Poliţia din Târgovişte e pe cai mari

Un băiat o observat mai multe maşini ale Poliţiei parcate în staţia de autobuz. A scos telefonul şi a executat două poze.

 

Supăraţi, agenţii l-au urcat în maşină, unde a avut loc conversaţia de mai jos.

Îmi place poliţistul. E şmecher. Conducere la sediul Poliţiei, să stăm de vorbă.
Nu mai bine zicea intimidare?

Clipul asta merge

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

170 comentarii

  1. Ce ton aveau astia cand se simteau cu musca pe caciula.. Lasa ca eu am vazut si politai nefiind in ” misiune ” trecand pe rosu, nerespectand semnele de circulatie, in masina personala( ceva passat, luat din salarul de stat ?? :)) ) fara centura.. Chestii. Dar imi place tupeul baiatului, daca nu a facut nimic rau, cu tupeu. Sunt curios ce s-a intamplat :)

    00
  2. erau in misiune si au vrut sa faca o tura cu autobuzu

    00
  3. NOU
    #3

    A draq conducatori ai tarii, a draq ORGANE DE CONTROL, si MENTINERE A ORDINII publice, motiv, rezolvare, indoleta, smekereala, DOVEDIRE A ACTIUNILOR CE LE INTREPRIND EI si a SARGUINTEI CU CARE DEPUN ACTIVITATEA. Toti o au in gura si le este frica sa o scuipe… PT CA SE VA VEDEA si vor afla si altii ca ei o tin in gura. PROBLEMA draci romani… doar la ce ma refeream?!…
    M-am enervat si mi-a crescut pulsul in timpul filmarii. Si eu reactionez EXACT LA FEL ca persoana in cauza, cu ASAZISA problema
    SUCCES BAIETE ! Se pare ca esti pe cont propriu. CACI LUPII-S MULTI :(
    BAAAH FRATILOR ! Ne mai trebuie MINIM o REVOLUTIE !!!

    Una s-o facem noi, la cei 25 de ani pe care-i avem, si alta COPII NOSTRI BAAAH! peste inca 20~30 de ani… ca sa fim siguri ca scapam de tot ce e rau.
    PACE NOUA !

    00
  4. :)) Politia romana …. Mi-a placut faza cu obstructionarea misiunii :)))

    00
  5. Bravo baiatului, asa ar trebui sa facem toti. Poate le mai dispare aroganta aia cand ne opresc. Ei nu inteleg ca pana la urma ei sunt angajatii nostri, sunt platiti din banii nostri. Au impresia ca isi permit orice si oricand. Ce putem face acum este sa preluam toti clipul si sa il promovam cat mai mult. Va apare si la TV cu siguranta.

    00
  6. Nu mai stiu nenorocitii astia de politai cum sa dea amenzi. Probabil ca asta a urmat. O amenda. Se cred buricul pamantului niste ciofligari care au 2 clase. Peste tot este asa.
    In C-ta au infiintat mai nou Politia Locala care sta geana pe masini si pietoni pentru a-i aduce lu` Mazare ceva banuti la bugetul local. E impanzit orasu` de ciofligari. Si, cica vor sa descentralizeze politia pentru ca fiecare judet sa-si faca regulile cum vrea. Sa vedeti atunci ce-o sa fie, de-o sa-ti fie frica sa mai circuli.

    00
  7. obstructionarea misiunii. Ei deja se credeau niste ninja in actiune.

    00
  8. si cum s-a terminat toata povestea?
    sper ca nu a patit nimic tipul si ca ajunge clipul la toate televiziunile din tara.

    00
  9. Oh, da, foarte misto. Am patit-o si eu, dar n-am avut curajul sa filmez.

    00
  10. Chestia asta ar trebui sa apara la TV.

    00
  11. Felicitari autorului video-ului, a procedat bine. Incredibil cat de c*cati pot fi „oamenii legii”. Sper din tot sufletul sa apara la TV chestia asta si sa ii zboare din functie pe cei doi.

    00
  12. he he, politia romana=rahat

    00
  13. Eu sunt persoana care a suferit acest abuz. Va rog, daca aveti cunostinte in presa, dati linkul peste tot, sa vada toata tara cum se comporta militia romana! A, si ca o picanterie: dupa ce m-au sechestrat 30 de minute, mi-au dat amenda pentru ca le-am zis ca sunt militieni!

    00
  14. In mod clar cei doi politisti vor fi dati afara daca respectivul o sa faca plangere penala pentru lipsire de libertate.
    Chestia este ca lipseste prima parte a incidentului, cea cu luarea de pe strada.

    00
  15. In mod normal : a facut bine ca nu a oprit telefonul, sper sa fie concediati si nu doar mustrati. Sa nu uite sa depuna plangerea, sa fie si arestati.

    LOL , si acuma ce o sa se intample cu adevarat : nimic. Agentul explica cum a crezut ca seamana respectivul cu un urmarit general sau era suspect de ceva si a procedat la retinerea lui si deplasarea la sediul de politie pentru a clarifica situatia identitatii individului.

    Nu stiu pe unde exista o lege ca nu poti filma si fotografia politisti si agenti federali { oare unde sa fie }.

    00
  16. Ce idioti…maine parca vezi ca esti inchis pentru chestii dintr-astea! Dreptul la libertate unde e?

    00
  17. pai zoso, daca tot ai pus mana pe asa ceva, da niste telefoane la amici din media si sa inceapa scandalul la TV … sa castige si ziaristii painea …

    Acu 1 an, m-am adresat unor „militieni”, cand am intrat intr-un oras, cum ca o rabla cu remorca conducea imprudent si de cel putin 3 ori a trebuit sa-l evit eu, si de multe alte ori ali participanti in trafic. Militienii, tineri de altfel max 25 de ani, m-au luat la p*la ca de ce am oprit masina aiurea in benzinarie si m-au batjocorit, ei fiind 4, rummengand seminte si luandu-ma la misto. Am dat fuga la sediul politiei, sa depun plangere si acolo militianul de serviciu NU m-a lasat sa intru in audienta la seful de tura, si imediat si-a chemat colegii in cauza, cu toate ca EXPRES i-am indicat ca vreau sa depun plagere scrisa si sa plec, fara sa dau ochii cu aia. I-a adus la intimidare, IQ-ul lor militienesc a facut imposibila conversatia asa ca am plecat. Le-am promis ca o sa ma adresez direct la Insperctoratul de Politie Judetean, si dupa 30 min, au inceput telefoanele de amenintare la adresa mea – insa nu direct ci sefului meu (masina pe care o conduceam atunci era a unei firme care avea sediul exact in orasul ala).

    Seful meu, persoana de treaba, atunci imi explicase destule chestii pe care le fac militienii, si problema lor era ca daca pica unul din ei (pe orice motiv) restul se considerau expusi, ca respectivul nu mai e pe nici un „payroll” si implicit va incepe sa ciripeasca toate porcariile ce le fac astia.

    Mie mi s-ar fi rupt, dar oarecum mi-a fost frica ce s-ar fi putut intampla cu seful/firma pt care lucram (ce avea sediu in orasul ala), si cu parintii mei care tot in acelasi oras stateau; eu am domiciliul in alta parte – si tragand linia i-am lasat in pace.

    00
  18. de zburat din functie ar trebui sa zboare seful lor direct (care cica era prezent acolo, dar in alata camera), iar agaricii aia 2 de la intrare in sectie mustrare scrisa + juma de salar pe 6 luni.

    00
  19. Salut. Parerea mea: NU MA URCAM DE LA INCEPUT FARA UN MOTIV INTEMEIAT IN MASINA LOR! Au abuzat la greu si au fost aroganti. Chiar, s-au legitimat la inceput? Si apropo: poti sa le faci bucata daca faci plangere ca miroseau a bautura (le faci o groaza de probleme si merita stresul ca si pe tine te-au stresat destul da-i in mama lor de garcea). Daca ii lasi sa scape usor esti cel mai mare fraier. Asa fac majoritatea. Deci… nu va lasati intimidati de cacati de tablagii. Nu au drepturi mai mari ca noi, ba chiar au obligatii mai mari decat noi fiidca noi ii platim. Ar mai fi multe de spus, dar.. da-i in mama lor (chiar daca ma repet, merita). Pace voua ;)

    00
  20. George Andrei, bravo. Cu cei ca tine, cu atitudine si oua, se va schimba ceva pe aici.

    00
  21. Foarte tare tipul, felicitari! Paote daca ar proceda asa toti care sunt abuzati/prostiti pe fata de militie s-ar mai misca ceva.

    00
  22. se duc doi, raman restul.. e un inceput :))

    dar daca ala a filmat in sediul politiei ar putea si ei sa il dea in judecata.
    ramane sa vedem ce se va intampla

    00
  23. Toata admiratia si tot respectul pt baiatul asta …dar din pacate sunt putini curajosi ca el…iar militieni sunt multi si au impresia ca ei sunt niste semi-zei si ca legea nu se refera si la ei. Faceti cat mai cunoscut acest video… ca poate asa mai schimbam un pic situatia existenta.

    Va salut!

    00
  24. Foarte buna reactia. Bravo George! N-au nici o sansa. Sper sa inceapa distractia la Cretulescu in emisiune, ca am vazut ca ea e singura care are tupeu sa se duca direct la seful sefilor sa-l ia la intrebari. Eu zic ca astia doi isi pierd sigur locul de munca. Superb! De asemenea oameni avem nevoie in Romania.

    Poate invata si politia ceva din treaba asta:
    1) Filmarea in locuri publice e libera, cat timp esti pe strada poti filma ce vrei tu, nu trebuie sa dai nici o explicatie nimanui.
    2) Politia trebuie sa fie model pentru cetateni si nu contramodel.
    3) Politia lucreaza in slujba cetatenilor. Salariul lor e platit de fiecare dintre noi.

    00
  25. da ce sensibili sunt!auzi..l`ai facut militian..deja probabil se considera injurii aduse organului,nu?:))

    00
  26. Daca ii lasi sa scape (ma refer la cel care a filmat intamplarea) esti fraier, asa cum spunea cineva mai sus. Puteai sa faci altceva, sa te impotrivesti sa mergi la sectie dupa ce te legitimai, erau nevoiti in prostia lor sa iti puna catusele si ii frigeai rau de tot.
    Bafta si nu fii fraier!

    00
  27. Felicitari pt George Andrei!

    Nu te lasa! Politia trebuie sa fie in slujba noastra, sa prinda infractori, nu sa fie un mijloc de represiune. Parerea mea e ca au facut un abuz, daca voiau sa clarifice ceva cu tine puteau sa iti trimita citatie acasa ca sa vii la declaratii. Sa nu te lasi! TE ROG SA FACI PLANGERE IMPOTRIVA LOR!
    Daca nu faci plangere, toata situatia nu a existat dpdv legal.
    As vrea sa avem o politie ca in Germania, nu astfel de oameni.
    Ceea ce s-a intamplat aduce atingere grava drepturilor cetatenesti!
    Succes, sper sa pot afla si ce ai facut in continuare!

    00
  28. @ VladImpaler1801 : Revoltia este singura noastra scapare. // Felicitari George Andrei ! Esti omul saptamanii! :)

    00
  29. P.S. nu am putea sa facem o mica demonstratie de strada pentru pedepsirea militienilor ?

    00
  30. alt caz cand Politia parcheaza unde vrea

    http://omucu.blogspot.com/2016/07/poliia-romn.html

    FUCK THE POLICE!

    00
  31. oare daca trimitem vreo 100 de sesizari(sau mai multe) pe aceaste tema la petitii@mira.gov.ro s-o simtii ceva? Mortii lor… :) iar m-am aprins :)

    00
  32. „Un cetatean se ridica impotriva sistemului”. Hai laso-n sange ca-i haios. Nu intelege gresit, e bine ca a „ripostat” da’ prea e de Stan si Bran clipu’.

    00
  33. Pur românesc! Poliţia în adevărata ei splendoare! Bravo băiatului!

    00
  34. NOU
    #35

    De remarcat stilul profesionist în care polițistul își învârte volanul. Cu podul palmei. Că deh, așa conduc șmecherii. :D

    00
  35. Trimis si eu!

    to petitii@mira.gov.ro
    date Thu, Feb 12, 2009 at 12:20 PM
    subject Abuz Politia Rutiera Targoviste
    mailed-by gmail.com

    00
  36. Am aflat acum cateva minute ca mi-au intaocmit DOSAR PENAL ca n-am vrut sa ma legitimes, si de aia m-au umflat si m-au dus la politie! In conditiile in care, daca va uitati in inceputul filmului, in primele 2 minute, o sa vedeti ca il intreb pe tip DE CE mi-a luat buletinul, iar cand coboara, se vede clar cum ea cartea mea de identitate de pe bordul masinii.

    Oameni buni, asta e tara in care traim! Ma astept la intimidari din partea lor, dar nu la las!

    Daca puteti sa ma ajutati, scrieti petitii la orice institutie publica, sa oprim abuzurile!

    00
  37. :)) Are curaj tipul… :)) Tot respectul. Multă mu*e la proştii ăştia de poliţai care fac toată poliţia de cacao.

