Polițiștii spun că nu vor tolera așa ceva #26

Un TIR a rupt bariera de înălțime la podul Unirii din București.

Cum naiba ajunge un TIR în centrul Capitalei și nimeni nu îl oprește? Toți polițiștii dormeau? Erau la frizerii toți? Sau, mai plauzibil, nu le pasă, doar vor salarii mai mari?

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

104 comentarii

  1. Milițienii erau la coadă la shaorma pentru micul dejun.

    00
    • Jumatate din ei. Restul la saloane la pensat

      00
    • inaltimea „TIR”-ului DAF este de 3,52 m GOL
      conf. google maps inaltimea maxima admisa era inainte de reabilitare de 3,50 m

      https://www.google.com/maps/@44.4307853,26.1035365,3a,75y,179.74h,94.48t/data=!3m6!1e1!3m4!1s8FSdmA23dzfATDYWMM042w!2e0!7i16384!8i8192

      acea „bara limitatoare” NU se afla „infipta” in covorul asfaltic
      covorul nou fiind asternut peste cel vechi => distanta s-a micsorat
      daca TIR era incarcat => inaltimea ar fi fost mai mica de 3,52 deci ar fi putut intra la limita

      fiind si al 3-lea incident in doar 3 zile => din nou ca inaltimea acolo s-a micsorat cu cel putin 5 cm

      daca avea sau nu autorizatie sa circule prin centrueste o alta discutie

      00
    • Vorbești prostii
      Tirul încărcat se ridică de față.
      În funcție de opționale înălțimea capului tractor poate fi mai mare.

      Este semn cu interzis 3,5 metri. Nu a fost respectat. Atât. Nu că înainte se putea, acum nu. Ocolește pasajul pe sus.

      Ăștia de dati

      00
    • Semnul cu limita de înălțime se monta astăzi la prânz.
      Unde erau montate scrie frumos pasajul unirii.
      Cu albastru.

      00
    • Vlad vezi ca „tirul daf” poate să aibă și 3.9m înălțime, depinde de model. Dacă nu l-ai măsurat tu sau nu știi din ochi fix ce model e, mai bine nu zici așa categoric.

      00
    • @vlad oltean-Expertu, camionul cu remorca nu poate depasi 4.05,5 cm fiind toleranta la inaltime.E socotit comun la 4 metri, ceea ce este peste necesita autorizatie speciala.Daca conduci camion cu semiremorca, 22 de tone cum e jargonul pai nu te bagi pe restrictii de 3.90 metri inaltime, ca nu stii cata toleranta e la portile de gabarit.
      Da, is patit, am facut mersul cu spatele din fata unor poduri, din cauza a 4-5 centrimetri, pe carenu i-am putut castiga nici daca am coborat din pernele de aer.
      Si vezi ca TIR=transport international rutier, daca te intreaba vreo fata.

      00
    • @fisherman-Altu,ca se ridica camionu de fata daca-l incarci…
      Ba, voi cum ati devenit experti in toate?Pe semiremorca se pun si 27 de tone la 3 axe, dupa tine ar merge cu axa directoare ridicata?
      Bai baieti, camioanele/remorcile egalizeaza din perne dupa ce esti „ready to go”. Pentru tinuta de drum si gabarit
      10 tone daca pui de la a treia axa, tot aceasi inaltime are, ai probleme doar cu distributia greutatii pe axe.
      Lasati camioanele pentru cine se pricepe.
      Ala care o dat foarte probabil era incepator speriat geana pe GPS.

      00
    • Si pentru aia de mai jos : autorizatiile se dau pe zone, in zona 0 fiind cea mai scumpa.Cu zona 2 nu ai ce cauta in zona 1.Era vreo 3500 daca te prindea fara.Si îi cauta, orice militian te opreste si primul lucru te intreaba de autorizatie.Cifele de ciment de ex toate ar trebui teoretic ce putin sa aiba.

      00
    • vlad – vorbesti prostii de 2 ori. covorul asfaltic e nou, a fost ras cel vechi

      00
    • @vlad oltean … da mah, sunt convins ca daca intaltimea maxima e 3.50m … cu 3.52 inaltime te-ai duce cu tupeu pe acolo… ca se lasa de la marfa 5 cm.

