Pe prost nu-l păcălești cu logică sau fapte, el știe chestii

Asta e nouă. Până acum era Olanda care nu voia să avem autostradă, pentru că o autostradă de la Arad/Oradea la Constanța ar fi falimentat instant Rotterdam-ul. Portul Rotterdam. Care e doar de două ori mai mare decât Portul Constanța ca suprafață și are câteva avantaje. Unul e poziția, altul e locația, altul e minima logică. De ce să ocolești jumătate de continent, să treci prin două strâmtori nasoale (Dardanele are 1,2km lățime, ar fi o încântare pentru port-containere) ca să descarci la Constanța? Cu cât e mai ieftin să descarci la Constanța?

Plus, înaintea Constanței sunt alte 21 porturi mai ușor de accesat. Da, cele românești, turcești și bulgărești sunt cele mai ieftine, trebuie să ai un motiv destul de bun să ocolești cu port-containerul tot continentul ca să descarci în ele. Și, din nou, prin strâmtori neprietenoase.

Iar aia cu “arestarea lui Ponta dacă dă drumul la Comarnic Brașov”, presupunând că nu e o invenție a fugarului Ghiță, că se știe că fugarii de justiție sunt cei mai mari patrioți, oare Codlea se referea la valoarea contractului? Oare patriotul Victor ar fi vrut să plătească 70 sau 90 milioane euro per kilometru de autostradă? Sau trecutul e atât de îndepărtat încât poate fi manipulat de tot felul de idioți în interesul lor?

Da, prostule, e geografia. Cauți Google Maps, dai click și te uiți cum e mai simplu: să descarci în Rottedam, în Hamburg sau în Constanța. Nu doare.

Și faza cu Germania care nu vrea un stat puternic lângă Rusia e de o cretinătate fără margini. Pana mea, după ce ți-ai rupt de două ori dinții cu rușii, de ce să nu vrei un stat puternic lângă ei? Nu e la mintea cocoșului că un stat puternic e mai greu de cucerit decât unul cu oameni morți de foame, cu armata praf și cu lideri slabi?

Sunt convins că, printre prietenii lui, Victor e un tip deștept. Sunt convins că e privit cu admirație printre drojdieri și strungari. Dar când iese din bula lui cu ideile astea tâmpe stârnește zâmbete. La fel cum stârnesc și anti vacciniștii, și conspiraționiștii și alte categorii de imbecili care fie n-au dinți în gură, fie mor de foame, dar știu ei exact cum merge lumea și cine îi ține proști și săraci. Că sigur e cineva care nu îi lasă pe ei să muncească bine.

Asta e cel mai enervant. Că toată lumea vede că pute prostia pe el, mai puțin el. Care ia zâmbetele și logica ca pe un afront personal.

 

victor-stie

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

55 comentarii

  1. Deci ponta si sova doreau sa dea drumul la autostrada peste Carpati dar nu au fost lasati de nemtii aia rai si agentii sereisti reprezentanti ai puterilor occidentale? Ia uite unde zaceau eroii neamului si nu stiam noi … Sa inteleg ca si acum doreste pesedeul sa faca autostrada catre Moldova si drum express Craiova-Bucuresti, dar nu il lasa bubulii

    00
    • bubulii i-au băgat la pârnaie pe patrioți!!! HUO!!!!

    • Vă recomand cartea <>
      Acolo sunt unele explicații despre cum geografia definește etnii și popoare și cum își văd imperiile sferele de influență.

      00
    • Vă recomand cartea Răzbunarea Geografie de Robert Kaplan.
      Acolo sunt unele explicații despre cum geografia definește etnii și popoare și cum își văd imperiile sferele de influență.

      00
  2. E trist faptul ca nici macar nu poti sa il numesti patriotism, suntem xenofobi si atat. Nu cred ca sunt multe popoare mai rautaciose decat cel roman. Noi nu suntem prosti si lenesi, altii nu ne lasa sa ne atingem potentialul nostru glorios.

    00
  3. Cheia este centura orasului Bals. Nu va e clar? A inaugurat Dragnea lucrarile la centura si a ajuns la zdup.

