Nivea PR fail

Bobby, Arhi şi Visurat reacţionează la un email primit de la Rogalski Grigoriu PR, în care li se cere un advertorial gratuit prin care să provoace o discuţie despre brand, urmând ca un comentariu să fie premiat cu premii consistente în valoare de ~100 lei.

Rogalski Grigoriu nu erau ăia care se pricepeau la online şi făceau studii ca să arate că se pricep? Ăia cu blog? Well, fail, dudes, deşi Nivea e un brand cool…

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

16 comentarii

  1. Eu i-as fi zis – Da mosule facem, cum sa nu… si il lasam balta ca ii era lumea mai draga (Ceva de genu – Stai pe aproape ca te sun eu…). Metoda functioneaza garantat, a doua oara nu mai auzeai de el.

    00
  2. NOU
    #2

    Cred că dacă ăia de la Nivea țineau cont că bloggerii trebuie și ei să mănânce și pe lângă produsele în valoare de 100 RON pentru un comentariu mai plusau cu încă 100 RON pentru blogger, acum citeam despre războiul emoticoane vs. deodorante Nivea.

    00
  3. Pai se pare ca au starnit o discutie despre brand.. gratis
    Folosesc doar sapun Nivea (serios vorbesc). Astept premiul. :D

    00
  4. N-au iscat nimic, ceilalți nu au precizat despre cine-i vorba.

    Probabil că au dres busuiocul în ultimul moment după ce au primit feedback-ul de la ceilalați și l-au plătit pe zoso s-o dea cotită cu pun-ul de rigoare.

    00
  5. Of,,,,vremuri de criza, PR-istii isi pierd si ultimul bun simt, iar sintagma win-win o stiu toti dar o aplica stramb. :-( Btw, si mie imi plac produsele nivea, dar oamenii strica tot.

    00
  6. nu folosesc nivea si mi se pare trist ca asa un brand se zgarceste sa plateasca promovarea care le poate aduce vanzari si clienti potentiali.

    00
  7. Si uite cum am ratat eu sansa de a ma implica intr-o dezbatere interesanta despre gelul de dus…

    00
  8. si uite asa le-ati facut jocul alora de la PR.
    Ati vorbit despre firma si produsele lor, asta e tot ce voiau de fapt.

    parerea mea.

    00
  9. sa intelegem ca ai preluat din zbor „oferta”…deja 13 comentarii…

    00
  10. Asta e tot din seria aia cu psihologie inversa, brevetata de la vestita „cearta” a lui arhi cu visurat? :-)
    https://en.wikipedia.org/wiki/Reverse_psychology

    00
  11. Pana la urma scopul astora e sa isi faca publicitate. Cei 3 pe care ii linkezi au fost mai destepti si n-au pus link, nici n-au dat nume. Tu le-ai facut jocul.

    00
  12. NOU
    #13

    Mai, tu te-ai ofticat ca nu ti-au scris si tie. :)
    Baietii ceilalti nu au dat nici in brand, nici in agentie, au dat in situatie. Zic eu ca si-au exprimat clar punctul de vedere, dar cu bun simt. Tu ai dat in tot, fara sa te gandesti ca pana la urma PR-ul cam asta inseamna. Sa iti contruiesti media relations (iar aici intra si bloggerii, era word-of-mouth, bla bla bla) si sa ii convingi sa scrie gratis. Le mai dai din cand in cand o mica atentie, ii mai scoti la o bere, ii mai inviti la un eveniment. Nu degeaba e scris cu litere de lege: „PR is not what you pay for, it’s what you pray for”.

    00
  13. Hai sa nu exageram cu „facutul jocului”. Pur si simplu n-a fost gandita. Nu prea tine prostia aia cu ‘any publicity is good publicity’, cel putin nu la nivelul unor astfel de companii.

    00
  14. Buna dimineata tuturor,

    raspund aici, la zoso, pentru ca sincer, de aici am aflat „beleaua”. ok, deci am facut o campanie proasta, stiu, am vazut, ne-am asumat si scuzele si criticile. doua lucruri au rezultat de aici:
    draga zoso, noi nu facea studii ca sa aratam ca ne pricepeam la internet. daca ne pricepem arata ce facem, concret. faptul ca acum am facut prost nu anuleaza ce am facut bun pana acum – campanii, dar si studii care sa ajute pe toata lumea. nu ne bagam sa „studiem” daca n-am fi atins in viata noastra un blogger. corect?
    si doi – tocmai pentru ca in viata noastra am facut si campanii ok cu bloggerii a facut ca dupa ce am comis o greseala, bloggerii (jnclusiv tu) sa ne sune si sa ne spuna, cu multa bunavointa (si pentru asta le multumesc tuturor) ce ar fi trebuit sa facem si ce mai putem face in continuare. deci nu s-a terminat aici. faptul ca am putut sa gresim „live” e o lectie. si faptul ca s-ar putea sa mai gresim si alta data e un lucru pe care mi-l asum, ca de-aia sunt in meseria asta si nu in alta.
    un lucru insa as vrea sa mai adaug – discutia cu bani pentru bloguri nu e la agentiile de PR, ci la agentiile de media. care evident ca nu pot gresi ‘live” ca noi, nu?

    00

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.

Pun clipuri pe Youtube