      Asa ceva… nu mai aparati prostia si indolenta, oamenii pur si simplu nu vor sa fie lucrurile facute ok in tara asta.

      00
  2. A fost un complot conceput special sa distruga credibilitatea politistilor. Cealalta varianta ar fi ca politistii stateau cu mana in cur – nu pot sa cred asa ceva

    00
    • Pe dracu …politistii au facut pariuri daca trece sau nu …

      00
    • Cand s-au pus grinzile pt podul de la grand arena s-au pus niste bariere sa nu treci pe dedesupt ca poate iti cade ceva in cap. Bravii nostri polutionisti stateau si aprobau barierele. Erau toti cu masinile de-a curmezisul in drum (okey, inteleg asta) si toti stateau intr-o parte si…. Evident nimic. Nu tu dirijat trafic nimic. Ma nimic? N-aveam nevoie sa faca triplaj la bariere, vedeam foarte bine si fara sa am ce injura

      00
  3. Intrarea unui TIR in oras se poate face, in anumite conditii. Deci cel mai probabil TIR-ul ala avea niste avize speciale platite, ca sa intre in oras. Ma indoiesc ca a intrat de nebun asa, pana in centru orasului, fara ca nimeni sa nu il intrebe de sanatate.

    In alta ordine de idei, e de cercetat putin, caci umbla vorba in targ, ca limita de inaltime (ca indicator), a ramas cea veche, insa anumiti destepti au asfaltat peste stratul vechi, micsorand astfel destul de mult vechea inaltime. Caci astfel cum iti explici ca in decurs de 2 zile, au fost 2 sau 3 incidente de acest fel? Ieri un TIR si parca si un autocar in prima zi. Or fi chiar toti astia atat de cretini? Sau cretini sunt altii?

    00
    • Cea veche tocmai a fost demontată!!!

      00
    • punem pariu pe 2 topoare ca 90% din astia cu tiruri prin centru nu au niciun aviz, ca stiu ca nu-i verifica nimeni. la asta se refera prea cinstita noastra gazda, care merge de obicei cu pedala din dreapta lipita de podea.

      00
    • Ca idee, tirul (DAF XF nu-stiu-cat) ala are inaltimea la 3,52 metri, deci daca indicatorul ala ar fi fost la fix fix 3,5 metri (desi de regula exista o marja generoasa), iar fi spart ceva din plasticul de pe cabina, nu s-ar fi vazut atat de jos bara aia si nu i-ar fi contorsionat cabina… deci e cam clar ca indicatorul ala nu era la 3,5 metri.

      00
    • @marian: Cate tir-uri vezi prin Bucuresti, in medie, intr-o zi? Ca eu circul destul de mult prin centru, si nu vad niciunul. Rar cand mi se da sa vad unul, si sunt ferm convins ca nu se risca nimeni sa bage cateva tone prin centru si sa mearga pe neve. Un TIR il vezi din piata Alba Iulia, daca stai la Unirii, ca aici nu vorbim de un smart. Si asa, ca idee, banui ca avizul ala il verifica politia locala, si aia abia asteapta sa pescuiasca asa ceva. E probabil singura ocazie in care pot sa-si arate muschii, deci nu le rateaza nimic.

      00
    • *”i-ar fi spart ceva” (scuzati typo-ul :) )

      00
    • Ăsta avea nr de Turcia. Nu cred că avea vreo autorizație…

      00
    • https://www.g4media.ro/un-tir-blocat-in-pasajul-unirii-din-bucuresti-din-cauza-inaltimii-doua-autocare-s-au-intepenit-in-ultimele-zile-in-pasajul-proaspat-reabilitat.html

      „Update 2: TIR-ul blocat are înălțimea de 4,2 metri, potrivit Primăriei Sector 4, cu mult peste limita legală de 3.5 metri”.

      Or fi pus strat nou de asfalt de 0,7 metri conform teoriilor de pe-aici.

      00
    • @Vlad, tu chiar crezi tot ce zic aia de la PS4?

