Care sunt procedurile poliției la un accident?

Azi a avut loc un accident ușor în zonă. Și mă uitam la geam la desfășurarea de forțe.

Au venit 2 mașini de pompieri, din alea pentru incendii. Oamenii ieșiseră pe picioare din mașini, unul șchiopăta puțin. Au venit, s-au uitat, și stăteau și se uitau. 10 oameni. Au venit două ambulanțe, una de la SMURD, una privată. Cetățeanul șchiopăta un pic, da? Au scos targa, l-au pus pe targă, i-au prins capul, l-au suit în ambulanță, au plecat. Ambulanța privată a rămas.

Vine o mașină de poliție. Se dau jos, se uită la cele două mașini, din care una rămăsese în drum (detaliu important). Fac amândoi poze, cu telefoanele proprii. Unul se apucă să scrie, unul se uita și se ținea de cioace cu pompierii.

Șoferii și pasagerii făceau și ei poze. Trec 20 de minute. Polițistul scrie în continuare, pompierii stau și se uită, cei din ambulanța privată stau și se uită. Traficul abia se mișcă. Mașina rămasă în drum nu are avariile puse, polițistul liber nu are un gând stingher să iasă să dirijeze un pic traficul.

Una din mașinile de pompieri pleacă după 30 de minute, la câteva minute și cealaltă. Ambulanța privată rămâne. Vine un echipaj de polițiști care fac măsurători. Din nou, ei în trafic, singuri, ăla de la circulație tot cu mâinile în buzunare

Trece o oră. Mașina rămasă în drum e împinsă într-o parte de trecători. Pleacă poliția. Apare o mașină de tractare. Se mișcă greu, pentru că trebuie să urce pe platformă o mașină în timp ce traficul se desfășoară în continuare cu viteză. Nu e nimeni să dirijeze un pic lucrurile, nici șoferul mașinii, nici un polițist, nici nimeni. Pericol de accidente? Da. Mizerie? Da. Cioburi pe jos? Da. Cine să le strângă și cum? Poliția a plecat, nu e nimeni să oprească traficul, că aș ieși eu. Am o perie pentru asta, la orice curte bați la poartă are o mătură de exterior pentru asta.

Dar nu e problema nimănui. Polițiștii au făcut poze, le-au dat la presă și pe grupurile lor, pompierii au făcut o deplasare, au făcut și ei poze, le-au dat și ei pe grupurile lor, au bifat o deplasare, ambulanța privată la fel. S-a bifat? S-a bifat. Oameni, cioburi, trafic? Detalii neimportante. S-a bifat că am muncit și azi, asta e cel mai important.

E ușor să spui că nu sunt proceduri. Că probabil că nu sunt. Dar nu e nevoie de multă minte să te ocupi de un accident cât să nu devină 2 accidente și cât să nu devină o problemă pentru oamenii din jur. Ai scos victimele? Ai făcut poze? Ia uită-te în jur, e se mai întâmplă? Păi, se circulă greu. Ce ar fi de făcut? Nimic? Nimic nimic? Hai, că vreți salarii mai mari și respect. Nimic? Nasol.

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

64 comentarii

  1. zic sa-l facem pe peterson cunoscut printre gabori.. poate poate…

    00
  2. Aici în DE nu am avut niciodată accident, dar din ce am văzut la cea mai mică atingere nu trebuie să miști mașinile și chemi poliția care blochează circulația, face poze măsurători asigură locul până când sunt ridicate mașinile.
    Sincer la unele accidente minore e super enervantă chestia asta, dar din ce am înțeles poți avea probleme dacă faci amiabilă și partea cealaltă nu mai recunoaște a doua zi că a greșit și de aia e bine să chemi poliția la orice rahat de accident.

    00
    • foarte interesant si pe subiect, multumim ca ai impartasit

      00
    • Stai putin ca nu se leaga ceva, nemtii nu sunt seriosi si parolisti?

