eMAG fac câteva întâlniri informale cu presa pe an și uneori invită și bloggeri. Aseară am fost la una dintre ele și am aflat:
- 500.000 clienți pe zi
- 4.000 angajați
- 6.000 firme în marketplace
- 100 oameni care fac data mining
- 10 mil investiți în depozit, au prioritizat asta foarte mult, ca să se poată mișca mai repede cu livrările
- Capacitate de livrare: 200.000 produse pe zi
- Emag 200.000 produse, sellerii din marketplace 1,6 milioane
- 30% dintre clienți plătesc cu cardul, nu există un plan pentru a permite plata cu cardul peste o anumită sumă, se tem că vor pierde clienți.
- 1 milion de instalări ale aplicației de mobil
- 3% rata de anulare la comenzile cu cash, 0% cu cardul
- nu au planuri să intre pe alte piețe în următorii ani, singura piață din regiune unde concurența e mare e Polonia, în rest stau bine.
- ca venituri, anul ăsta depășesc Altex.
La dus am prins un accident la Prdeal și am stat o oră pe loc, la întoarcere am făcut 2 ore de la Piața Unirii la Piața Bartolomeu.
Ah, și am reușit să îl întrerup pe Vlad Barză de la Hotnews din mâncat, pentru că, aparent, sunt un nesimțit că nu accept „o aveam și eu” ca răspuns când întrebi pe cineva de ce fură știri.
La divort se asculta ambele parti.
Altex, ai legatura.
Eu altceva as vrea sa aud de la emag. Cum este poveste cu pretul de referinta? Da, stiu ce frumos desena stanciu evolutia pretului doar ca el nu se raporteaza la ultimele 30 de zile.
Citat de pe site-ul ANPC :
„Reguli de fixare si publicitate a preturilor
Vanzarile cu pret redus, indiferent de tipul acestora (soldare, lichidare, promotionale etc) trebuie sa respecte urmatoarele reguli de fixare si publicitate a preturilor :
– orice comerciant care anunta o reducere de pret trebuie sa o raporteze la pretul de referinta practicat in acelasi spatiu de vanzare pentru produse identice;
– pretul redus trebuie sa fie inferior pretului de referinta;
– pretul de referinta reprezinta cel mai scazut pret practicat in acelasi spatiu de vanzare in perioada ultimelor 30 de zile, inainte de data aplicarii pretului redus;
– orice anunt de reducere de preturi, indiferent de forma, modul de publicitate si motivatia reducerii, trebuie sa se adreseze ansamblului consumatorilor si sa indice in cifre o reducere in raport cu preturile de referinta.
Orice anunt de reducere de pret exprimata in valoare absoluta sau in procent trebuie efectuat vizibil, lizibil si fara echivoc, pentru fiecare produs sau grupa de produse identice, fie prin mentionarea noului pret langa pretul anterior, barat, fie prin mentiunile „pret nou”, „pret vechi” langa sumele corespunzatoare; fie prin mentionarea procentului de reducere si a pretului nou care apare langa pretul anterior, barat”.
Se interzice ca o reducere de pret pentru un produs sa fie prezentata consumatorilor ca o oferta gratuita a unei parti din produs; toate documentele justificative legale care atesta veridicitatea pretului de referinta trebuie sa fie pastrate pentru a putea fi prezentate ori de cate ori este nevoie;”
Evident ca emag si nu doar ei se pisa cu jet pe aceste reguli de ani buni, mai ales pe „pretul de referinta reprezinta cel mai scazut pret practicat in acelasi spatiu de vanzare in perioada ultimelor 30 de zile, inainte de data aplicarii pretului redus; „.
Atunci sunt doua varianta, ori ANPC nu stie ce vorbeste si emag nu incalca nicio regula, ori chiar trebuie respectate aceste reguli doar ca ANPC-ul e mai ocupat cu numaratul spagilor decat cu supravegherea operatorilor economici.
„pretul de referinta reprezinta cel mai scazut pret practicat in acelasi spatiu de vanzare”
Ia zi, in ce „spatiu de vanzare” vinde eMag? Da’ conform legii, nu povestilor si ideilor…
MP, preturile de pe veveve emag punct ro. sau esti si tu un istet din ala care considera ca colectiv avea pe autorizatie „alimentatie publica” dar cum ei nu serveau mancare era perfect legal sa intre 500 de oameni in cotetul ala?
