Comunicat de presă, cică:
Vânzările retailerului QuickMobile au crescut cu circa 75% în primul semestru din acest an, la peste 70 milioane de lei, evoluție susținută de cererea tot mai mare pentru gadget-uri și telefoane premium, a anunțat Electro Distribution Baia Mare. (sursa)
Nu cred că există forum unde să nu se fi discutat cel puțin o dată de condițiile în care Quickmobile rezolvă garanțiile. Au devenit parte din folclor: o dată la câteva luni, un prost se plânge că îi este refuzată garanția și că el nu vrea să își mai asume acum condițiile de garanție, deși când a cumpărat știa foarte bine de ce dă mai puțini bani decât la magazinele normale.
Și, orice ar face, nu vrea să înțeleagă că are de-a face cu o afacere acoperită legal. De aia Quickmobile și Cel încă există, că legal sunt acoperiți. Zgârietură = adio garanție. Orice altceva e nul.
Mai nou avem variații:
- știam că sunt țepari, dar sunt singurii care aveau pe stoc ceva. mi-am asumat, dar acum nu mai vreau.
- mi-a zis fata de la magazin că aveau probleme acum niște ani, dar acum sunt OK, și nu cred că m-ar minți doar ca să vândă un telefon.
În mod normal, business-urile astea ar dispărea, dar e greu să ai conștiință sau moralitate când nu știi ce e aia.
Uite de aia nu am cumparat niciodata de la cel si quickmobile. Am trecut prin emag, pcgarage, oktal, sigmanet, marketonline/mediadot/azerty, evomag (am factura nr 60 din 2005), eurogsm, kauf, ideall, etc. Am un principiu : da importatorul garantia (gen LG, Smsung si altii mari), iau de aproape oriunde. Importul este gri, facut de magazin, e produs scump sau ar exista necesitatea returului, cumpar doar de la magazinele de incredere…
ehm… oktal, marketonline, mediadot, azerty sunt, de fapt, tot cel.ro
Vezi ca si emag are la unele telefoane furnizor QM, desi le vinde ca emag, nu ca QM. Iti dai seama de asta doar dupa ce il primesti si vezi cine iti da garantia. Se intampla de obicei la primele loturi la modelele de top (gen S7, sau edge, Note-uri), probabil nu definitiveaza negocierile cu Samsung direct, sau nu le ajung repede stocurile si ia de la QM, care aduc mai devreme. Gasesti pe forumuri cazuri de genul asta.
@Bogdan : Pe vremea cand erau… acum nu mai sunt (au fost cumparate de cel intradevar). Am luat frigider Samsung de BF 2013 de la Marketonline, dupa 6 luni a inceput sa crape tot plasticul. Chemat service-ul, facut constatare si negatie, chemat soferul de la magazin, dimineata l-a luat, seara aveam altul nou.
@cartus: Ma doare undeva. Am probleme cu Samsungul merg la ESD Romania (service-ul autorizat de importator) si e gata intr-o ora, maxim 1 zi. Am trecut de multe pri prin service-ul lor din Militari.
@eddie , nu cumperi de la magazinu X dar insiri nume de magazine no-name gen sigmanet/ideall/kauf (p.s. am cumparat si eu de la ei ca au preturi mai mici…dar nu am asteptari de „emag” de la ei)
si in al 2-lea rand ti-a atras cartus atentia cu emag/qm si a dat un exemplu prost la care ai avut replica…. ce faci daca cumperi un telefon xiaomi/lg/dracu sa-l ia la care nu ai EDM?
@smk. LG e acoperit tot de ESD, au centru dedicat langa Obor (am fost si acolo). Reiau ideea : Am garantie de la brandul mare => cumpar de unde este mai ieftin, dar nu chiar de oriunde (sa nu primesc coletul lovit, produs resigilat samd). Nu am garantie data de brandul mare => cumpar de la emag, pcgarage sau evomag (restul au murit).
Grupul kelion (marketonline/azerty/mediadot) a dat faliment; domeniile au fost cumparate de cel, au ramas ca front-end pentru cel.ro;
Garantiile de la kelion au ramas in aer; se poate incerca direct la service-ul producatorului/importatorului, uneori merge.