      Altfel, mi-e greu sa inteleg de ce in ultimele cateva zile nu s-a dus nimeni sa masoare inaltimea aia. Macar „presa”, poate iesea de un breaking news.

      00
    • Vlad, te indrum calduros catre site-ul DAF sau alti site de „specialitate” sa cauti tu camionul lor cu inaltime de 4 metri plus… pana una alta, aici scrie negru pe alb 3,5 metri aproximativ… deci?

      https://www.planet-trucks.com/technical-data-sheets/daf-xf-ftp-410-460-510

      00
    • Cabina e contorsionată de la viteza pe care o avea ca a smuls fieru si l-a cărat cu el. Teoria mea e că limita de dinainte era oficial 3.5 dar avea o marjă de care unii se foloseau si știau că merge. După renovare marja a dispărut și… surpriză, 3.5 e chiar 3.5.

      Plus ca depinde de care DAF XF e ca sunt si de 3.91 inaltime https://www.planet-trucks.com/technical-data-sheets/daf-ft-xf-105-super-space-cab-gv

      00
    • @A. in primul rand, 3,9 metri nu este 4,2 metri, cum sustine primarul S4, deci este o minciuna aici, de-asta am si zis mai devreme ca cine doreste sa sustina punctul de vedere al primariei, sa caute camionul DAF de peste 4 metri…

      Altfel, asta nu pare a fi modelul indicat de tine, dar poate gresesc eu, ca nu ma pricep la camioane si chiar o fi modelul de 3,9 metri, dar exista factor care sugereaza ca nu e asa: 1. e al treilea incident de la „renovarea” pasajului, 2. nu exista camion DAF de peste 4 metri, cum sustine primaria, 3. discutam despre partidul care ne-a dat in ultimii ani nenumarate exemple de lucrari de calitate, cum ar fi chiar podul prabusit recent in rau la putin timp dupa reabilitare.

      00
    • Daca te uiti pe linkurile vezi clar ca seamana cu modelul mai mare. Si daca te uiti la poza din articol pare ca a intrat cu mai mult de cativa centimetri in acel limitator. Dar e mai usor sa dai cu presupusul si dupa sa zici ca eu nu is expert la camioane daca nu e cum ai zis tu.

      00
    • Ia zi, cu asta de 3,53 metri inaltime seamana au ba?

      https://www.planet-trucks.com/technical-data-sheets/daf-xf-ft-430-480-530-4×2

      Ramane minciuna cu camionul de 4,2 metri, care pare ca nu exista… si faptul ca e deja al treilea incident in nici o saptamana (dupa ce si doua autocare s-au blocat acolo)…

      00
    • Mă doare în flașnetă de ce a zis nuș ce primar cu nume funny, eu nu îi iau apărarea că ăia mint cum respiră.

      E țara lui Dorel dar mă îndoiesc că respectivul camion avea dimensiunea corectă (sub 3.5m) și limitatorul era pus la 3.2m. Rămân la părerea mea că șoferul știa că merge dar de fapt nu mai mergea.

      00
    • De asemenea, în urma verificărilor efectuate, s-a constatat faptul că nu deținea autorizație de circulație pentru autovehicule de tonaj în zona A.
      În acest context, a fost sancționat contravențional atât pentru nerespectarea prevederilor OUG 195/2002 privind circulația pe drumurile publice, cât și pentru nerespectarea prevederilor HCGMB 134/2004 privind circulația autovehiculelor destinate transportului de marfuri.”

      00
  4. Pai cel mai probabil a platit o autorizatie de acces . https://www.bursatransport.com/bucharestmap/default/zone/reftype/99

    Am cumparat niste pavaj de la Dedeman. Vreo 10 tone. Au verificat strada unde trebuie livrat si au zis asa : ti le aducem cu camion de mare tonaj, macara, etc daca platesti autorizatia de acces.

    Am zis multumesc, am gasit o masina mai mica tot cu macara, facut vreo 4 drumuri, am iesit mai ieftin.

    00
  5. Azi dimineață la Unirii a trecut unul cu o fumigenă de Mercedes prin intersecție de s-a făcut ceață.

    Polițiștii s-au uitat cam plictisiți la el și au continuat mișcarea vioaie din brațe.