    00
  38. zoso ar trebui sa tii aceasta stire pe prima pagina sa vedem cum se rezolva. Desigur e doar un caz din multele care se intampla in Romania dar sper sa fie o rezolvare. Altfel nu stiu cine va mai avea curajul sa-i „infrunte” pe Militieni. Bravo George Andrei….

    00
  39. Trimiteti mail pe adresa respectiva: petitii@mira.gov.ro . Eu am facut-o!
    Nu stati deoparte, maine putem fi noi victime, ca am facut poze unei cladiri sau mai stiu eu ce.
    Omul nu a gresit cu nimic!
    Actionati si voi, aveti un pic de simt civic.
    Politistii trebuie sa ajute oamenii cinstiti, nu sa ii agreseze.

    00
  40. Message Sent
    Sent to
    petitii@mira.gov.ro

    Le-am dat link aici ca sa poata observa problema. Zoso, ai putea urmarii sa vezi daca intra cineva de la ei sa se intereseze ?

    00
  41. Amice, mi’ar face plăcere să îl cunosc pe puştiul ăsta. Poate punem de o răscoală la IPJ Dâmboviţa.

    00
  42. poftim la politia romana ce fac ei in loc sa isi vada de treaba incearca sa „se sustraga” ba da nu var fii asa putin pe la obraz dracu ca tot cu din astea aiurea o ardeti in loc sa va faceti treaba voastra voi luati lumea de pe strada ca vor facut poze cand voi abuzati de putere mars ca sunteti je..si rau

    00
  43. Am trimis!

    00
  44. @George Andrei, te rog ia legatura pe mail cu Daniela Geana de la Martor ocular, Realitatea TV.

    Zoso, stiu ca nu-ti place de ei dar… macar au reactionat prompt;)

    From: „daniela.geana@realitatea.net”
    To: raluxa
    Sent: Thursday, February 12, 2009 12:47:13 PM
    Subject: Re: Fwd: Abuz al Politiei Rutiere Targoviste

    dati-ne un contact, va rog….

    On 12:25:17 pm 02/12/09 raluxa wrote:
    > Va rog sa va uitati pe linkurile de mai jos.
    >
    > Merci,
    > raluxa

    00
  45. la mine in oras am vazut masina de politie parcata pe trecerea de pietoni, dar nu aveam telefonul la mine ca sa fac poze…

    00
  46. Intr-adevar, de apreciat baiatul asta. Altu’ facea in pantaloni in locul lui, si inchidea telefonul la primul avertisment. Din pacate cand a intrat in sala de asteptare a inchis telefonul, ar fi fost frumos sa vedem si deznodamantul basmului. Stii cum se spune, binele invinge intotdeauna :D

    00
  47. tanarului i s-a intocmit dosar penal, iar politistii sustin ca erau in misiune, oprisera soferi care trecusera pe rosu

    00
  48. Nu va lasati dusi in eroare de fatpul ca au spus un articol si anume 272 pentru ca iata ce scrie in art 272:

    „Art. 272 indice 1 – Presiuni asupra justiţiei: Declaraţiile publice defăimătoare la adresa judecătorului, procurorului ori a organelor de cercetare penală, făcute în scop de intimidare sau de influenţare a acestora, de oricare dintre părţi, precum şi de făptuitor sau învinuit ori de reprezentanţii lor, în timpul unei proceduri judiciare, se pedepsesc cu închisoare de la 3 luni la un an sau cu amendă”.

    „Art. 272 indice 2 – Sfidarea organelor judiciare: (1) Întrebuinţarea de cuvinte ori gesturi jignitoare, obscene sau ameninţătoare de către o persoană care participă sau asistă la o procedură care se desfăşoară în faţa instanţei sau a procurorului se pedepseşte cu închisoare de la 3 luni la un an sau cu amendă. (2) Cu aceeaşi pedeapsă se sancţionează întrebuinţarea de cuvinte ori gesture jignitoare, obscene sau ameninţătoare nemijlocit sau prin mijloace de comunicare directă contra unui judecător sau procuror, pentru fapte îndeplinite în exerciţiul funcţiei”.

    Nimic despre fotografiere sau altceva. deci pur abuz

    00
  49. Draga George Andrei, nu te lasa…

    Suna la OTV si cere sa expui la Dan Diaconescu in direct…te va primi.

    E un abuz grosolan si trebuie sa stie intreaga tara.

    Astept sa te vad diseara la OTV.

    Toate urarile de bine.

    00
  50. ce magarie! chiar daca au oprit soferi care trecusera pe rosu: 1. nu aveau voie sa stationeze in statia de bus. erau doua masini de politie stationate. mai mult ca sigur e o minciuna care se poate dovedii ushor: sa prezinte pv urile. si tot abuz ramane! cu ce l a deranjat ca tanarul a fotografiat

    00
  51. Am facut si eu poze la un Logan parcat in Pitesti pe marcaju’ pentru autobuz, dar telefonu’ meu ultra-mega neperformant nu a putut surprinde clar imaginile.

    00
  52. bravo!
    toata stima pt baiatul care a facut asta. o atitudine demna si foarte sanatoasa.

    bravo!

    00
  53. @George Andrei , sa ne ti la curent cu ce se mai intampla ..

    00
  54. Dai in judecata. E perfect legal sa faci poze pe domeniul public. In locul tau nu intram in masina lor, ce puteau sa iti faca? sa te aresteze? atunci o beleau serios. Oricum trebuia sa iti prezinte legislatia inainte sa te „conduca la sectie” sa iti arate exact ce articol ai incalcat. Sper sa fie demisi „misionarii”, e un abuz grav!

    00
  55. daca nu era retinut de ce nu l-au lasat sa pelce?:))) is prosti gramada si au figuri in cap…cu ei sau fara ei tot aia…sau nu..cred ca ar fi mai liniste fara ei..cum se baga 4 intr-o intersectie cum nu mai ai pe unde sa treci…

    00
  56. fratilor io am trimis link-ul la protv,si vreau sa il mai trimit si la libertatea ,antenele toate,si la mai toata massmedia.s-o gasii unul din toate sa il difuzeze.
    oricum ffff tare domnule ha ha ha meritau si mai rau

    00
  57. bravo tata.
    din pacate in romania toti flustratii se fac politisti sau invatatori, ca eu ei ‘puterea’ !
    nu spun ca toti politistii si invatatorii sunt flustrati.

    sa fie un scandal ca ala cu Carnete de soferi cumparata – aia de ajung pe strada fara sa stie niciun semn de circulatie, criminali aia care dadeau carnetele. Apoi nici ca s.au mai cumparat asa usor. (nici nu stiu daca mai merge)

    sa se sperie toti, traiasca tehnologia!

    00
  58. Asa, de curiozitate, ce incadrare a facut procurorul?

    Abuzul in serviciu contra intereselor persoanelor

    „Art. 246
    Fapta functionarului public, care, in exercitiul atributiilor sale de serviciu, cu stiinta, nu indeplineste un act ori il indeplineste in mod defectuos si prin aceasta cauzeaza o vatamare intereselor legale ale unei persoane se pedepseste cu inchisoare de la 6 luni la 3 ani.

    Art. 247
    Ingradirea, de catre un functionar public, a folosintei sau a exercitiului drepturilor unei persoane ori crearea pentru aceasta a unei situatii de inferioritate pe temei de rasa, nationalitate, etnie, limba, religie, gen, orientare sexuala, opinie, apartenenta politica, convingeri, avere, origine sociala, varsta, dizabilitate, boala cronica necontagioasa sau infectie HIV/SIDA, se pedepseste cu inchisoare de la 6 luni la 5 ani. „

    00
  59. si totusi, care e finalul povestii?

    00
  60. Mda .. nu e primul caz si nici ultimul … Eu unul am cam 3 procese contra politiei (rutiere) 2 castigate unul inca in derulare.
    Cel din urma pt ca intr-o parcare mi-a fost vandalizata masina: Nr fata rupt oglinda sparta, zgarieturi etc … asta se intampla la 1noapte .. in drum spre casa ma opreste un echipaj (la fel nu se prezinta nici motivol opririi) ca in final sa aflu ca nu am numar pe fatza (cu toate ca acesta era indoit si pus in parbriz) urmarea 7mil amenda retinerea CFI +puncte de penalizare…

    Urmarea politist dat in judecata pt abuz in serviciu trecut la munca de birou si taiate anumite sporuri pana la solutionarea cazului … de 1 an ma roaga sa imi retrag plangerea ca nu ii mai ajung banii sa isi intretina familia … astep verdictul cam prin mai

    In rest filmatii vorbiti-le decent si nu ii agresati… & aveti toate sansele sa castigatzi un proces care nu va costa nimic pana la solutionarea cazului;)

    00
  61. pai, dosar penal intocmit pe numele celui care a facut pozele… eu sper ca nu va putea totusi finalizat cu vreo pedeapsa pt cel care a fotografiat, desi politistii fac trimitere in comunicat la fel de fel de legi si regulamente… s-au acoperit pe partea asta, dar se vede clar ca povestea e o intimidare ordinara, probabil pt a obtine stergerea pozelor.

    00
  62. mailto: petitii@mira.gov.ro

    Buna ziua,
    Intrucat cazul domnului George Andrei este cel putin dubios, sunt curios, ca locuitor al aceste tari, si mai ales ca platitor de impozite, cum s-a solutionat. In principal as vrea sa stiu daca s-a facut ceva, daca s-a intreprins vreo ancheta. Daca vinovatii au fost pedepsiti.
    Daca sunteti de parere (ca si mine dealtfel) ca Romania tinde sa se transforme tot mai mult intr-un stat mafiot, in care fiecare face ce-l taie capul in functie de cat de smecher este, nu va deranjati sa-mi mai raspundeti, si ne vedem la revolutie.

    Multumesc,
    Adrian Pata

    Sursa:
    https://zoso.ro/politia-din-targoviste-cai-mari/

    00
  63. Ce javre ordinare! Si culmea, cand chiar e nevoie de actiune hotarata si fara ezitare, politistii de kk pe ei. Vezi cazurile ‘judecatoarea beata’ sau asta recent cu ala de a plecat cu politistul pe capota.

    00
  64. da-ti-le arme de electocutat la militieni..sa o curenteze pe duduia aia parcata neregulamentar ce nu vroia sa le prezinte buletinu.daia daca nu esti papagal esti luat de prost…

    00
  65. e inadmisibil asa ceva…. zicea cineva sa te duci la OTV…astept deseara sa te vad cu filmul acolo…si am sa-l postez si eu la mine in pagina…
    Rusine politiei Romane:P

    00
  66. https://www.antena3.ro/actualitate/politistii-din-targoviste-retin-oamenii-care-le-fotografiaza-masinile-video-64644.html

    au scris si cei de la antena3.ro. au dat si link! le scrisesem eu, nu stiu daca au mai primit mail si de la altii.
    se pare ca nu prea s-a raspandit stirea inca.
    va rog ajutati la raspandirea stirii! trimiteti la redactiile ziarelor si la televiziuni.

    00
  67. Doar o parere:
    O eventuala campanie pe media este un lucru folositor. Probabil ca vor da filmul la Realitatea si la Antena 3. Dar procesul penal este alta problema. Si aici ma refer la procesul deschis de victima. E bine sa faceti plangere penala dar sa va angajati un avocat si sa va constituiti in parte civila. Lucrurile acestea dureaza mult si media uita repede. Dupa 2-3 replici revoltate pe televizor lucrurile se vor intoarce in birocratia justitiei.

    In ce priveste dosarul lor, si aici va trebuie avocat. Anumite elemente din film pot fi interpretate (rauvoitor) impotriva celui care a facut poze. Si din acest motiv este esential un avocat.

    00
  68. am scris si la evenimentul zilei. tocmai mi-au raspuns ca au publicat articolul.
    le-am trimis link catre articolul lui zoso, dar au pus filmul direct de pe youtube si nu au scris ca e luat de aici. au scris doar ca eu le-am semnalat situatia.

    oricum, e bine ca au actionat. trimiteti la cat mai multi, cate mai multe ziare. e inadmisibila situatia.

    00
  69. am uitat sa pun si linkul catre articolul evz.

    00
  70. NOU
    #71

    Conform legii 61/1991 , refuzul legitimarii constituie contraventie si se sanctioneaza cu amenda intre 100 si 500RON .

    00
  71. @Refuz legitimarea: dupa cum zicea omul acolo, ii daduse buletinul. deci nu era refuz.

