Orice numai să nu repare străzile sau să planteze și să întrețină copaci

Orice.

Prima e asta: 7 zone vor deveni pietonale în weekend. Și după aia de tot, că e mai frumos așa decât să astupi gropile și să aduci canalele la nivel. Urmează alte idei inovatoare de evitat amenajarea de parcări.

A doua e imbecilitatea aia cu opritul motorului la semafor. Că poluează. În condițiile în care rahatul ăla de București nu are semafoare cu cronometru, că fac ratații curse noaptea, de aia trebuie să sufere oamenii ziua, iar în orașele care au, idioții nu știu că după 3,2,1 pornești. Serios, am văzut azi un idiot punând frână când s-a făcut verde. Mă gândesc că avea autoholdul pornit și, în loc să apese accelerația, l-a făcut mă-sa prost.
(vedeți ce am făcut aici? am tăiat jumătate din fraza 1 și jumătate din fraza 2, pentru că nu am cititori idioți, se prind ei că lipsește și pot face legătura)

Also, ați văzut vreo campanie sau vreo vorbă de la primarii din orice oraș din ăsta lovit de furtună, cu copaci dărâmați de vânt, să sufle vreo vorbă despre replantări și întreținerea copacilor să nu mai cadă dracului? Vreunul? Orice? Dă-i naibii, sunt niște copacii, ce e așa greu de aflat ce au pățit, cad de la 5G? Demolați naibii facultatea aia de Agronomie dacă nu iese nimic bun de acolo. Și aia de Construcții, dacă în 2021 noi nu știm să aducem canalele la nivel cu strada.

Am mai văzut și tâmpenia aia cu “limită la 30km/h”, copiată și ea de pe afară (stați să vadă vreo agenție creativă de la noi faza asta, că le vor veni o idee genială de campanie), o să o propună și pe asta pe la noi. Că e mai ușor decât să scoți leprele alea de polițiști în stradă.

Bolo știe.

bolojan-muie

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

70 comentarii

  1. Bolo se pregateste de prezidentiale. Sper. Ar avea votul meu desi stiu ca ar imposibil de invins sistemul.

    00
    • Bolo nu iese. De aia a fost blocat. Am o pasarica ce mi-a soptit ca a trecut la o alta religie. Moldova si sudul spune pas. Daca pe aici e ok, in cur ne doare, de cruce sau nu, prin alte parti, inca, din pacate, conteaza.

      00
    • E doar un mare mit ăla cu Bolojan și religia.

      De fapt toată faza e că venea și pe la biserici in timpul campaniei electorale, și mai mergea când erau ceva evenimente mai mari, concert de colinde sau din astea.

      Și de atunci merge non stop placa asta cu Bolojan pocăit. Dacă era crede-mă se lăuda biserica in care era membru cu nume și prenume te asigur.

      Omul pare mai degrabă neutru din exterior, dar nu pot afirma 100% că nu îl cunosc personal.

      00
    • @Sovieticul: avem presedinte neamt protestant, ce relevanta are religia lui Bolojan?

      00
    • Omul pare mai degrabă neutru din exterior, dar nu pot afirma 100% că nu îl cunosc personal.

      Adevăru’, manu, e că ești și persoană importantă, să-i știi pe toți. ;) :D

      00
    • Cea facut mah asa special bolo asta?

      00
    • Ceva ce nu a reușit nici un primar din Romania, a reușit să găsească o firmă de construcții care face treabă și știe face gurile de canal la nivel

      00
    • NOU
      #8

      @Xxx: îți spune manu144x ce-a făcut Bolojan în Oradea, dar, binențeles că există-n presă și muiști pesediști milogi de la hârtia de budă „Adevărul” precum M.M, care nu vede cu ochi buni nici centura orașului, nici parcurile, nici parcările, nici parcurile industriale, nici asfaltările, nici repararea centrului orașului făcute sub conducerea lui Bolojan. Muistul pesedist milog M.M. nu știe scheuna decât că „impozite și taxe mari la Oradea”.
      În schimb, muistul pesedist M.M. nu va spune nimic de fostul primar pesedist apoi pedelist care n-a făcut nimic în 4 sau 5 mandate câte a avut.
      Nu-s adorator al lui Bolojan, dar dacă toți primarii din țară ar fi procedat ca și el, România ar fi arătat altfel, azi.
      Numa’ zic și io.