    00
  6. tirurile au voie in centru daca platesc o taxa pentru asta.
    problema e cu limitatorul ala.
    nu cred ca un sofer de tir nu stie inaltimea cu care merge (evident, cu exceptii).
    asa ca se intampla una din urmatoarele:
    – semnul pe care scrie inalimea nu e conform cu inaltimea reala (vina e a administratorului)
    – semnul nu e suficient de vizibil (aici vina e impartita)
    – soferul e chiar din alta lume si nu are ce cauta la volan (nu stie cu ce merge si pe unde – aici vina e clar la sofer).

    desi politistii sunt departe de a face exact si tot ce trebuie.. de data asta nu prea e in curtea lor.

    00
  7. E o conspirație împotriva lui Băluță.

    00
  8. Bine, dar șoferul nu se uită la drum, la semne? Fiind șofer pe tir ar trebui să aibă o anumită experiență. Pe lângă asta, sunt programe speciale cu GPS pentru tiriști care nu te lasă să mergi pe unde nu e voie.
    Dar deșteptul ce a zis: Pe mine cine să mă oprească? Bariera coaie, bariera!!!

    00
  9. Cel puțin 2 mașini erau parcate pe splai spre Mărășești la o cafeluță cu vreo 40 de minute înainte.

    00
  10. Asta cu ce cauta un TIR in orase e o intrebare foarte buna pentru toti care au sarit in sus de bucurie cand s-au pricopsit cu mari centre comerciale, cu tot felul de hypermarketuri, supermarketuri in orase, ca voiau si ei sa aiba unde sa cumpere, cum adica marile magazine la periferie?
    Pai nu mai auchan, carrefour, kaufland, lidl samd alta tara de prostani, sa poata construi magazine mari unde vor muschii lor, stiind ca aceste magazine aduc in oras tiruri zilnic, genereaza trafic, disconfort, poluare.

    Un tir poate intra in oras, cu permise si taxe; Godina se intreaba daca mai merita sa fie politist, asa ca nu ne poate spune cine e de vina.

    00
    • Carrefour Orhideea, dar aprovizionat doar cu Dacia Spring :D

      00
    • De obicei, marile centre comerciale au depozite imense in afara orasului. Acolo vin tirurile si descarca marfa, iar aceasta este transportata in oras cu camioane mai mici.
      Tirurile pe car le vedeti voi prin orase probabil au destinatie vreun santier residence in constructie

      00
    • @punKreas, fals. Lucrez în domeniu și la toate supermarketurile și hypermarketurile se folosesc TIR-uri. Camioanele mai mici sunt excepții.

      00
    • Glumesti.
      Toate sunt aprovizonate cu tiru. Uita-te la rampele de la lidl care e mediu sa vezi cum sta tiru la aprovizonat

      00
    • @punkreas da, așa ar fi intr-o țară din aia cu apă caldă, la noi poti sa intri cu tiru unde vrei tu. nu te oprește nimeni.
      @CP eu nu sunt platit sa numar tiruri la unirii. stiu ca aici era vorba de zona 0, dar eu vorbeam de tot bucurestiul. cum zice lumea pe aci toate marile magazine sunt aprovizionate cu tiru.

      00
    • Ca sa nu faca trafic aiurea, fiecare magazin e aprovizionat cu un singur tir, iar in remorca se impacheteaza tot ceea ce este necesar la vanzare pentru cateva zile. E mult mai eficient decat sa te frichi-frichi cu dube. Adica nu exista un tir cu pepeni care se duce la toate Lidl-urile din oras sa duca pepeni (asa cum ar face o duba de exemplu).

      Distributia, adica impachetarea per magazin per tir se face in Prahova, la Nedelea, daca nu ma insel. Cel putin eu asa am observat la Lidl-ul unde merg eu – vine mereu ACELASI camion, cu acelasi numar de inmatriculare. Cineva care lucreaza in domeniu poate are o parere avizata.

      00
    • @hash, ai dreptate.
      Pentru Lidl se face de la Nedelea.
      Nu cred ca se face cu un singur camion, caci ai 3 tipuri de temperatura, insa de principiu, aprovizionarea supermarketurilor se face la nivel de camion.

