Munca și platforme: FameUp

Un moment de reculegere pentru toți ăia care aveau poza lui Dineș în baie și pe desktop, căzuți acum la greu când au aflat că idolul lor finanțează o platformă care le va face concurență.

Pentru că…ce altceva putea să finanțeze? O fermă de conținut? Ceva care să producă valoare? Neah

Startup-ul româneasc FameUp, o platformă mobilă dedicată micro-influencer-ilor, a atras o investiție de 2,5 milioane de euro din partea fondului de investiții Early Game Ventures, rundă la care a participat ca angel investor și fondatorul UiPath Daniel Dines.

Nu e destul că Cola și orice alt client plătește 10 lei și din ei 8 se pierd pe drum prin diverse agenții și platforme, era nevoie de încă una care să facă asta. Pentru că ăsta e progresul, nu conținut mai bun, mai rafinat, mai alea alea. Neah. O platformă. Un intermediar.

Producția e grea, de platforme era nevoie.

social-media-tras-pe-nas

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

11 comentarii

  1. „micro-influencer-ilor” :))))

    00
    • Doar micro … Deci e loc si de nano si pico!

      00
    • astep si o responsabil-o platforma. gen iti vinde *influenceru produsul X – sa iti si dea banii inapoi in caz ca mananca kkt in reclama mai mult decat trebuie.
      oricum fameup – pare prea mult un foursquare mayorship adusa ‘IRL’ ca sa..nimic
      dar exista piata pentru orice chinezarie nu vad de ce n-a fi si asta ‘ceva’

      00
    • micro-influenceri sunt aia cu micro-penis?

      00
  2. Din ce văd pe site platforma asta e mai pe mocăngeală, bartere… peștii mari nu se bagă la așa ceva. oh, wait!

    00
  3. NOU
    #6

    de fapr, figura ține. cu toată inflația asta și locală și globală de productivitate se pare că cel mai bine e să.i lași pe alții să fie inteligenți și creativi și open-minded-doar sky is the limit, isn.t it, mai contează un mic comision? clar, pare mai rentabil să stai pe margine și doar să tai bilete de intrare/ieșire la spectacol. banal, monoton, nespectaculos și probabil grozav de rentabil

    00
  4. Păi nu din intermediere se fac cei mai multi bani in lumea asta?
    Doar fraierii mai fac continut

    00
  5. ITul asta dezvolta – platforme, sigur ca e (mai) important continutul, dar ce ar trebui sa faca dines? Sa infieze niste microinfluneceri d-astia si sa le dea bani de buzunar sa se duca la facultatea de microinfluenceri sau macar sa le plateasca un curs de limba romana? Sau sa plateasca el pentru continut de calitate? Asta nu e treaba companiilor care dezvolta soft. Si cata vreme AI care sa scrie content (la fel de prost) precum infulenzerii nu exista, atunci o sa se dezvolte doar platforme. Pentru imbunatatit continut tre’ vorbit in alta parte, nu la soft.

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.