      00
    • @boros

      Exact opusul am zis dacă citeai atent. Nu mi-am dat aere că eu am informații de la păsărici ca și antecomentatorul.

      Am zis că nu îl cunosc așa că nu pot emite o părere 100% despre religia omului, e de bun simț.

      @John Temple
      Nu-s de acord 100% cu toate proiectele și tot ce se face, dar să fim realiști, e la ani lumină de orice administrație din românia atât bolojan cât și echipa ce a pus-o la punct la Oradea.

      Problema omului e că se obișnuiește repede cu binele, se uită la detalii minuscule și încep să dea ca gaițele, uitând de unde am pornit. Se plâng acum pensionarii când aerul conditionat nu face față la tramvai, uită că era când nici căldură nu era.

      00
    • NOU
      #10

      @manu144x: io am spus ce-am văzut și citit prin presă și la TV. Io o țin minte p-aia mai tare, care-mi place mie, cum o vrut el să facă astfel încât pașaportul de 5 ani să fie făcut tot așa de repede ca cel de un an, dar muiștii de la București nu au vrut.
      Acum io știu că românii-s un neam de căcănari rupți în cur și cu pretenții, dar pe pensionarii care se plâng că nu le place cu tramvaiul în care aerul condiționat nu face față i-aș pune la muncă-n folosul comunității când e căldura mai mare.
      Așa popor cretin și cu pretenții de divă nefutută, doar cel francez mai este.
      După umila mea părere, 10 milioane de români ar putea fi folosiți liniștit la o centrală termoeletrică pe post de combustibil.
      Sunt sătul până peste cap de imbecilii cu pretenții.

      00
    • Ceva ce nu a reușit nici un primar din Romania, a reușit să găsească o firmă de construcții care face treabă și știe face gurile de canal la nivel

      Oare firma aia nu stie sa faca si asfaltul la acelasi nivel? Strazile din Debrecen, asa proaste cum sunt, sunt in continuare peste cele din Oradea

      00
    • Oradea, Sibiul si Brasovul sunt orasele care arata cel mai bine. Nu ma pronunt in privinta Timisoarei, dar isi va rezolva problemele fiind capitala culturala europeana. La Oradea – si vorbesc de centru – lucreaza o firma maghiara din Cluj. Ma intereseaza putin spre deloc religia lui Bolojan. Tine de viata lui privata, exclusiv. (Contracandidatul USR de la Cluj, Emanuel Ungureanu e adventist de ziua a saptea, ca Gadea. De unde si prezenta frecventa la antene… ) Ma mir ca nimeni nu scrie, cu repetitie!, despre mizeria de trafic din parohia lui Boc: fara parcari, drumuri proaste, în 2021 noi nu știm să aducem canalele la nivel cu strada, betoane peste tot, fara pomi si fara flori….Orasul de 5* de tinichea! Aferim…

      00
    • Se pregătește Bolo de prezidențiale ca Borcea de Liga Campionilor. N-o să pot înțelege niciodată cum a reușit piarul să facă dintr-un primar de comună mai răsărită mare vedetă națională. Altu’ fel, după Ficus, urmează 10 ani cu dragostea Mihaelei la Cotroceni. Stay chill.

      00
    • Pe logica de Oradea e o comună mai răsărită atunci și Bucureștiul e o mahala mai răsărită cu pretenții de apă caldă.