„Istetule”, daca nu te-ai prins despre ce si cum discut, vezi ca nu cumva si comentariile tale sa fie si ele facute intr-un „spatiu”. „Spatiu” care tre’ sa respecte, la sange, legile „spatiilor”.
Oricum, nu te-a dus mintea sa definesti „spatiul” dpdv legal, asa-i? Da’ pretentii ai… nu?
„3% rata de anulare la comenzile cu cash, 0% cu cardul” – ți-au luat banii deja. Și dacă întârzie o săptămână nu dai anulare că apoi poate stai o lună de zile după bani. :))
Am dat eu cancel la o comanda platita cu cardul. In max 5 zile am primit banii inapoi…
Și eu am anulat o comandă plătită cu cardul. Au returnat banii în câteva zile, dar nu apucaseră sa trimită produsul.
Si eu am dat anulare pt ca n-am primit produsele. A durat o luna sa imi primesc banii inapoi si reclamatie la anpc!
Ar fi interesant sa povesteasca la intalnirile astea cei de la emag cum se pisa cu jet pe clienti. Eu am patit asa:
– platit produse cu cardul si nelivrate
– cumparat si platit prosus nou si primit resigilat
– cumparat voucher cadou cu trimitere pe email care nu a mai venit niciodata
– masina de spalat in garantie de la emag. Ei au contract cu depanero. Suni la depanero si astia iti spun: „venim candva in urmatoarele 30 de zile, dar nu putem spune exact cand”
Vecinul a primit un cuptor indoit. De doua ori (poate a fost vina firmei de transport)
Nu mai cumpar de la emag nici daca ieftinesc toate prdusele la 1 leu!
Transmite-le asta cand ii vezi data viitoare, te rog!
culmea ca mai stiu si eu pe cineva care a anulat o comanda pt care a platit cu cardul. Atunci ma intreb cum de in statisticile lor au 0%.
john, daca au 100k de comenzi si se anuleaza 5 ar insemna 0.00005%. tu cum ai rotunji asta? la 1 sau la 0?
Confirm ce a scris @Misu, si eu am asteptat 2 luni sa imi primesc banii inapoi pe card… Comanda pierduta de curier.
Am cumparat un S7e la pret standard si am primit resigilat, avea doua sigilii!!!
Am comandat si platit cu cardul, dupa o saptaman am renuntat la comanda, pt ca la callcenter mi s-a zis ca nu pot sa imi livreze la pretul ala, dar pot sa refac comanda (si sa platesc 50-60 lei in plus).
Cu livrarile stau mai prost fata de acum doi ani, si nu din cauza curierilor. Inainte, produsele lor veneau a doua zi, chiar pentru comenzi plasate dupa pranz. Acum dureaza o saptamana. Uneori (sau de multe ori), cele ale partenerilor ajung mai repede.
Am avut comanda anulata de partener fara sa ma anunte. Pur si simplu n-a mai venit produsul. Am avut produs (de la emag) comandat ca nou, dar in realitatenera resigilat si stricat. Nu, nu ai cum sa tii curierul ca sa faci deschidere colet la livrare, in perioada livrarilor de dupa BF. Comandat brad artificial, venit cu o craca lipsa (una din alea mari).
Statusul comenzilor nu corespunde realitatii. Am si acum comanda „plasata” de anul trecut. Marfa a venit atunci. I-am sunat sa updateze, s-a rezolvat nu se poate.
Descrierea produselor este uneori gresita, incompleta, sau chiar mincinoasa. Comandat cablu Anker de 1 metru, venit de 0.9 m. Nu-l pot folosi pentru ca imi tine tensionat GoPro-ul. Comandat filtru polarizare GoPro detasabil, venit nedetasabil. M-am suedejit o saptamana cu partenerul.
Si totusi, emag ramane cea mai comoda solutie de pe piata. Cu bune, si cu rele. Spun asta in conditiile in care mai comand si de la altii. Am si o povestioara cu CEL daca te intereseaza.
Imi poți da un link, de pe site-ul Anker, cu cablul ala de 1m? Că nu știu să existe.