    00
    • Centura Balsului? You touched my heart, bro. Se stie ca este o lucrare de o complexitate inginereasca nemaintalnita, egalata (poate) doar de cea a Bucurestiului. Nici arhitectii care au proiectat podul de 30 de km sau alte minuni ingineresti, nu indraznesc sa viseze la proiectarea unei astfel de lucrari ;-)

      00
    • Mă faci să plâng cu noaptea în cap, păi centura Bucureștiului nu va fi gata nici o dată. Nici dacă ne cuceresc albanezii sau mai știu eu ce țară civilizată precum Congo, Zanzibar sau Insularii Paștilor

      00
    • Centura la Bals? Nu mai bine desfiinteaza din semafoare, construiesc 2-3 pasarele pentru pietoni si gata?

      00
  4. Ghiță, până la urmă, e de-al lor, e creația lor. Asta n-o poate dezlipi nimeni, de când cu înregistrările ălea cu Vîntu.
    Normal că lumea îl va crede pe Ghiță, cu Comarnic-Brașov, cu vacanțele în Seychelles, cu „Anaconda”, cu cărțile de vizită ‘operation officers’ CIA pe țară și ce altceva a spus. A fost (încă e?) de-al lor.

    De ce a vrut să dea în Coldea și în Kovesi, e ceva ce nici el, nici ei, nu au vrut să destăinuie, ceea ce a lăsat lumea să priceapă că și „tăcerea e un autodenunț” (afirmația între ghilimele nu-mi aparține).
    El a dat niște apropo-uri că face parte din facțiunea lui Ponta și atât, că sunt prieteni de familie. Ceea ce e ciudat că, până la urmă, dacă SRI a vrut să lovească în Ponta (respectiv pe Ghiță însuși), îl lovea efectiv pe Sârbu, pe nașul de botez Maior, pe frații Negoiță (nepoții generalului Anghelache) și pe nașul de cununie Gabriel Oprea.

    Măcar de s-ar lua toți de jugulară pe bune…

    00
  5. Adică ce vrei să spui, că tunelurile alea antice sunt improprii transportului de mărfuri? Că dacii nu au inventat hyperloopul?

    00
  6. Odata cu raspindirea internetului au aparut si astfel de idioti, care pina acum isi dadeau cu parerea in circiuma satului la 50 de saniuta si o bere Bucegi.

    00
  7. Sa mergem pe teoria conspiratiei, dar invers.

    Pamflet

    Germania isi doreste ca noi sa avem autostrazi ca sa isi transporte mai usor produsele pe aici. Schwartz Gruppe incepe sa detina monopol pe retailul modern de food, iar majoritatea porduselor de non-food, daca nu sunt facute in China sunt in Germania (cam tot ce e chimic, sa presupunem).

    Urmatorii in retail ar fi francezii, cu retail food, Decathlon, Leroy etc. Evident, nici ei nu ar vrea ca noi sa putem aduce produse mai usor de la ei si sa fim mai productivi economici ca sa putem cumpara mai mult.

    Acum na, noroc cu politicienii din tara asta ca ne protejeaza de invazia unor produse facute peste granita, astfel incat sa avem si noi timp suficient sa inovam si sa ii prindem din urma pe cei de acolo.

    00
  8. Ponta este un cotei care nu ar avea nici o sansa decenta in lumea reala. Absolut niciuna (sau poate pe la un HR?!). Singurele dati cand a muncit ceva pe bune a fost in Franta capsunar la 18 ani. Si de acolo numai la stat pana si-a dublat greutatea (nu este exagerare). Normal ca e privit de anturaj cu admiratie.

    00
    • doar ponta? restul ce șanse ar avea? ce joburi în sectorul privat au avut toți politicienii?

    • D.I.P. Mitrea Berceanu. Astia nu ar muri de foame dca nu ar furat cu 10 maini. Ah si ghioarla de Copos dar ala nu prea era politician chiar daca incepuse ca utecist

      00
    • Nu ca as fi sustinator, dar totusi Ponta a ajuns procuror, ceea ce e un serviciu real la care e concurenta destul de mare. Habar n-am daca a ajuns pe pile, dar teoretic cine ajunge pe bune la asa ceva, are totusi ceva in cap. In contrast, d-alde Dragnea si Orban au ajuns in posturile lor prin sprijin politic si manarii, iar Veorika era sefa la Peco si profesoara la liceu.

      00
  9. NOU
    #18

    Constanța nu poate falimenta portul Rotterdam, dar poate ciupi semnificativ:
    -pe relatia Asia prin Suez e mult mai scurt.
    -adancimea apei in C-ța permite operarea vaselor cu capacitate mare
    -Dunarea poate prelua partial trafic spre centrul Europei (ieftin).
    Poate asta-i motivul principal pt care Olanda nu ne vrea in Schengen.