      00
    • NOU
      #15

      Zise Cristian Banu care se spală la lighean, iar la iarnă se va încălzi cu ciorapii flaușați murați primiți moștenire de la străbunicu’. :D :D :D

      Dar el stă „la capitală”, locul unde un oligofren numit Bucur își regula oile, că femeia lui era doar un vis umed. :D :D :D

      00
    • *Victor
      Cand o sa treci prin cateva campanii electorale „la viu” o sa-ti dai seama ce spun. Pana atunci credeti ce vreti despre poporul asta. Cu cat o sa-l intelegeti mai repede, cu atat se va schimba in bine, mai usor.

      00
  2. Pai era ocupat sa taie la jumate stimulentul pentru persoanele cu dizabilități, sa nu care cumva sa se îmbogățească handicapații..

    00
  3. Nici Coliban nu prea percuteaza cu gurile de canal. Inca mai sunt prin sesnsuri giratorii, pe la intersectii. Trebuie sa faci slalom.
    Insa, sper sa le rezolve. Saptamana asta am observat activitate intensa privind marcajele pe sosea.

    00
  4. Pe Stefan Cel Mare(bulevard ce apartine de PMB) nu am mai vazut o asfaltare si niste marcaje de 4 ani. In acelasi daca mergi prin zona Victoriei pe langa Muzeul Taranului Roman fix pe partea lui, vei vedea crengi lasate de la pomi ce nu au fost toaletati de cand dracu.
    In acelasi timp de cand au revenit copii la scoala am redescoperit ca masina reprezinta singurul mod in care ne deplasam, chiar daca pe jos am ajunge mai repede. Si inca ceva limita aia de 30 de km in Bucuresti este inutila pentru ca ziua viteza medie cu care te deplasezi in oras este de vreo 18-20 km/h. Inca odata poate ne prindem si noi ca nu orice cacat venit dintr-o tara spre care noi tindem este aplicabil si la noi, Romania fiind campioana la accidente….

    00
  5. Cum sa strici orzul pe gâște mă rog gâscani în cazu’ ăsta: cască pro (ATH M50) + mic Shure, iarăși pro! :)

    00
  6. Opritul automat al motorului la semafor deja exista la unele masini.

    00
    • Exista, insa poate fi oprit (temporar pana la urmatoarea pornire a motorului) sau permanent. Eu l-am oprit de tot.

      00
    • Exista dar e degeaba daca mergi si te opresti din 10 in 15 metri iar pornirea oricum se face in exces de combustibil.

      00
    • O optiune inutila pentru a fura ochi ecologistilor, nu inutila pentru constructori, atatea porniri nu avantajeaza deloc ce este sub capota

      00
    • Mihai, iti spun un secret, esti pe blogul unui posesor de hibrid. Cred ca stie ca exista motoare care se opresc la semafor. Ba chiar un pic inainte si un pic dupa.

      00
    • exista de ani buni, e amuzant prin bucuresti ca nu sunt sincronizate semafoarele si mergand pe victoriei pornesti si opresti motorul din 50 in 50 de metri. DACESEPOATEINTAMPLA

      00
  7. La iasi chirica refuza vefement ideea de a construi noi parcari in oras. In alegeri promitea parcare subterana sub parcul de la teatru. Intre timp au anuntat ca vor sa modernizeze tot parcul (desi arata ok si acum), dar parcare ciuciu. Lasa ca ne descurcam cu parcarile din ’90, nu e ca si cum s-a mutat jumatate de moldova aici. Cica e vina iesenilor ca au prea multe masini. Cu pietonalul a rezolvat-o si el de vreun an tot asa in weekend pe centru, in curand definitiv.
    Aceeasi problema probabil si-n bucuresti. Au bucurestenii prea multe masini, nu s-a dublat numarul locuitorilor in ultimii ani, nici vorba de asa ceva.

