Până la proba contrarie, știrile astea finanțează GSP

Hai să facem o deducție logică: dacă nu ar aduce afișări, știrile astea nu ar exista. Afișările înseamnă bani, banii sunt buni.

Acum niște ani, cineva de la Adevarul.ro s-a scăpat și a spus că secțiunea de conspirații a site-ului aduce de 2-3 ori mai mult trafic decât orice altceva, de aia o au.

Suspectez că și aici e ceva similar. Că nu aloci resurse umane dacă nu ar aduce trafic semnificativ. Așadar, nenea Tolontan, în pauza de făcut investigații din alea bune, poate putem să publicăm ce trafic aduce secțiunea asta în comparație cu alte secțiuni ale site-ului.

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

20 comentarii

  1. Ia baga un articol cu chemical trails ca am vazut ca duduie netul de ele in ultima saptamana. Doar asa, sa vedem cat trafic face.

    00
    • dar sa lase si comentariile la liber ca altfel nu ar avea farmec

      00
    • uite o chestie care am sesizat-o in US si eu si mai multi prieteni d-ai mei.
      Nu cred in chem trails nu-s cu palaria de staniol in cap, dar in perioada 2016 – 2020 nu am intalnit chem trails pe cer. 4 ani, sau daca au fost, prea putine urme.
      din nou subliniez: doar in US.

      00
  2. Ehe, sa vezi crosurile cu Libertatea, Playtech, Impact etc samd ce titluri au, te doare mintea, retina si logica…

    00
  3. Incredibil.

    00
  4. „Loredana s-a pozat într-o rochie minusculă … vedeta nu-și arată vârsta” cititorii sunt în extaz… „Vai ce bine arăți!!!” . „Localitatea din Italia care își plătește turiștii ca să vină în vizită!!!”… și uite așa timpul trece leafa merge…

    00
  5. Asa functioneaza modelul de business al presei online, nu inteleg mirarea.
    Si nu doar GSP, Libertatea, cam toate, inclusiv cei care isi deschid ONG uri (Recorder, G4media), toti fac bani din altceva decat anchetele.
    G4media ia bani de la dezvoltorii imobiliari pt a il ataca pe Nicusor Dan de exemplu, de la diverse partide politice pt a scrie despre x sau y etc.
    Recorder are o gramada de articole finantate de diverse companii.
    Cand presa e un business gandit pe acces gratuit la asta se ajunge. Alternativa e modelul NYT cu abonament platit, la care nu se prea arunca lumea in Romania.

    00
  6. Stii prea bine ca piata de reclama romaneasca este sublima si mai ales lipseste.
    Asadar, din ce sa traiasca presa?
    Bani de la stat si clasicul “santajul si etajul”.

    Vezi fluxurile tale de bani, ce procent vine din reclama?

    00
  7. Si vinzi reclama la CPM? Ma indoiesc ;)

    00
  8. Iei articole random de pe siteul si gasesti. Uite asta de exemplu e facut cu Kaufland si nu e marcat ca publicitate
    https://recorder.ro/hai-in-sat-la-opera-proiectul-care-trezeste-la-viata-comunitatile-rurale/
    Sunt destule din astea.

    00
    • Și daca recorder.ro a ajutat Kaufland să se facă cunoscută inițiativa lor?

      00
    • se marcheaza cu P de la Publicitate in cazul asta si nu mai spui ca te finantezi
      doar din banii cititorului in cazul asta

      00
    • Mai omule, scrie mare la finalul articolului urmatoarea treaba:

      „Acest articol a fost realizat în parteneriat cu Kaufland România. „Hai în sat la Operă“ este o inițiativă din cadrul programului #ÎNSTAREDEBINE, derulat de Fundația pentru Dezvoltarea Societății Civile, cu sprijinul și la inițiativa Kaufland România.”

      Tu vrei sa spuna si cat a incasat pe articol?

      00
  9. Făceai bani buni cu articolele lu @Eftimie dar n-ai avut noroc :)

    00
  10. pune si tu, intr-un colt mic scrie pp (pentru prosti) aia care nu-s fanii ai sitelui oricum nu-s prezenta stabila :))

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.

Pun clipuri pe Youtube