      00
    • Mai citește o dată articolul. Nu despre asta e vorba.

      00
    • La accident e bine să faci poze baws.
      Vinovat, nevinovat faci poze. Să ai ca dovadă. Completezi amiabila, vinovat/nevinovat, poză la amiabilă, poze la documentele celuilalt, poze la mașină, poze la daune și aia e. In cazuri din astea e sfântă camera auto. La ultima gherla pe care am făcut-o, vinovat fiind, mi-am scos filmarea de pe cameră. Am făcut amiabilă, fiecare cu atelajul lui la reparat. Dacă se răzgândea omul 2 zile mai târziu, poze de pe actele lui, poze de la amiabilă completata, poze cu mașina lui bubuita de mine, plus filmarea de pe cameră, îi dădeam pe sub nas cu dovezile și îl trimiteam la plimbare.
      Nu prea merge cu răzgânditu așa una-doua.
      Și dacă se ajungea la poliție, cel mult amendă și rămâneam pieton o perioadă.
      Amin.

      00
    • NOU
      #9

      Deci ti-ai scos filmarea de pe camera, vinovat fiind. Bravo tie!

      00
    • @Un om simplu din popor. Si eu am facut la fel. Logic. Ca poate Gigel se gandestete apoi sa-si vopseasca spatele masinii pe barba mea si da cu ea de gard. Sau zice ca i-am rupt piciorul, sau mai stiu eu ce. Dar cand pe camera se vede ca a coborat pe picioarele lui iar bare are doar urme de vopsea, altfel o scoti la capat.
      Toti gresim, nu e o rusine sa recunosti asta.

      00
    • Am făcut-o pentru binele meu.
      Nu aveam de unde a ști ce îi dă prin minte după ce plecam. Suntem toți frumoși, liberi, minunați, dar e bine să ne protejăm curul

      00
    • om simplu, a scos-o in sensul ca a dat-o jos din camera si a pus-o la probator, nu ca a distrus dovezi. a explicat zarax de ce.

      00
    • un lucru nu inteleg, cum poate unul din cei care a semnat amiabila sa se razgandeasca ?
      pe acea amiabila se scrie tot ce s-a intamplat si ce daune sunt, nu stiu cum mai poti sa-ti schimbi cei ai declarat deja, cum justifici ?
      eu nu am facut niciodata poze dar am camera si niciodata nu mentionez asta celuilalt participant ca sa vad ce atitudine are. chiar daca vrea sa ma scoata vinovat tot n-o sa-i zic de camera si o sa arat filmarea doar la politie.
      din fericire, am avut doar 4 evenimente unde am fost intodeauna nevinovat si am urmat aceiasi procedura, nu am avut niciodata probleme cu dosarul de dauna sau reparatia dar ce-i drept le-am facut intodeauna prin casco cu regres

      00
    • Ce interes avea ala sa se razgandeasca, din moment ce tu ai recunoscut in amiabila ca esti vinovat?

      00
    • Băieți. Voi aveți dreptate in ce spuneți, dar un pic de prevenție nu strică. Recunoaște amiabila și apoi revine că peste noapte îi e rău, că nu știu ce. Așa, se vede frumos pe cameră dauna mașinii, că omul a coborât teafăr și pe picioarele lui din atelaj. E ok așa.
      Suntem obișnuiți să nu avem încredere în alții.

      00
  3. NOU
    #16

    In loc sa postezi știrile zilei tu te uiți pe geam.

    00
  4. Aparent inteleg ca una din proceduri e ca pentru orice masina accidentata sa vina 1xechipaj politie, 1xambulanta, 1xmasina pompieri.
    Daca cuiva ii ardea casa sau i se facea rau si suna la 112: „ne pare rau, nu avem echipaje disponibile”.

    00
    • Dar daca masina aia accidentata ia foc sau exista pericol de explozie?

      00
    • Andrei mai citește o dată articolul, nu fi nefuncțional chiar de tot.

