Cum poate fi revitalizată Formula 1

Pentru că aparent sportul ăsta fără logică și fără scop, dar în care se investește enorm, e adulat de tot felul de oameni, asta în ciuda audiențelor în scădere, iată 3 metode prin care audiențele pot fi revitalizate:

Formula 1 trece printr-o criză a audiențelor, acestea fiind în continuă scădere în acest sezon. Dacă în America Latină au fost înregistrate cele mai mari scăderi ale rating-ului curselor F1, rezultate negative au fost înregistrate și în țări cu tradiție, precum Franța, Spania, Italia sau Germania, scrie Mediafax.

  1. Schimburile de ulei și de pneuri să fie efectuate de gagici îmbrăcate sumar. Ce rost are să le ai la stand dacă nu le folosești?
  2. Să dea voie la grătare pe margine, ca la NASCAR. Să le intre fumul în ochi piloților, să vadă cum e pe bune să conduci la 200 la oră.
  3. Să de voie civililor sa concureze și ei. De ce și-a luat Giani S6 tunat dacă nu se poate face pe bune cu băieții? Să apară pe pistă Mario cu un X6M cu un woofer în portbagaj, să le dea praf la piloți cu ultimul lui CD cu manele noi 2015.

mini-parcare

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

22 comentarii

  1. Desi am peste 20 de ani si puteam sa vad multe sezoane de Formula 1 pana acum, abia de anul asta am inceput sa ma uit si urmaresc pe RTL cursele (nu cred ca se mai transmite pe alt post la abonament UPC).
    Ecclestone spune ca audientele au scazut asa de mult pentru ca anul trecut se stia de mult castigatorul.

    00
  2. Ce-i aia formula 1?

    00
  3. Mai e si DTM live pe DIgisport 2, o adevarata distractie cand ploua https://youtube.com/watch?v=qpRdN-AbqJI

    00
  4. Am citit pe TopGear: In sezonul F1 din 2011, au avut loc 80 de manevre reale de depasire, in timp ce in NASCAR au fost 88 de schimbari de lider… intr-o singura cursa.

    00
  5. Articol semi-inutil. Poate daca te uitai la F1 chiar puteai sa dai 3 idei decente.
    Mie mi s-a luat de F1 de vreo 2 ani asa, dar tot mai ma uit ocazional si sunt la curent cu clasamentele/noutatile. Probleme sunt mai multe, cele mai importante:

    1. DRS & KERS: depasitul nu prea se mai face in functie de cat de capabil e pilotul ci de cat de mare are rezerva de KERS. la fel, focusul e pe cat de bine e construita masina, nu pe cat de capabil/bun e pilotul.
    2. nu mai sunt permise alimentarile cu combustibil in timpul cursei (de ceva ani buni) iar mai nou masinile au limita de 100kg de combustibil/cursa, ceea ce face ca pilotii (pe timpul cursei) sa mearga de multe ori „la consum”. relativ la fel se pune si problema pneurilor.
    3. drepturile TV s-au mutat incet incet de la televiziunile publice la cele gen satelit sau pay-per-view (nu numai in RO ci in multe tari din lume). una e sa dai cursa pe TVR, unde o vede tot taranu’ alta e sa o dai pe DigiSport/Dolcesport unde ai doar 1-2 mil abonati.
    4. in multe alte tari, chiar sunt pauze publicitare in timpul cursei. WTF ??
    5. lumea se mai satura si de F1, mai ales cand aceeasi echipa/acelasi pilot castiga mai toate cursele.

    00
  6. Nu suport sporturile cu motor.

    00
  7. Cred ca principalul motiv pentru care scad audientele e cel al monotoniei. Nu mai e bataie reala intre 3-4 piloti, nu se mai intampla asa multe accidente, pistele-s tot alea de cand lumea si masinile devin tot mai putin stricacioase…

    00
  8. „Sportul ăsta fără logică și fără scop” ? Dar fotbalul ce fel de sport este ? Bat 22 berbunca, cum spunea proful meu de matematica din liceu :D

    00
  9. Sau sa creeze niste imagini care sa atraga – inainte te uitai sa vezi daca o sa castige Schumacher, acum sunt doar niste unii. Nu ar fi interesant sa ai un rus, un iranian si un american concurand si mediatizata concurenta intre ei?

    00
  10. lasa ma ca are fotbalul logică și scop. Si aia vin cu gagici dezbracate, dar vin cu Tonciu, Ana-Maria FrezaPalmier si clar nici blaturi nu fac. Si nici nu sunt cu totii la puscarie…Ca si in fotbal la ora actuala, ar trebui sa ne dam cu parerea ca romani cand avem si noi pe careva in cursa. Intre timp se pare ca suntem campioni europeni la scrima, dar cine din presa are timp de asa ceva…

    00
  11. lipsa sursa foto, deci ti-ai luat obiectiv cu tilt sau ni se pare?

    00
  12. Ca alte sporturi au si logica si scop. Oh wait. =))

    00
  13. Nici eu nu ma mai uit de ani buni la F1. A devenit ceva plictisitor, cu mult prea multe reguli, legate de monoposturi. Cred ca era suficient doar o regula si anumite puterea maxima si minima admisa. Pe vremuri era altceva

    00
  14. 1. 3 tipuri de pneuri , slick,intermediare si de ploaie
    2. Pit stops + fuel
    3. sa scoata kers si drs
    4. Calificari de o singura sesiune cu pneuri,setari,motoare exclusiv pt sesiune.
    4. Antrenamente de voie

    De retinut ca o mare parte din masurile luate in F1 au inceput odata cu criza economica.

    00
  15. articol de umplutura. daca te plictisesti, apuca-te de sport, nu de scris :)

    00
  16. Pai e vina boilor de la FIA. S-au tot pisat pe ei cu safety si cu ingradirea performantelor masinilor pana toate sunt la fel, arata la fel, merg la fel.

    00
  17. Cursa din Canada a fost chiar animata, multe rasturnari de situatie accidente &shit.

    00
  18. Fata de Nascar competitia F1 a devenit foarte plictisitoare in ultimul timp iar cat timp aceeasi echipa va castiga competitia fara sa existe adversari pe masura va ramane la acelasi nivel.

    00
  19. Ar mai fi şi:
    4. Restricţionarea accesului piloţilor pe pîrtiile de ski.

    00
  20. Atat timp cat vom mai auzi in team radio „save the fuel, save the tyres” formula unu va fi o competitie de anduranta si nu de viteza.

    RIP Senna.

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.

Pun clipuri pe Youtube