  72. si in nici un caz nu se intocmeste dosar penal pentru refuzul legitimarii. amenda e contraventionala si atat. muie la gabori

    00
  73. niste idioti…de aia e politia romana asa cum e.
    in locul lor iti futeam una de nu te mai vedeai, te incatusam, iti stergeam de prin telefon tot, amenda si dosar penal si dupa aceea te lasam sa zbieri cat vrei.

    si ce-i fute pe unii grija, cum intoarce militianu volanu…ha ha ha, ce gandire limitata aveti. daca tu nu intorci volanu ca smecheru nici altii sa nu-l intoarca, nu-i asa?

    si stimabile G.A. mai documenteaza-te tata cu privire la legile in domeniul fotografiatului si ai sa vezi si tu si altii ca nu e chiar asa cum credeti voi.
    oricum pariu pe 1000000000 de euro ca politistul nu pateste nimc si in schimb stimabilul fotograf se alege cel putin cu o amenda penala, ca asa e in romania.

    si apropo, ia uitati-va in josul paginii ce scrie
    „Acest blog se supune regulilor bunului simţ, logicii şi, dacă cele doua nu funcţionează, forţei.” normal, nu??? ca doar de forta si de bataie se teme toata omenirea

    00
  74. Un bărbat care a fotografiat două maşini de poliţie parcate neregulamentar într-o staţie de autobuz din Târgovişte a fost luat la secţie de poliţiştii pe care îi surprinsese încălcând legislaţia rutieră şi s-a ales cu dosar penal.

    Pe internet, postat pe youtube, a apărut şi un film făcut cu telefonul mobil de cel implicat în incident în care se aude cum acesta vrea să afle motivul pentru care este dus la secţie. Oamenii legii spun, în acest material înregistrat, că ”au fost deranjaţi în timpul misiunii”.

    Cel care a fotografiat maşinile parcate în staţia de autobuz este Andrei G., funcţionar la Primăria municipiului Târgovişte.

    Purtătorul de cuvânt al Inspectoratului Judeţean de Poliţie (IJP) Dâmboviţa, Alin Carpiuc, a precizat că cel care a fotografiat maşinile de poliţie din staţia de autobuz a refuzat să se legitimeze, a avut o atitudine sfidătoare şi s-a ales cu dosar penal.

    De asemenea, Carpiuc a declarat că poliţiştii respectivi se aflau în misiune, opriseră doi conducători auto care nu au acordat prioritate de trecere pietonilor. Când au văzut că un bărbat îi fotografiază, poliţiştii l-au întrebat de ce face acest lucru, apoi l-au legitimat şi, pentru că a refuzat să dea detalii cu privire la identitatea sa, l-au condus la sediul poliţiei. Mai mult, poliţiştii rutieri susţin că li s-au adus injurii.

    De asemenea, purtătorul de cuvânt al IJP Dâmboviţa susţine că poliţiştii au fost forţaţi de împrejurări să oprească în staţia de autobuz.

    ”Au parcat în acea zonă pentru a nu împiedica traficul şi a putea lua măsurile legale faţă de doi contravenienţi. Pe sensul de deplasare a echipajelor de poliţie erau staţionate regulamentar autoturisme, până la următoarea intersecţie, iar oprirea în dublura acestora ar fi creat prejudicii siguranţei rutiere”, a precizat purtătorul de cuvânt al IJP Dâmboviţa, Alin Carpiuc. AGERPRES/

    00
  75. Chestiunea cu refuzul de a se legitima a fost deja explicata de baiat. In ce priveste ”atitudinea sfidatoare”, asta inseamna ce? Ca nu a pus capul in pamant si isi cunoaste foarte bine drepturile? Haida de…

    In alta ordine de idei, cred ca respectivii curcani au fost socati sa dea de o persoana care nu se lasa intimidata si pe considerentul asta s-or fi simtit sfidati.

    In tot cazul, daca politistii ar fi avut legea in mana, l-ar fi luat pe sus fara nicio problema. Sunt chiar comici cum se exprima ei in film: ”exercitam… aaa… exercitam…”.

    00
  76. ma bucur ca nu sunt singurul care se ia de politie cand parcheaza aiurea, sper sa nu se lase baiatul asta pana nu vor fi dati afara din politie nesimtitii care l-au retinut

    00
  77. Bravo George!
    Acest caz ar trebuii sa ajunga la toate posturile de televiziune!

    00
  78. Am primit raspuns si de la CanCan. o sa aiba si ei cazul in vedere.
    inteleg ca nu prea a trimis nimeni sesizari despre treaba asta, pt ca si evz si antena3 au pus stirea imediat ce le-am trimis-o, iar cei de la cancan nu sunt sigur daca stiau despre asta.

    la protv am incercat sa trimit, dar nu au nici o adresa de contact pe site. tare greu cu new media la deal cu boii mici.

    George Andrei, nu te lasa, fa sesizare si la minister. E incredibil cum se acopera unii pe altii, cineva tot trebuie sa faca dreptate.

    00
  79. Scandalul a ajuns si la Evenimentul Zilei. Sa vedem daca se si intampla ceva…

    00
  80. Penibil…!!

    In emisiunea Acces direct de la Antena1 a intervenit un comisar sef al politiei rutiere Dambovita care a spus ca, ‘conducerea la sediul politiei’ a fost facuta pentru ca tanarul respectiv a refuzat sa se legitimeze si pentru faptul ca nu a precizat de ce a facut respectivele poze…

    In film se vede clar faptul ca politistul de la volan se afla in posesia CI a ‘abuzatului’ (cand o ia de pe bordul masinii cat si din dialogul purtat in masina) iar tanarul afirma ca a facut pozele pentru a le transmite PRESEI.

    George Andrei, urca-te in masina si du-te la OTV. Nu mai pierde vremea!!!

    00
  81. 1:10 pe video.
    -mergem la sediul poltiei, sa stau de vb cu dvs sa vad si eu cum va numiti
    -pai vi-am spus, vi-am dat buletinul!
    -ok, mergem sa stam de vorba
    Cum adica nu s-a legitimat? Astia nici sa minta nu stiu…

    00
  82. Felicitari George! Ai avut si ai tupeu…. :)

    00
  83. e bine ca ne mobilizam cu totii! Trebuie sa fim uniti si sa nu ne lasam calcati in picioare de acesti analfabeti care sunt bagati cu pile in politie!Am trecut si eu prin astfel de situatii, chiar mult mai rele si stiu ce inseamna abuzul militenesc!Acum 2 ani au sarit 10 suedeji pe mine si m-au talharit de un telefon, iar politia le-a dat doar o amenda pe motiv ca eu am injurat-o pe o suedejca din grupul lor!Adica sunt atat de retardat incat sa fiu singur pe strada si sa ma iau de o suedejca dintr-o haita de suedeji!Astfel de situatii te fac sa uiti de ratiune si de educatie si sa-ti faci singur dreptate!

    00
  84. A dat la protv la stiri acu la 7. Bravo!

    00
  85. Felicitari George…sper sa fie luate masuri impotriva `marilor` politisti …probabil erau mandri ca au dus pe cineva la sectie

    00
  86. Sunt persoana care a fost sechestrata de militieni. Mi-au facut dosar penal pentru obstructionarea justitiei, ca am refuzat sa ma legitimez. Desi pe filmulet se vede clar cand ii zic tipului ca i-am dat buletinul inainte iar el,la oprirea masinii, ia buletinul de pe bordul masinii.Maine ma duc la Parchet sa depun plangerea penala.
    Multumesc tuturor celor care m-au sustinut, e bine sa vezi ca spiritul de dreptate inca exista. Celor care m-au blamat, le doresc sa pateasca ceea ce am patit eu.

    PS. Daca se ingroasa treaba cu dosarul penal, o sa am nevoie de un avocat :) Recomandati-mi unul care sa imi ia bani putini :)

    00
  87. Bravo George, esti un exemplu foarte bun de cetatean care’si cunoaste drepturile. Nu te lasa, du’te pana in panzele albe, in speranta de a crea macar un precedent favorabil in lupta cu abuzurile unora care sunt paraleli cu aplicarea legii.
    Romania nu are legi care sa interzica ce ai facut tu, inca.. Alte state au deja, dovada ca ni se pregateste ceva foarte neplacut.

    00
  88. penibil… nu se vor lua masuri niciodata, acopera ei tot imediat.

    00
  89. subscriu lui Mircea, de la cel de-al 99-lea comentariu:
    1). imi pare rau ca nu sunt avocat.
    Dar cu siguranta iti trebuie unul. Unul bun, uns cu toate alifiile.
    2). Cat mai repede plangere – asta NUMAI dupa ce ai stat de vorba cu avocatul cel mai bun. (Sa nu te superi, presa e buna azi, maine, … e rating, plus un sef maine va spune: „nu o mai dam, nu da bine”. Poimaine ramai doar cu „urmele” penale in cazier si… cam atat).
    3). Fa plangeri cate vrei, dar nu pe net, nu prin e-mail: posta,… RECOMANDATA, peste tot, numar de inregistrare (orice confirmare de primire se tine bine!!).
    4). Asteapta-te la un drum lung, greu, plin de mizerii pe care poate, nici nu ti le poti imagina. Dar, daca tot esti deja „penal”, nu te juca, du-te pana’n panzele albe. Repet: nu baza pe presa, bazeaza pe documente scrise, decalratii, plangeri, toate depuse oficial si in nume propriu.
    Doamne-ajuta!
    4).

    00
  90. mda….numai zmei…care mai de care sa rupa lantu’ in solidaridate cu respectivul ”ultragiat” .nu sunt gabor si nici partinitor dar…vreau sa intreb cam cum ar reactiona respectivul care….dupa ce a parcat droaga intr-un loc interzis ar aparea un maimutoi cu un tel la fel de performant ca al lui si s-ar apuca elegant sa-l filmeze si sa-i atraga atenti ca…ce….nu are voie sa filmeze ca a parcat neregulamentar?am spus…nu am nimic cu nimeni dar punetiva in postura de a aparea pe sticla….ca om.nu conteaza ca porti o uniforma…costum de piele sau capot

    00
  91. Cat mai repede plangere penala.
    Era bine sa o fi facut deja. Este esential un avocat bun. Amenda si dosarul penal reprezinta o continuare a faptei de abuz in serviciu.

    00
  92. vreun avocat pe-aici dispus sa il ajute pe baiatul acesta ?

    00
  93. ahahaha, tare … ei parcheaza si intra cu masina pe unde vor ei, uitati ce am surprins io in vara https://youtube.com/watch?v=G5-fuJwhhqM (nu e spam)

    00
  94. si acum o mica comparatie:
    Am vazut personal in Los Angeles cum masinile de politie parcate aiurea sau in locuri nepermise primeau amenzi pe parbriz ca orice alta masina.

    Succes, George! Sper sa gasesti un avocat de treaba care sa mature pe jos cu ei.

    00
  95. Salut,
    Se fac abuzuri peste tot , dar stiu ca am patit-o in Targoviste.M-au oprit intr-o seara cand ma intorceam de la discoteca.M-am legitimat si apoi au inceput : „da-ti fesul jos sa iti vedem fata”,”tac-tu are bani pariez”, etc etc. Limbaj de joasa speta, niste cretini ordinari. Au vrut sa ma duca la sectie la fel ca pe George, a fost acelasi gen de discutie…pana la urma m-au lasat in pace ordinarii. George …te sustinem, trebuie sa afle toti cei care nu au avut tangenta cu tampitii astia ce se intampla!

    00
  96. George…cand au facut abuzul politistii?Ieri?
    Ca filmuletul trebuie sa fie pus cat mai devreme ca juriul sa accepte probele.:)
    Daca nu,tre sa te tarai prin tribunalele din Rromania apoi direct la Haga sa te duci.

    00
  97. numele militistilor este ….?

    ai dreptul sa stii numele (pe filmulet nu le-am prins, numele intreg si numarul insignei- legitimatiei). daca gasesc vre-un protest ceva, semnez dar e important numele si numarul insignei.

    incerc sa vb cu un avocat din zona daca nu ai unul bun. bravo de curaj

    pentru o Romanie mai buna,

    o zi faina si respect,

    DanG

    00
  98. Cum adica „We’re sorry, this video is no longer available” ??? Hmm, astia de la militia Dambovita au pile la Youtube. Oricum, prea tarziu, a ajuns la tv, dar… cenzura inca functioneaza.

    00
  99. George Andrei si cretinul de la IPJ Dambovita sunt live la Realitatea.

    00
  100. Toata stima pentru lipsa injuriilor. Nu cred ca as fi reusit sa le vorbesc la fel de frumos precum Andrei :)

    00
  101. george andrei, ce mai astepti sa faci plangere penala? nu ii lasa sa scape. asa te intimideaza si te fac sa renunti. dupa ce scapi de dosar poate o sa ii lasi sa scape fara repercusiuni.

    Te rog sa le faci plangere penala! nu ii lasa sa isi bata joc de cetateni! tine-ne la curent. fa un blog si posteaza adresa aici, ca sa putem sa te sustinem.

    Zoso, multumesc ca te-ai implicat si ai scris de cazul acesta. Ma bucur si ca actiunile mele au avut rezultat si cazul a fost prezentat de ziare si televiziuni.

    00
  102. @clawbc: s-a rezolvat.