      00
    • Ideea e ca, in cazul unui accident, nu se poate constata cu exactitate la telefon cat de grava e situatia. Asa ca trimit cat sa acopere orice risc. Dupa ce s-au lamurit cat de nasoala sau nu e situatia, atunci pot elibera din efective. Asta a sesizat si Vali, ca au stat aia degeaba acolo, desi nu mai aveau ce face

      00
  5. cioburile le mătură compania de salubritate, nu aveți din asta?

    00
    • când, a doua zi?

    • Aș adăuga problema cu lichidele din mașini dacă au curs (ulei, lichid de frână, antigel…). Trebuie pus niște nisip special care să absoarbă și apoi luat de acolo. Și nu mâine…

      00
    • Proceduri, proceduri şi iarăşi proceduri. Oare de ce nu au în proceduri pompierii să cureţe locul după un accident dacă tot trimit maşinile alea. Cu o mătură dai resturile spre bordură de unde poate să vină salubritatea să le ridice mai târziu.

      00
    • Nu ca i-as pune pe politist sa faca asta, ca ok… nu e treaba lui sa mature.

      E de fapt treaba administratorului drumului si treaba politiei sa il oblige si sa nu permita circulatia sau sa o permita in cadru limitat in conditii de nesiguranta. Ca vine primarul sau o firma de salubritate, ne e indiferent

      Lege exista, obligatia politistului exista… intelegi unde bat? Exista o durere in pula care ii face sa ignore si legea si bunul simt.

      Si daca cumva ar vrea unul chiar sa faca ceva il opresc colegii cand ii aduc aminte ca cel mai probabil politia nu are o masina de transport al semnelor de circulatie si micile conditii ca sa protejeze zona. Si de ce sa fie prost si sa se mai chinuie? Las’ ca stim toti ca merge si asa.

      00
  6. pe politistii rutieri ii doare in pula de trafic, tin minte ca acum cativa ani la Iasi intr-o vineri dupa-amiaza s-a ciocnit un autobuz de o masina in rondul de la Era, a fost blocata iesirea din Iasi catre Nord Est vreo 3-4 ore ca aia stateau si faceau masuratori de parca voiau sa calculeze varsta universului si ce s-a intamplat in primele secunde dupa big bang din tamponarea aia

    00
  7. Acum aprox 1 saptamana, a luat foc o masina in trafic in Buc. Intamplator treceam pe acolo(pe jos). Vreo 5 masini de politie, salvare, si vreo 3 de pompieri. Dadeau cu furtunele pe masina. Traficul oprit, inclusiv cu 1 intersectie mai sus era politist care interzicea accesul. Dupa vreo 2 ore, ma intorceam spre casa….ramasese epava, tocmai era urcata pe platforma…traficul era pe o banda doar. Mai ramasesera 2 masini de politie: dirijau traficul, si un politist se uita la unii de la firma de salubritate cum matura si spala pe jos(era si o masina de gunoi acolo).

    00
  8. ala care ajunge primul ia banii.

    00
  9. Avem politie in Romania?? Din ce am citit in ultima perioada mi-au lasat impresia ca sunt un grup de BDSM ( uniforme, fantezii uro, atitudine slave-master etc).

    00
  10. Hai dom’le, doar pentru ca tu ai vazut 2 politisti care nu isi fac treaba bine nu inseamna ca toti sunt asa… ar zice ministrul.

    00
  11. Prima regula a salvatorului: asigura zona astfel încât din salvator sa nu devii victima!
    Proceduri exista însă din păcate doar pe hârtie. Angajații MAI (poliție, pompieri, Smurd, etc) ar trebui sa știe acest lucru, dar din păcate….
    Și exemple de competentă sunt cu duiumul. Pe mine m-au oprit odată intr-o noapte pe A1 pe banda de urgentă doar pentru verificare de rutina. Când i-am spus polițistului ca avem șansa sa murim amândoi acolo s-a uitat la mine interzis. Nici vorba de echipament corespunzător de noapte….
    Așa ca din păcate mai avem mult pana învățam cu adevărat ceva.

