problema internetului românesc

Recapitulare: dezinteres din partea regiilor, obtuzitate si dezinteres din partea agentiilor, obtuzitate, dezinteres si incompetenta din partea clientilor. Iata reteta de succes datorita careia din 500 de milioane de euro cheltuiti pe publicitate, doar 10-14 milioane se duc spre internet.

o insemnare excelenta la zvoner

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 3$

7 comentarii

  1. Cine lucreaza are 🙂 – zoso e un exemplu

    00
  2. din adsense nu se fac bani.

  3. Mihai = o alta problema a internetului? 😆
    just being sarcastic

    00
  4. mai baiet, ai un blog deschis de 2 ore si ti-ai pus repede adsense pe el? asa speri tu sa faci bani? ia uita=te de cand e prima mea insemnare…

  5. Vezi Zoso ca acum de cand apari la tv ai altfel de fani. Cei ce nu te stiu de pe internet. Va trebui sa dai meditatii online. 😉

    00
  6. reclamele la adsense nu sunt relevante, adica am vazut pe un blog despre cultura reclame la marirea penisului :)), iti dai seama ce procent apasa click pe asa ceva.

    00

Susținere

Susține acest blog cumpărând de pe eMAG prin acest link, de la PCGarage prin acest link sau de la Finestore.