  103. militie frate nu politie…asa am ajuns..dak lucreaza la politie au impresia k pot face ce vor ei ..muritori d foame:))

    00
  104. Nu sunt in domeniu dar stiu citeva reguli certe: primul lucru care trebuie sa il faca politistul este sa se legitimeze.ori este clar din film el tot intraba cum il cheama pe politist intrucit ala nu i-a spus acest lucru.partea a doua, ei nu au voie sa te ia la sectie decit cu un motiv temeinic.ei sunt de la circulatie,nu de la admin publica sa te legitimeze aiurea pe strada fara vreun motiv.
    partea cea mai penibila insa, cred ca este posibil ca la tribunal filmarea ta sa nu aiba valoare intrucit nu este facuta cu….un aparat omologat !!! este exact ca la cei care isi monteaza camere de supraveghere video singuri sau le monteaza firme „neautorizate” de politie: chiar daca se vede clar fata hotulu, daca este recunoscut, la tribunal nu se ia in considerare caseta…
    urmarile sunt relativ previzibile: politistii o vor tine sus si tare ca i-ai injurat,ca i-ai jignit si pe acest motiv ei nu vor pati nimik.
    tu insa vei scapa datorita acestui material ajuns in presa si la tv. ideea este insa ca vei fi purtat prin niste sali de judecata de or sa-ti iasa ochii din cap pina vei reusi sa scapi…
    succes.

    00
  105. Din pacate am patit si eu asta pe lipscani …… pieton, legitimat, „dus la sectie” si pana la urma m-au lasat 5m mai in fata cand au realizat ca era absurd :|

    00
  106. chiar nu am putea sa organizam un miting de protest pasnic si legal pe tema asta ? serios ! chiar nu v-ati saturat de astfel de cazuri ??? ar fi cineva interesat ?

    00
  107. Eu sunt interesat de un miting.

    Respect pentru George. A procedat exemplar.

    00
  108. Bravo George! nu-i lasa pe idioti sa scape. ai dreptate si pana la urma chiar daca cu greu tot va iesi la lumina … poate nu la noi dar sunt convins ca pana la urma, cu rabdare vei reusi. suntem alaturi de tine!

    00
  109. Propunere:

    Luni 16 februarie toata lumea din toata tara sa-i fotografieze pe politisti oricand ii vad, in misiune, la un bar, la o spaga… oriunde. Cu camera de pe telefon, cu camera foto cu orice. Daca nu ai un dispozitiv foto, fa un gest de fotografiere cu mainile.

    00
  110. multa lume zice aici: succes frate, te sustinem, vezi tu cum te descurci.

    pai daca impreuna nu facem ceva, unul singur n-are nici o sansa.
    asa ca nu e bravo frate, misto, te descurci tu. ca asta facem din 89
    incoace.
    ce facem? cum putem sa te ajutam?

    poate politia se va ocupa de lucrurile serioase si ne va lasa pe noi sa facem poze sau cine stie ce alt lucru ilegal li se pare lor ca mai facem. abuzuri din astea se intampla in fiecare zi.

    00
  111. E foarte bine ca a vuit presa si blogosfera zilele astea. Problema e asa: da ca faza cu dosarul penal e adevarata, atunci trebuie neaparat continuat – chiar daca subiectul n-o sa mai fie la fel de ‘hot’, merita sa mai postam inca ceva in viitorul apropiat.

    Altfel se duce la fund subiectul si ramane pe mainile politiei justitiei etc.

    Just a thought.

    00
  112. NOU
    #113

    Puteti sa ajutati prin a lua voi insiva atitudine atunci cand vi se incalca un drept! Puteti sa faceti poze si sa le trimiteti pe toate pe petitii@mai.gov.ro!Mi-e mila de cei care incearca sa explice in vreun fel atitudinea militienilor, vreau sa le spun ca din cauza unor oameni ca ei Romania e intr-o mocirla morala fara sfarsit. Pentru ca tac, se lasa umiliti de indivizi care traiesc apoi si se ingrasa pe cocoasa fraierilor. Domnilor, va meritati soarta! Cum e sa te amendeze un militian ca ai parcat intr-o zona interzisa cand el insusi parcheaza acolo? sau ca nu porti centura, cand el insusi nu o poarta? Ori ca vorbesti la telefon la volan, cand chiar si el vorbeste? Despre asta e vorba! In ce ma priveste, am depus azi plangere penala pentru lipsire de libertate si pentru abuz in serviciu, impotriva politistului. Care spune, in inregistrare, ca m-a bagat in masina nu pentru ca nu m-am legitimat ci pentru ca nu i-am cerut voie sa il pozez! Voi merge pana in panzele albe cu acest proces iar daca justitia romana ma va condamna, ma voi duce la CEDO O zi buna.

    00
  113. Andrei, daca justitia nu iti va face dreptate, imi doresc din toata inima sa iesim in strada. Sper sa avem cu cine… :)

    00
  114. eu pe faza asta mi-am luat un pumn in gura de la militieni… in alt judet, alt oras dar vreau sa subliniez ca peste tot e asa. Probabil va intrebati cum am rezolvat…. seful lor i-a pus sa rezolve repede totul si au venit la mine si si-au cerut scuze frumos. MILITIENI SCLAVI!

    00
  115. 1. ai voie sa faci poze cui vrei si cate vrei, atata timp cat te aflii pe domeniul public. iti pot face de pe strada o poza la ce ai tu prin curte. exceptii sunt obiectivele militare si aeroporturile, dar acolo sunt instalate vizibil tablite. cred ca problemele apar odata cu publicarea acestor fotografii sau filmari.
    2. tipul s-a legitimat in fata organului si a facut o impresie destul de cooperanta. plimbatul lui la sectie poate face obiectul unui abuz, eu unu n-am priceput de ce l-au dus la sectie.
    3. eu cred ca politistii in misune au voie sa parcheze chiar si in locuri nepermise. adica daca o iau in freza pe trotuar, masina politiei nu are voie sa parcheze in statia de autobuz din dreptul intamplarii, ci trebuie sa dea doua ture de bloc pt a gasi un loc unde sa parcheze regulamentar inainte de a putea interveni? sau doar sed in masina si urmaresc traficul, fileaza sau ce mai fac ei, parerea mea este ca au voie sa-si aleaga locul dupa bunul plac. sunt rare cazurile in care abuzeaza sau incurca circulatia, oricum politistii sunt de obicei undeva in zona si nu stationeaza cu zilele in locurile acelea.

    00
  116. Ies si eu in strada daca se face meeting. Sunt un las fata de baiatul asta ca nu cred ca as avea curajul asta dar cred ca faza asta merita inca o revolutie.

    00
  117. Sunt adolescent inca,dar daca e de vreo miscare,ma bag:D si faza cu 16 februarie,chiar o sa faca poze la politisti,sa vad ce o sa-mi faca

    00
  118. Am fotografiat si eu o masina de politie ( ), dar fiindca probabil era parcata regulamentare nu m-a luat nimeni pe sus… :)
    DAR! am fost martorul unei faze la care mi-as fi dorit sa am o camera de filmat si s-o arat lumii. N-am avut camera, dar am povestit totul aici:

    00
  119. George, eu doresc sa asist la proces si sa te sustin cel putin moral. Te rog sa ne spui cand este prima infatisare. In semn de sprijin, la tribunal o sa am o camera video si una foto pe care o sa le folosesc incontinuu.

    00
  120. salut tuturor!In primul rand bravo George eu daca as fi fost in locul tau cred ca ias injura futui in gura de caschetari nenorociti.Oricum bravo pt filmulet ca daca nu era asta nu aveai nici o dovada.Sper sa scapi de dosarul penal.Sanatate, Ionel.

    00
  121. NOU
    #122

    Mda, iarasi jagardelele alea mizerabile de urangutani gibonieni care-si atribuie numele de „oamenii legii” fac legea dupa bunul plac. N-am ce sa comentez, ca si eu i-am filmat dand amenzi pentru trecere prin loc nepermis, omitand ca pe trotuar erau parcate masini, chiar si in dreptul trecerii de pietoni la 1001 Articole. Si dupa mine au inceput sa urle prin megafon, dar i-am lasat sa se agite si am plecat. Cand o sa am timp o sa-l prelucrez si o sa-l pun pe Youtube.

    Dar daca ii filmam de la balcon ce-mi faceau, ca fara mandat nu-mi intrau in casa, iar ca sa obtii mandat … e cam greu, dureaza, timp in care eu am cum sa-mi transfer informatiile in cateva parti pentru a le folosi apoi in instanta, sau macar pentru a o trimite la toate sediile de televiziuni.

    SI ca sa vedeti cam cat de papagali sunt unii, uitati lingaii astia ce scriu: … ce sa le ceri, au pus cateva legi care oricum n-au legatura una cu alta si sunt variantele neactualizate.

    Iar din seria „112 – Papagalii in Alerta” – http://www.ziare.com/stiri/frauda/viata-pacientilor-din-ambulantele-oprite-de-politistii-doljeni-nu-a-fost-in-pericol-678686

    Este deja imposibil sa nu incepi, ca om normal, sa nu le doresti decat moartea caterincilor astora de militieni. Sa dea Dumnezeu si Maica Domnului, sa li se intample tot ce e mai rau pe pamantul asta mare, atat lor cat si avocatilor, judecatorilor, medicilor corupti, etc.

    Tocmai si din cauza jagardelelor astora de militieni, am plecat de tot din Romanica cat mai departe si de Europa. Va recomand si voua celor care nu mai credeti intr-o insanatosire a sistemului si a societatii romanesti.

    00
  122. George Andrei, poti sa ne mai faci un brief asupra situatiei ? :)

    00
  123. NOU
    #124

    Si inca o chestie … uitati-va bine la inceputul filmuletului, cum intoarce retardatul de politist de volan: „exact” ca la carte … cu podul palmei. Probabil au vazut si ei ca asa fac jmecherii care au servo.

    Pentru faza asta te pica la oras … mama lor. Bah nu mai mor astia odata !!! Bine … si daca mor … vin alti militieni corupti si retarzi … si tot asa. Deci cum spuneam, singura scapare e sa plecati cu totii din Romanica, si sa-i lasati sa se fure intre ei !

    Am o ura pe ei, de le-as zmulge capul cu dintii !

    00
  124. NOU
    #125

    Si a treia chestie … sa nu uitam ca tot scursurile astea de politisti asigurau circulatia masinilor de interlopi din toata Romanica, veniti la inmormantarea unuia de-al lor in Targoviste. Si culmea ironiei … acelasi loc cu cel filmat de baiatul asta. Cine a fost atunci acolo, isi aduce aminte cum nu aveai loc sa treci de jmecheri, smardoi, jmenari, si proxeneti, pe care toata lumea ii cunostea cu ce se ocupa, iar carora … Politia Romana le asigura traficul in zona … plus inca cateva intersectii.

    00
  125. Bravo. Partea naspa probabil este ca militienii nu vor patii mai nimic cum nu patesc nici doctorii nici magistratii; deja vedeti cum justifica sefi atitudinea subordonatilor(ca ei la randul oprise niste contravenienti in trafic si Andrei ia obstructionat si ia sfidat)

    00
  126. bravo!! ma bucur ca nu te dai batut!
    sper sa nu te inmoi mai incolo!
    sunt mandru ca am reusit si sa te ajut(atat cat am putut) prin trimiterea de mailuri la ziare si televiziuni, care au reactionat imediat.
    Iti tin pumnii, sper sa ne dai vesti bune si sa aflam ca astfel de intamplari nu mai apar.
    a fost o bataie de joc intreaga situatie! esti unul din putinii oameni care imi dau speranta!
    si chestia e ca nu am nimic cu politistii, ci am doar cu cei care se comporta ca niste nesimtiti, cu coruptii si cei pt care uniforma nu inseamna nimic. chiar as vrea sa fiu politist sa pot pune umarul la indreptarea comportamentului social si civic al romanilor, dar cand vezi astfel de chestii stai si te intrebi daca se merita.
    bafta!! daca o sa afli ceva rezultate sa ne anunti, poate reusim sa transmitem deznodamantul catre presa.

    00
  127. NOU
    #128

    George Andrei, poti sa ne mai faci un brief asupra situatiei ?

    Ultimele noutati sunt ca la nivelul Inspectoratului Judetean de Politie se desfasoara zilele astea o ampla ancheta de la „centru”. Se pare ca politistilor li s-a interzis sa mai dea declaratii pana la finalizarea acestei anchete. De asemenea, cei doi politisti au fost suspendati pana la finalizarea cercetarilor interne. Pana acum n-am aflat daca se persista in ideea de a-mi face dosarul penal insa am consultat mai multi avocati care m-au asigurat ca nici un procuror sanatos la cap nu va da solutie de incepere a urmaririi penale. Intre timp, si presa locala a inceput sa ia atitudine, vad ca in tara asta institutiile statului isi fac treaba numai daca se pune presiune pe ele.

    Va multumesc inca o data pentru ajutor, e bine sa vezi ca mai sunt oameni care reactionaeaza in fata abuzurilor!

    O sa va tin la curent cand vor fi noutati.

    00
  128. George Andrei, cred ca Andreea Esca ar fi gealoasa pe tine pentru cat de interesant ai formulat „stirea” din comentul de mai sus. Asteptam cu nerabdare sa ne spui ce ai mai facut. Bafta!

