Acum 10 ani, toți marii publisheri se agitau să facă siteuri de femei. Majoritatea au făcut, le-au promovat prin email spam, unele există și acum, chiar dacă traficul le-a scăzut.
Acum e o cursă pe nișa glamour/style, rujuri, puștoaice tinere, video cu sfaturi de machiaj, chestii din astea. Și cu fetele care fac așa ceva sunt destul de deștepte să se vândă singure, au apărut proiectele făcute pentru bani, fără suflet. ‘
De aia Dragoș e simpatic. Proiectul lui cu fetele astea a mai murit de două ori, dar el insistă. A adunat o comunitate de doritori de țîțe, cărora vrea să le vândă cosmetice.
Oricum, nișa femei s-a schimbat mult în ultimii cinci ani. Feminis a murit, Kudika, eva, ele au intrat într-un con de umbră, pentru că publicul lor îmbătrânește și vrea să citească articole de doi lei scrise în dorul lelii de redactorii pentru a nu afișa bannere pe o pagină goală, iar publicul tânăr citește Otravă, Radu F. și Maurice sau Adela Spune, Adolfina sau altele de acest gen nervos și nu se regăsește în mizeriile penale ale siteurilor clasice.
Poate de asta și vloggerițele gen Tequilla au succes.
oare mai tine minte cineva manaria facuta atunci cu feminis? :)))
„Proiectul crește încet și sigur” se traduce cu „Încă un site de care n-a auzit nimeni și care va muri și mai sigur „
@arhi, eu da
maurice e la obiect si sinteza. daca sunt prea multe , informatiile incep sa se bata cap in cap. n-am nevoie sa frecventez zeci de siteuri. kudika e penal. rau. dintotdeauna.
Foarte multa lume cauta nise pentru femei, deoarece ele sunt cele care pretrec cel mai mult timp pe articole, poze cu pisici sau benelasi si alte subiecte lejere (sa le numesc asa), deci aduc trafic… doar ca lumea se schimba si noi trebuie sa ne schimbam cu ea
Inca o zi in care nu am scris pe blog pentru ca lene si pentru ca uitat la seriale e mai interesant cand ai job la firma.
De asta nu exista continut ca lumea, oamenii nu au timp sa scrie din pasiune. Sau pasiunea e prea mica.
Otravă, Radu F. și Maurice sau Adela Spune, Adolfina – toti astia merita batuti cu pietre in fata la mec la unirii
@Bogdan: amin:))
Cândva am avut tangenţă cu siteul unei reviste de femei (nu puştoaice). Ce pot să spun din experienţa f. limitată pe care o am în zonă, pare nişa cea mai potrivită pentru AdSense. Dau femeile clic peste tot, pe unde apucă, deci inclusiv pe anunţuri.
O singură dată am încercat să citesc un articol de pe un site din ăsta, am trecut prin vreo 10 site-uri, şi tot n-am reuşit.
Sunt 2 paragrafe, apoi Apasă aici pentru articolul complet, merg la ăla, tot aşa prin vreo 5-6 site-uri cel puţin.
E o bătaie cruntă de joc în goana după clickuri, merită să moară toate site-urile astea în chinuri.
B&W crește pentru că Deea chiar e pasionată de fashion, make-up și asta face toată ziua, O urmăresc pe Instagram și, în afara faptului că știe să transforme niște haine și să le vândă tipelor care-o plac, mi se pare și pizdoasă-n atitudine. I say good for her. Nu cred că-i meritul altcuiva.
hai mă, vorbim de lucruri serioase aici. crește pe naiba, te uiți pe canalul lor de youtube și vezi câte afișări făceau înainte să o dea la întors și să pună clipurile doar pe facebook.
@ Bogdan…Cu pietre? La Mc? :))) Eu iti propun sa incepi cu Otrava si Radu F…ca sa arunc si eu o piatra. Despre Adela n-am auzit nimic, nu stiu ce spune pentru ca nu citesc femei, din principiu. Deci nu ma bag…Cat despre mine, treaba asta nu ma satisface deloc. Astept o idee originala. Sanatate! :))
faza e ca se fac comisione mari pe nisa fashion…
@Gabriel: da, dar trebuie să ai și un pic de autenticitate, nu doar să vrei sa faci bani.