    00
    • Strategia de dezvoltare a orașelor europene este DESFIINȚAREA treptată a parcărilor, îngustarea drumurilor, transformarea benzilor astfel eliberate de mașini în piste de biciclete și locuri de tip verde, plante, copaci, bănci, pergole, promenadă

      00
    • Eu nu stiu cum de visati la parcari subterane la cum se conduce prin iasi si la cum arata unele strazi. Iesirea din Iasi prin Pacurari e in sine o parcare, nu va ajunge asta?

      00
    • Cand va aud cu strategia orașelor europene ma apuca damblaua. Nu mai aplicați ceva ce merge la orase mai avansate cu un secol fata de ale noastre. Acele ORASE EUROPENE au infrastructura la ani lumina de a noastra, au pasaje, tuneluri, parcari, centuri. Ce drq, e asa greu de gândit? Întâi sa avem si noi dintrastea si apoi sa bage pietonal.

      00
    • amuzanti astia cu restrangeri, desfintari, ingustari si alte taieturi.

      inainte sa dati aiurea din gura analizati ce aveau aia inainte, ce au acum, si comparati cu ce avem noi acum. cand o sa ajungeti la concluzia ca noi trebuie sa mai construim inca de vreo 2 3 ori ce avem ca sa ajungem la ce au aia acum…

      dar in parte e corect. putem incepe constructia cu acel scop in minte astfel incat sa nu fim nevoiti sa spargem cand ajungem acolo.

      00
    • Imi place abordarea asta: „da bai, sa se faca intai si apoi sa se restrictioneze”. Nu doar ca suntem cu 50 de ani in urma oraselor dupa care balim, dar insistam sa trecem prin toate fazele prin care au trecut ele deja, in loc sa invatam din experienta lor.
      Si pentru ca suntem si mai lenti si mai hoti, vom face exact aceleasi greseli de 2 ori mai incet, sa fim siguri ca ramanem cu 100 de ani in urma.
      In 2050, cand Viena va fi 100% pietonala cu hyperloopuri pe dedesubt, noi o sa ne bucuram ca se inaugureaza podul peste centura la Domnesti.

      00
    • „Întâi să se facă și apoi o să” asta îmi crește tensiunea când o aud. Este doar o scuză jenantă de a rămâne închistați in obiceiurile mioritice.

      Sa se schimbe dar eu ultimul. Sa se vaccineze ceilalți și după aia eu. Sa se facă parcări și după aia nu mai țin rablele pe trotuar. Sa nu mai fure politicienii și după aia nu mai fac evaziune. Sa pună primăria.cosuri.si după aia nu mai arunc gunoi pe jos.

      00
    • flat, nu, nu sa se schimbe aia de tot si dupa aia si eu.

      sa se schimbe aia un pic, dupa crae vin si eu un pic. si ei in ca un pas. si eu dupa ei. si tot asa, pricepi ideea.

      „desfiintam parcari, taiem benzi, spargem, rupem, indoim” nu e „un pic”. e deja operatie majora. oamenii au masini si traiesc intr-o lume in care oamenii au nevoie de masini. e ok. suntem in urma cu 50 de ani si vedem in viena, londra, stockholm, munchen etc. ca asta este un dead end.

      solutia nu e sa omoram 70% din populatie. sunt oameni care nu pot merge cu bicicleta. sunt oameni care nu sunt atleti sa ca mearga zilnic 15, 20, 50 de kilometri pe jos, sunt oameni care nu au avut o copilarie nefericita sa mearga cu trotineta,sunt oameni care nu pot care greutatea lor in echipament pe jos sau cu autobuzul/tramvaiul/metroul, indiferent cat de multe sunt liniile si statiile.

      crsti un impozit, sporesti un numar de autobuze, maresti (si mai ales aplici) o amenda, creezi o aplicatie care sa urmareasca toate autobuzele ….