Pai e logic , au 500.000 clienți pe zi si pot face doar 200.000 livrări pe Zi . Plus tu stai la Ploiești .
@Cip – https://www.anker.com/update-browser.html
@Maniak – Pun pariu ca multe produse ajung mai repede la mine in Ploiesti decat la tine in Pascani. Pardon, Militari, sau Berceni, unde oi fi stand tu.
Si eu m-am lecuit cu plata cu cardu , sau online cel mai sanatos in romania e sa cumperi din magazin cel putin vezi cu ochii tai ce cumperi !
L.E. Si eu care credeam ca ai fost la pezentarea iPhone, sa te intalnesti cu cei doi prieteni ai tai: Radu, si baiatul cu steagul
radu pune pe el, probabil se antrenează
Nimic despre întârzierile cu săptămânile la livrare dacă ai plătit cu cardul?
Fa plangere la opc si continua sa-i suni la callcenter si se vor misca.
Asa a facut un coleg de serviciu si dupa 2 zile de intarziere si-a primit masina de spalat dupa 3 ore.
Nu cred că e ceva generalizat. Am avut ramburs și plata cu card în ultimele 2-3 săptămâni, toate produsele s-au livrat în 2-3 zile.
Da, Cristi, mi se pare normal. Emag a apărut în ultimele 3 săptămâni când ai cumpărat tu de la ei.
@remington, n-ai auzit ma? de aia fac ei blec fraidei cu o saptamana inainte. ca sa aiba timp sa livreze tot.
„3% rata de anulare la comenzile cu cash”
Am comandat numai cu plata la ridicarea comenzii, ridicare din showroom. Ca sa fiu sigur ca pot sa anulez fara stres. Nu am anulat decat doua comenzi, iar una pentru ca produsul aparuse mai ieftin – am anulat ca sa-l comand mai ieftin.
Mi-a placut la emag o faza: cand cumperi haine si incaltaminte, baietii de la livrari iti recomanda sa probezi pe loc, ca sa fie rapida returnarea (pe loc). Fain. Stiu, ar trebui sa fie ceva normal, dar in Romania eu apreciez si normalul.
De câte ori s-a întâmplat aia cu probatul? Că la mine nici gând de așa ceva. Poate și pentru că mă chemase în stradă să ridic coletul. „Băieții de la livrări” nu erau curieri de la firmă random ceva?
N-a mai zis-o pe aia ca nu exista cresterea pretului de baza artificial, ca sa dea bine procentele de reducere ?
In rest, baiat gigel, sper ca ne pregateste niste resigilate.
Din numarul de clienti si capacitatea de livrare reiese ca se vinde mai mult in marketplace decat in eMag…sau asa se explica timpul lung de livrare de care se plang unii.
Fac destul de des comenzi pe eMag (nu de la parteneri) și nu pot decât să mă amuz la „10 mil investiți în depozit, au prioritizat asta foarte mult, ca să se poată mișca mai repede cu livrările”. Timpul de livrare e din ce în ce mai prost în ultima perioadă, iar Client Service-ul cam la fel.
e ca la autostrăzi. suferi 30-40 ani și apoi le ai.
Ahh, m-am linistit. In 12 ani o sa avem autostrazi. Super!
Eu nu înțeleg cum au îmbunătățit ei procesele când caut de 2 saptamani sa vorbesc cu cineva de la corporate pentru o comanda mai mare pentru birou de vreo 120K. Fie sunt eu ilegal de prost (scenariu plauzibil) fie sunt varza procedural (scenariul cel mai probabil). Nu mai spun că mi se pare bizar sa nu poți contacta pe nimeni la o comanda de genul asta.
cauta pe olx
Am făcut comanda de 50 de laptopuri + 80 de tablete in showroom. Ești sigur că trebuie să ajungi la cineva corporate ?
@ Emil – te pot ajuta eu cu comanda direct la importatori. Daca doresti, cere-i lui Zoso adresa de email cu care am lasat acest comentariu.
Daca ai ajuns la concluzia ca cea mai buna varianta e emagul, poate n-ai luat toate aspectele in calcul. Poate ai dreptate referitor la primul scenariu
@ionut, nu le pot lua de pe OLX că am nevoie sa fie noi și să fie pe filiera oficială.