Emag face multe magarii in ultimul timp cu telefoane cumparate de pe piata gri; vrea cineva scan dupa factura/certificat de garantie cu LG G3? cumparat anul trecut de la emag, dar adus neoficial din Slovacia de un pseudo-importator (garantia nu mai e la Emag sau la depanero, e la amaratii aia cu un birou in fundul Militariului).
@Dan, nu uneori, tot timpul merge garantia (cel putin la firmele mari). Trebuie sa ai factura de achizitie in original si certificatul de garantie din cutie (cel emis de producator). In cazul importului gri, daca suma e mare as returna produsul.
N-am avut parte de ei (Quickmobile), dar cu CEL nu am avut probleme nici la garantie nici la returnare , same shit as emag (pt mine) . O tot tii cu hate speach la Cel de ani de zile ( de la faza cu tableta) , ai mai scris odata de ei si ai avut comentarii care le tineau partea.
Lasa ca am eu. Produs resigilat trimis ca produs nou.
Nici eu n-am avut probleme cu CEL. De fapt, habar nu aveam ca sunt cu probleme. Stiam doar de Quickmobile, asadar am stat deoparte.
Probabil ca am avut eu noroc cu CEL… habar n-am. Oricum, in general, eu cumpar de la Emag.
A doua e ca fraza aia pe care o auzi de la vanzator/vanzatoare cand iti iei blugi:
– daca sunt stramti, iti zice „lasati ca se mai lasa la spalat”
– daca sunt largi – „vedeti ca la primul spalat intra la apa si se fac mai stramti”
A treia e faza ca blugii nu se spala niciodata.
Fara gluma, blugii se strica la spalat. Sursa:
https://www.independent.co.uk/life-style/fashion/levis-ceo-explains-why-you-should-never-wash-your-jeans-a6881031.html
Nu cred ca in Romania ar fi vreo problema cu spalatul… blugilor.
Din link:
„Compared to a new pair of dry jeans, the smell of a well-worn pair just before wash is a completely different matter.
„It’s a smell that could most probably raise the dead. But it’s most definitely the smell of a winner.”
Acum imi explic mirosul de victorios, din RATB si metrou.
E simplu, magazinele tepare sunt ca un fel de olx. Ciuciu suport, service, garantie.
Practic platesti pret de raft pentru o experienta de talcioc.
Am un prieten cu un Xiaomi Redmi Note 2 luat de la Quickmobile. Din varii motive telefonul a refuzat sa se mai aprinda intr-o zi. Trimis la ei cu curierul (pe cheltuiala lor), inlocuit cu model superior. Noroc sau nu, experienta cu service-ul a fost buna.
Ai luat dislike-uri pentru ca esti angajat Quickmobile…. sau daca nu esti tot meriti sa iei dislike ca le iei partea.
De cand au intrat pe platforma emag… au crescut vanzarile
Niciodata la nici un produs n-am rezolvat nimic pe garantie. Sistemul e complet defect.
Nici de la emag nu mai cumpar dupa ce au fost magari si am stat 5 sap sa recuperez banii pt o comanda care nu a ajuns completa la mine.
Vad ca au inceput sa isi faca magazine in toata tara.
Dpdv legal, daca tu din mana ta, dai produsul la garantie la ei in magazin, iti mai pot imputa manipularea ? Ar trebui sa iti dea o foaie de service in care sa se precizeze starea produsului
starea produsului e că prezintă urme. poate e doar o zgârietură, poate e o lovitură, nu avem de unde să știm până nu desfacem produsul.
Asta cu magazine in toata tara imi aduce aminte de ultrapro : lasa un amic o imprimanta in service, sa revina saptamana urmatoare. Cand trece pe acolo era farmacie (in curs de amenajare). Canci imprimanta.
ar trebui sa se scrie pe procesul verbal de predare daca are zgarieturi, urme de socuri mecanice samd.
Da, of course…
A treia oara in service, cu acelasi defect, cu un kkt de tableta Allview la care fusese schimbata deja placa de baza de 2 ori pentru ca nu mergeau castile. Dupa 3 zile ma anunta ca lulu garantie ca e fisurata placa de baza. Ma duc, ei amabili imi arata poza cu fisura si eu, stiindu-ma cu constiinta curata, intreb: „Si de unde stiu ca nu ati fisurat-o voi ca sa nu mai acordati garantia?”. Ei, mimand vag oroarea: „Vai, dar noi suntem aici pentru a va ajuta, cum sa facem asa ceva?!?”. Da, of course…
Ca să fie tacâmul complet, lucrează cu alți incompetenți înceți la minte, urgent cargus. Trebuie să fii curajos sau aventurier să cumperi de la ei.
