Cum se cere publicitate: modelul Bursa

O vreme am crezut că analiza economiei la cafea, făcută de specialiștii de la paginademedia.ro pentru Ringier, e cel mai bun exemplu de descurcăreală în online. Da, aproape a fost întrecută de admonestarea Asus de pe BusinessCover, dar s-a ținut tare, mai ales că Obae a plusat și cu permiterea de comentarii mizerabile la articolele selecte. De Ion Vaciu nici nu mai pomenesc, a rămas mult în urmă.

Dar iată-i pe vitejii de la Bursa cum trec în fruntea clasamentului, cu un articol de mare angajament, curajos și nesemnat:

bursa

 

Da, Bursa se pretinde ziar economic, dacă întrebați. Și da, mi-aduc aminte de o întâmplare frumoasă cu ei, când se apucaseră să publice niște insinuări absolut mizerabile pe post de analize media despre Sârbu, până când li s-a reziliat accesul la fluxul Mediafax, devenind o foaie volantă.

Da, fițuicile care umblă cu asemenea practici ar fi trebuit să dispară. Dar iată că mai sunt companii care le finanțează. De aia AdPlayers sau Comunicații Mobile încă mai există.

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

15 comentarii

  1. Destul de aiurea sa concluzionezi doar extragand din context dar si mai aiurea sa focalizezi doar pe reactiile negative cu intentia de a le transforma in pareri negative.
    Probabil specialistii de la Bursa nu au auzit de faptul ca reactiile negative devin uneltele preferate ale marketerilor, pentru ca pe viitor vor sti ce e de imbunatatit si de reparat.
    Iar ultima fraza, banuiesc concluzia finala a articolului, e penibila de-a dreptul. Nu coalizez cu nimeni, dar trebuie nitel realism, pentru ca Raiffaisen Bank a facut ceva destul de curajos si trebuie apreciat acest lucru, pentru ca in final totul este cu scopul de a imbunatati serviciile oferite clientilor.

    00
  2. Buna, Vali Petcu! Esti prost informat! Nu Mediafax a reziliat contractul cu noi, ci noi cu ei. Cat priveste „Insinuarile” despre care vorbesti, ele nu au fost insinuari, ci afirmatii extrem de explicite, sprijinite pe un dosar imens cu probe.
    Si, intre noi fie vorba, metafora „fituicii” este potrivita pentru un blog temporar, iar nu pentru un ziar tiparit de un sfert de secol.

    00
  3. „Oribilul rezultat al sondajului”… Halal titlu pentru un ziar care se pretinde de business… Plus sa nici nu a fost un sondaj, parca sondaj are alta semnificatie decat un articol pe blog.

    00
  4. @Ancuta: La ce magarii se intampla in firma aia datorita „managementului” (si da, am pus ghilimele pentru simplul fapt ca persoanele care sunt in pozitii de conducere nu au nici cea mai mica idee, pregatire sau experienta despre ce inseamna lead-ul) ma mir daca mai rezista 2 ani de acum incolo. Haipa!

    00
  5. @zoso, lasa-i sa traiasca in bula lor in care ei sunt cei mai buni si au ziar de un sfert de secol (buna gluma, recunosc). orice ai zice, daca aduci si dovezi, iti garantez ca o sa fie „ba pe-a matii” si n-ai dreptate. stiu cum stau lucrurile acolo si cred sincer ca le dai prea multa atentie. si da, trebuie sa dispara astfel de fituici.

    @StiiTuCine posibil sa mai reziste deoarece vor continua cu magariile. si cred ca i-ai bagat in ceata cu „lead” si „management”.

    00
  6. Articolul din Bursa e o mizerie, începând cu titlul demn de tabloide și terminând cu textul slab de tot. Desigur, nesemnat. Make oare știe ce se mai petrece în ograda lui și în ce căcat or să-l bage angajații?

    PS: Bursa are aproape un sfert de secol de apariție, nu cât zice doamna/domnișoara.

    00
  7. Un sfert de secol?Adica dupa revolutie draguta!
    Blog-urile temporare fac cardio in comparatie cu print-ul din Romania atat la calitatea stirilor at si numarul de cititori .
    PS: Ce ziar a mai decedat saptamana asta?

    00
  8. bancherul, – ăla din link fute linkul.

  9. @Ionut make stie exact ce se intampla cu ziarul lui si nu exista articol in ziar ce nu are aprobarea lui.
    Articolul e semnat numai cu initialele cuiva, eventual de la un nume inventat (se practica asta la ei). dar se inscrie in calitatea articolelor din ziar. posibil sa fie putin platit articolul de RB, caz in care ar fi cea mai mare risipa de bani. sau pur si simplu l-au pus pe zoso pentru a scrie el despre ei putin si sa sara marea redactor sef ancuta cu un comentariu cu link spre marele ziar.

    00
  10. @zoso asteapta pana luni sa vezi articol in care vei fi facut in toate felurile, ca deh sa aduci argumente e greu si nu se poate sa ramai nepedepsit ca ai ras de un ziar independent de 24 de ani

    00
  11. Oricum frumos jocul de cuvinte, pe care numai limba romana il permite „esti prost…informat”. Se putea evita constructia cu „nu esti bine informat”, „esti gresit informat”. Asta e o smecherie subtila, pe care unii o prind din zbor. Pe vremea lui Ceausescu era un cantec subtil:

    „Partidul minte
    Partidul minte
    Partidul minte… INTELEAPTA”

    00
  12. Si, intr-adevar ziarul Bursa e tiparit de pe vremea lui Guttenberg, de fapt omul ala a inventat special tiparul, fortat de imprejurari, ca altfel Bursa era pe cale orala. Are mai mult de un sfert de secol, cred ca si Iisus avea abonament, pe persoana fizica.

    Ancuta, sa te lauzi in 2014 ca tu esti tiparit de un sfert de secol (bine ca nu ai zis „veac”) e foarte in pas cu ultimele noutati din viata cotidiana.

    00
  13. Bănuiesc că cei de la Raiffeisen știau că astfel de întrebări îi atrag doar pe cei nemulțumiți de serviciile băncii, cei care folosesc orice mențiune a ei pentru a-și spune of-ul. Cei mulțumiți nu mai stau de comentarii, că până la urmă serviciile bancare trebuie să fie oarecum transparente în viața ta de zi cu zi.

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.

Pun clipuri pe Youtube