@misu nu chiar. Ei au la corporate varianta aia cu 30 zile retur și spre deosebire de importatori și alți reselleri pot plăti la livrare și nu în avans. Multe din echipamente sunt niste laptopuri high end, si niciunul din importatori nu mă lăsa să le returnez daca au pixeli morți (chestie frecventa) și mie îmi trebuie pentru programatori și graficieni – genul de oameni care mă vor înjura daca a un laptop de 3.5K au trei pixeli roz in centrul ecranului. Am discutat deja direct cu importatorii și nu mă lăsa să le verific înainte de a plăti și nu îmi dau deloc drept de retur daca au probleme – doar service. Ori service nu mă ajută la laptopuri noi, servere, și ce mai am eu pe acolo.
Emil, dupa ce ai dat detaliile astea sigur nu te mai cauta nici emagul
Cine crezi ca isi asuma riscul de a ramane cu 3-4 produse de 3500 de euro (presupun) returnate?
Ah, si tu vrei ca eMAGul (sau altul) sa se substituie producatorului doar pentru ca ai comenzi mai mari? Si ce mai vrei? Sa-ti pupe si picioarele pentru achizitiile tale? Stii ca nu mai suntem in anii ’90, nu?
Cumpara, „boss”, de pe piata libera europeana. Sau nu te baga nimeni in seama pentru ca emiti pretentii cu iz de rahat balcanic? Sunt sigur ca gasesti firme care pentru de 2-3-5X pretul produsului iti livreaza aproape de conditiile tale… ca sa te simti tu superior altora si sa ai control.
Ar fi buna o atentie mai mare la selectarea firmelor din marketplace. M-am porcait cu unu la telefon vreo 10 zile pana sa realizeze ca au gresit comanda. Ca de ce nu-s atent ce comand, ca dracu’-ca lacu’. Stii care a fost problema? Mi-au trimis un produs mai scump si ar fi vrut sa platesc eu returnarea si livrarea produsului bun. De fapt, cred ca problema a fost la mine ca n-am tacut si i-am anuntat de problema.
In fine, noi sa fim sanatosi…
stai sa vezi cum e sa primesti mail-uri si sms-uri si notificari si tot tacamul pentru comenzile altuia. omul a avut ghinionul sa primeasca numaruld e telefon pe care il folosisem acum 10 ani cand aveam cont la emag, cont pe care l-am sters intre timp. yup, l-am stes… cumva nu au sters absolut nimic si cand am incercat sa imi refac cont a aparut tot cu comenzi si adrese si numar de telefon ca si cand ar fi fost acolo dintotdeauna. doar ca amaratul; din iasi si-a facut si el un cont folosind numarul ala de telefon. idiotii ma anunta pe mine ca isi ia ala iphone si masina de spalat si frigider (desi curierul era la iasi) …in conditiile in care eu am schimbat numarul de telefon din datele emag. ah, si dupa ce m-am dus special la magazin sa le zic si au afirmat hotarat ca se rezolva.
film cu prosti….
pai si ceva informatii de black friday? cred ca il tin degeaba pe copil fara carucior, ca pe partea de articole pentru copii nici anul trecut nu au fost reduceri spectaculoase. aia e, mai merge manduca
Am luat carucior anul trecut prin vara de la emag, la o oferta oarecare. De BF era cu 200 de lei mai scump. Plus ca daca-l iei de BF risti sa mai astepti o luna.
Bref: daca ai asteptat pana acum mai bine te duci la Bebetei, macar poti testa caruciorul si il iei pe loc. Dai 100 de lei in plus, dar scapi de stres.
Mai era azi o stire ca ar fi facut eMagul nu stiu ce investiii si ca ar fi rezolvat 3 probleme, din articol se intelegea de fapt ca ar fi rezovat una singura, adica daca comanzi 3 produse diferite pana acum puteai sa le primesti cu 3 livrari diferite, iar de acum le vei primi cu o singura livrare. Nu era insa specificat daca acest lucru este valabil si in cazul in care cele 3 produse provin de la 3 vanzatori diferiti, ca aici de fapt era clenciul.
au zis că încearcă să grupeze cât mai multe produse de la ei în cât mai puține colete.
„500.000 clienți pe zi”
Ce inseamna asta?Vizitatori pe site? Clienti care pasesc in showroom? Numar de logati?