Pe mine ma dispera ca nu poti vedea fizic telefoanele in magazinele lor. La modul ca nu se deschide cutia decat daca cumperi produsul. Te uiti la pozele de pe panoul unde sunt trecute specificatiile, cumperi telefonul, desfaci acasa cutia si daca nu iti place cum arata, cum merge, cum se simte in mana sau cum suna telefonul, il poti returna iar ei iti inlocuiesc produsul sau iti dau un voucher sa-ti cumperi altceva de la ei. Bani inapoi mumu.
zoso latra, cel ro merge…
https://www.zf.ro/business-hi-tech/plus-45-in-sapte-luni-pentru-al-doilea-cel-mai-mare-magazin-online-cel-ro-15622761
Ar trebui sa acorati mai multa atentie la ce a zis cartus in primul lui comentariu. QuickMobile nu a ajuns sa aibe 75% mai multe vanzari din faptul ca Gigel si-a comandat direct de pe siteul QM. QM au ajuns acolo din cauza ca Gigel si-a comandat de pe Altex/Emag/Flanco/PisiGaraj si s-a trezit cu garantia de la QM in brate.
Patania mea din toamna trecuta. Ma uitam dupa LG G4 si am luat la rand toate magazinele si am intrebat de unde au furnziorul pentru acel model. Cum arata situatia?
Altex – 2100 lei – QuickMobile
Emag – 2100 lei – QuickMobile
Flanco – 2100 lei – QuickMobile
PcGarage – 2100 lei – QuickMobile
Elefant ro – 2400 lei – LG Electronics Romania.
Parfum. Atunci cand cei mai mari retaileri din Romania aduc telefoanele prin QuickMobile in oferta lor singura metoda viabila sa afli daca iti iei mumu la garantie este sa intrebi pentru fiecare model in parte la fiecare retailer.
Cati dintre voi intreaba inainte sa cumpere de Emag/PcGarage/Altex/Flanco etc. cine e furnizorul la telefonul respectiv?
––––––––––––––––––––––-
Ma gandeam eu Asa si Gigel. Isi da comanda de Emag si se trezeste cu garantia de la QM in brate. Mai merge argumentul ca „Gigel e prost ca a ales de bunavoie QM” cand el a mers pe increderea acordata Emag? Pai nu mai merge….
ce le faceți fraților la telefoane de aveți nevoie asa mare de garanție?
Acum am si eu o problema cu Quickmobile, am reusit sa nu mai gasesc certificatul de garantie, dar am factura si tot pachetul telefonului, ei zic ca nu imi pot acorda garantia fara cerfficatul de garantie.
Certficatul nu il poti descarca de pe site ca la Emag de eexmplu. E legal sa nu imi repare defectul telefonul datorita lipsei unei hartii?
Stiam ca certificatul de garantie e pentru linistea consumatorului si cam atat…
Cere un duplicat. Si, da, fara certificatul de garantie, nu poti trimite produsul la verificat in service.
Legea vorbeste de o dovada a cumpararii.. nu zice specific cert de garantie. Daca ai fact + bon/ chitanta care atesta data cumpararii, e ok. Daca te refuza, pe mitiv ca nu ai cert garantie, imediat reclamatoe online opc. Functioneaza
I-am luat la maica-mea un lenovo vibe shot de la ei. Stiam de trecutul si de problemele lor, dar tot am luat. De ce ? La chinezi telefonul era vro 700 lei, dar nu am vrut sa astept 2 luni pana ajunge. La quickmobile era 1000. La RESTUL MAGAZINELOR, preturi intre 1500 si 1700 lei. E 2016 si inca nu imi explic cum telefoane de 6-700 lei ajung la noi pe raft la pret dublu/triplu. Ok, un tva, o taxa vamala, inteleg asta, dar cand esti nesimtit si iti bagi si adaos de 50%, mi se rupe de reputatia ta ca magazin si cumpar de unde e mai ieftin. Nu toti ne permitem sa platim sute de lei in plus asa aiurea.
