Încă un mail "de la Orange", prin care un analfabet anunţă că dacă trimit un cod de reîncărcare de 10€ voi putea câştiga o ţeapă românească de toată frumuseţea.
Întrebarea e: face Orange ceva? Dacă nu, le spun eu ce pot face: generează un cod, îl trimit prin mail, îl urmăresc să se activeze şi apoi merg peste el şi îl arestează pentru fraudă, înşelăciune şi indentitate falsă.
Asta dacă le-ar păsa de renumele şi de clienţii lor. Dar…
Dar banul se rulează, reţeaua merge, plângerile sunt inutile, asta e România.
From: Orange. ro <premii.orange@gmail.com>
Date: 2008/5/17
Subject: Tombola OrangeAvand in vedere ca Orange a implinit 10 ani de existenta, iar prin parteneriatul nostru cu alte firme ti-am pregatit un concurs cu premii ce constau in castigarea a :
10 Renault Megane Sedan
100 Laptopuri Sony Vaio
1000 Mingi Orange.Dumneavoastra alaturi de alte 19.999 persoane a-ti fost alese la intamplare.
Primele 10 persoane care intra in competitie vor fi fericitii castigatatori ai unui Laptop Sony Vaio fara tragere la sort.Pentru restul premiilor va fi o tragere la sort care va
avea loc pe data de 25.05.2008 iar concursul a inceput pe data de 16.05.2008.Primii 100 care indeplinesc conditiile, vor primi ca bonus 100 de euro pe parcursul unui an.
CONDITII
Pentru a te inscrie trebuie sa dai REPLY la acest e-mail si sa ne trimiti datele personale (numele, adresa , numarul dumneavoastra de telefon)impreuna cu un cod de reincarcare orange (neutilizat) in valoare de 10 euro.
Daca doriti sa participati la aceasta tombola dati Reply la acest e-mail si completati urmatoarele:
Numele:
Adresa:
Numarul de telefon:
Codul de reincarcare <neutilizat-10 E> :Castigatorii vor fi contactati telefonic de un operator Orange.
Va multumim, va asteptam. Succes! Concursul incepe pornind de acum!
Atentie!!! Mai multe coduri de reincarcare trimise! Mai multe sanse de castig!
Important!!! Este foarte important ca adresa si numarul dumneavoastra de telefon sa fie scris corect!Nota. Daca la extragerea finala NU sunteti castigator 80% din valoarea cartelei/cartelelor de reincarcare trimise va vor fi returnate prin serviciul Trasnfer Credit catre numarul dumneavoastra.
© 2008 Orange Romania. Toate drepturile rezervate
„Dumneavoastra alaturi de alte 19.999 persoane a-ti fost alese la intamplare”
Astia nu au invatat limba romana?
La cât e de muist autorul mail-ului, mă mir că nu ţi-a cerut şi PIN-urile cardurilor… Sau între ce ore nu eşti acasă…
ma doare capul…
intr-adevar, ar trebui luate masuri altfel nu vor inceta sa apara astfel de mesaje
daca primiti mailul in gmail bagati un „Report phishing” pentru ratatii aia.
http://i32.tinypic.com/spjgco.png
„Este foarte important ca adresa si numarul dumneavoastra de telefon sa fie scris corect! ” analfabet rau de tot. Omul acela trebuie batut , cum poti sa trimiti un asemenea mail? Si culmea e ca sunt oameni care mai si cred chestiile astea si astfel il ajuta si il incurajeaza . Sper din tot sufletul sa il vedem la TV cu o pereche de bratari din otel.
Chiar acum am primit si eu mail-ul, arata cam aiurea, nu pare de la Orange. Am intrat la tine pe blog sa vad daca e ceva smecherie iar ca si cea cu BRD…si asa e… oare de ce devin tot mai dese atacurile astea ?!
Come on, gmail. Macar de isi baga si el alta adresa si erau dracu mai putine premii. Dar mno, nu toata lumea se si gandeste la asa ceva inainte sa faca asta. Binenteles, o tampenie
Persoane mai penibile nici ca am intalnit si vorba ta Theo..e greu cu limba romana:)
Si masuri seba18 cred ca se iau insa mereu apare cate ceva nou sau inventiv (nu e cazul acum).
am primit si eu acelasi email. l-am raportat si la RBL si am trimis sugestia ta la Orange. sa vedem ce se intampla. …probabil nimic
da oare mai pune cineva botu la gogosi dastea
P-asta nici ca atac de phishing nu l-as clasifica.
Orange cu cont de Gmail? Coduri de pe cartele valorice? 10 ani de existenta Orange? Imbecilisme de prima clasa.
