I believe the use of retargeting has reached the point at which it can be so intrusive and random it will encourage people to adapt their usage of browsers to avoid such ads, altogether. In doing so, they will lose some of the personalization and customization features of a browser that can be helpful.
Retargeting is especially offensive during any gift-giving season, I wonder how families who share a computer (who don’t know how to avoid retargeting) are responding to the way retargeted ads will be show up when the person you’re shopping for is using the same web browser.
De aici. Și are dreptate.
Are dreptate, in principiu. Nu putini, printre care ma numar si eu, sunt deranjati de remarketing-ul facut fara logica. Cel mai aiurea mi se pare partea in care frecventa de vizualizare (frequency capping) e setata pe nelimitat si sunt urmarit zile intregi de o anumita reclama, desi e clar ca daca nici dupa 20 de vizualizari nu ma intereseaza atunci e putin probabil sa ma intereseze in viitor. In schimb atunci cand retargetarea e facuta cu putina logica lucrurile stau altfel, atat pentru utilizator cat si pentru marketer. Ma refer la retargetarea utilizatorilor care ating anumite obiective, nu doar intra pe un anume site. Iar din retargetarea facuta corect pot aparea oferte personalizate pentru utilizatorii ce au atins obiectivele setate.
Despre partea cu navigarea incognito nu mi se pare o solutie, pentru ca pentru multi utilizatori inseamna o renuntare la comoditate si in plus tot vor vedea reclame.
Initial am citit „retarding”… Close enough…
Mare dreptate.
De 2 săptămâni nu văd altceva decât campania de retargeting a unui site unde am căutat ceva. De 2 sătpămâni se chinuie să mă cheme înapoi.
Oare dacă le-aș da click-uri doar așa, în pagubă, s-ar obosi cineva să facă o analiză și să deducă faptul că ar trebui să o lase mai moale?
Are dreptate. Te urmăresc peste tot cu ad-uri despre ceva care nu te interesează… Dacă te interesa cumpărai de prima oară. Ok, poate să te întrebe o dată dacă nu cumva ai uitat să cumperi, dar nu să apară de 1.000 de ori după ce ai refuzat o dată să cumperi produsul…
chrome incognito + ad block si ecranul e mai ok …
Apropo de retargetare, mai e o chestie nu tocmai distractivă, care pe mine mă scoate din sărite: pop-up-urile n-au murit (mă rog, pop-under). Inteligenţii ăia de la CleanMyMac cumpără astfel de mizerii. Intri pe un site şi ţi se mai deschide o fereastră cu un landing page al lor. O închizi. Un an după aia, toate reclamele de pe YouTube sînt la CleanMyMac. Partea proastă e că AdBlock-ul meu (pe Safari) nu ştie să ignore ad-urile din YT.
Eu de doua luni pe orice site intru pe tableta casei, vad numai reclame cu inele de logodna. (><) Atat zic!
Fara reclame = Firefox + Adblock Plus + Adblock Plus Element Hiding Helper + Ghostery + NoScript
Mai trist este faprul ca dupa ce ai cumparat de la ei, ad-urile te tot urmaresc si iti recomanda acelasi lucru. Ex: booking – mergi intr-un oras (ai platit), ei iti recomanda acelasi oras si dupa o luna
@alex: poti sa dai click-uri cate vrei, adwords nu taxeaza advertiser-ul daca tu dai click de 100 de ori. Poti „scapa” de retargeting stergand din istoricul browserului site-ul respectiv. Nu e chiar asa…o mare nenorocire.
@razvanescu, n-am zis că-s leșinat și că nu-mi mai poate neuronul din cauza reclamelor respecivilor, zic doar că-i de rahat pentru ei să-și piardă timpul și afișările cu mine.
In mod normal retargeting-ul e o chestie foarte buna, dar daca nu ai caping setat civilizat (la 2-5 afisari), mai mult enervezi utilizatorul…