      Un Carrefour mare, vinde minim echivalentul a cateva camioane de marfa zilnic.

      00
    • eu sunt curios de ce e nevoie de TIR pentru transportul de la periferie spre centru.

      Eu in prostia mea ma gandeam ca e nevoie doar de camion, ca pula mea, periferia nu e in alta tara, dar aparent e nevoie de TIR
      deci?

      00
  11. Deci eu, daca vad ca nu intru pe o usa, nu incerc s-o fortez. Asta o fi fost adormit de n-a vazut ditamai bariera-n doua culori.

    00
  12. Clasic romanesc. Se reface asfaltul din pasaj prin turnare de asflat nou peste cel vechi => intaltime mai mica a pasajului. Probabil si la intrare e la fel. Avand in vedere numarul de incidente din ultimele zile tind sa cred ca bariera aia de intaltime nu e pusa chiar la 3.5 metri sau cat ar trebui sa fie. Este si in Iasi un mini pasaj pe sub calea ferata care in timp si-a micsorat intaltimea cu vreo jumate de metru prin asfaltari repetate.
    Fix o renovare de frumusete, nimic practic, doar ceva facut sa arate ca face primarul ceva, campanie electorala si dorei.

    00
  13. Dap… Carrefour Unirii cu ce drku e aprovizionat, cu duba ???

    00
  14. La toate evenimentele care implica politie, vad cel putin unul care vorbeste la telefon. Ce tot fac? Intreaba sefii ce trebuie sa faca?

    00
  15. Ba in ce tara si orase traim :))) Ne-am plictisi daca nu ar fi existat Caragiale si faze de genul asta

    00
  16. trebuie stabilit mai intai de unde se masoara aia 3.5 metri, am impresia ca de la panza freatica. Si daca se constata ca nu erau 3.5 metri ghici cine plateste, si daca nu ai voie cu TIR-ul de ce mai e semn de limita de inaltime, si tot asa.

    00
    • E mai ieftin sa inlocuiesti limitatorul de inaltime, decat sa reconditionezi pasajul in locul impactului. Nu mai zic sa structura de integritate a pasajului va fi afectat, daramite costul refacerii structurii…

      00
  17. Inaltimea legala a ansamblului este 4m, in cel mai inalt punct al remorcii, in practica va depasi cativa, cm peste 4m, sper ca era indicator pentru inaltimea maxima, autorizatia de acces in zona aia e foarte scumpa, estimez minim 2000lei dat e valabila doar noaptea pana pe la 7 dimineata, apoi este interzis accesul chiar daca ai autorizatie

    00
  18. E din ciclul „cost of doing bussiness”. De cand au crescut importurile din Turcia si din zona s-au inmultit si camioanele ca ciupercile dupa ploaie. Si e mai ieftin sa platesti amenzi decat sa respecti legea. E mai usor sa o tai prin orase decat sa-ti rupi tirul prin cine stie ce hartoape la periferie, sa parchezi in oras, sa depasesti pe continua, sa-ti puste cauciucurile pe drum, etc. 1000-1300 de lei la cateva luni este mult mai ieftin decat sa pierzi timp si motorina aiurea sau sa repari camioane.

    00
    • Vad ca acelasi motiv: „De vină ar fi autorităţile bucureştene care atunci când au asfaltat, au turnat noul strat peste cel vechi şi astfel s-a micşorat distanţa dintre carosabil şi tavanul pasajului.”

      In ritmul asta, la cat de des si prost se asfalteaza la noi, in 10 ani intram doar cu Tico in pasaj…

      00
  19. Stiri peste o luna: au trecut 30 zile de la deschiderea pasajului, timp in care circulatia s-a fluidizat considerabil, mai putin in perioadele in care 27 camioane au izbit piedica de la intrare. Primaria ia in calcul reproiectarea barierei, timp de executie 9 luni.

    00
  20. Raspunsurile sunt aceleasi ca cele pentru intrebarile: cum dorian popa se filmeaza clip de clip conducand fara centura, cum merge cu masina fara numar pe fata sub privirile ingaduitoare ale politistilor? Si bate toate tara in lung si lat, nu da o tura printr-un sat. Traim intr-o tara in care se iau masuri si se reactioneaza doar cand se intampla o catastrofa, cand au interes unii sa se ia masuri/reactioneze, cand apare in presa etc. In rest zi de zi suntem inconjurati de anormalitati, ilegalitati tolerate.

