Nu, Seceleanu nu minte. Nu, InternetCorp nu face spam.

Asta ca sa fie clar de la inceput.

În weekend, wall-street.ro a avut record de trafic, cu oameni veniţi din alte ţări. Au devenit spammerii internaţionali, nene! Dragoş Stanca e puţin maliţios pe tema asta, aşa că îmi revine mie sarcina de a sublinia ceva evident.

Mai ţineţi minte faza de acum 2 ani, când InternetCorp au fost prinşi spamând google? Ce scuză a băgat Mihai Seceleanu, directorul InternetCorp? Scriptul făcea spam, nene! Crea pagini aiurea şi le indexa în google de capul lui!

Şi de data asta, Mihai se scuză că a fost o eroare:

Explicatia e simpla[…]

Am supradimensionat din greseala (cu un ordin de marime) niste costuri pe click si niste bugete de promovare, ceea ce ne-a dat o expunere foarte buna si clickuri/unici pe masura. Din pacate, am facut asta chiar inainte de a pleca din tara in vacanta, fara sa mai pot verifica lucrurile ca de obicei.

Ştiţi care e numitorul comun al celor două scuze, dincolo de “a fost o eroare mică”? Că Seceleanu era şi de data asta în vacanţă! Şi data trecută, când s-au prins unii de măgăriile făcute de IC, el tot în vacanţă era, de aia n-a putut răspunde decât după 12 ore, după ce a şters urmele. La fel şi acum.

Nu are rost să ne întrebăm cum de au ajuns nişte bannere cu wall-street.ro (site cu conţinut în limba română) să fie afişate de adsense în Turcia, Columbia, Vietnam şi Peru, când orice prost ştie ca aceste campanii se pot targeta pe ţări. Asta rămâne aşa, de culoare. Şi, încă o dată, InternetCorp nu face spam! Seceleanu nu minte!

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

23 comentarii

  1. In presa scrisa e din ce in ce mai greu si se para ca oamenii de genul asta, care nu joaca tocmai corect, supravietuiesc. XtremPC, cea mai buna revista IT, a inchis pravalia, au concediat toti redactorii iar revista nu va mai aparea pe piata.

    00
  2. iar peste o luna urmeaza declaratia „Wall-Street.ro, lider de piata al segmentului quality, intareste blabla” nu? parca asa e placa

    00
  3. Acuma te cerți și cu Seceleanu?
    :(

    00
  4. Romanii invarteau micu pe gratar, dar turcii rupeau la click wall-street.ro. :D

    00
  5. NOU
    #6

    un calcul sumar: in week-end-ul de dinainte de 1 mai (23-25 aprilie), wall-street.ro a avut ~114.000 de vizite. In week-end-ul urmator a adunat 1,040k vizite, adica un plus de peste 900.000.
    Din cate am inteles, „campania” a costat 70.000 de dolari, adica 8 centi pe click. In Romania poti sa cumperi click-uri si cu 3-4 centi.
    De ce ar plati cineva dublu sau triplu pentru click-uri venite din Turcia, Peru Columbia sau Vietnam? Nu vad logica…

    00
    • @Cristian Orgonas: pentru ca aia cumpara mai mult decat romanii. dar…ce cumpara ei de pe siteuri romanesti? :)

  6. NOU
    #8

    @Ionut
    Ai aflat si tu? De fapt nu se inchide exact, ramane pe online cica, pastreaza cativa oameni iar unii merg la alta firma. Alta marie cu acelasi patronat de succes care a dus la falimentul practic la XtremPC.
    Pacat, ma leaga amintiri frumoa de XtremPC sau cum se numea PcGaming pe vremuri.
    Eh, multe ar fi de spus…

    00
  7. offtopic:
    xtrempc, fiind o revista de IT, trebuia de acum cativa ani sa se axeze pe online. check out their website today. e rubbish grav grav.

    00
  8. Sper ca ceea ce ai relatat tu nu este adevarat.

    00
  9. domnu seceleanu, ce stiti, astia e buni de ceva? vad ca sunt ieftini…

    00
  10. Nu cred ca poti comite o asemenea eroare. In AdWords ai clar o zona unde selectezi tara si nu prea ai cum sa selectezi mai multe decat daca o faci intentionat. Probabil au ales acele tari ca sunt costurile mai mici.

    00
  11. Asta zic. Ca-i cusuta cu ata alba explicatia. Au vrut sa faca asta!

    00
  12. eu unul nu vad ce e in neregula cu asta…
    au bagat bani in adwords si au inzecit traficul, care e problema? nu vad de ce intereseaza pe cineva ca aia au fost turci, bulgari sau romani. sau e clasica problema cu „daca asi fi avut si eu 70.000 E sa-i arunc in 2 zile pe google…”???

    00
    • @catalin: pentru ca esti bleg, de aia. cu ce ma ajuta pe mine, ca sponsor al unui site romanesc, sa dea un turc click pe bannere? cumpara turcul cola din romania? il intereseaza pe el ca eu am la oferta un polo cu 9.000€ prin programul rabla?

  13. apropo de xtrempc…

    mie imi suna a incurajare la click

    00
  14. …Seceleanu era şi de data asta în vacanţă! Şi data trecută, când s-au prins unii de măgăriile făcute de IC, el tot în vacanţă era…

    Personal, mie asta mi se pare cel mai relevant FAPT. E ridicol să menții aceeași scuză de mai multe ori. Mă rog, eu foloseam aia cu „m-a durut burta” când nu vroiam să mă duc la școală… că se dădea extemporal, pla mea… chestii, n-aveam chef.
    Dar.
    Ca să ajungi să folosești genul ăsta de scuze… la nivel de bizniz național… e oarecum indicativ la nivelul de profesionalism mioritic, zic eu.

    În locul lor… aș fi zis: „… da, băh! Ei, și? Am avut motivele noastre… hai, plimbați ursu’… că i-a ruginit lanțu’…”

    00
  15. Aaah… uitasem!
    Te rog frumos, Globfazăr… nu mă „blegi” la un loc cu „cătălin”…
    Am și io standardele mele… ce dreaq’…
    O „blegeală” reprezintă un comentariu scris de mine… „cătălin” nu poate fi calificat drept „bleg”… așa ceva mă degradează la nivel de șobolan… ori… nu-i cinstit, zic.
    Cerem o corecție/disclăimăr… alea-alea!
    În caz contrar… ne vom adresa Tronului, Majestății-Sale… chestii.
    Trăiască Dinastia! zic…

    00
  16. @Zoso
    Bleg esti tu, cand aberezi in halul asta.
    Cum ar putea un turc sa fie interesat de o reclama in limba romana. Nu dau click nici romanii pe ele, daramite alte natii. :)

    00
  17. Ovidescule… mai ușor cu folositul termenului „bleg”… la care eu am copirait, treidmarc și alte alea.

    00
  18. Thanks for info :)

    00

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG, de la Finestore, de la PORC sau de la Aceeași Mărie.