Plasare de produs și influenceri: Iris de la Cotnari și LikeOne

Când vă simțiți triști că nu aveți reclame pe blog sau când vi se pare că compania cu care lucrați vă bagă prea tare pe gât produsul la care trebuie să faceți reclamă, uitați-vă la mizeria asta. Mai aveau puțin și lăsau doar sticla în cadru ca să fie bine, pentru că asta înseamnă plasare de produs: subtilitate, native advertising, încadrare în poveste și alte minuni.

La final, au uitat să pună link către campanie.

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 3$

54 comentarii

  1. La 5 lei kilu’ de „marketeri online” ieftini si buni, ce vrei? Performanta? Creativitate? Macar un rahat de intelegere a ceea ce se intampla in jurul lor – adica de acolo de unde se fac ca imita?!

    Poate doar planseste ca sunt platiti prost si ca blablabla.

    00
    • NOU
      #2

      intrebare serioasa :
      – chiar se plateste pentru asa ceva ?

      *si daca da, cam cat ? ca pot si eu sa fac asta !

      00
  2. alo! fata vezi ca iar scrie nasparliul ala despre noi. ce zice ca eu nu inteleg ce scrie? #omrau

    00
  3. Ba e bine ca ingheata de frig, nu de cald. In rest..penibil, lipsit de umor, aia de vine ultima, dispare subit cand ei ciocnesc un pahar, replicile bat la fund orice vin sec..astea sunt alea doua care au impresia ca sunt amuzante si se mai si lauda pe la tv cum ca iata ele demonstreaza ca si femeile au umor?

    00
  4. Eu as plasa-o pe blonda 🙂

    00
  5. Singura problema pe care o vad este ca trebuiau sa puna acel P de la publicitate sau sa scrie ca este plasare de produs.Reclama este proasta dar asa sunt 99% din reclame si ei sunt netalentati.

    00
    • Este pe interneturi, nu trebuiau să pună niciun P. Totuși, la cum se agită fetele alea în primele 30 sec (nu pot mai mult), cred că au nevoie de O P.

      00
  6. Frate, ce public au astia? Eu aud de ei pentru prima data pe aici sau pe alte bloguri care ii iau la misto. Si cum de ii platesc companiile pe astia – se aduna 2-3 insi ca sa ce? sa faca o sueta despre un vin sau despre nu stiu ce produs – la care sueta nu se uita nici dracu?! Cine ce castiga?

    00
    • Copchii… Toți copchiii se uită la vloguri

      00
    • habar n-ai câți cretini cu clopoței din poplaca sunt promovați pe funcții de directori marketing, au mașină de servici, subordonați, bugete și salarii cu care-și cumpără o vilă betonată pe o stradă mai îngustă decât vila lu bunică-sa aia analfabetă (pe care măcar o ducea capul să lase suficient loc să intre cu căruța în curte când construia ceva) fără utilități la marginea orașului, totul pentru că sistemul de pile, cunoștințe și relații nu a murit și nici n-o să moară – a avut Vali la un moment dat un articol despre cum viitorul e al creativității, nope, aici nu e, aici încă mai avem loc de spălat bani și pupat dosuri aiurea

      00
    • Din pacate au un public foarte numeros. Care ii considera foarte amuzanti.

      00
  7. Am înțeles că merg la mare, căci tipul nu o are mare.

    00
  8. Cred ca product placementul discret e la Enel, la cat de falnic e contorul ala de curent in fundal. Saracie mare.

    00
  9. You are like little baby. Uite aici câtă subtilitate:
    https://youtu.be/oQYwFND7rHE

    00
  10. +800k likes și n-am auzit niciodată de ei… nici n-am pierdut multe, par a fi o grămadă de proști pe care îi chinuie talentul. Unde-i găsești bre?!

    00
  11. Mie de mic mi-a lipsit native advertising. De aceea m-am refugiat in citit. Am citit biblioteci intregi, inclusiv unele editii foarte rare dintr-un autor putin cunoscut la noi, rislin sau riesling, un alb care scrie acru dar are parfumul lui. Saptamana trecută Iulia mi-a

    00
  12. daca nu ma pot hotara intre creatza si blonda sunt concursoman?

