masura. Latitude de baza costa 21k cu motorul de 2 litri/140 CP, cel mai scump fiind 3.0 dCi la 36k. Tinand seama ca alte masini Diesel de 4,9 metri cu cutie automata sunt 50k (A6 3.0 TDI 204 CP, BMW 525d 204 CP), si probabil nu sunt la fel de bine dotate, e clara pozitionarea acestui model.

    Daca mare insemna lux si fite, conduceau toti cocalarii Logan MCV…

    00
  21. eu n-aş condamna etalarea statutului. ai bani de mercedes, mergi cu mercedes. ţi-o impune şi statutul social sau profesional, e ok. chiar cu unul mare. maşinile alea sînt făcute pentru cei care nu-şi pun problema benzinăriei.
    în ce priveşte mărcile franţuzeşti, ele au avut, după celebrul ds, nenumărate tentative de a se stabili pe segmentul mare, aproape monopolizat de mercedes, audi, bmw, jaguar, lexus. în europa, unde cumpărătorii acestui segment sunt foarte conservatori, e aproape imposibil. de fapt, și-au făcut-o cu mîna lor, fiind celebri zeci de ani prin calitatea proastă și soluțiile inovatoare, dar insuficient testate. mi-e greu să cred că latitude va fi un succes. culmea, ei au o marcă cu notorietate în portofoliu, e vorba de infiniti, de la nissan. ar putea marșa cu ea, inclusiv în america.

    00

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.