Ca daca se refera la oameni care au comandat intr-o zi cred totusi ca e prea mult.
timpii de livrare din ce in ce mai mari si ma disperă cu „pretul cel mai mai mic de 30 zile”adica nici o reducere dar sms +mail de 3-4 ori pe zi
Sunt uimit de cifrele declarate de către cei de la eMAG…
De o săptămână ma rog de ei să-mi schimbe un produs trimis greșit (o anvelopa din două comandate).
Cum drq sa încalți mașina cu 185/65/15 pe o parte, iar pe partea cealaltă sa pui 195/60/15?
Ma tratează cu dispreț și indiferenta. Au uitat ca noi ăștia mici le-au făcut vânzările și sunt unde sunt!
Rușine Emag!
Exista retur la comanda, retur bani pe card (0%??? spun ei?) și protecția consumatorului.
Incredibil. Cum sa livreze o anvelopa de un fel si alta diferita? De la ei din depozit sau ai comandat din marketplace? Mi se pare un pic amuzant dar da, nu ai alta solutie mai buna decat retur la comanda si eventual incerci din nou. Pentru magazinele online pare sa fie greu de tot sa inlocuiasca partial o comanda. Chiar daca e greseala lor.
„100 oameni care fac data mining” – ce data mining fac 100 oameni si cum? stau toata ziua la cafele? joaca minesweeper?
Mie mi se pare ca experienta cu emag e tot mai proasta pe cum trece timpul. Timpi mai mari, call center praf. Nu mai comand prin curier daca e ceva ce pot ridica eu din showroom. Inca ceva: am propus de mai multe ori diverse imbunatari la site (la favorite, de exemplu) si nu s-a intamplat niciodata nimic.
„Data Miningul” este o chestie foarte faina si fix cu d’alde tine se ocupa – adica te ignora, reducand totul la nivel de oi.
Aberatiile de genul „am pretentii” nu au loc in statistici, se pare. Ai pretentii? Scoate banu’ si du-te in alta parte.
Oile n’au pretentii si nu avem de ce sa schimbam calitatea serviciilor daca „merge si asa”, pe baza datelor culese. Este exact modelul acela de lume perfecta in care toti cumpara ieftin/la reducere, sunt saraci, sunt egali intre ei si nu platesc calitate/servicii/orice altceva. Adica fix ceea ce-si doresc romanii.
Cica in polonia e ceva concurenta. Pai Polonia ne da cu jet puternic la orice compartie a pietelor. Nici nu stiu polonezii ce e ala emag.
…realizezi ca au eMag.pl, nu?
5180 de selleri
Baietii din stinga lui Stanciu cine-s ? Soferii de la livrari ?
unul conduce cea mai mare echipa de programatori din RO si celalat e director executiv la 32-33 ani si are ~3k oameni in subordine. tu cine esti?
Php-istii sunt și ei programatori?
„programatori” la emag :))
pot sa fiu de acord si cu teoria ca RO e un fel de call center & tech support al europei, dar tocmai din cauza acestei teorii incerc sa apreciez companiile care pun ceva pe masa si dpdv technologie
(si nu angajeaza doar soferi) :))
si comanda mea de 10 zile inca n-a ajuns(desi produsul era in stocul lor)
Nu-i mai lauda atat ca se strica mai tare de la an la an. Ai zice ca fac dropshipping de pe aliexpress, atat de mult dureaza unele comenzi.
La ultima comanda mi-au raspuns dupa o saptamana jumate sa ma anunte ca mai dureaza 2 saptamani sa o livreze.
Aia cu ajutorul de la stat de 6 milioane de euro e prea veche? Sau macar despre cererea de ajutor de stat respinsa recent?
Si cum, nu a intrebat nimeni cum se poate ca un astfel de model de succes sa inregistreze pierderi 4 ani la rand, din care doar in 2016 pierderi de 170 milioane?! Ma gandesc ca e mai usor sa faci astfel de afaceri cand prioritatea ta nu este profitul. Pan’la urma e clar, nici in 2017 nu vor iesi pe plus, emag e un ONG in slujba clientilor, nu ca s-ar supara careva, inafara de Altex bineinteles.
amazon după câți ani e pe plus? exact.