    00
    • dunărea este un proiect ratat la care nemții și austriecii au renunțat fiindcă la galați și brăila nu ai adâncime suficient de mare pentru vase de capacitate mare + partea română nu draghează dunărea că li se apleacă, așa că nici măcar vasele mici nu pot circula în condiții de siguranță tot anul, bă, nici măcar vasele mici, de pasageri, alea turistice, nu ar fi în siguranță

      00
    • Asta cu Dunărea este ca la un bloc cu 10 etaje unde ălora de la etajele superioare li se cam rupe că le iasă căcatu’ la ăia de la etaju1 şi parter. Poate că atunci când tot rahatul ăsta cu perje care este numit UE o să şi funcţioneze ca o uniune adevărată de la vest la est şi de la nord la sud … poate.

      00
    • Io nu-nțeleg o chestie. Acu’ 100-150 de ani treaba cu Dunărea ”la comun” funcționa (vezi Comisia Dunării) și acu’ nu se mai poate. de ce? poate cineva să-mi explice?

      00
    • acum 300-350 si ani si a avea suprematie in Marea Neagra era o idee buna pentru genovezi si venetieni… doar ca intre timp modul si directia din care vine comertul s-a schimbat… noi am putea avea o sansa cu Drumul Matasii al chinezilor prin intermediul Constantei dar nu al Dunarii

      00
    • Nu ai de ce sa dragezi Dunarea la Braila pentru ca nu faci decat arunci banii, singurii beneficiari fiind ucrainienii si traficul lor pe Sf Gheorghe. Tu ai canalul Dunare-Marea Neagra care ar putea prelua tot traficul de pe Dunarea pe Jos, daca acesta ar avea vreo importanta economica, dar nu are. Canalul tau e pustiu din lipsa de trafic si asa va ramane. Tarficul de pe Rin e datorat zonelor pe care acest fluviu le traverseaza, de patru-cinci ori mai populate si mult mai dezvoltate decat Dunarea de jos, care e asemanatoare unui desert economic, de asta nu sunt nici nu sunt poduri in zona asta. 3 poduri unde Rinul ar avea 20. Cateva orase din care doar 2-3 mai rasarite, in conditiile pe Rin sunt zeci sau sute de asemenea orase cu o activitate economica incomparabila. Asa ca canalul nostru, care a costat cat jumatate din canalul Panama isi va recupera investitia pe hartie intr-o jumatate de mileniu, desi americanii si-au recuperat-o in 2-3 ani.

      00
    • Schengen nu e despre marfa, nu mai scrieti tampenii.. Marfa e vamuita (nu controlata, i se face vama – proces care la noi dureaza si e pe baza de mita-n pula mea) la intrarea in UE, nu in Schengen (care cuprinde si tari non-UE)

      Portul Constanta si transportul pe Dunare nu functioneaza din cauza incompetentiilor de la conducere… Exact din acelasi motiv nici nu intram in Schengen.. Dar cu o minciuna impuscam doua pasari

      00
  10. Nu cred in teoria conspiratiei dar nu cred ca este numai prostie si neputinta la mijloc sa nu poti sa construiesti niste autostrazi.Adica la un moment dat le faci din plictiseala sau
    sa mai scapi de amanta sau nevasta.

    00
    • E pur și simplu mentalitatea de stăpân de plantație al oamenilor din administrația centrală.

      Nu ne pică și nouă partea cuvenită, nu se face și punct.

      00
  11. Firmele din Romania fac import prin porturile din Olanda si Blegia din 4 motive: 1 distanta mai scurta, 2 birocratia, 3 coruptia, 4 costuri mai mici !

    00
    • Scriu numai aia care nu au adus in viata lor o soseta, macar de la Bulgari! Va spun din experienta, te ia mama stresului daca te mananca in cur sa aduci ceva prin Constanta! Am incercat sa aduc ceva plastic made China, dupa o luna de futai m-am lecuit! Cum dracu ca Roman prin Belgia sa treci mai usor decat prin propria tara?

      00
  12. eu cred in teoria conspiratiei.

    nici in 2019 nu s-au dat in folosinta tunelurile dacice in regim de autostrada construite pe sub Carpati.

    oare de ce? fiindca europa nu vrea!

    00
    • Se dau curand in folosinta tunelurile dacice, nu mai carcotiri. Mai trebuie o tencuiala, un bec, maruntisuri din astea…

      00
    • @mac gregor, tu l-ai crezut şi pe băselu’ atunci când a zis că România nu are nevoie de autostrăzi, dar era ok, că el se lupta cu ciuma roşie.