    00
  129. Avand in vedere, ca acest caz a facut mare scandal pe blogul unui prieten de-al meu (politist – plecat din tara), am fost nevoit sa cer o parere avizata privind doua cazuri teoretic asemanatoare, insa practic diferite. Baiatul care a filmat cu telefonul a primit cadou un dosar penal, iar celalalt, care nici maca nu s-a dat jos din masina (cazul 2 analizat pe blog de mine) a scapat doar cu o amenda (fara sa fie dus la sectie pentru a se legitima!).
    Sa nu o mai lungesc mult, (fiindca zoso = blogul no 1 si multa lume te citeste), daca printre cititori sunt si politisti am rugamintea sa ma edifice si pe mine asupra celor doua cazuri. Linkul catre articol aici:

    00
  130. Bine Zoso. Bine George. Pana la urmatoarele termene ale procesului ar fi o idee buna sa luati legatura cu cluburile fotografilor din apropiere, sa organizati o mica invazie de fotografi (de echipaje de politie) in Targoviste.

    00
  131. Desi pot spune ca este foarte posibil ca metodele asa-zisilor politisti sa fie mai mult sau mai putin legale, acest „erou” care a filmat mi se pare ca duce o lipsa de bun simt… si eu am fost oprit de foarte multe ori de politie, rutieri sau sectoristi noaptea tarziu chiar… insa cu un limbaj adecvat, o stare de spirit calma si muuult bun simt in conversatie am iesit chiar din probleme… fara spaga, fara amenintari cu pile sau procese… problema adevarata mi se pare (este doar o parere personala pe care tin sa mi-o exprim…) ca este de fapt atitudinea fata de organele legii… fapt: multi politisti inca se mai cred pe vremea lu ‘Ceasca; fapt: multi cetateni nu cunosc legile, nu isi cunosc drepturile dar nici obligatiile; fapt: si mai multi cetateni „sufera” de democratie si libertate; posibilitate: dupa ce cetateanul X i-a facut o astfel de „filmare” politistului Y, dupa care i se fura autoturismul, politistul Y cunoscand comportamentul cetateanului X, credeti ca il va ajuta cu aceeasi tragere de inima? Da, este responsabilitatea lui insa nu ofera respect trebuie combatut tot prin bun simt si respect… astfel de „vitejii” nu isi au locul intr-o societate ce se doreste a fi culta, democratica si anticomunista, nu?

    Ca o ultima precizare, domnul care a filmat parca spunea ceva in sediul politiei cum ca el nu filmeaza acolo… dar de fapt unde sunt filmate ultimile scene din acest film?

    00
  132. asa este fuzzy, sa tinem capul plecat. Ce daca au abuzat putin, n-o fi capat de tara … off.f….

    00
  133. NOU
    #134

    Oameni buni, am scapat de dosarul penal! Intr-un final, politistii si-au dat seama ca s-au facut de kko, insa daca nu era presiunea opiniei publice si a mass-media, cred ca acum mancam seminte la mititica.
    Va las un likn, cu comunicatul politiei:

    Va multumesc inca o data tuturor celor care ati luat atitudine, Romania nu a murit inca!

    00
  134. NOU
    #135

    1. Cine mai crede ca exista si politisti buni, care-si fac treaba si politisti corupti, adica aia raii … eu zic sa lase Cartoon Network-ul, mIRC-ul, Y! Messenger-ul, Nintendo si PS3-ul mai iasa pe afara sa perceapa realitatea, de preferat cu un translator … daca le e greu singuri.

    Ca sa fie clar: NU exista politisti buni sau rai, corupti sau cinstiti, slabi sau grasi … etc. Exista doar politisti. Acelasi lucru il putem extinde si la doctori, avocati si popi. Adica, daca faci parte dintr-un sistem trebuie sa te conformezi lui, altfel vei fi marginalizat. Deci, NU exista politisti care s-au facut politisti ca vor ai sa aduca legea si linistea publica pe Pamant. Nu exista popi care vor ei sa faca numai fapte bune, absolut gratuit si crezand 100% in religie. Nu exista avocat care vrea sa aduca dreptatea in salile de tribunal. Si nici NU exista doctor care s-a facut doctor ca vrea sa salveze pacienti 24/7.

    Numitorul comun este BANUL si absolut nimic altceva. Si chiar daca cativa se duc la facultate sa se faca una din meseriile de mai sus din convingerea uman reflexa de a face bine, el va fi educat de sistem, altfel va muri de foame.

    Singura diferenta care unii o deosebesc, gen politist corupt, politist necorupt, etc. este ca aia care par necorupti, stiu sa mascheze mai bine acest lucru. Pana la urma este si asta o arta de a disimula, si a si da ceva la schimb nu numai a lua.

    2. pentru 146, fuzzy, hmmm, atat cat jagardelele alea de politieni (militian + politist), au facut un abuz, trebuie sa fiu tampit ca sa actionez conform legilor si normelor de bun simt, si sa nu-mi procur singur dovezi cu orice pret.

    De final: chiar daca baietii au decis ca e de porc sa-i faca baiatului in cauza dosar penal, pe NIMIC, eu tot nu-mi schimb urarea care le-am dat-o mai sus, si tot le voi dorii tot raul din lume, gibonilor astora, care nu lucreaza cu mafia, pentru ca ei sunt mafia.

    00
  135. NOU
    #136

    NOTA: Pentru ca stiu ce inseamna sa fi neindreptatit de un sistem mafiot, ma ofer GRATUIT sa-l ajut pe baiatul cu filmuletul, la modul logistic, sa emigreze in Canada: pasi, completare acte, intrebari, adrese utile, etc.

    Fugiti toti din Romanica, si lasati-i pe papagali sa ajunga sa se fure intre ei.

    00
  136. NOU
    #137

    @George Andrei: Acum am realizat ca si eu cunosc pe cineva cu numele asta din Tgv. Andrei, daca iti spune ceva: „Catifea albastră” si Vivian, da-mi reply, te rog, urgent.

    00
  137. NOU
    #138

    @ The Anti Retarded: nu imi spun nimic cele doua cuvinte, evident nu sunt persoana pe care o cauti :)
    Cat despre emigrare, cred ca o sa ma gandesc in curand la aceasta varianta, am aflat ca nenorocitii astia fac presiuni ca eu sa fiu dat afara de la serviciu peste cateva saptamani, dupa ce scandalul se va fi stins :(

    00
  138. NOU
    #139

    Da … ma rog, am crezut ca poate te cunosc, poate din vedere … Targovistea e scarbos de mica. Oricum ramane valabil ce am spus ca te ajut logistic, sa pleci din mizeria aia de Romanica. Si de aici putem sa le facem viata grea la scarbele alea nenorocite.

    Astept sa-mi spui cum dau de tine.

    ZOSO poate ne pui in legatura pentru a nu vantura adrese de mail pe blog in vizibil. OK ?

    00
  139. Ai coaie mah baiete si bine faci ca ai!
    Nu te lasa calcat in picioare de nimeni!

    00
  140. NOU
    #141

    @ Zoso: daca nu te deranjeaza, ai putea sa ii transmiti mailul meu lui The Anti Retarded? Deja fac spam pe aici, nu stiu cum ma mai suportati :)

    00
  141. Bine ca George a facut publica toata povestea, ca au vuit televiziunile si Netul , altfel avea de tras mult de pe urma situatiei respective. La noi trebuie sa demonstrezi tu ca NU ESTI vinovat de ceva, nu ei ca ESTI vinovat. Porcheria de la Romania!

    00
  142. @147.blink
    si
    @150.The Anti Retarded:

    Ideea este in felul urmator, abuz a fost intr-adevar, poate nu s-a inteles asta din postul meu… insa nici comportamentul din partea celui acuzat nu mi s-a parut foarte corect sau democratic chiar… serios acuma, chiar devenim justitiari singuri si cand se „impute” treaba fugim la televiziuni si media?
    Problema mea nu este ca daca a fost sau nu un abuz… a fost insa toata aceasta tevatura putea fi ocolita prin alte metode de comunicare cu acei politisti…
    Chestia asta imi aduce aminte de alt caz care tot aici cred ca l-am citit(desi nu sunt sigur), despre un sofer care se lupta cu un radar fiindca erau conditii meteo „nefavorabile”, trecand peste faptul ca avea putin peste 100km/h in localitate…. ei bine, ce este in neregula aici?
    Revenind la situatia de fata, avand in vedere experientele mele cu politia, pot spune ca greseli au fost si din partea politistilor dar si din partea cetateanului. Sincer o spun ca atitudinea acestuia era de o nesimtire crasa si pretentii la fel de nesimtite…
    Cam asta este parerea mea, pe care va rog sa o respectati asa cum vi le respect si eu pe ale voastre.

    00
  143. NOU
    #144

    @fuzzy: eu iti respect parerea, insa iti doresc ca in momentul in care vei poza o masina de politie intr-un loc public, sa fii saltat fara sa ti se spuna de ce si sa fii dus la sectia de politie; si in loc sa ai o atitudine de o nesimtire crasa si pretentii la fel de nesimtite, sa ii tratezi cu o ciocolata si sa faci conversatie cu ei despre subtierea stratului de ozon.
    O zi buna.

    00
  144. @159.George Andrei: discutii despre stratul de ozon ti-as spune cu cine sa ai tu, insa prefer sa ma abtin si sa te intreb cateva lucruri: ce cautai tu sa pozezi masinile de politie parcate acolo? Ce faceau politistii? Unde erau in momentul cand ai facut pozele? Ce activitati desfasurau? Aceste detalii nu le-am regasit in povestioara ta si nici din film nu reiese… pe scurt, la o privire obiectiva pot spune ca „ai cautat-o cu lumanarea”, dupa cum spune vorba veche…
    p.s.: sa nu imi spui ca stateau toti in masina si atat… fii macar sincer…

    00
  145. NOU
    #146

    @fuzzy: FUZZY, ori esti politist, de altfel cum ma asteptam sa-si dea cate unul cu basca inmuiata in lapte, in petec si sa iasa la lumina dupa mesajul meu, ori esti neiesit din casa …

    Este absolut problema mea la ce si cine fac poze pe strada. Daca tu imi arati legea exact, in care mi se interzice asa ceva, atat timp cat nu e reglementat cu un semn specific (pentru cei ca tine … e vb de aparatul de fotografiat taiat cu o bara rosie … nu iti explic unde il gasesti …) sau nu e o institutie publica, deci daca tu imi arati exact legea aia, eu imi retrag cuvintele care le-am zis despre papagalii astia de militieni, transformatoarele astea de mancare in kkt. Dar sti si tu ca nu exista o astfel de lege, asa ca da-ti singur o palma peste ochi.

    Deci, repet, e ABSOLUT problema mea la ce si cui fac poza, la fel ca ABSOLUT este problema mea si MOTIVUL pozei. Mai ales ca in filmuletul de mai sus e vorba de grasii aia puhavi, carora ziarele de cacao din Romanica le zic … „oameni legii”.

    Poate tu nu prea pricei cum e treaba cu statul de drept si democratia … ma rog, unii inca mai traiesc orgasmic in comunism. Asta e … si intarzierea dezvoltarii al oameni are o denumire stiintifica, la fel ca si faptul ca unii traiesc inca imaginativ in alte ere … sfere … etc.

    Trebuie sa i iarasi politist sau neiesit din casa … ca sa pretinzi ca e o tampenie faptul ca baiatul in cauza a trimis ca un paracios alea la toate televiziunile si ziarele. Pai cine sa-l apere, justitia ? Aia din Romanica ? Jesus … Adica cine tot acelasi sistem mafiot din care fac parte toate institutiile statului, cu atat mai mult baietii cu basca inmuiata in lapte si ministerul justitiei ?! Cine ? Aia ? Ba baie, dar ai cam cazut in penibil …

    Comparatia aia care ai facut-o … e ca nuca in perete. Compari mere cu pere …

    Garcea, eu zic sa te duci sa faci raportul ala mai repede, si sa lasi Internetul si blogurile, ca nu’s de tine. Sau dupa caz: „ionutz lasa calculatorul si du-te la culcare ca esti in crestere !”

    00
  146. NOU
    #147

    @160. fuzzy: FUZZY, tatica, vad ca persisti in prostie … Nu inteleg care e secretul care-l ascundeau politistii aia atunci ? Daca faceau ce trebuia nu aveau de ce sa fie ofensati.

    Ti-am mai spus, iesi din Romanica si vezi cum e in tarile alea democratice. Ma refer la alea adevarate … daca nu le sti mai citeste si tu si afla-le. VEzi cam cum actioneaza politia, si vezi cam ce se intampla daca el facea poze intr-o tara democratica, si nu in Romanica.

    Oricum, am citit pe multe bloguri, papagali care spuneau „Andrei, daca erai in Germania sa vezi ce pateai … „. Nu pot sa spun decat: saracii retarzi … Si sa presupunem ca i se intampla, om se facea. Nici nu mai avea nevoie de serviciu in viata vieti lui.

    Vezi ? Asta te strica si te da de gol. Ca nici macar nu sti sa pui problema. Rostogolesti niste cuvinte la fel ca si mizeriile alea de militieni, care dadeau aiurea citate din legi. Daca te fura somnul si vrei sa stai treaz noaptea, eu zic ca sunt si alte metode, decat s-o freci aiurea pe bloguri, nespunand nimic concret.

