Realizatorii “Realitatea all-inclusive” merită un stadion plin de recunoştinţă

Degeaba se cacă unii pe ei că Ministerul Turismului o sponsorizează cu 200.000€, emisiunea e una dintre cele mai bune chestii de la TV şi dacă ar fi promovată ca lumea, ar putea deveni un Top Gear românesc, pentru că potenţial are. De emisiuni de genul ăsta avem nevoie, nu de Danuţ SRL.

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 3$

29 comentarii

  1. Si chiar daca ar fi sponsorizata emisiunea de Ministerul Turismului, care-ar fi problema? Ba din contra. Doar sa ia aia 200k de la TVR si sa ii dea alora de la Realitatea.

    00
  2. la asta m-am gandit si eu. sa le dea tvrului, sa faca o emisiune proasta si megalomana si degeaba.

  3. dănuț.srl e o emisiune? moooaaaa!

    00
  4. 200K EUR pentru câte ediţii?

    00
  5. @someone:
    Citat:
    Printr-un raspuns la o solicitare a HotNews.ro din data de 28 mai Ministerul Turismului detaliaza aspectele contractului: „Productia unui minijurnal zilnic de 10 min intitulat Realitatea All Inclusive, in valoare de 832.167 lei, in care sa fie prezentate diverse destinatii turistice din Romania pe postul de televiziune Realitatea TV in perioada 18 mai-30 septembrie 2009”

    00
  6. La TVR era o emisiune interesanta de turism/calatorii (extrene), Bazar.

    00
  7. sunt de părere că realitatea a ajuns printre cele mai bune posturi tv din ţară.

    00
  8. Sper ca ai fost ironic la comparatia cu Top Gear (UK), n-au nici cea mai mica legatura :). Iar in legatura cu emisiunea oare va arata cum „ministerul turistului” isi bate joc de tot ce inseamna turism romanesc neavand nici un program real pentru sprijinirea acestuia?

    00
  9. Corect, emistiunea e foarte misto, promoveaza ce mai avem si noi prin tara asta, mai e o emisiune misto de genul acesta pe TVR2 numita Bazar dar se refera la locatii turistice internationale

    00
  10. Nu e vorba ca nu o fi o emisiune faina. Dar crezi ca face 200k?

    00
  11. Sunt 20 de saptamani de emisiuni deci 10.000 pe emisiune. Zilnic inseamna 1428 de euro per emisiune. Ce zici, msrp, o fi putin, o fi mult? Ai lucrat in tv sa stii ce inseamna productia unei emisiuni? O televiziune este o companie, care trebuie sa-si acopere cheltuielile, sa plateasca taxe, angajati si sa mai faca si profit ca e companie, nu e ONG sa faca fapte bune.

    00
  12. de ce platim o tara intreaga taxa radio tv? sa faca Ministerul Turismului emisiune 24 din 24 ca are unde si e gratuit, TVR are 5 sau 6 canale si platine de noi si ar putea sa dedice chiar un canal pentru turism.

    00
  13. Sa promoveze ce ?
    Poate turism off road, sa vii cu 4×4 sa vizitezi Romania. Si cu toaleta ecologica dupa tine. Si cu dictionar ca aici engleza e limba straina rau de tot pt multi care lucreaza in turism.

    00
  14. Nu cred… zoso laudă o emisiune din România.
    Gata, mă convertesc la islamism.

    00
  15. @TheBeast: Promovarea se face acolo unde conteaza, unde se uita potentialii clienti, nu unde e gratis. Asa pot sa le fac si eu promovare pe blogul meu. Si? Cui ii pasa? Cati romani cu stare materiala suficenta se uita la TVR?

    @mArius: orice faci trebuie promovat. Mor cand ii aud mintile crete cu „de ce sa promovam turismul, ca avem drumuri proaste”. Bine, ba, hai sa nu mai promovam nimic, hai sa nu mai facem nimic pentru ca nu ne iese perfect! Hai sa ne bagam picioarele si sa ne plangem! Ai fost vreodata pe autostrazile din Italia sa vezi ce aglomerate sunt? Ai fost vreodata in Turcia sa vezi cati vorbesc engleza intr-un hotel? Doar personalul care intra in contactact cu clientii. Si, stii ce misto? Majoritatea turistilor lor nu stiu engleza. Si nu e asta o problema prea mare. Daca si ai nostri ar avea clienti straini in mod constant, te asigur ca le-ar invata limba. Pentru ca ar aduce bani in mod constant si cei care ar da tepe nu ar putea sa reziste. Dar nu, hai sa nu promovam nimic pentru ca suntem prosti si pentru ca Romania e poplata de romani ca tine!

    00
  16. Totusi de ce emisiunea n-a fost marcata ca ‘publicitate’? Eventual cu mesajul: Ministerul Turismului va aduce/propune Realitatea all-inclusive? Procedand asa… dand banul pe un produs pe care apoi l-a abandonat nefolosit, MT lasa impresia unei tranzactii pe sub masa, departe de ochii curiosilor. Oricum Realitatea TV e pasibila de sanctiune, legea spune clar ca e obligatoriu ca o emisiune de genul asta sa fie marcata ca ‘publicitate’. Ca emisiunea era buna sau nu, asta e alta discutie, insa soarta banului public, aruncat pentru a castiga bunavointa unei emisiuni si pentru a spala cadavrul unui minister mort de ani buni, asta ar trebui sa fie miza.

    00
  17. @mihai: asa-i ca nu ai vazut vreodata emisiunea pana la capat?