      00
    • mai intai trebuie sa se infiinteze compania nationala pentru tunelurile dacice, sa se angajeze fo mie de capuse, incepand cu directori, secretare, soferi, consiliu de administratie, sefi si sefuti, sa se semneze niste contracte cu dedicatie, si p-orma ii da drumul!

      00
  13. Interesant ar fi sa se faca o linie de cale ferata ce ar permite o viteza medie acceptabila din port pana la granita din vest, deoarece asta ar fi cel mai ieftin mod de transport catre vest, nu pe autostrada cu TIR-urile. E mult mai ieftin si mai rapid pe cale ferate, adica mai eficient. Acolo ar trebui sa ne concentram, daca ar fi sa discutam despre cea mai eficienta metoda de transport din Portul Constanta catre tarile din Vest. Autostrada e buna pentru alte lucruri, conectivitate mai buna intre orasele mari de pe ruta respectiva, livrare mai rapida pe distante mai reduse (200-300 km), nu aproximativ 900 km cat e Nadlac-Constanta.

    00
    • e nevoie de o linie separată. pentru că majoritatea liniilor cfr trec pe lângă localități, unde e trafic de trenuri de persoane.

    • NOU
      #35

      Ba da, trebuie ceva de la zero.
      Pentru ca asta de acum e dezastru. Timisoara-Bucuresti e o tragedie. Dar ar costa lejer cateva sute de milioane bune si daca nu e de furat nu se baga nimeni…

      00
    • Cel mai ieftin transport agabaritic pe distante mari tot transportul fluvial ramane. E incomparabil mai ieftin decat cel feroviar si infrastructura si intretinerea acesteia e mai ieftina. Problema e ca nu prea ai nu ai trafic suficient pentru capacitatea de transport fluvial pe Dunare, care e imensa. Ce sa exporte Constanta spre centrul Europei? Guvizi?

      00
  14. De vină că România nu are autostrăzi este muistul de Băsescu (fost ministru al transpoturilor în 1991) și toți poponarii care s-au perindat apoi la șefia Ministerului Transporturilor și i-au ținut isonul.
    L-aș trage-n țeapă pe alcoolistu’ ăla nenorocit. 🤬🤬🤬

    00
    • ti-a taiat-o cu 25%, este?!

      00
    • Daddy, sunt responsabili în mod egal baselu, cel care dorea sa scoată romanilor din cap cucul autostrăzilor și pesedeul.

      00
    • putoarea cu trasul in teapa nu de lipsa autostrazilor sufera!
      la momentul cand basescu a spus ca autostrazile nu sunt prioritare, spunea de fapt ca nu ne permitem financiar, era in pozitia vulpii care nu ajunge la struguri, romania nu avea bani de autostrazi si traficul era sub jumatate din cel de azi.
      in realitate, prostacii rastalmacesc mesajul din momentul luarii deciziei de a se face drumul expres bucuresti-iasi, care, ce sa vezi, s-a si facut!

      00
    • @John Temple: Vad ca lumea nu e de acord cu tine dar nu stiu de ce.. Aici chiar ai dreptate.. In ’98 el a zis cu gurita lui ca Romania nu are nevoie de autostrazi si investitii in cai ferate ca atat l-a dus pe el mintea..

      Apoi in primii 5 ani de UE cand aveam access la gramada de bani dedicata integrarii rapide si-au batut toti joc si au fost incapabili sa obtina fonduri si sa investeasca banii. Basescu chiar poarta cel putin la fel de multa responsabilitate pentru infrastructura proasta din zilele noastre precum PSD

      00
  15. Trebuie sa fii cel putin naiv sa crezi ca o scadere cu 5-10% a traficului din Rotterdam nu inseamna o problema mare pentru ei, sau sa crezi ca nu intram in Schengen din cauza coruptiei din vami de parca Olanda sau Spania nu e poarta de intrare pt cocaina/heroina in Europa.
    Majoritatea crede ca psd„„„ ul ne tine saraci ca sa ne manipuleze mai usor, dar e foarte greu sa crezi ca Germania/Franta ar face acelasi lucru pentru ca logica.
    Sa fim seriosi deciziile nu se mai iau demult in Romania si grupurile de influenta nu au nici un interes sa devenim un stat puternic . Logica ne arata ca singurul motiv pt care am intrat UE a fost sa fim piata de desfacere pt tarile mari si nu cred ca intre timp s-a schimbat ceva si acum vor sa fim egalii lor.