    00
    • Exact!

      Remember Mihailesti?

      00
    • NOU
      #36

      Aveai vesta reflectorizanta? Ti-ai pus-o pe tine daca te-ai dat jos din masina?

      00
    • N-as fi oprit. Mai ales noaptea. Cap de creta ar trebui sa stie ca se pun girofarurile si merge in fata ta pana la prima iesire sau parcare sau spatiu de servicii. Iar eu ca sofer stiu ca trebuie sa urmaresc masina de politie pana ma scoate de pe autostrada in unul din locurile de mai sus.
      Se purtau intr-o vreme prin ungaria schemele astea de jaf cu politisti falsi in masini civile cu girofaruri.

      00
    • Aveam. Dar nu m-am dat jos din mașina.

      00
  12. Sa fiu „avocatul diavolului”:
    – posibil sa fi fost un accident usor dar ma gandesc ca cineva a sunat la 112, nu cred ca au venit toti bugetarii la locul faptei pentru ca erau in apropiere la shaorma. Daca i-a sunat…s-au prezentat conform procedurii/ scandalurilor recente privind eficienta si dotarea cu tot ce era necesar. Ajunsi la locul faptei ma intreb daca puteau sa zica ca e chestie minora si ca nu e nevoie de ei si sa plece… Oare, in aceasta situatie, cel care a sunat la 112 ar fi patit ceva pentru alertare nejustificata?
    – in tinerete ma mai dadeam cu motocicleta. Un sfat al celor experimentati era ca in caz ca faci broscuta pe asfalt sa nu sari imediat in picioare sa alergi la motor ci intai sa stai putin sa te verifici. Este posibil ca din cauza socului si a adrenalinei sa te simti Ok, sa nu te doara (aparent) nimic dar totusi sa fie chestii deranjate prin interior. Poate acesta ar fi motivul pentru care unul dintre soferi a fost pus pe targa.

    00
    • Cand suni la 112 te intreaba daca e cineva ranit, daca au curs lichide din masini pe carosabil, daca traficul e blocat si masinile nu pot fi mutate. Daca da, trimit toate cele, daca nu si sunt doar daune materiale faci amiabila sau daca sunt mai mult 2 masini implicate se merge la sectie pt. a declara toate cele, si nu vine nimeni, maxim iti face legatura la politie sa te indrume de una-alta.

      00
  13. La accident doar cu avarie la masini e o procedura
    La accident cu vatamare corporala e o procedura si vine politie+salvare si se deschide dosar penal in rem
    La accident cu morti e o alta procedura putin mai complicata ca la vatamare corporala, e mai detaliata cercetarea la fata locului
    La accident unde curge ceva din masini pe carosabil trebuie obligatoriu sa vina pompierii sa faca constatarea

    00
    • „unde curge ceva din masini pe carosabil”
      deci inclusiv berea radler trecută prin parbrizul spart apoi picurată prin compartimentul motor?

      00
  14. In Finlanda, poliția e responsabilă pentru fluidizarea traficului si aducerea soselei la starea in care a fost inainte de eveniment precum si de siguranța circulatiei in zona.
    Ei coordoneaza pompierii, salvarile, tractarile, traficul.
    Ei inclusiv pun triunghiuri de semnalizare.
    Pompierii curata drumul, inclusiv pun material absorbant peste lichidele curse dupa care spala tot.
    Salvarea se ocupa de salvare…
    Politia aranjează si coordoneaza ridicarea masinilor accidentate si repararea temporara la ce e belit ca sa fie traficul inapoi cum a fost cit mai repede.
    Totul clar, limpede si de bun simt.
    Cind toti pleaca, parca nici nu a fost accident.