      00
  8. „Mă gândesc că avea autoholdul pornit și, în loc să apese accelerația, l-a făcut mă-sa prost.” Sau poate nu avea Autohold si o trecuse in parking, ca nu stea cu piciorul pe frana…

    00
    • Unele automate se pot pune chiar in N la semafor si nu se misca. Evident la plecare apesi frana sa o pui in D

      00
  9. Asta a fost raspunsul primit pe reddit cand am zis ca e nasoala faza cu strazile pietonale:
    „Este doar sambata si duminica. Nu-s multi bucuresteni care merg cu masina pe Calea Victoriei in weekend. Acum au oportunitatea sa lase masina acasa, sa foloseasca bicicleta, ori sa mearga pe jos. Sunt doar cateva strazi din buricul capitalei.

    Proiectul a fost testat anul trecut si n-a fost mare balamuc.

    Blocajele din trafic au alte cauze, nu ca se pietonalizeaza cateva strazi din centrul orasului sambata si duminica pe timpul verii cand traficul rutier este oricum redus semnificativ. Inca n-am auzit de ambuteiaje pentru ca se plimba bucurestenii pe Calea Victoriei cu rolele.

    Mai da-o naibii de masina.”

    Ca daia l-am votat pe Nicușor – mama dreacu de treaba sa faca Firisme.

    00
    • Chiar de aia l-am votat pe ND, ca să mai taie din mașinile din oraș.

      00
    • Pai da rovinieta pentru toate masinile care NU sunt inscrise in Bucuresti si apoi taxare pe zone in functie de norma de poluare si interzise complet tot ce e de la Euro2 in jos. Ez, dar nu are sange in cohones ND.

      00
    • Ca să poți tăia mașinile din oraș, trebuie să ai cu ce să le înlocuiești.

      Transportul public în București e groaznic. Bicicleta și alte metode alternative de deplasare sunt doar povești de adormit copii. Poți merge cu bicicleta… cât? O lună, două pe an? Vara nu poți, pentru că mori pe ea de la căldură (fiți serioși, de câte ori n-ați mers pe trotuar vara și simțeai că se topește asfaltul sub tine?). Iarna nu poți, că drumurile jegoase și trebuie să îți iei schimb de haine la tine.

      Plus, știm cu toții cât de mult iubește Bucureșteanul apa și săpunul – și chiar de ar iubi-o, suntem capitală Europeană în care cel putin 2-3 săptâmâni pe ani, marea majoritate a locuitorilor trebuie să se spele la lighean, că apă caldă din pulă…

      Și unde pula mea să se facă piste de biciclete? Când pe majoritatea străzilor nu ai loc să faci o a 3a bandă la semafor/interesecții să împarți traficul existent mai eficient, că au construit toți până-n bordură…

    • @znuff: am mers vreo 2 sapt exclusiv cu metroul si a fost mega uber decent pentru ca lumea inca nu vina la birou, si maj care vin vin exclusiv cu masina. In 1/2 luni max devine insportabil.

      Au facut o chestie desteapta la straulesti si au marit ritmul metrourilor.

      00
    • @Znuff oare cum se descurcă unii fără mașină? Cred că merg cu elicopterul că altă explicație n-am.

      Pistele de bicicletă se pot face acolo unde circulă acum autoturismele. Doar vorbim aici de un plan de a renunța la ele. Ca fapt divers unele trotuare au fost deja tăiate cu niște ani în urmă pentru a face mașinilor mai mult loc pe unde să circule sau să parcheze.

      00
    • @Cristian:

      – Își limitează deplasările pe traseurile transporturilor în comun
      – Plătesc mai mult pe transport în diferite condiții (taxi, uber etc. când plouă/ninge)
      – Plătesc mai mult pentru cumpărăturile zilnice, pentru că ori nu pot profita mereu de ofertele discounterilor, ori (mai nou) apelează la serviciile livratorilor (bringo, glovo etc.)

      Se descurcă.