    Daca esti militian, iti doresc exact ce le-am dorit tuturor. Daca esti copil crescut de bunica si neiesit din casa, iti doresc sa te intersectezi cu sistemul, nu ca Andrei, ci asa … urat … ca la carte. Sa vad apoi, iti mai da gurita / manuta cuvinte din astea ?

    00
  147. @162. The Anti Retarded: dimpotriva monseniore, te contrazic… democratia NU inseamna ca poti iesi pe strada si fotografiezi orice… teoretic daca fotografiezi o cladire de interes national incalci legea… stiai asta? Nu cred… asa cum nu cred ca tu realizezi ce inseamna spiritul si litera democratiei… care pe scurt iti acorda drepturi egale cu cel de langa tine, dar e ceva de genul „respecta ca sa fii respectat”… daca tu crezi ca democratia inseamna ca ti-ai insusit dreptul de a fi mai presus decat cel de langa tine, imi pare rau stimabile… te inseli amarnic si comunismul inca traieste in tine…
    Nu sunt politist, desi poate as fi facut o cariera frumoasa… nu a fost sa fie, asta e, acum am cu totul alta orientare, insa te intreb ceva… oare de unde ai crezut tu ca as fi politist? De la faptul ca am incercat sa fiu echidistant si obiectiv sau fiindca tu nu ai fost in stare sa citesti corect tot textul scris de mine? Am scris clar ca nu le iau apararea politistilor, ci pur si implu incerc sa privesc situatia din ambele parti, adica obiectiv… imi pare sincer rau pentru tine daca tu ai iesit din tara doar ca sa vezi ce drepturi au cetatenii si nu ai vazut si ce obligatii au de indeplinit tot cetatenii… crezi ca totul se poate rezolva prin scandal? Din ce ai scris tu, se pare ca da si atunci pot sa te cataloghez drept un fost comunist ce traieste intr-o democratie deformata, comunista chiar…
    Nu doresc sa mai continui acest litigiu cu tine, desi personal ti-as spune „vro’ doo” vorbe romanesti, insa consider ca nu are rost din moment ce tu nu ai reusit sa citesti integral toate posturile mele iar exprimarea ta sincer… lasa mult de dorit… si inca ceva, democratie mai inseamna sa respecti parerea celuilalt de langa tine… fapt mentionat de mine in posturile de mai sus… tu cumva esti mai presus decat mine? Decat oricare alt cetatean roman…?

    Liberte… egalite… fraternite…
    (retine, te rog si incearca sa intelegi…)

    Toata stima…

    00
  148. NOU
    #149

    @fuzzy: Incepi sa vorbesti iar in cerc si sa rostogolesti vorbe de dragul de a te auzi probabil. Daca citeai cu atentie ultimile doua postari ale mele … am si spus ca este interzisa fotografierea acelor cladiri prevazute cu un semn. Il sti cum arata ? Daca nu mai ia si matale niste manuale … mai da un search pe Gugu …

    Deci, ce nu vrei sa intelegi si o dai in diverse, e faptul ca libertatea e aparata de niste legi, care spun ce NU ai voie sa faci, nu ce ai voie sa faci. Deci daca legea-mi spune ca intr-o cladire guvernamentala sau in preajma cladirilor cu semn, NU am voie sa fac poze, inseamna ca in rest am. E cam retard de simplu, nu !? Tu ce zici ? Sau sunt incurcate caile universului ?

    Daca nu ai inteles care e faza cu democratia las-o pe aia din Romanica, ca in cel mai rau caz ii poti spune pseudodemocratie. Iar citatul din final „Liberte… egalite… fraternite…” … eu am inteles ca ai citit si tu manualul de clasa a 5-a de istorie, dar revolutia de la ’48 si stindardul dat de tine … s-au cam generat in Franta, tara mai mult socialista decat democrata. Asta asa mai spre cunostinteel tale generale … Mai cauta si mai citeste. E simplu. Semidoctia e o mare problema la romani, iar cand nu mai au argumente … incep sa injure asa cum ai si spus matale: „desi personal ti-as spune “vro’ doo” vorbe romanesti” … e absolut pe principiul „atata poti atata faci”.

    Nu stiu ce ai fi devenit tu sau nu daca te faceai politian in Romanica, si nici nu-mi inchipui ce cariera ai fi avut, dar sigur prosperai exponential, pentru ca dupa stil te-ai fi integrat perfect in sistemul lor. Esti pe tiparele lor. De altfel vazandu-te ca ai o oarecare nostalgie … ce sa-i faci …

    Nu stiu ce crezi tu despre unde traiesc eu, dar eu traiesc intr-o tara, nu intr-un lagar mafiot, unde toti te fura: statul pe de o parte, sistemul pe de alta parte, institutiile statului pe de alta parte, etc. Ai tupeu gigantic, sa emani teorii despre lucruri care habar nu ai, si pe care le presupui pueril. Traieste si tu intr-o tara democrata, nu intr- tampeala.

    O insemna democratia sa respecti parerile celui de langa tine, dar tot democratia zice ca e libera exprimare, zice ca omul are dreptul la replica (la fel cum ai dreptul la vot garantat de constitutie … :) ), s.a. Tot democratia aia de care vorbesti tu, doar din carti, zice ca omul are niste libertati. Ce incerci tu sa emiti e asa o chestie care ar vrea sa sune a „Compendiul legilor de bun simt”. Am priceput unde bati, dar nu uita ca traiesti intr-o tara semibananiera daca o raportam in relativ, si total bananiera daca o raportam in absolut cu tarile din UE, din care zice ca si Romanica ar cam face parte … Iar intr-o tara bananiera, cand toate institutiile fac legea cu planul si la propriu si la figurat, nu stiu daca legile de bun simt ar trebuii sa mai existe pentru omul de jos cu un dram de creier. Altfel vei ajunge o vita.

    Baiatul asta (George Andrei) a facut ceva, a propagat un tsunami mediatic. Tot i-a mai tinut in stres pe zdrentele alea de militieni. Nu ca va schimba ceva. Dar a dat un exemplu. Daca si altii il vor urma, in 10-20 de ani poate ca se va vedea ceva schimbat. Zic poate. Daca stai si bagi capul in nisip pe principiile tale „democratice” apai cu „democratie” te vei alege …

    Eu l-am ajutat cu niste treburi pe baiatul asta … asa remote pe private … tu ce ai facut in afara de ineptiile alea cu citate din sloganuri socialiste care tu le atribui democratiei ? A ? Altceva mai sti ? Sau esti atat de fricos incat nu ai curajul sa scoti camera sa-i filmezi pe papagali cand o freaca pe banii tai de contribuabil. Deci ori tu esti maso, si-ti place s-o furi … ori esti de-al lor si atunci de aia te-ai atacat in halul asta.

    Incepi sa devi plictisitor si ti-au mai spus-o si altii.

    00
  149. @The Anti Retard: iar tu, care te dai atat de democrat si atat de cunoscator, esti un las care se ascunde sub cuvinte si fapta cu care te lauzi ca l-ai ajutat nu ma face decat sa cred ca ai niste ficuri incontrolabile… cum spune altcineva altceva, tu sari de popou in sus… Daca te cobori astfel incat sa crezi ca acel slogan este demn doar de un manual de clasa a V-a atunci crede-ma baiete ca te inseli…
    In primul rad tu habar nu ai cu ce se mananca democratia… stii cum mi-ai demonstrat asta? Prin nerespectarea opiniei mele si prin faptul ca ai sarit imediat la cearta in loc sa tinem o discutie clara si calma cu argumente pro si contra…
    Ce spui tu in ultima postare aproape de sfarsit se apropie insa foarte putin de ce doream sa demonstrez… per total iti readuc aminte ca tu nu esti cu nimic mai presus decat mine ca cetatean al acestei tari, fiindca poate ar trebui sa cam cobori din „corcodusul” de unde te-ai urcat…
    Aproape de final, nu pot sa ma abtin sa nu iti dau replica la semicomicul „esti plictisitor si asa te considera si altii”,”te-ai atacat in halul asta”. Vorbeste pentru tine stimabile, cine te-a ales purtator de cuvant? Si de atacat vad ca tu esti cel care s-a enervat, eu doar imi sustin punctul de vedere respectandu-l totodata si pe al tau…
    Inca ceva, daca ai reusi sa gandesti ceva mai obiectiv, ai observa ca politia de multe ori isi face treaba, chiar daca sunt destui comunisti ramasi in ea… dar ghici ce? Valurile noi de absolventi ai Academiei (ca exemplu) sunt politisti in adevaratul sens al cuvantului si de cativa ani se cunoaste acest lucru… daca cei ca tine (ca sa ajung si la exemplul cu radarul) nu ar incalca legea iar apoi ar incerca sa isi demonstreze „nevinovatia” doar acuzand organele statului, guvernul si eventual orice alt organ pentru a isi scapa pielea proprie, poate ar incepe o schimbare… din nefericire, gandirea ta inapoiata ne trage pe toti inapoi…
    Ca ultima precizare, ca sa intelegi pe deplin exemplul cu radarul, te intreb: daca radarul te-a filmat circuland cu peste 100km/h in localitate insa conditiile meteorologice sunt putin nefavorabile (putina ploaie si ceata), tu de ce vrei sa scapi acuzand radarul si judecandu-te cu politia? Nu uita ca tu ai fost cel care a incalcat de fapt legea, circuland cu mult peste limita legala… astfel de cazuri sunt multiple si acesta se aseamana doar prin proasta intelegere a democratiei… asa ca daca tot consideri aceasta tara atat de corupta, de ce nu pleci? Fugi de responsabilitate ca si pana acum si pleaca…

    Cu stima…

    00
  150. Salut! te sustin The Anti Retarded… deja cand vad ca mai posteaza fuzzy cate ceva ma apuca durerea de cap. Nici nu mai spun cat de revoltat ma simt cand vad ca emana astfel de idei de egalitate pe care numai comunistii le-au promovat dar in realitate lucrurile (stiti bine) au stat altfel.
    Fuzzy si eu am crezut ca esti politist ca numai aia au mintea asa odihnita si pot „interpreta” legea asa cum noi nu putem.
    Eu il felicit pe George Andrei si sa-i dea Dumnezeu sanatate si noroc pentru felul in care a procedat. Ce cautau ei sa il ia la sectie pentru o poza??? … daca isi vedeau de treaba lor si il lasau in pace sa le faca si 10.000 de poze sigur aceasta intamplare nu ar fi luat o asa amploare dar ei… curcani cum sunt au vrut sa se vada cine e seful, autoritatea suprema oamenii legii … of… imi vine sa vomit.
    Daca ajungeam in situatia asta SIGUR nu puteam fi atat de controlat pana la capat. Inca o data … Tot respectul!
    Te-ai comportat admirabil „Romania inca nu a murit”

    Ma intreb cine te-a educat pe tine Fuzzy in felul asta?
    Unde ai vazut tu politian cu tragere de inima?
    Imi pare rau pentru tine sa stii!

    00
  151. NOU
    #152

    @fuzzy: FUZZY, esti plat precum creierul unei muste la menopauza.

    1. NU sunt platitor de taxe cu tien in tara aia, si nici capsunar. Asa ca nu stiu cine cunoaste mai bine democratia. Tu care ai stat in Romanica, si poate ai iesit de cateva ori in afara ? Sau eu care cunosc doua sisteme, pentru ca am locuit acolo, si de cativa ani locuiesc in alta pare, saturat de prostia unor semidocti si de un stat mafiot. A ?

    2. Sa continui sa sustii imbecilitatea aia cu “Liberte… egalite… fraternite…” ca fiind un slogan pur democratic, trebuie sa fi intr-adevar semidoct.

    3. Exemplul tau cu ala cu 100kmph e ca nuca in perete. Ce treaba am cu ala ? Da sa le rupa curul, care-i problema ? Eu vorbeam doar de miste papagali de politisti care o freaca pe banul tau de contribuabil din Romanica. Mie mi se bregane de ei si de sistemul lor mafiot, am plecat de mult.

    4. Daca tu crezi ca aia care au terminat Academia, vor iesi pe strada la circulatie sau ordine publica, esti neiesit din casa baietel.

    5. Daca ai calcula procentual cam de cate ori isi face treaba politia din numarul total de infractiuni, vei vedea ca e pielea hulii (chiar sti ce e HULA ? da fuga la DEX, daca nu-l ai in casa, e si pe net … ). Si daca te vei uita matale cam cum isi face treaba politia la faptele grave si foarte gravei, vei vedea ca e asimptotic catre zero. Nu e nevoie decat sa deschizi televizorul la stiri acolo in Ro. Daca tu crezi ca amendarea unei batranici ca nu mai vede bine si a trecut pe rosu, inseamna un act de vitejenie al Militiei Romane … nasol. Esti la fel de molusca ca si ei. Eviden ca japitele alea se vor lua de aia mai slabi, nu de jmecheri. Pentru ca: 1. ei sun mafia, 2. le e frica de se kk pe ei.

    6. Daca tu crezi ca aia au facut Academia sa faca ei asa schimbari in sistem, si sa apere cetateanul 247, eu zic sa te duci la HI5-ul si Cartoon Network-ul tau. Topicul asta nu e de tine copile. Oricum si daca au avut idei de justitiari in freza ii schimba imediat sistemul, altfel vor ajunge capsunari in scurt timp.