    00
    • NOU
      #44

      Pe ce planeta e tara asta?Ca noi nu parem tot de pe aceiasi planeta.

      00
    • La fel in Germania.
      Experienta 1: accident pe autostrada pe sensul opus, asa ca am vazut in derulare cum veneam din sens invers:
      – pauza, nici o masina, adica e STAU frate..
      – accidentul, masini de salvare, elicopter ADAC care decola
      – masina pompieri, masini politie la doi km cu avertizari
      -politisti care puneau Fumigene rosii in marginea autostrazii in capatul celalalt al coloanei oprite, sa stie aia din timp ca e STOP
      Experienta 2: accident pe strada, la tara in sat:
      – masini lovite usor, toata lumea implicata facea poze (am vazut pe live, o mica neacordare de prioritate)
      – politie, iar poze, masini mutate imediat dupa (una mergea, una impinsa cu voluntari de pe strada)
      – masina de la firma de curatenie, stiu ca factura intra la plata aluia vinovat
      – trei zile la rand avertizare de aia cu ulei pe jos, desi nu era mare pata (si precis doar antigel)
      In general accidentele nu sunt mare scofala (cu exceptia Autobahn, alea sunt grele). Dar financiar vorbind sunt scumpe pentru toti, de aia circulam cu TUV si asigurari. Si cautam avocati sa scoatem bani frumosi, nu sfaturi de la nenea de pe forum.

      00
  15. „Mizerie? Da. Cioburi pe jos? Da. Cine să le strângă și cum?”
    Cum cine? Victima, victima sau familia ei sa le stranga! La noi tot timpul victima e vinovatul!
    Sa se dea lege ca fiecare masina sa aibe obligatoriu matura, faras si un saculet cu nisip in caz ca sunt scurgeri. <<==glumesc aici, dar daca ma gandesc mai bine imi dau seama ca nici nu e o idee asa de tampita pana la urma.

    00
  16. partea cu dirijatul de catre cineva, oricine, nu mi se pare chiar o idee buna. daca ma apuc eu, gigel, sa dirijez si se troznesc doi, nu se pot indrepta impotriva mea? daca mai si moare unul, sunt vinovat din culpa?

    acum o mie de ani, cand tocmai ieseam din adolescenta si dadeam (fara succes) de permis erau 2 prevederi la primul ajutor caremi emi se pareau aberanta. erapenal daca NU acordai prim ajutor victimelor, iar daca acordai si ala patea ceva erai iar penal. concluzia me a afost ca daca nu esti doctor in medicina, mai bine, nu vezi, nu auzi, nu opresti.

    cand m-a lovit pe mine unul de mi-a indoit puntea spate, el si-a impins tigaia pe acostament si aplecat cu un taxi sa vina cu cealalta masina sa si-o ia de acolo. eu asteptam platforma pe marginea drumului. si vine militica si ma ia la trei pazeste ca ce fac acolo, ca incurc circulatia, ca uite ce murdarie e… eu ii arat amiabila semnata cu recunoasterea vinei aluia, pozele la acte, apelul la platforma, tot. el foarte nemultumit cica sa fac curat ca altfel ma amendeaza si a stat acolo si s-a uitat la mine cum dadeam cu matura printre masinile pe care nu a catadixit sa le dirijeze. cu atat mai putin sa dea un apel la salubritate ca nu era doar plastic pe jos.

    00
    • „erapenal daca NU acordai prim ajutor victimelor, iar daca acordai si ala patea ceva erai iar penal”

      Cam confunzi, iar Codul Penal IN VIGOARE este in continuare:

      Infracțiuni privind obligația de asistență a celor în primejdie – Lăsarea fără ajutor a unei persoane aflate în dificultate –
      Art. 203. –
      (1) Omisiunea de a da ajutorul necesar sau de a anunța de îndată autoritățile de către cel care a găsit o persoană a cărei viață, integritate corporală sau sănătate este în pericol și nu are putința de a se salva se pedepsește cu închisoare de la 3 luni la un an sau cu amendă.

