Kia Niro 2016 testdrive

Kia Brașov au adus de câteva zile noul Kia Niro, un crossover hybrid, cu care m-am jucat un pic:

  • costă 24.000€, are un motor 1.6 pe benzină și un motor electric de 44CP, care funcționează doar până când mașina ajunge la 40km/h, după care mașina trece pe benzină.
  • tracțiunea este doar față.
  • încap în ea patru adulți de 1.80m fără probleme, vedeți în una dintre poze cât loc a mai rămas în spate după ce mi-am așezat scaunul.
  • portbagaj destul de spațios pentru cât e de mică.
  • volanul multifuncțional. meh.
  • cutia de viteze automată (cum ar fi să existe hibride manuale?), pe model VAG
  • porturi de încărcare în bord și în cotieră.
  • torpedoul foarte foarte mic.
  • interiorul prea negru. e frumoasă combinația de piele sintetică și textil, dar parcă prea negru totul.
  • în ultima poză vedeți diferența de înălțime dintre ea și Sportage, fratele mai mare și foarte bine vândut.

Overall, foarte funky. A stabilit și un record de consum recent. 

 

Și un scurt walkaround:

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

30 comentarii

  1. plasticul ala lucios la portiere se va face ca porcul pe masura ce trece vremea

    00
    • NOU
      #2

      Who cares, e o masina, iti faci treaba cu ea, dupa cativa ani o schimbi, nu e pentru colectie sau statut. Sau e ?

      00
    • Inelele, verighetele, ghiulurile si bratarile sunt cei mai mari dusmani ai plasticului lucios plasat total neinspirat pe fete de usi.

      00
  2. Care e autonomia in modul full electric? Si se poate masura in km sau in ore? (de exemplu, in trafic bara la bara)

    00
  3. NOU
    #6

    La interior aduce mult cu masinile vag.

    00
  4. Consum mediu la stilul tău de condus? Garanție acumulatori?

    00
  5. Hibridele manuale sunt inutile (ask Honda), indreptati si voi volanul cand pozati interiorul… Ce ai tu acolo este un model conceput cu gandul la piata coreeana, de aia este mai anost in interior…

    00
  6. N-ai zis nimic de motor pentru ca e maxim de leșinat, corect? :D

    00
  7. E hybrid:) nu are mod full electric.

    00
    • Cam toate cu care am mers pana acum au mod full electric si erau hibride (toyota, lexus, bmw, vw) care varia de la 2km autonomie pana la 35-30km.

      00
  8. Cam mică pentru gusturile mele, dar nu arată rău. Consumul e mișto, dacă se poate obține pe bune. Vorba aia, dacă ii pui și GPL ai rezolvat-o :).

    00
  9. in testele producatorilor si un t34 consuma 4.5/100 in oras…

    00
  10. Eu simt nevoia de mai multe detalii. De exemplu, la mers.

    00
  11. de ce ti-ai cumpara on kia ? in ultimii ani au iesit cu masini mai aratoase. Fratii lor de la Hyundai baga ceva mai multa technologie in masini.

    00
  12. „încap în ea patru adulți de 1.80m fără probleme” … + topoarele aferente fiecaruia

    00
  13. Review-urile auto facute in perioada asta ar tb sa aiba neaparat poza cu porcul in portbagaj, sa vedem cum incape :)

    00
  14. pare sa aiba de toate si totusi nu iese cu nimic in evidenta, cu ce e mai bun decat un qashqai de exemplu?

    00
  15. ps. am vrut sa zic dar am uitat, kia mai degraba si-ar face si ei logo ca restu masinilor normale la cap, arata hidos scrisu ala pe volan si nu inspira nimic poate doar te face sa te gandesti la vkontakte cand il rotesti dar aia au logo misto.

    00
  16. videoclipul se opreste undeva la mijlocul prezentarii. ma asteptam sa vad si cum se comport amasina, consum… de ce nu continua videoclipul?

    00
  17. Proaspăt proprietar de Niro :-D

    00
    • TESTDRIVE?!?!!? :D

    • Dacă vrei sa-l faci hai incoa’. Dacă vrei să-l fac eu, mai așteaptă măcar 1500-2000 de kilometri ca să văd cu ce se mănâncă. Și să se plictisească nevastă-mea. Deocamdata suntem la capitolul „NU PORNEȘTE, HAI JOS!”

      Io, la telefon: „Puiu, ești cu piciorul pe pedală? ” „Puiu, e luminat butonul de start?” „Puiu, ție ți-a trebuit asta că ți-a placut culoarea și te-a durut in mizdă când ți-am zis că e automată și că e oleacă altfel”

      Anyway, o chestie o să scriu la review: frâna de mână suje profund. La mercedes trebuia să trag un levier cu mâna. La asta, tre să-ți ridici piciorul pe bord ca să blochezi/deblochezi. Ma rog, chestie de obișnuință. Restul în review.

      00
    • clujul e aproape, facem ceva la primăvară după ce trece zăpada, că să ne zici de autonomie and shit.

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.