    DE FINAL: las-o jos ca e de porc. Te freci aiurea pe bloguri, neintelegand esenta. Eu tot tind sa cred ca esti un politist ca aia de mai sus, si atunci iti doresc ce le-am dorit si lor. Sau esti un copil neiesit din casa si crescut de o bunica de la tara, si atunci iti doresc sa te intersectezi nasol cu baietii sa simti pe pielea ta cum isi „fac” ei treaba „fara” abuzuri …

    00
  152. NOU
    #153

    Continuare pentru FUZZY:

    Iti doresc sa:

    * Iti cresti copiii in sistemul care-l iubesti la disperare.
    * Sa-i educi intr-un sistem „ideal” de educatie si invatamant, ca cel din Romanica.
    * Cu un sistem al justitiei „perfect” si un Minister de Interne care schimba ministrul la saptamana, neinteresandu-i deloc de intamplaile foarte grave care brazdeaza Romanica.
    * Sa ai parte de un sistem sanitar „perfect” ca ala la care contribui cu mult drag si spor. Oricat te-ai fei va veni si vrema cand sigur vei avea nevoie, si atunci vedem … cum e cu doctrina aia a ta democratica (in cap la tine), falsa in realitate.
    * Sa dea al de sus si Maica Domnului, sa ai nevoie de politie, iar ei sa mai intarzie putin, iar cand vin sa-i vezi cum dau mana cu infractorul.
    * Sa te opreasca in trafic doar ca sunt ei jmecheri, si/sau sa te trezesti cu amenda acasa cum ca ai trecut pe rosu cu masina, iar in instanta, DACA o castigi, sa vezi ca de fapt proba cu care te amenintau ei, nici macar nu exista.
    * Sa ai parte numai de institutii ale statului care „NU” merg dupa principii ale birocratiei.
    * Sa contribui toata viata, iar la pensie sa vezi hula si sa fi tratat „regeste” ca orice btaran din Romania.
    * Sa „mergi” numai pe autostrazi si sosele asfaltate, „fara” gropi. Au trecut 20 ani, ce te face sa crezi ca in urmatorii se vor schimba ceva vizibil in afara de mall-uri, pesti, curve si dealeri ?

    Lista va continua !

    00
  153. Acesta va fi ultimul meu post (sper) fiindca vad ca un pic de bun simt nu aveti in voi (The Anti Retarded si restul pupicuristilor). Intrebarea mea a fost simpla: ce faceau mai exact acei politisti? Nimeni nu a spus exact ce faceau… da, erau parcati ilegal, dar ce faceau ei acolo? Nimeni nu a intrebat, ci toata lumea a sarit sa il apere pe acel stimabil care nici macar nu a spus toata povestioara cu detalii, iar ce s-a vazut a fost filmarea din care reiese fix o parte din versiunea lui. Daca voi stiti doar sa jigniti intr-o discutie, imi apre mie rau pentru voi.
    Acel exemplu este perfect pentru calomnierea cetatenilor de teapa voastra. Sa va spun cateva lucruri: eu cand am avut nevoie de politie am fost servit corect fara sa dau spaga sau sa fac „zgomot” pe undeva, cand am fost oprit in trafic la fel, daca am meritat acea „amenda” am luat-o fara sa clipesc fiindca eram constient de greselile mele si sunt perfect constient ca sunt responsabil pentru ele.
    Vreti sa fie facut ceva bine in tara asta? Incepeti cu voi insiva, nu acuzati repede pe altii… nu acuzati sistemul, fiindca voi reprezentati sistemul…
    Nici macar nu sunteti in stare (ptr antiretarded si alti pupaciosi) sa cititi bine un post… am afirmat ca sunt de acord ca a fost un abuz, insa la fel am mai spus ca nu sunt de acord nici cu atitudinea cetateanului… la ce concluzie ajung vazand replyurile voastre? Ca nu stiti ce inseamna un dialog sau o discutie, ca educatia comunista e dusa mai departe chiar de voi si ca desi majoritatea dintre voi ati dat spaga unui politist cand v-a oprit in trafic, dar sariti in sus cand alt cetatean da si el spaga si scapa… pai vreti corectitudine sau sa moara capra vecinului? Si inca ceva, din cate stiu, e ilegal sa primesti, dar sa si oferi spaga, nu? Tot voi tipati si urlati dupa dreptate dupa ce incercati toate tertipurile posibile, legale si/sau ilegale pentru a scapa de consecinte… habar nu aveti ce inseamna responsabilitate dar va dati mari democrati…

    O seara buna stimabililor…

    00
  154. fuzzy draga acei politisti erau in misiune draga …tocmai filau o retea de traficanti de droguri iar nenea george a facut o poza si l-a obstructionat pe organ in timp ce acesta isi exercita atributiile nu-i asa?

    nu am inteles pana acum de ce tot timpul dai din una in alta si vrei sa demonstrezi ca ai dreptate.
    sistemul in care traim e corupt si ca noi l-am creat si ne complacem in el da… am dat mita la doctor… pt ca asa e obiceiul si da as da mita ca sa-mi rezolv problemele mai usor…. e uman nu e moral dar e uman… nici eu nu as vrea sa se intample asa dar ….trebuie sa te adaptezi la sistem….

    noapte buna tuturor!

    00
  155. NOU
    #156

    @fuzzy: FUZZY, eu inteleg ca o leaca de engleza ai vrea sa pari ca sti, dar asta nu-ti rezolva restul de probleme.

    1. Esti maso ? Adica, iti spune unul ca esti pe langa, dar cand iti spun mai multi eu zic sa te duci sa te culci.

    2. Eu m-am prins ca ti-ai dat seama unde ai lovit-o de gard, dar totusi persisti cam mult in prostie, nu ti se pare ?! Ce fac eu ?! Incerc sa conving nebunul ca e nebun !? …

    3. PUPINCURIST este unul si acelasi lucru cu cineva care aceeasi idee cu altcineva ? Parca ziceai ceva de democratie … de egalitate … mama lor de ideologii … la tine sunt unidirectionale !

    4. Te intrebi semiretoric: „Intrebarea mea a fost simpla: ce faceau mai exact acei politisti?” … fuzzy baietelule, conteaza ? Are vreo importanta ? Erau parcati ilegal, daca n-ai fost mai atent la poze. Tie (daca ai masina), iti iau carnetul daca parchezi acolo. Ok, trecem si peste asta, sa presupunem ca urmareau un infractor, care e problema ca-i fotografiez ??? De banii mei fac ce vreau nu ? Ca din banii mei fac mizeriile alea cu basca inmuiata in lapte, hula mare … mama lor ! Apoi, cam cat de neiesit din casa (ca sa ma exprim mai academic) trebuie sa fi mai fuzzy, sa pui asemenea intrebari retarde, si nu numai atat, ci sa si le repeti la infinit. Ma mir ca nu ai intrebat, cu cine si-o trageau nevestele alora, ca la cat de burtosi sunt, vreji de unde …

    Daca nu mi s-ar fi intamplat si mie, aproape la fel ca lui, nu te-as fi tinut chiar asa in faul-uri, dar cand te vad ca rumegi cuvinte fara sa sti pe ce lume traiesti, nasol, ai nimerit absolut gresit, si ti-o voi da-o ori de cate ori va fi nevoie.

    5. Mi se rupe de ce faceau jagardelele acolo. Autobuzul trebuie sa ajunga la bordura bah ametitule. Poate tu ai 16 ani, dar gandeste-te ca in autobuzele alea mai sunt si batrani, care dupa ce ca trebuie sa coboare niste trepte, ca deh in Romanica inca nu s-au inventat autobuzele cu podea joasa, sau cele care se lasa de bot ca sa permita accesul mai facil, trebuie sa mai sara si pe carosabil, bordura tot i-ar mai fi ajutat putin, mai luau din innaltime. Asta ca niste grasi umflati de atata furaciune, li se breganea lor parcand in statia de autobuz. Puteau frumos sa parcheze pe linia continua, ca sa lase autobuzele sa ajunga la bordura aia nenorocita. Ce sti tu … habar nu ai pe ce lume esti, si o dai cu deontologia, si cu citate care se potrivesc ca hula in gura maicutelor. btw, ai aflat si matale ce e hula ?

    6. Daca papagali aia de militieni chiar aveau de urmarit un infractor, si erau in misiune, cam cat de prost tre’ sa fi sa crezi ca ei se duceau cu masina marcata cu insemne de politie si imbracati fosforescent ? Cam cat trebuie sa te duca cutia aia de care-ti tine loc de aparatoare sa nu te ploua in gat, ca sa pui niste intrebari absolut retarde ?

    7. Nu stiu ce ne spui tu mah. Poate ai avut nevoie de politie sa bei o bere. Ca prietenul tau era politist, si asa faceai tu glume. Nici nu ma intereseaza de ce ai avut tu nevoie, si de cate ori ai avut tu nevoie, eu stiu de cate ori am avut nevoie, si duceam munca de lamurire cu ei sa vina. Nu mai zic ca le prinsesem niste jagardele, doar sa i le dau pe tava, au venit papagalii, i-au legitimat, le-au zis ca daca-i mai prind pe acolo o sa le rupa picioarele, si apoi le-au dat drumul. Evident ca aia au venit si a doua zi. Asa ca mai subtire.

    8. Auzi hal de logica: „nu acuzati sistemul, fiindca voi reprezentati sistemul”. Mosule ( ca sa-l citez pe premarul capitalei de kkt), erai beat, sau visai ? Cum pastele ma-si sa reprezinti sistemul cand tu nu esti politist ? Cam ce inteligenta artificiala iti trebuie sa scoti imbecilitatea asta ? Pai sistemul este format din oameni care il reprezinta. Adica Militia e formata din militieni. Restul lumii e formata din pulime. Etc.

    9. Repet, de banul meu fac poze la cine vrea eu, atat timp cat nu incalc nici o lege. Mi se balangane de ce faceau maimutoii acolo, si care era misiunea lor. Cam cu ce m-ar ajuta sa stiu ? Adica era lesne ca stateau la ciupeala. Cine stie geografia locului cu pricina poate intelege ce spun. Ce ar fi putut sa faca niste militieni de la rutiera decat sa dea amenzi la misto ca sa sara prapaditii cu dreptul. Cand era sens unic tot acolo, le-am aratat obrazul la mizerabili cand l-au salutat pe unul care venea pe contrasens. Asa ca mai are importanta ce face ? E ca si cand ai spune ca niste suedeji erau la drumul mare in mijlocul padurii cu un topor si o caruta. Oare ce faceau ei acolo ? Probabil vroiau sa daruiasca floricele Scufitei Rosii cea naiva careia ii curgea saliva din gura de proasta ce era.

    10. Nu iti mai urez inca o data, ca ti-am mai urat. Stiu ce e aia democratie adevarata. Matale sti ? Sau citesti cam multe ziare si te inspiri de acolo ?

    Hai pa ca devi plictisitor de monoton …

    PS: Singurul mod prin care cei ce reprezina oamenii normali la cap, mai pot schimba ceva pentru ei, este sa plece din tara aia. NU aveti cum sa schimbati nici sisteme, nici giboni, nici conceptii. Si daca nu credeti in ce am spus, uitati-va doar la rece, cam ce s-a schimbat de la Lovitura de Stat din 1989. Daca cineva are impresia ca se va schimba ceva in urmatorii 40-80 ani … apoi viseaza cu ochii deschisi.

    00
  156. Stimbile anti retard, tii cu orice pret sa ai dreptate si la intrebarea mea vad ca ripostezi cu violenta verbala… dar totusi, ce faceau? A, poate dadeau niste amenzi? Poate nu mai era loc pe strada… dar ghici ce, atentia la detalii poate te va lamuri… daca te uiti pe partea carosabila o sa vezi si alte masini… deci chiar daca nu au parcat legal, acei politisti nu incurcau traficul fiind opriti pe mijlocul strazii… acest detaliu l-am observat din prima privire, tu bineinteles ca ai sarit cu gura… cu gura sa sari si cand aceiasi politisti vor tine cu „hotul” si nu iti vor accepta mita cand vor dori sa iti ia permisul pentru incalcarea legislatiei auto…
    Revenind la subiect, nu are sens sa mai discut cu dumitale… esti prea ipocrit si nu ai vedere democratica, cu doar comunista, degeaba se numeste aceasta tara democratica… cei ca tine o trag inapoi in baltoaca comunista…
    „Hai pa”?… exprimare fix democratica de „jmeker”, nu discut mai departe, nu imi permit sa intru in acelasi noroi ca si tine.

    Stimabile…

    00
  157. NOU
    #158

    @fuzzy: FUZZY, ori ai probleme de tinere de minte, fapt foaret grav pentru varsta care ti-o atribui, ori ai probleme de intelegere, lucru care nu m-ar mira la meseria care o ai, ori esti prost … intentionat.