      00
    • acum asa zice.

      pe vremea aia zicea altfel.

      00
  17. Dar incidentul din sensul giratoriu din Oradea l-am discutat? Pana la urma, cine a fost de vina? Am vazut ca nici macar politistii intre ei nu cad de acord asupra cum se circula corect in sensul giratoriu. M-a luat durerea de cap cand am citit opinia unuia pe nume Pertea.

    00
    • A luat ala cu seat alb amenda pentru ca nu s-a incadrat bine.
      Daca politistul intra in baiatu’ cu seatu’ vina pentru producerea accidentului ar fi fost a sa sau cel mult culpa comuna.
      Semnalizarea nu creaza nicio obligatie nimanui, ea avand rol informativ, asta nu intelege lumea. Multi cred ca daca ai semnalizat te poti baga si restul trebuie sa-ti respecte dorinta si sa stea cuminte pana ce-ti faci tu treaba.

      00
    • Pai care a schimbat banda? Ala trebuia sa cedeze, dupa mine. Schimbau amandoi in acelasi timp? Atunci ala care venea din dreapta avea prioritate. Vorbesc de manevrele in interiorul sensului.

      00
  18. Cea mai meseriașă mobilizare de suedeji cu chef de muncă am urmărit-o într-o noapte, acu ceva mulți ani, cănd doi pulifrici s-au întors cu roțile în sus într-o curbă cu dichis. În duăj de minute dusă gioarsa, adunat resturile de la coteț, măturat , aruncat nisip peste petele de lichide. Nici Poliție, nici sula calului nu a apărut. Au mai venit a doua zi să mă roage să le dau plăcuța de înmatriculare pe care am luat ca amintire. Era de Franța și eu sunt îndrăgostit de brănza Roquefort și de melci.

    00
  19. NOU
    #56

    Accident personal in Bucuresti cu victima, undeva pe Calea Grivitei cam pe sub podul Grant. Ambele masini nedeplasabile. A venit politia, s-au ocupat de acte, au dirijat traficul pana am luat masina de acolo. Eu a trebuit sa ma ocup de masina pt. tractare. Pentru curatarea strazii nu stiu cine s-a ocupat, cred ca politia a sunat la rebu. Dar ideea este ca nu iti muta nimeni masina pana nu vine tractarea. La mine a durat vreo 2 ore.

    00
  20. Fresh, din Brasov
    Uleiul e lasat sa se „evapore” luat pe roti pe masini.
    Motociclistii like this

    https://ibb.co/343W9Tc

    00
    • cel putin in București, unde spala aia străzile cu apa din dambovita, 23 august sau ior e o adevarata aventura sa mergi cu motorul dupa ei. nu-ti trebuie ulei.

      00
  21. In Irlanda de cele mai multe ori e chemata politia la accidente, chiar si la cele usoare, pentru ca aici se lasa cu despagubiri mari. L-ai lovit pe unul din spate, POC! AUUU, ma doare gatul si capul! Hartie de la doctor, nici nu clipeste asigurarea ta cand ii livreaza in cont intre 5 si 20.000 EURO, in functie de cum se intelege cu avocatul… anul urmator primesti o noua cotatie pentru asigurare si devii mai atent!

    https://www.irishexaminer.com/news/courtandcrime/arid-40227332.html
    Dude asta a avut o zi grea, dupa mai multe prostii a condus beat niste KM, in cele din urma a scapat cu 4 ani de inchisoare si interzicerea de a mai conduce pe 20 de ani!

    00
    • Mai dai cracului de englezi ca aia is mai socialisiti ca si chinezii.
      Daca te besesti in autobuz amenda de 2000 lire si 2 ani cu suspendare, daca te milogesti.

      Sunt adeptul gresesti platesti, dar cand viata ti se duce la vale si faci o greseala si te baga mai tare la vale, atunci ala e un sistem de rahat.
      Spre exemplu in Texas, oricate datorii ai, casa principala unde locuiesti, nu ti-o poate lua nimeni.