    00
    • „Bă, hai să-i lăsăm și pe românași în UE, ca să avem cui să vindem chestiile noastre scumpe și mișto.”

      „Hai. Da’ e important să-i ținem cât mai săraci, ca să n-aibă cumva bani cu care să cumpere! Ai văzut cum i-am ajutat ca fraierii pe cehi și pe polonezi să se dezvolte, și de-atunci nu prea mai cumpără niciun bemve sau audi nou, de nerecunoscători ce-s.”

      „Asta-i clar!”

      00
    • esti prostac!
      din ala nesimtit, care invoca logica!
      faptul pesedeul se bazeaza pe cel dependenti de buget este o realitate, nu o credinta!
      o ”piata de desfacere” ca sa fie rentabila trebuie sa aiba cu ce plati!
      uniunea europeana a devenit principala piata de export pentru romania!
      ponderea cea mai mare a deficitului o inregistram cu rusia si china! adica romania este piata de desfacere pentru rusia, cu concursul psd, care a blocat noile extractii de hidrocarburi!
      comentatorii avizati au explicat ca a aduce marfuri prin constanta este ca si cum te-ai scarpina la urechea dreapta cu mana stanga, dar prostacul mesteca in continuare dejectiile de la partid!

      00
    • Citește comentarii mai sus: un român preferă să aducă prin Belgia decât prin propria țară. Inamicul României e românul, ba!

      00
    • Se vede ca avem multi economisti de la scoala lui Moise Guran. Deficitul comercial e 80% in spatiul intracomunitar si restul extracomunitar. Daca analizezi mai mult cel mai mare exportator Dacia are capitalul strain si evident ca profitul nu ramane in tara, la fel cum bancile si restul de multinationale isi optimizeaza fiscal veniturile. Poate ne explica expertul in orice daddy cum e cu piata de desfacere. Chiar daca esti sarac lipit cum e Romania tot trebuie sa cheltui bani pe lucrurile esentiale supravietuirii si ghici ce noi nu mai producem aproape nimic.

      00
    • @razvan
      Profitul Dacia nu rămâne in țară… Insa cea mai mare parte din bani intră înapoi pentru salarii, utilități, plata furnizori de piese.
      Poate inainte de a huli multinaționalele ar trebui să vedem cât exportă și car aduc in țară sub forma de salarii și plata furnizori interni.

      00
    • @ic furnizori aia sunt firme romanesti? si salariile se duc majoritar pe produse romanesti sau tot straine? A existat vreo colonie in istorie care sa prospere sub ocupatie? Noi producem materie prima si cam atat.

      00
  16. De ce Constanța și nu Pireu, Salonic, Napoli, Nisa? Dacă ai fi importator, ți-ai baza logistica pe un punct de intrare în UE unde azi ai niște legi/reguli și mâine cu totul altele, că i s-a pus pata unui potențat al zilei să schimbe totul fără studii de impact? Unde transportul terestru pentru tranzitul țării durează mai mult decât transportul din China până în port, că nu e infrastructură, nici rutieră, nici feroviară, nici fluviala? Unde mâine vama poate dura de 4-5 ori mai mult că se așteaptă șpagă? Urmând logica ta, dacă suntem în UE ca piață de desfacere, nu are mai mult sens să fim mai prosperi, ca UE să poată desface mai mult? Până una-alta, prosperă doar ăștia care s-au perindat pe la putere în timp ce clamau neputința de a se lupta cu grupurile de interese și statul paralel. Păi dacă sunt neputincioși, de ce tot insistă să îi votăm ca să se întoarcă acolo precum musca la rahat?

    00
  17. Cand esti sarac, prost si ai pb cauti motive. Motivul e intotdeauna altceva si nu faptul ca nu evoluezi, ca esti puturos si lenes. De vina ca iti pica gardul, nu ai buda in casa si copiii sunt murdari si nu merg la scoala nu tin de faptul ca tu esti beat la ora 12 si muncesti o data la 3 zile. Nu… e Basescu, e PSD, e situatia tarii, marile puteri ce ne tin in intuneric, nu se doresc autostrazi, altele. Extrapolam si mai sus, e aceeasi situatie. Ponta, Ghita si altii in loc sa gandeasca legi clare de expropriere, sa se ocupe clar de autostrazi ca de o pb nationala principala se gandesc cum sa-si mai imparta spagile si ce pomeni electorale sa faca pt voturi. Ungaria, Serbia ne bat la autostrazi, in curand ne bat si bulgari dar de vina sunt marile puteri ce nu ne vor pe noi stat puternic.