Dar sunt foarte foarte curios care e procentajul de succes cu mailurile astea. Si care este sursa acestor mailing-listuri.
eu stiam ca doar otv are adresa de mail otv@gmail.com, nu si orange.
in ultimii ani utilizatorii de internet au devenit mai „educati” iar daca nu sunt dupa prima teapa nu vor mai trimite – nu tot ce miroase frumos e bun si de mancat
ce culmea si eu am primit mail’u asta de vreo 1 h…
Cei de la Orange tot timpul au fost putin mai nepasatori fata de clienti. Aveam o cunostiinta ce a primit in cateva zile peste 100 de apeluri de la un alt numar Orange, suna la orice ora, mai ales noaptea. Cand sunai inapoi nu zicea nimic, doar radea cu amicii cocalari in fundal. Cei de la Orange au zis ca ei nu pot face nimic si nu-i treaba lor (asta cand a cerut sa blocheze respectivul numar, in sensul de a nu mai putea fi sunat de respectiva persoana), sa sune la politie.
Daca tot exista atatia dobitoci in tara asta, de ce sa nu profite unii? Prostia e cel mai simplu de exploatat.
precum au observat si persoanele din fatza mea, primul lucru care trebuie sa dea de gandit la o persoana cu minim 12 clase sunt greselile de gramatica. trimite un cod nefolosit LOL, ce ar face orange cu codurile pe care ei le emit? cine cade in capcana asta o merita cu varf si indesat.
@Oribilul: nu e chiar asa de simplu.
ei le-am trimis mail la idioti sa le explic ca trebuie sa munceasca pentru banii aia si ca „trucul asta” e vechi…nu am mai avut dispozitie sa fac si un articol.
trimiteti-i coduri folosite in masa
@Oribilul: da’ de ce sa profite?
ai o mentalitate tipica de hot. nu de smecher ci de hot.
nu-i de vina ala care isi pune telefonul pe masa in bar si ramine fara el, cel care isi lasa casa deschisa si o gaseste goala sau femeia care are o fusta prea scurta si e violata.
De vina sunt jegurile umane care profita de toate astea.
Eu am primit in urma cu vreo luna un mesaj de pe un numar de orange care in care scria ca am castigat 10000 de euro la nush ce tragere la sorti cu nush ce ocazie, si ca o sa a contacteze un operator orange. dupa vreo juma de ora m-o sunat un tip care mi-o zis povestea inca odata, si foarte respectuos mi-o cerut datele. si foarte frumos l-am refuzat, si cu greu m-am abtinut sa nu il bag de unde o venit! daca o vazut ca nu pun botul o terminat convorbirea urgent. am sunat la orange si le-am dat numarul de pe care primisem mesajul si cam asta a fost…. oare mai sunt naivi care pun botul la astfel de tepe? mai ales ca au fost deja mediatizate…
Ultima propozitie cu ‘Toate drepturile rezervate’ e geniala.
Castigatatorule la tragerea la sort, daca raspunzi esti mort!
Eu am primit un mail pe aceeasi tema ceva mai credibil, nu chiar asa de inventiv ca asta Am trimis un email la phishing@yahoo.com si unul abuse@orange.ro (mailul venise pe un cont de yahoo, iar ambele adrese le-am gasit la o cautare pe google).
De la yahoo mi-a venit raspunsul in mai putin de o ora cerandu-si scuze ca n-au cum sa ma ajute pt ca mailul este in romana, iar de la orange pace si prosperitate. Nici macar un sarumana pt raportare. Ce sa mai vorbim de o avertizare oficiala pusa pe site-ul lor – nu ca fraierii care iau in serios mailurile astea ar verifica mai intai pe site la orange…
Mie mi s-au furat 20 de euro prin webcare (nu teapa cu sms sau deastea, habar nam cum mi-au aflat user si pass). Puteau sa afle ip-u la ala,etc. Fix in cur i-a durut, mi-au bagat+20 euro la plata abonamentului .. si canci prins pe ala. Nici politia nu o facut nimic, pentru ca Orange nu a colaborat decat cat ii cere legea.
@lord of the porn: hahahahahahahaha… buna poanta!
Am primit si eu o chestie din asta. De fapt am fost sunat, sfatuit sa merg repede sa cumpar o cartela si sa ii citesc codul. I-am zis sa ma astepte circa 30 min, timp in care eu am sunat la Orange la serviciul cu clientii si i-am anuntat ce se intampla. Efect 0. M-au trimis frumusel l-a plimbare cu textul: „noi nu putem interveni, nu avem cum, etc.” Daca nu ei, atunci cine? Mama?
A primit sora-mea un telefon, nu un sms si a intrat intrun meniu a incarcat contul unuia, fara sa stie exact ce face, i-a turnat ala o poveste cu costuri ridicate kkturi din astea, si cred ca acel cineva a avut acces la baza de plangeri pentru ca ceruse desfasuratorul cu 6 zile inainte ca i se parea ca factura era prea mare.
am dat telefon la orange la 5 minute de la incarcare, i s-a dezactivat cartela aluia in 10 minute, in 30 e zile am primit raspuns ca voi primi banii inapoi, si au fost scazuti din factura care s-a emis luna asta.
deci cei de la Orange nu sunt chiar asa cum sunt zugraviti pe aici, au facut ceva in doar 10 minute.
vad ca mai sus s-a reactiont diferit de la serviciul clienti, poate conteaza ca sunt gold member dar la mine asa a fost pentru cei care nu cred trimit scanuri cu factura cu banii returnati.