      00
    • Mai merge si cu 20 la ora si pentru aia 4 ani de inchisoare si 20 fara permis. Poti sa iti futi tara aia, ca eu in asa ceva nu as vrea sa traiesc.
      Pedeapsa trebuie sa fie egala cu fapta nu cu „daca ar fi lovit pe cineva”. Nu nu a lovit nimeni a ras o sosea de el. Trebuia pus sa plateasca un tips gras la aia la care aruncat cu monede, permis luat 3-6 luni, scuze in public si eventual o noapte de somn in arest sa se trezeasca bine.

      00
  22. Tot nu inteleg de ce pornesti de la premiza ca oamenii aia sunt pusi acolo sa si munceasca.
    Inca nu intelegi ca tu ii deranjezi cand se intampla ceva? El nu e acolo sa te serveasca pe tine, tu esti acolo sa ii platesti salarul. Si daca cumva nu il mai platesti sau refuzi, 5 pulane si iti revi.

    00
  23. Sa va zic o chestie haioasa legata de competenta echipajelor de politisti si pompieri. Un prieten are o tamponare usoara intr-o intersectie. El fusese vinovat, dar asta nu are importanta. Din accident a rezultat bara lui crapata si aripa masinii „victimei” indoita. Chestie simpla care trebuia sa se rezolve amiabil. In timp ce se pregateau sa completeze amiabila, victima face un atac de panica iar ginerele suna la 112. Din acest moment incepe circul: doua masini de politie, o ambulanta si o unitate de descarcerare. Pompierii isi fac de lucru la bateria masinii desi nu este risc de incendiu. Circulatia blocata si zeci de curiosi care se uita ca la urs, se baga printe masinile avariate si dau indicatii. Politiei i se pare normal sa lase toti idiotii sa se invarta prin mijlocul intersectiei. Deodata un paramedic ia un guler cervical si incearca sa il puna la gatul unui cetatean. Cetateanul se opune si incearca sa se volatilizeze in multime. Paramedicul dupa el. In ajutorul lui sare un alt paramedic. Cei doi paramedici reusesc sa monteze gulerul cu forta. Cetateanu’ zbiara ca din gura de sarpe. Dupa vreo 10 minute isi dau seama cu totii ca tipul cu guler la gat nu are nici o legatura cu accidentul. Lumea izbucneste in ras. Politistii nu rad pentru ca au de completat hartii. Masinile raman in mijlocul intersectiei pentra ca inca nu a ajuns criminalistica. Circulatia se misca ca naiba. „Victima” refuza sa fie transportata la UPU si vrea sa faca amiabila. Politaii explica nervosi ca nu se mai poate face amiabila pentru ca s-a deschis dosar de cercetare penala pentru vatamare. In timpul asta o duduie nu vede masina din fata si se infige in carligul de remorca. Echipajele de politie se impart intre cele doua accidente. Ambulanta se intoarce pentru ca duduia s-a taiat la frunte. Haosul continua. Nimeni nu dirijeaza circulatia. Chestia asta s-a intamplat acum 10 ani undeva in Cluj, orasul de 5 stele.

    00
  24. NOU
    #64

    Ieri accident minor la ieșirea din Arad spre autostradă / Ungaria, deci cu trafic serios. Unii de la poliția de frontieră au înfipt botul unui Frontera în / sub fundul unui TIR. O mașină de poliție era deja acolo. Șapte polițieni stăteau cu mâinile în șolduri, admirând Frontera, nici unul nu se deranja să facă ceva cu traficul (se putrea circula pe banda opusă), o coadă enormă, nu păreau cumva deranjați sau grăbiți să facă ceva…
    PS: oare o să îi găsească pe cei de la poliția de frontieră vinovați că nu au păstrat distanța? aș paria că nu …

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.