    00
    • creata?!?

      „coafura” balaceanca style, haine din primul tomberon, fata de sobolan oparit si, cel putin daca ne luam dupa clip + canal, inteligenta unei cepe degerate,

      sa-mi bag pula, unii sunt nefututi rau…

      00
    • boss, creaztza la mine la tara ar fi regina discotecii

      00
  13. Mizeria asta (după cum ai numit-o) e la fel ca toate “spoturile” lor: fake, cu replici proaste și total lipsite de umor:|

    00
  14. Orice ați zice despre ei nu se compară cu modul în care beau vinul.Pus cu kil-ul în pahare.Dar la final și adus aminte bruneta de sticlă 🙂

    00
  15. Ce bine se potrivea ca reclama sa fie facuta de o multinationalista corporatista din pipera: 35 de ani, necasatorita si in nicio relatie, dezamagita de toti barbatii, care in dreapta sa tina paharul de vin si cu stanga sa-si mangaie pisica.

    00
  16. Ce cruci are blonda la urechi…

    00
  17. … ai ramane uimit de succes, taranetii care pot sa suporte vocile alea pitigaiate, raman cu numele usor de tinut minte in cap si o sa-i cumpere jumatatii… sa vada ca ei sunt atenti la detalii. PS: Nu supraestima cumparatorul roman, e prost ca un gard de cele mai multe ori.

    00
  18. E buna bagaboanta aia blonda, mai ales ca are silicoane.

    00
  19. Daca ridici putin suma, stau si capra alea doua.

    00
  20. Blonda e buna.

    00
  21. Taci, mah, ca sunt bune de p*la! :))

    00
  22. ha! nu stiti nimic! marketerii de la cotnari sunt niste genii. le dau 2 covrigi la proastele astea sa faca un clip lipst de inspiratie, umor, talent si orice altceva e necesar pentru publicitate.

    DAR ei stiu sigur ca vor veni de 100 de ori mai multe vizualizari (fara sa plateasca un cent) din articolul de hateraeala al lui zoso…

    00
  23. „ești invidios pe succesele altora, succese in muncă, desigur.” (Secretul lui Bachus)

    00
  24. NOU
    #45

    Pare un inceput de film porno, ala pe care il derulezi pentru ca te plictiseste.

    00
    • „Facefucking three eastern women while throwing up after consuming a bottle of shit romanian wine”

      00
  25. Decat asemenea femei mai bine o megalaba ! Blonda are niste superbasini de vampa fatala care ar asigura functionarea nelimitata a unui reactor nuclear…
    Restul sunt tzaranci triste, da plac pulimii si cocalarimii .Nu as bea vinul , este o superba antireclama !

    00
  26. Barosanu ala are pata de mustar pe tricou? Eu zic ca rezoneaza bine reclama cu romanii in cazul asta.

    00
  27. Ce audienta au oamenii astia de fac reclama la vin? De „talentul” lor nu mai zic nimc. Nu cred ca are rost.

    00
  28. Sunt nelamurit. Influencer=loc de munca? Daca da inseamna ca am imbatranit.

    00
  29. Mai nu stiu daca reclama era buna sau nu insa mi-au facut pofta si daca imi apare in cale vinul asta cumpar o sticla. Cred ca paharele alea mari cu picior pline cu vin au fost decisive. 😉
    Iata mai jos vinul de care era vorba in reclama:
    https://www.vinuricotnari.ro/magazin-online/feteasca-neagra-iris/

    00
  30. Un pic de sfarc:

    00
    • Ce trist că doar așa speră să ajungă virale… Că nu cred că i-a scăpat cuiva, mai ales că de la început pare că mai devreme sau mai târziu va ieși afară 🙂

      00
  31. Bun ii vinu ghiurguliuuuuu…..
    Cand cules toamna tarziu…
    Tagadagadaaaaa.
    Bei vro 2 sticloantze si apoi iti place “reclama “
    Pam Pam!

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.

Pun clipuri pe Youtube