    00
  18. NOU
    #19

    GENIAL! ce abordare, nene, te doare bila!
    problema nu ca e emisiunea misto sau naspa, ca e un pret exagerat sau onest, ca e pe emisiune sau pe luna.
    problema e ca banii s-au acordat fara licitatie publica iar ‘legea achizitiilor publice” spune ca la suma asta trebuie licitatie. musai.
    stai ca-mi vine sa rad… lege… AHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHA. lege, ahahahaahhahahahhah
    doamne, e ras din ala nervos. lege
    ahahahhahahahhahahhahaha

    ” e adevarat ca l-a-njunghiat dar ai vazut cu cata arta i-a sectionat carotida? il bagam la parnaie sau ii facem o vemisare mica?”
    ba voi sunteti intregi la cap?

    00
  19. Ce nume de emisiune e asta „all inclusive” ? Sau mai vad tot la Realitatea, pe la stiri.. „Breaking news” e normal asa ? Ce suntem noi ? Stiu engleza, dar tot ma enerveaza..

    00
  20. multumesc … prietenii stiu de ce 🙂

    00
  21. @nashu_mare : nu am zis sa nu mai facem nimic, ci sa facem drumuri si ordine in turism.
    Ai o atitudine de copil caruia nu ii convine nimic si arunca cu jucarii in stanga si in dreapta, uitand ca nu intelegi ce spun.
    Nici afara nu e totul perfect, dar ne iei de prosti daca nu vezi ENORMELE diferente de infrastructura, civilizatie si ce vrei tu dintre noi si ei.
    Nu inteleg ce nu intelegi, sau ce te faci ca nu intelegi din ce zic eu: eu zic sa facem drumuri, ordine in turism, sa aplicam legile. APOI promovam.
    Unde gresesc ? Poti sa raspunzi punct pe punct sa iei ti se urca sangele la cabeza ?

    00
  22. licitatie sau nu..se pare ca e singurul post tv care a luat in seama promovarea turismului si chiar face treaba

    00
  23. Zoso, oi fi eu mai greu de cap, dar nu ma prind de unde pana unde asemanarea cu Top Gear. Stiu, ai mai explicat: „e vorba de a face misto o chestie extrema”. Dar nici aici nu ma prind. Din punctul meu de vedere, Realitatea All Inclusive e doar o emisiune draguta si atat. Avem locuri frumoase in Romania ce merita promovate, dar vine iar intrebarea aia data naibii: cum ajungem acolo? (sau mai bine zis „in cat timp ajungem?”).

    00
  24. @mArius: Nu te apuca vreodata sa iti faci o firma sau pune-ti prietena/nevasta sa iti administreze banii de salariu! E un sfat prietenesc.

    Promovarea se face la orice chestie buna ai avea, nu la chestiile rele. Si, cand ai ceva bun, il promovezi. Nu facem promovare drumurilor, nu facem promovare hotelurilor, facem promovare obiectivelor turistice. Englezii au niste hoteluri de rahat si scumpe iar drumurile sunt invers dar pe cati ii vezi sa se planga? Nu astepti ca totul sa fie bun ca nu faci decat sa ingropi banii… Cu atitudine de genul asta ramane fata mare si neftta, „nu, nu e chiar perfect, nu acum, mai astept, nu, nu e genul meu”.

    00
  25. 1. Emisiunea de pe Realitatea prezinta niste locatii extraordinar de pitoresti, unde oricine vrea sa petreaca un week-end sau un concediu fara manele, cocalari, miros de mititei pe gratar, o poate face relativ ieftin si in liniste si cu amintiri pentru toata viata.
    2. Daca nu ar exista Danutz SRL, Danutz ar muri de foame. 🙂

    00
  26. @nashu_mare: da, orice lucru bun pe care il faci trebuie promovat.
    Ce lucruri bune s-au facut in turismul romanesc ?
    A…nimic.
    Personal, mi s-a intamplat destul de des sa vreau sa ajung intr-o locatie foarte frumoasa, insa am renuntat cand am auzit ca sunt drumuri foarte proaste ba chiar mi s-a intamplat sa renunt sa ajung la destinatie din cauza drumului impracticabil.
    Si atunci, ce rost are sa promovez o locatie turistica daca nu pot ajunge la ea decat cu 4×4 ? Eventual sa precizam in reclame ” veniti doar daca aveti 4×4, avem drumuri proaste „.
    Nu stiu unde vezi tu logica de a promova o locatie turistica daca drumuri nu sunt si, odata ajuns acolo esti jecmanit.
    Nu crezi ca ar fi mai logic ca intai sa nu mai aruncam banii pe geam ci sa facem drumuri, sa facem niste controale la sange si apoi sa venim cu promovare intensiva ? Ca asta inseamna strategie, step by step, nu sa te apuci sa promovezi frumusetile Romaniei insa daca vrei sa ajungi acolo sa injuri la fiecare groapa.
    Mai concret, ia exemplul unui turist strain care vede o reclama frumoasa, vine in Romania dar da intr-o groapa, isi strica masina, ajunge cu chiu cu vai la destinatie, gaseste mancare proasta si tot tacamul.
    Crezi ca in situatia asta ar merita promovarea ?
    Eu zic ca nu.

    00
  27. Mirela vasadi e spatele ei e un paianjen si se iuta la mirela vasadi langa cristina sincai.Cristina sincai se sperie de un paianjerul periculos in piept cu rochie albastra,zic asa!

    00
  28. Astzi suntem in 16 august 2009.Mirela vasadi este spatele ei e un paianjen si se iuta la mirela vasadi cu camasarosie,dsoar cristina sincai se sperie de un paianjen cu camasa albastra iti vine paianjenul in pieptul lui cristina sincai si a plecat,zic asa!

    00

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.

Pun clipuri pe Youtube