    00
  21. Acolo inainte era indicator de 3.5m dar bara era mult mai sus. Nu e nicaieri in lege ca in astfel de cazuri „bara” tre sa fie la X metri. Poti sa ai indicator de 3.5m si sa il pui la 7m intatime daca vrei. Problema e ca indicatorul ala se respecta fix la fel de mult ca si cel de viteza de langa el (40km/h) . In pasaj oricum si acum (si atunci) toleranta era mai mare de 3.5m.
    Toti aia care fortau inainte acum se blocheaza in orritorul ala. Gasiti pe net poze vechi cu tiruri sau autocare zdrelite prin pasaj inainte de reabilitare.

    00
  22. Se intampla si la case mai mari. Prin 2012-2014 un trafo de 440MVA facut de Electroputere pentru Grecia si transportat pe cale ferata a fost „bierbarit”la intrarea intr-un tunel. 2 mil euro dusi pe pl.

    00
  23. 12 milioane de euro și totuși n-a existat buget pentru o ruletă de 5 metri care să verifice ăia 3.5 metri.
    Seems legit. Seems Romanian. Feels like home.

    00
  24. Nici un TIR nu intră fără autorizație în oraș, e aspirator de șpăgi. Până ajungi unde trebuie te opresc 10 echipaje de la toate chestiile posibile că știu că e potențial de șpagă enorm.

    Efectiv ieși mult mai ieftin pur și simplu plătind autorizația…

    00
    • Efectiv tirurile nu sunt controlate de nimeni, 90 % nu au autorizatie. Ghici ce, nici asta nu avea autorizatie.
      ”Pentru stabilirea situaţiei de fapt, la faţa locului s-au deplasat poliţişti din cadrul Brigăzii Rutiere, iar cu această ocazie s-a constatat faptul că un conducător auto, cetăţean turc, a condus ansamblul de vehicule format din cap tractor şi remorcă dinspre Bd. Dimitrie Cantemir către Str. Colţei, iar la intrarea în Pasajul Unirii, nu a respectat semnificaţia indicatorului „Accesul interzis vehiculelor cu înălţimea mai mare de 3,5 metri” şi a intrat în coliziune cu cadrul metalic pe care era montat indicatorul. De asemenea, în urma verificărilor efectuate, s-a constatat faptul că nu deţinea autorizaţie de circulaţie pentru autovehicule de tonaj în zona A”, a precizat sursa citată.

      00
  25. Războinicii ăștia de tastatură, ce au ei ceva cu primarul sau primăria, evită sau contorsionează realitatea astfel încât să le convină lor.

    Realitatea : există semn de limită de înălțime, există limitator. (astea sunt făcute cu o marjă în plus, de 10/20cm)
    Există șoferi ce le ignoră sau pur și simplu nu știu înălțimea vehiculului.

    Atât! Restul vorbelor sunt inutile…..

    00
  26. Eu personal am vazut anul trecut un tir de polonia intrat pana in tunel. A oprit la margine si a dat cu spatele ca nu intra. Era si politia acolo. Problema e mai veche se pare. Strainii si-o iau. Prob ca te mai fura peisajul si uiti sa te uiti. Sunt atatea poze pe net cu poduri si trenuri/tiruri blocate la intrare.

    00
  27. Romanii cand autoritatile asfalteaza: ia uitati ce strat subtire, are 1 deget.
    Romanii cand un sofer de tir incalca orice regula si ramane blocat: au turnat nenorocitii aia mai mult asfalt decat trebuia.

    Din categoria a doua vad ca sunt si persoane care probabil si-au convins nevestele ca 18cm < 8cm si incearca sa ne convinga si pe noi ca 353cm < 350cm. Aceiasi care atunci cand erau mici, fortau cubu in gaura de cerc. Indiferent ce DAF o fi, inaltimea lui nu e mai mica de 353 cm. Incarcat, descarcat, cu rotile umflate sau desumflate, nu avea ce cauta acolo unde semnul arata interzis peste 3,5 m. Si nici n-avea autorizatie.