    00
  18. sau poate nu neaparat ca germania nu vrea un stat puternic aici la granita cu ussr ci poate pur si simplu am fost lasati ca zona tampon, dati la schimb, un fel de no man’s land.

    00
  19. cunosc niste conspirationisti de genul, in majoritate sunt NEET, am un vecin semiparalizat care in vremea lui Basescu era mare cocos in injuraturi sau stia cum trebuie sa se conduca tara, in timp ce el nu-si putea educa nici macar cele doua fiice, plus ca avea grija de ei toti sotia, fetele nu erau in stare nici macar sa scoata gunoiul din curte cand venea masina… ei sunt cei mai destepti oameni, vad gunoiul altora, dar pe al lor nu

    00
  20. Eu nu inteleg niste lucruri pentru ca nu stiu cum merge treaba cu transportul de marfuri:
    – Marfurile care vin prin Suez, nu e mai simplu sa fie descarcate in porturi din Grecia sau Italia si de acolo trimise inspre vest? Cu ce ar ajuta un port Constanta super dezvoltat + infrastructura super-dezvoltata spre vest?
    – Marfurile care vin din Atlantic oricum e mai simplu sa vina in Rotterdam sau orinde mai aproape (Spania, Franta, UK)
    – In afara de Turcia si Rusia/Ucraina, de unde ar fi mult mai avantajos sa fie marfurile trimise in Constanta, asta in conditii ideale de infrastructura la noi?
    Asta la o privire neinformata pe harta. Deci care ar fi interesul ca noi sa avem infrastructura nedezvoltata si sa nu fim in Schengen?

    apoi, aia care ne vor piata de desfacere, nu vor sa fim si bogati ca sa avem cu ce sa le cumparam chestiile pe care le desfac la noi? iar pe polonezi de ce ii lasa sa se dezvolte ca practic sunt intr-o situatie geografica asemanatoare cu noi fata de Rusia, iar pe noi nu ne lasa?

    00
    • In primul rand cand vorbim de marfa nu vorbim de Schengen.. Marfa intra in UE, nu in Schengen (de ex. pentru marfa ce merge in Elvetia se face vama, chiar daca Elvetia e in Schengen si nu exista un control obligatoriu la granita – datorita numeroaselor acorduri si a unei situatii bine pusa la punct vama asta e practic o oprire pentru niste stampile si eventual un control).

      In rest, ai dreptate, portul Constanta e bun pentru a primi marfa dintr-o anumita regiune, dar pentru asta ii trebuie infrastructura portului, ii trebuie infrastructura vamii (din nou, vamesi nu sunt doar muistii aia ce stau in cascarabete la controlul pasaportului) si trebuie totul gandit pentru costuri cat mai mici, intrari cat mai mari si in siguranta si taxe de utilizare/descarcare/incarcare competitive. Nu avem nimic din astea si d-asta nu functioneaza;

      Si nu in ultimul rand ne trebuie infrastructura. Un camion poate merge maxim 10 ore / 24 (9 in general). Timp in care ar trebui sa ajunga la granita de vest si sa faca pauza numa’ bine in timp ce trece si de control. La noi un camion/TIR face 2 zile pana la vama. Acum imagineaza-ti ca in weekend Ungaria are interdictie pentru tonaj mare si de aici rezulta ca orice marfa ar putea fi luata din port doar luni sau marti (sau sambata si duminica doar ca e complicat pentru TIR-uri fiindca atunci se face in general pauza de 45 de ore – in mare parte din Europa exista restrictii de tonaj zilele alea asa ca nu li se merita sa-si dea programul peste cap).

      In concluzie, conducatorii nostri sunt niste muisti care habar n-au ce zic si ce fac iar cei ce le dau apa la moara pe tema asta cu Olanda care nu ne vrea dezvoltati sunt prosti ce n-au habar ce vorbesc;

      00
  21. Cum dracu nu vrea un stat puternic Germania cand a investit o tona de fabrici si afaceri in Romania. Avem un volum comercial de aproape 30 miliarde de euro/an cu ei, cel mai mare apropos. Sigur le place ca isi rup tirurile pe drumul oaselor pe la noi si vor sa ne tina jos. Cat de imbecil poti sa fii sa crezi aberatii dintr-astea ?

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG, de la Finestore, de la PORC sau de la Aceeași Mărie.