Vali, compari un magazin care livreaza in toata lumea si un magazin care livreaza in 4 tari, din care a 4a e foarte chinuita, aproape inexistenta pentru ca e prea mare concurentul (advisori prosti).
Plus ca tu compari o companie care a investit atat in inovatie cat si in Customer care in toata lumea si o alta companie care e axata strict pe vanzari, nevrand sa auda sa incerce ceva nou, netesat, bazandu-se pe reclama si SEO; si nu ma lua cu cei 500k investiti in Research Dept, ca banii aia sunt fix pix, asta daca sunt banii astia.
Motivele pentru care sunt pe minus sunt altele, dar sa nu ne hazardam si sa comparam emag cu Amazon, mai ales ca dupa 4 ani de investitie uita-te numai aici cate probleme sunt cu transportul sau cu Call centerul. Aici a contribuit la greu si managementul prost de la diferite niveluri din companie.
Inteleg ca e post platit, dar sa fim realisti ca nici pana la glezna nu ajunge emagul vis-a-vis de Amazon.
vorbim de magazine online. comparația e legitimă dacă înțelegi asta.
eu sunt curios dacă tu te auzi ce spui.
dap, nu te auzi ce spui.
hai să-ți explic ce spui, pentru că ai vorbit fără să gândești, anonim, fix cum îi place românului: amazon a reușit să ajungă pe plus după ce 20 de ani a făcut data mining și a investit enorm, dar emag daca face asta e pe minus, pentru că sunt proști. amazon sunt ok, că sunt băieți deștepți, la ei a mers curieratul așa cum merge acum din prima, nu eram pe net când erau știrile alea despre curierii americani, emag sunt de kkt pentru că nu ne duce capul să vorbim cu curierii ca să aflăm ce se întâmplă și de ce întârzie livrările și alte minuni.
altfel spus, lu amazon i-a luat 20 de ani să ajungă să fie okish, emag sunt proști că încearcă să facă același lucru într-o țară în dezvoltare.
înțeleg opinia ta, vine din lipsa de contact cu oameni care lucrează în ecommerce, de la sellerul din marketplace la curier la om din depozit la șef de magazin. mă sperie însă că e o opinie populară, spusă apăsat și cu siguranță, de oameni care ignoră și că nu se pricep și că nu știu nici măcar 50% din problemă.
uite aici un articol mai vechi pe tema asta https://zoso.ro/traim-asezarea-revolutia-comertului-online/
e greu să înțelegi, dat fiind că nu e. scrie in fucking prima frază, a fost întâlnire informală cu presa. dacă ai nevoie de explicații suplimentare cu privire la ce e aia întâlnire informală, sunt aici, dar bănuiesc că vei fi un pic rușinat de tâmpeniile spuse, vei fi convins în continuare că ai dreptate și vei continua să spui tâmpenii cu aceeași siguranță ca până acum.
1.emagul nu livreaza in afara tari; nu livreaza decat in tara unde au deschis oficial emag
2.esti naiv si crede-ma ca nu vorbesc in necunostinta de cauza
1. irelevant. nu despre unde livrează era discuția.
2. dat fiind că nu știi cum se scrie „țării” și n-ai nici măcar o urmă de coerență, dă-mi voie să mă îndoiesc.
Draga Vali, faptul ca te legi de un typo spune multe despre tine. Am avut legatura cu ecommerce-ul mult mai mult decat ai avut tu, crede-ma.
Se pare ca iti place sa auzi ce iese din gura lui Stanciu, fara sa iti pui si tu capul la contributie si sa filtrezi; drept dovada cifrele insirate de tine, pe care chiar le crezi ca fiind adevarate. Mai sus am si intrebat: ce inseamna 500k clienti/zi? Normal ca habar nu ai, ca ai luat-o de buna ca asa a fost in prezentare. Daca vroiai sa gandesti putin, realizai ca e o cifra aberanta si o discutai in prezentarea lor; dar acum e loc de interpretari ca deh, in 40 zile se cumpara cat o Romanie intreaga de pe emag.