    Citeste punctul 5 de la ultimul post. Hai sa ti-l repet ca poate nu stii numerele:

    5. Mi se rupe de ce faceau jagardelele acolo. Autobuzul trebuie sa ajunga la bordura bah ametitule. Poate tu ai 16 ani, dar gandeste-te ca in autobuzele alea mai sunt si batrani, care dupa ce ca trebuie sa coboare niste trepte, ca deh in Romanica inca nu s-au inventat autobuzele cu podea joasa, sau cele care se lasa de bot ca sa permita accesul mai facil, trebuie sa mai sara si pe carosabil, bordura tot i-ar mai fi ajutat putin, mai luau din innaltime. Asta ca niste grasi umflati de atata furaciune, li se breganea lor parcand in statia de autobuz. Puteau frumos sa parcheze pe linia continua, ca sa lase autobuzele sa ajunga la bordura aia nenorocita. Ce sti tu … habar nu ai pe ce lume esti, si o dai cu deontologia, si cu citate care se potrivesc ca hula in gura maicutelor. btw, ai aflat si matale ce e hula ?

    Autobuzele oriunde in lumea asta mare, fie in Romanica, fie in Bangladesh, fie in US, trag langa trotuar.Ce treaba are carosabilul ? Nu sti sa citesti du-te la scoala. Ori faci pe prostul si o dai in diverse ?

    De final: „nu ai vedere democratica, cu doar comunista, degeaba se numeste aceasta tara democratica… cei ca tine o trag inapoi in baltoaca comunista…” – mai FUZZY, mai dobitocule, tu tot nu ai inteles ca nu sunt platitor de taxe cu tine in aceeasi tara ? Ori iti e greu sa pricepi ca nu mai traiesc de mult in Republica Bananiera ? Mi se rupe mie de democratia pe care o ai tu in cap. Oricum esti pe aratura … Incerci sa folosesti limbaje elevate, pentru a te trage in victima. Dar nu prea tine.

    Asa ca nu stiu cine o mai trage in baltoaca … eu nu mai sunt acolo. Mai foloseste si tu oglina dimineata cand te freci pe ochi.

    Saracu’ … noroc ca prostia nu se pedepseste prin lege, si nici nu se moare din cauza de …

    Statia aia de autobuz o stiu prea bine, am vazut pozele alea de jjj de ori, masinile la babuinii aia erau FIX in statia de autobuz, si nu pe carosabil. Unde pastele ma-si trage mah autobuzul, daca mizeriile alea erau exact in locul ala ? A ?

    Bah destept esti … bauni si pocnesti … militian jegos ce esti. Incepi sa ne intaresti supozitia asta la toti din topic. Mai bine taci acum pana nu te facem pres !

    00
  158. Iar tu tot nu pricepi ca pe strada se vede clar in poze ca nu era loc… in fine… stimabile, jigneste mia departe cat doresti, te inseli in privinta mea oricum si te inseli si mai rau in privinta acestei intamplari… si apropo, de cand incepi sa ameninti? De cand iti permiti tu, ca cetatean ce te pretinzi egal cu mine astfel de amenintari la adresa mea? Stimabile, la revedere, nu esti decat un biet fost comunist ce traieste in trecut…
    Si inca ceva, daca tot te tii asa de tare cu mandria ca nu mai esti in aceasta tara, de ce sari cu gura fiindca se pare ca nici nu esti la curent cu tot ce mai e nou prin tara… in fine, deja ai deviat foarte mult de la subiect cu acest razboi propriu, mai mult decat ar fi trebuit sa iti permit asa ca repet: la revedere,

    Stimabile…

    00
  159. targoviste e un oras comunist!la fel si militieni de acolo!propun expulzarea militienilor din targoviste in china sau rusia unde le ar sta mai bine sa interzica fotografiatul sau filmatul in spatiul public!eu sunt contribuabil si as dori sa nu ii mai platesc prin impozitele si taxele mele pe gunoaiele alea de militieni!!sa le fie rusine la militieni din targoviste si la parintii lor care i au educat in felul asta!in rest rrrrrrromania!suntem suedeji nu!!??

    00
  160. @fuzzy: amice, esti penibil…te-as intreba: esti din Targoviste? Cunsti statia de autobuz care face obiectul acelor poze? Banuiesc ca raspunsurile sunt „Nu” si „Nu”. Corect? Acum…sa iti povestesc eu ceea ce s-a intamplat cu adevarat: faceam poze DE PE TROTUAR la masinile politiei parcate aiurea in statia de autobuz; masinile erau puse la modul cel mai nesimtit posibil, adica de-a lungul statiei de autobuz, astfel incat sa o blocheze cu totul. De ce nu le-au pus vertical, astfel incat sa nu deranjeze prea mult circulatia autobuzelor? Pentru ca pe militieini ii doare in pix de respectarea legii, mai baiatule! Mai mult, ca unul care a fost la fata locului si care, din intamplare locuieste in Targoviste si are dreptul sa isi dea cu parerea (spre deosebire de tine), in josul si in susul statiei ERAU SUFICIENTE LOCURI DE PARCARE pentru ca militienii sa lase masinile in mod civilizat. Tu nu vrei sa pricepi ca militienii acolo isi fac veacul in fiecare zi???? Iti respect dreptul la opinie, dar din moment ce aici au postat atatia oameni din Targoviste, care chiar cunosc situatia, nu inteleg de ce persisti in ideile tale stupide. Poate doar de dragul de a a scrie si de a te baga in seama. Daca e doar pentru asta, te asigur ca ai reusit ce ti-ai propus. Dar penibil tot ramai.

    00
  161. Salut!
    In urma petitiei pe care am trimis-o la minister astazi am primit raspuns pe mail. Raspunsul a fost inregistrat ca document in data de 19 feb.
    Mi s-a spus ca era cunoscut cazul si ca politistul a fost sanctionat, in principiu cam ce era si in comunicatul de presa.
    Documentul a fost redactat la inspectoratul de politie Dambovita.
    Chiar daca initial nu primisem nici un semn ca mailul meu a fost luat in considerare, se pare ca totusi acesta a urmat calea oficiala a petitiilor, ceea ce nu poate fi decat imbucurator.
    Sunt abonat la comentariile de la acest subiect si ma cam deranjeaza ca tot ii raspundeti lui fuzzy. Nu stiti cati oameni prea putin inteligenti exista pe internet? De ce incercati sa il luminati fix pe el?
    Dupa cum am zis, nu sunt deloc impotriva politiei si a politistilor in general, chiar as vrea sa isi faca datoria cat mai hotarat, dar chestia asta m-a deranjat, deoarece si eu puteam fi in aceeasi situatie, pentru ca de obicei fotografiez ‘ciudateniile’ intalnite.

    00
  162. NOU
    #163

    @George Andrei: Andrei si Mihai, dobitocul retardat de FUZZY, ori e politist, ori are chef de polemica si o sa si-o ia, ori e bou, cum ar cam avea dreptul ca orice cetatean al planetei. Pacat ca prostia nu se pedepseste si nici nu omoara …

    El zice ca amenint, ma rog, la interpretari, fotbal, politica si curve, tot romanul e bun. Oricum el ne ameninta inteligenta. Habar nu are de geografia locului si se baga.

    Ori e sclerozat ori face pe prostul: Parca zicea ca nu mai raspunde … il cam mananca. O sa primeasca de fiecare data ce seamana.

    Apoi daca va uitati in mesajele papagalului, ve-ti vedea cum isi adapteaza intrebarile si problemele in functie de cum i-o dam noi. Deci el are chef decat de cearta.

    Auzi ? Cam cat de prost trebuei sa fi sa intrebi ce faceau politistii acolo ?

    Conteaza ?! Boule ! Nu conteaza. Trebuie sa fi retardat ca tine sa nu iti inchipui ce faceau aia acolo. Si sa presupunem ca-si faceau treaba exemplar, puteau sa parcheze in alta parte, e loc destul. Tu habar nu ai ca probabil esti de la Urlati, Baicoi, Ciorogarla sau Plescoi. Si sa presupunem prin absurd, ca esti bou ca tine, si habar nu ai de geografia de acolo, si ca politistii trebuiau sa parcheze acolo. Care e problema ca cineva le face poze ? Vad ca te deranjeaza si pe tine …de asta zic ca esti militian jegos ca si ei.

    Nu stiu cine e comunist sau nu si unde traieste, eu stiu ca traiesc intr-o tara nebananiera, si nu dau citate socialiste atribuindule semidoct capitalismului. Trebuei sa fi chiar prost … Si nici nu persist in prostie intreband acelasi lucru cretin de 1001 ori.

    Si sunt la curent cu prosteala de acolo. Ce pot sa zic: NASPA, si le sugerez tuturor cu capul pe umeri si lucizi sa fuga de acolo. Vor veni vremuri foarte naspa.

    Referindu-ne la problemele de violenta din ultimul timp, tocmai mizeriile alea jegoase de politisti ar trebuii sa-si faca treaba decat sa duca oameni la sectie ca le faceau poze. Oricum o dai tot abuz e …

    FUZZY, daca unul iti zice ca esti beat poate exagereaza, dar daca doi iti zic acelasi lucru, … hai, scoal’te culca ! Bauni si pocnesti ca o petarda …

    00
  163. @fuzzy loosy si the anti retarded: the anti ret. : lasa-l frate, ca e praf !! geeezzzaz… e exemplul perfect pentru prost si fudul. sau poate ii face placere sa enerveze lumea. in orice caz : fuzzy… oamenii ca tine ma fac sa ma simt destept! :))

    00
  164. NOU
    #165

    @blink: Daca cineva s-a intrebat cam cat de bou, cam cat de prost, de imbecil si de retardat trebuie sa fie un om ca sa intrebe: „ce faceau mai exact acei politisti?”, trebuie sa se uite doar la postarile lui FUZZY.

    E monument de prostie. In acelasi timp cred ca are sanse multe sa faca pe prostul, sau sa fie militian jegos. Si din cauza lor tara aia merge prost. Ce n-a inteles retardatul, sau ce se face ca nu intelege, este ca eu nu mai sunt cetatean, si nici contribuabil in Romanica.

    Si sa tina mine ca toti cei care ne vor insulta inteligenta vor primii exact ceace merita.

    Pentru fuzzy si toti militienii: Bre, Gerovitalul iti/va mentine spiritul in suspans ?

    Esti papagal, la cardeala ta nu pune nimeni botu’.

    00
  165. Salut! E una din situatiile caracteristice ale Politiei Romane (nu fac referire deci numai la Politia Rutiera). Ar fi fost foarte interesant daca intr-adevar s-a depus o plangere penala pentru sechestrare sau lipsire de libertate si care era decizia instantei de judecata (din Romania). Modalitatea in care ai procedat este ireprosabila, cu singura observatie-trebuia sa-i umilesti procedand la solicitarea unui avocat. Plangerile trebuiau facute simultan si la IGP si Ministerul de Interne respectiv organele si organismele internationale ale Drepturilor Omului. De asemenea, aceasta situtie trebuia sa fie mediatizata utilizand orice mijloc. Oricum, te felicit pentru modul in care ai procedat…daca am fi toti romanii ca tine probabil ar exista o alta autoeducatie a structurilor Ministerului de Interne.

    00
  166. NOU
    #167

    pentru MadLuck dar nu numai

    Poate esti mai educat si mai cu bun simt decat ei, dar daca asta te intereseaza, sa-i umilesti, te apropii intr-o oarecare masura de mentalitatea lor. Nu stiu de ce noi romanii suntem mai doritori sa aratam decat sa corectam. Ideea e sa-i faci sa se poarte in asa fel incat sa simti nevoia sa-i respecti, nu sa-i calci in picioare. Nu stiu cum si nu stiu cand, dar povestea cu plangerile ar fi fost un pas. Nu-i slabeam pana nu ciocaneam pe la toate usile si clar ca nu numai in Romania, asta e unul dintre cere mai ordinare abuzuri de care am auzit, chiar daca soldat cu consecinte aparent minore si isi gaseste cu siguranta locul in codul penal si nu intr-o sanctiune pe linie de serviciu.. Si n-as fi facut-o pe principiul „Pe mine ma ?”, neamul asta-i atat de plin de masculi alfa ca au ingreunat litera de-a cazut la coada alfabetului. Sunt motive mai serioase pentru asta dar in general habar n-avem de ele. In tara asta toate mizeriile sunt strict personale drept pentru care dureaza pana si le rezolva fiecare. Gandeste unul diferit si uite ce pateste..
    Am banuiala ca am avea vointa de a ne rezolva o mare parte din problemele neamului astuia inapoiat, dar si convingerea ca noi insine nu suntem in stare sa le identificam.

    00
  167. NOU
    #168

    myhay cum ai ajuns tu la concluzia ca „Targovistea e un oras comunist”?Sunt tare curios sa aflu.Vorbesti mult,prost si fara rost.

    00
  168. mama eu nu inteleg cu ce a gresit noi cand parcam masinile in statia de autobuz o ridica dar lor de ce nu ….in pana mea cu asa organe de politie ma mir cum de am intrat in U.E

    00
  169. Să trăiască Miliția Română de secol XXI!
    Scrisoare deschisă adresată domnului Christian Ciocan

    00

Ultimele articole

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG, de la Finestore, de la PORC sau de la Aceeași Mărie.

Pun clipuri pe Youtube

Top articole

7 zile