Specie de internaut: răzgândacul revoltat

Toată lumea a pățit asta, fără excepție.

Ai luat în teste un Audi de 60.000€ și ai scris de el pe blog, pe site, pe forum, pe orice alt suport de internet. Doi, trei sau patru ani mai târziu scrii un articol despre cum nu îți place berea X sau telefonul Y. Și primești un comentariu de genul:

voiam să îmi iau un audi ca ăla testat de tine, mă ducea la 86.000€ cu tot cu opțiuni, dar am văzut că nu îți place berea X, așa că m-am reorientat și mi-am luat altceva. și le voi scrie și celor de la audi că din cauza ta au pierdut un client. boule!

Și culmea e că unii dintre ei scriu (gen 1%, nu vă îngrijorați) și unii chiar lasă numărul de telefon și poartă o discuție cu departamentul de PR al companiei respective. Care dialog decurge cam așa:

– Bună ziua, Gigela de la Audi sunt, am primit emailul dvs., ne pare rău să auzim așa ceva, ne cerem scuze, am vrea să vă trimitem cadou o șapcă și un ceas din partea noastră, fără obligații, dacă sunteți de acord.
– Da, sigur, adresa mea este…
– Bun, mulțumim, ne cerem scuze încă o dată. Voiam să vă întrebăm, ce mașină ați ales, dacă se poate să ne spuneți doar marca.
– Ah, nu, eu am 17 ani, mașină la anul, mi-a promis tata că mi-o dă pe a lui din când în când.

Sau, și mai amuzant:

– Bună ziua, sunt Gigi Betonu, vedetă la postul de televiziune X. Păi cum se poate, băi, să băgați reclamă la ăla pe blog? Vouă nu vă e rușine? Bă, îmi închid toate abonamentele de la voi, hoților!
– Domnu’ Betonu, aveți un abonament de cinci dolari…
– Da, bă, dar sunt client! Vă cer imediat să scoateți reclama de pe blogul lui! IMEDIAT! Altfel anulez abonamentul!
– Numărul la care puteți suna să anulați abonamentul dvs. de cinci dolari este…

Și dai din umeri. Nu mă înțelegeți greșit, boicotul e bun, dar funcționează doar dacă folosești acel produs, nu ca anul trecut, cu ăia care boicotau voyo, un site pe care nu intraseră niciodată.

feed-whores

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

13 comentarii

  1. Asta cu abonamentul inchis imi aduce aminte de un nene care sunase acum cativa ani sa faca reclamatie reclamei Vdf pe motiv ca tipa dia reclama e o „panarama”. Habar nu am daca chiar o stia sau era doar trolling dar da, din pacate se mai intampla si d-astea. Si omul nici macar nu avea abonament, ci o cartela reincarcabila.

    00
  2. Nu ai ce sa faci. In multe cazuri posteaza haterii si foarte multi sunt putori(lurkers :) ) ce scriu extrem de rar desi le ia 1 min poate.

    Nu am inteles de ce e atata lene.

    00
  3. Inteleg de aici ca daca fac scandal, primesc o sapca si un ceas.

    00
  4. Pot adauga aici si boicotul Rds vs Discovery desi nimeni nu se mai uita la discovery au votat petita circa 16.000 de plictisiti

    00
  5. Si eu ce ar trebui sa fac daca nu sunt un client „cu greutate”? Sa tac si sa inghit?
    Am un abonament de vreo 11 euro (voce si date) la Vodafone si tocmai le-am facut o reclamatie ca telefonul (luat de la ei + in garantie) predat pentru buton rupt facut 3 zile lucratoare pana la service, de la Ploiesti la Bucuresti (si autostrada a fost construita mai repede!) iar ultimul update e din 9 august si suna cam asa: telefon receptionat.

    00
  6. NOU
    #8

    Treaba asta cu razgandacul revoltat se vede din spatiu in tara asta, exemplu cel mai clar la politicienii nostri :D

    00
  7. Din al 3-lea mesaj, da. I-a fluturat aluia in fata faptul ca are un singur abonament si ala mic. Suna prea tare a „faci cam multa galagie pentru un client oarecare”.

    Da, reclamatia aluia e o mare dobitocenie sau/si ala e dobitoc cu totul, dar ce-are a face valoare abonamentului sau numarul de abonamente? Sau bucata aia nu contribuie la amuzament?

    00
    • @Leo: poate bucata aia are nevoie de explicatii suplimentare. mă rog, ideea nu era să faci ciocul mic, ci să îți dai seama cu ce negociezi și cu ce amenninți.

  8. Ei, discutia poate degenera in alte chestii, gen „la noi in tara doar cu batul merge treaba”. Sau in ceva de genul „posturile TV oricum si-au pierdut de mult credibilitatea printre oamenii cu IQ peste medie”.
    In alta ordine de idei, a profita de notorietate pentru a ameninta sau a obtine ceva tine mai degraba de lumea a 3-a.

    00
  9. Al doilea pare HB cand țipa ca nu ar cumpara de la floraria din sidebarul tau ;)

    00
  10. sapca si ceasul E bune la casa omului ;)

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Ultimele articole

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG, de la Finestore, de la PORC sau de la Aceeași Mărie.

Pun clipuri pe Youtube

Top articole

7 zile