In fine, as mai putea adauga si :
„Emag 200.000 produse, sellerii din marketplace 1,6 milioane” – floricica de marketing; cate din astea sunt de fapt acelasi produs in comun? Banuiesc ca stii ca pentru un produs sunt afisate de la x selleri
sau
„1 milion de instalări ale aplicației de mobil” – instalari active? instalari totale? instalari active in ultima luna? in ultimul an?
si nu in ultimul rand, termenul de „data mining” e super la moda; de 4 ani de zile tu zici ca oamenii astia fac profilare, targetare sau segmentare cand eu, dupa ce am cumparat un frigider, m-a targetat in 5 zile cu alt frigider, de parca imi cumpar cate un frigider pe luna sau daca daca dupa ce termin o comanda cu un produs din favorite, emagul ma fute la cap ca i-a scazut pretul dupa o saptamana, neavand nici cel mai simplu proces implementat, ca sa opreasca pentru mine promotia aia.
Asta ca sa nu mai pun ca daca dau un search ca „masina cd”, primele 2 rezultate sunt masini de spalat. Si aici vorbesc de chestii esentiale, nu de Amazoane GO sau Predictive search.
Asa ca iti zic sincer: incearca sa triezi ce e adevarat si ce nu si nu mai face comparatii fanteziste comparand un monstru global cu un un site local.
ăla nu e typo. e încă o dovadă că ești incoerent.
mă scuzi dacă cred că un CEO de companie nu minte.
clienți înseamnă oameni cu intenția de a cumpăra, nu neapărat oameni care cumpără. nu înseamnă că sunt mereu alții, sunt unii care fac 3 comenzi pe săptămână. acum cine nu pune capul la contribuție?
nu m-am gândit deloc la asta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
e românia. tu ce crezi? sunt instalări pe zi sau pe minut? hai, pune umbrela aia de gât la contribuție.
chestiile alea esențiale au picat din cer, nu s-au dezvoltat în timp.
încearcă să nu mai fii idiot incoerent și pune capul la contribuție, poate așa realizezi că poți compara cele două, păstrând desigur proporțiile. asta dacă nu ești idiot incoerent.
bun. următorul comentariu să fie cu nume și prenume, să ne și asumăm ce scriem.
EMAG sunt din ce in ce mai jale, parerea mea.
De exemplu, P/N trecut pe site la EMAG, P/N pentru Samsung Galaxy S8 e SM-G950FZKAROM. Daca ai curiozitatea sa il comanzi … constati ca NU e SM-G950FZKAROM ci SM-G950FZKADBT (adica CSC Germania …. fara garantie Samsung Oficiala in Romania)…
Sau am comandat un aspirator joia trecuta, pe 26 Oct. Cu plata online:
-> prima incercare, card emis de Banca #1 … Failed
-> sun si spun problema, primesc un mail cu un link ca sa fac din nou plata online …
-> incerc cu un alt card, emis de Banca #2 … FAILED
-> sun din nou … expun problema … cam nici o reactie. Cer sa fie cu plata la livrare
-> livrarea aparea initial 28-30 octombrie
-> trece 28 (sambata), trece si 30 (luni) … comanda la fel … nici macar NU fusese predata curierului
-> marti 31 sun si intreb ce se intampla cu comanda mea … modifica ceva si o primesc … joi … deci dupa o saptamana
-> ma uit cu antentie la colet … parea cam desigilat … desi eu comandasem un produs NOU.
Deci EMAG sucks …
Cum adica sa platesti cu cardul „peste o anumita suma”?! Ce suma nu poti plati cu cardul?!
adică la cumpărături de peste 500 lei să nu te lase să plătești cash.
Ar fi interesant de aflat instalarile active ale aplicatiei si cat % din traficul mobil reprezinta appul avand in vedere ca sunt o bomba zilnica de push notifications inutile. In rest, toate bune, altul oricum nu prea avem.
poza 5, traficul pe mobil vs trafic pe web https://zoso.ro/img/2020/11/note-emag-5.jpg
observ că numai mie îmi vin comenzile la cel mult 2 zile(de regulă ziua următoare) indiferent eMag sau marketplace
Pitești here
Trebuie sa fii un bec care palpaie ca sa platesti cu cardul.
Lasa vrajeala Stanciule…
De unde 500k clienti/zi?
Ne spuen ca sunt 1 mil vizitatori pe site/zi. Sa inteleg ca 50% plaseaza si o comanda?
Scuze, dar este ireal.