    • Își limitează o laie. De aia sunt atâția ultragiați de pensionarii care îndrăznesc să ia tramvaiul pentru a cumperă leuștean mai ieftin cu 50 de bani din partea cealaltă a orașului.
      Mijloacele de transport în comun nu mai circulă când e vremea nefavorabilă?
      Trebuie să te duci zilnic la discounteri? Dacă tot te deplasezi cu mașina, n-ai învățat de la zoso să te aprovizionezi pentru o săptămână întreagă, poate chiar două? Tot de la zoso n-ai învățăt că timpul tău e tare prețios, așa că mai bine apelezi la curieri? De curiozitate, ce discounteri? Nu-ți mai place Mega de la parterul blocului?

      00
    • Negrule, la mine nu se aplică. Am Carrefour Hypermarket la ~3 minute de mers cu mașina.

    • Deci vezi că se poate? :-)

      00
  10. Probabil ca s-a mai dat asta: https://youtu.be/XpQMgbDJPok

    00
  11. E super buna treaba cu zonele pietonale in centru.

    De ce as face parcari noi in centru ?
    La periferie pls.

    00
    • poti sa incerci sa nu fii prost. aproape orice acostament din centru e parcare, aproape orice strada adiacenta.

      Ce a facut primaria a fost sa puna marcaje cu parcare cu plata 5lei/h desi ai locuri unde nici macar nu ar trebui sa lasi masini oprite ca evident incurca circulatia si reduc grav vizibilitatea, pe la sala palatului e groaznic.

      00
  12. Cea mai mare imbecilitate, dintre toate, mi se pare articolul ăsta.

    00
  13. Ba si cand te gandesti cat de simplu e tot.
    Cu cat mai simplu e cu atat mai usor e de întreținut.
    Belgia poate olanda poate ungaria poate polonia poate la naiba toata europa poate in afara de Romania.
    Ba suntem putori rau.

    00
    • Ce poate mah Ungaria?! Am trecut recent pe acolo si mi-am adus aminte cat de prafuita e capitala lor … dupa ce am luat o groapa pe autostrazile lor de mi s-a activat inregistrarea de urgenta la camera

      00
    • NOU
      #53

      @Xxx: buhuhu, ce noroc pe tine că pe autostrăzile românești, cele invidiate de nemți, mergi șnur București-Arad cu 130 km/h, nu-i așa? :D :D :D

      00
  14. „pentru că nu am cititori idioți”.
    I beg to differ.

    00
  15. Pe vremea cand invatam eu mecanica se stia ca la porniri sunt arderi imperfecte, ca atare consumul + poluarea sunt mai mari la opriri-porniri repetate decat la mers continuu. Acum, unde e punctul de echilibru nu stiu si nici nu-mi bat capul. Diesel frate!

    00
    • Aici sunt eficiente electricele și hibridele. Întrucât la viteze până în 20km/h merg în mod electric

      00
  16. Prea multe mașini în București?
    Sau prea multe clădiri mari?
    Sau pur și simplu un oraș prea mare?
    Pana una alta cam singurul lucru rezonabil făcut de actualul primar este blocarea puz-urilor (pe 1 an, ca are și PNL interese în real estate). Dar si progresistii surplus au idei crete rău de tot. La una din întâlnirile „civice” de acum câțiva ani pentru blocarea unui proiect imobiliar controversat (participa și ND) unul dintre participanți declara ca București ar trebui sa se dezvolte precum Hong-Kong. Minimalism maladiv.
    Ma rog, nici eu nu sunt întreg la cap când visez la cartiere de case (parcelari) dar lock down-ul de anul trecut mi-a arătat încă o data ca traiul la comun (adică la bloc) e o forma de alienare.