    00
  28. Cumva acest TIR desi s-a blocat in pasaj a reusit sa treaca pe sub poarta aia si chiar sa mearga o bucata din pasaj in 2014 https://jurnalul.ro/stiri/observator/blocat-in-pasajul-unirii-soferul-unui-tir-a-ramas-intepenit-in-pasaj-pentru-ca-nu-a-respectat-limita-de-inaltime-video-660686.html

    00
    • ”Am modificat doar dimensiunea limitei de gabarit pentru că, înainte, vehiculele mari, TIR-urile, se blocau în interiorul pasajului și distrugeau plafonul. Restricția era tot de 3,5, dar limitatorul era mai înalt”, a spus șeful de proiect din Primăria Sectorului 4 Marius Coaje, care a povestit pentru B365 că în timpul lucrărilor de reabilitare s-au găsit urme de zgârieturi și părți distruse din plafon.

      00
  29. Zic ca e de plans starea presei romanesti daca de atatea zile nu s-a dus macar unul sa masoare si sa ii dea peste nas primarului daca inaltimea chiar e mai mica.
    Acum e momentul perfect pentru un fake news. Fac pariu ca daca baga cineva pe feisbuci niste poze cu masuratoare trucata, toata presa o va inghiti pe nemestecate cu exagerarile de rigoare si se va rostogoli stirea de la unul la altul pe tot netul. Dar tot nu se va misca nimeni sa verifice.

    00
  30. Ce e atat de complicat?Nu avea autorizatie si s-a intamplat neprevazutul.Putea sa fie semnul ala si la 3 metri, din motive de asfalt sau din motive de Dorel.
    Intr-o alta ordine de idei,am sunat la salvare pentru o urgenta pentru cei doi copii(1an si 6ani)+nevasta si a venit ambulanta dupa o ora si 20 de minute.Nici nu mai are relevanta ce spitale ai,ca nu esti sigur ca ajungi acolo.

    00
    • daca ai putut astepta 1 ora si 20 de minute, inseamna ca nu era urgenta.

      00
    • Un reply aproape cretin.Cand iti vomita si au diaree toti 3 in acelasi timp,chiar si apa pe care au baut-o,atunci da,nu e urgenta.Ca exista varianta sa ma urc in masina sa ii duc,dar abia ce facusem o frumoasa hernie de disc si eram semi imobilizat.
      Nu ma supar pe tine,ca fix aceeasi atitudine a avut si duduia de la salvare cand am sunat pentru a doua oara.Se pare ca e o chestie infiripata in poporul in asta,in care intotdeauna victima ar fi de vina.Fi-mi-ar scarba!

      00
    • Nu e vorba de vreo atitudine, bai victima. E vorba despre regulile simple de triaj. Exista un numar limitat de ambulante, iar ele sunt trimise in functie de anumite prioritati. Faptul ca te caci moale nu e asa de sus pe scara acestor prioritati.

      00
    • Cristi, nu stiu ce triaj se face la spitale, dar o diaree la un copil de un an e cam critica. Daca ala mic nu poate sa bea apa si face diaree se poate deshidrata foarte foarte rapid.

      Dar e okey :) dai la tastatura acolo. E bine sa vb fara sa si gandim

      00
    • @IonutAlt: daca taica-su a ales sa astepte 1 ora 20 ambulanta, inseamna ca situatia nu era asa critica, nu? avea hernie de disc, avea sireturile desfacute la adidasi, uitase unde a pus cheia de la masina… etc. Pun pariu ca e genul de persoana care merge la UPU in loc de medicul de familie. Din nou, simplul fapt ca a putut sa astepte atata si nu s-a inrautatit situatia arata ca nu era cu adevarat o urgenta pentru care sa chemi salvarea.

      00
  31. Au pus poarta/bariera aia ca sa-l prinda. Si l-au prins. Ce mai vreti?

    00
  32. „Sau, mai plauzibil, nu le pasă, doar vor salarii mai mari?” – chiar aşa limitat eşti?

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.