    00
  17. Nu e complet rea initiativa. Dar e relativ inutila. Mai urgente si cu impact pozitiv asupra pietonilor (sau a non-soferilor) ar fi refacerea si a semnalizarii rutiere (sa nu stai sa dai in bobi daca urma de pe asfalt e un rest de trecere de pietoni sau un sobolan lipit de sosea de 3 zile), toaletarea arborilor sa nu le mai cada in cap oamenilor si masinilor si sa nu mai ascunda semnele, curatare benzii 1 de toate mizeriile stationate, eficientizarea transportului in comun, optimizarea sistemului de semafoare….
    In loc sa ne injuram si sicanam in trafic, ar trebui sa avem toti conditii bune de circulatie. Sa avem alternative, indiferent daca suntem cu caruciorul de persoana cu dizabilitati sau cu Tesla.
    Mizeriilor care sunt la conducerea orasului nu le pasa. Ne lasa sa ne consumam energia injurandu-ne unii pe altii si pe ei, in loc sa se apuce de treaba.

    00
  18. Dar… Eu nu știu sa fie nicăieri limita de 30 în orașe. Sunt doar ZONE unde ai 30, adica în dreptul școlilor, cartiere rezidențiale etc. În rest e 50.

    00
  19. Orice, oricum dar Waze va fi pe fază, nu?

    00
  20. Ba tbh verona, pitar mos, toate stradutele alea de pe gradina icoanei, hai ok. Fa pietonale stradutele alea in weekend.

    Da hai sa le facem cu un plan.
    Am ras cu doamnei:
    Step1: Fa parcare cu intrari imbecile la universitate;
    Step2: Inchide doamnei in weekend;

    Si mai am o dilema, pe harta aia mi se pare mie sau blocheaza grivita fix unde e intrarea si spre spitalul de nefrologie? Pentru ca totul e facut de idioti.

    DANUEASACASUNTEMCIVIZILATI?

    raman la idea mea ca bucurestenii nu isi doresc civilizatie, doar un strat de vopsea peste cacat.

    00
  21. Ce limita de 30? Nu e vreo 10 acuma cand iese populatia de la munca?

    00
  22. Bolojan o fi gospodar de fel. Dar nu are stofa de prim ministru sau presedinte.
    Apoi, putem preveni unele accidente cu pedepse mult mai aspre pt incalcarea codului rutier. Nu condamnare cu suspendare cand ai lasat pe cineva in carucior sau ai omorat oameni. Mai ales daca s-a intamplat pe trecerea pt pietoni, cand gigel era in depasire sau cand gigi era beat.
    Ce a facut Nicusor e un pic de hipstereala. Poate pentru amicii lui din USR Bucuresti.

    00
  23. Bolojan e gospodar, dar la nivel de comuna ceva mai rasarita. Ce s-a facut nou in Oradea s-a facut cu o mare durere in plua, pentru Monosprancenat nu a contat si nu conteaza ce vor oradenii. ( si bihorenii acum, de cand e sef la consiliul judetean. ) Nu-l intereseaza istoria orasului, ii place betonarea excesiva, fix ca unui taran venit la oras pentru prima data.

    00
  24. Astia vor sa recreeze traficul din timpul saptamanii si in weekend. Sa nu ti faca dor. Mai au fost niste tampiti care inchideau Kiseleff ca sa joace idiotii baschet pe mijlocul bulevardului, ca plm in alta parte nu aveau unde. Daca aveai treaba in nord, un ikea ceva, faceai o ora pana acolo

    00
    • E pandemie, toata lumea lucreaza remote, a weekend, ce pula calului e aglomeratia asta in oras? Si nu ma lua ca lucreaza, ca nu e juma de Bucuresti de livratori, taximetristi si curieri. Ai treaba in oras cu masina, stii de la inceput ca e aglomerat. Ocolesti sau lasi in plm masina acasa.

      00
  25. … la cat de plictisiti sunt studentii si elevii s-ar putea reforma si recladi toata tarar numai din energia asta. Mai toate scolile duc lipsa de materiale, toate facultatiile sunt vai de ele… iar noi platim panselutet la zeci de lei firul. Babuinia!

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.