De la 700 la 1700, pentru tine e adaos de 50%?
Quickmobile vinde terminale destinate pietelor din Asia Centrala. Din acest motiv in Romania, Samsung se exonereaza de garantie. Deci, odata ce-ti cumperi un Samsung si din vari motive se buleste in timpul garantiei si-l trimiti la QUICKMobile vei primi _I_ si o sa platesti si transportul. Ei n-o sa-ti spuna ca produsul ala nu este acoperit pt. ca e pt Quatar sau Kuweit, ei o sa-ti gaseasca asa zis urme de socuri care in realitate sunt Wear And Tear.
Ar merita de investigat ar fi evitarea taxelor vamale de catre Quickmobile.
O sa investigheze sulea… din ce am auzit patronul este fiul unei judecatoare din Baia Mare (parca). Aduce marfa la negru de ani de zile si nu i-a facut nimeni nimic.
Ok, trebuie sa fii dus sa cumperi de la Cel sau QuickMobile, da’ ce faci cand cumperi de la F64 si afli ca garantia e tot la Quick Service?
E vorba de un telefon care s-a stricat si a fost refuzat la garantie pentru o zgarietura laterala (pe rama)…
nu am gasit pana acum service ok, am gasit decente, am gasit oameni care faceau pe prostii, etc
la magazinele mari de multe ori produsele se trimit in service-ul central unde nimeni nu se ocupa de ele, la finalul perioadei in care trebuiau sa dea un raspuns se primeste o negatie si gata, avantajul e ca acum sunt obligati sa o dea in 15 zile ( calendaristice ) , inainte era 10% din perioada de garantie si va puteti imagina la un monitor cu garantie de 3 ani cat te tineau. concret am fost si de partea cealalta si de-asta stiu povestea
in ultima luna am avut de-a face cu 2 service-uri: emag/depanero si azi cu allview/diangi, la emag am lasat un telefon care a fost trimis dupa 4 zile in bucuresti, acolo a stat 3 zile sa fie diagnosticat, si apoi restul de zile pana la 15 a ramas cu „asteapta piese”. la 16 zile le-am trimis o notificare ca astept un produs nou sau banii – au ales sa returneze banii pe care i-am luat dupa 20 de zile. la allview am lasat azi la sediul din brasov un telefon „1-15 zile estimare” – parea relaxata zona, vedem peste 15 zile cum se rezolva
alt service interesant – Flanco – ma duc cu un aparat de ras cumparat de la ei la care i-a cazut clapeta de protectie de pe lamele si a mai si pornit in rucsac (in husa lor de transport) asa ca una din parghiile alea care rasuceste lamelele s-a tocit si cum scoteai capacul zbura lamela. aici putem discuta de neatentia mea sau de un defect de fabricatie la jucaria aia – era aparat de ras pentru voiaj – teoretic nu trebuia sa porneasca. am fost cu el la flanco si aia de la casa dadeau din umeri, dupa vreo 15 minute de asteptare vine sefa de magazin care si aia se uita ciudat „nu am mai vazut asa ceva” se uita la factura/garantie – se uita la mine „dar ce s-a intamplat?” – pai asa l-am gasit dimineata, dupa vreo 20 de minute de asteptare ca „sa vorbeasca la bucuresti” trimite o sageata la raft, vine ala cu aparat identic si se uita asta cum sa scoata doar lamela respectiva, asa ca am incurajat-o sa incerce „poate obtineti 2 stricate”, s-a mai uitat la mine, a mai dat un telefon si mi-a dat aparatul nou – „dar data viitoare nu vi-l mai schimb” – am zambit si i-am zis ca data viitoare o sa fie la fel daca se strica si nu este relevanta parerea ei, a strambat din nas si asta a fost tot. deci sunt si oameni care vor sa te ia de prost si conteaza mult ce le spui, poti sa pici de fazan si iti refuza garantia, sau primesti produsul ok
inca o intamplare cu samsung /orange, o prietena si-a scapat telefonul pe jos – toate bune si frumoase a avut noroc, a continuat sa functioneze, doar o zgarietura pe rama, dupa vreo 9 luni se trezeste dimineata si telefonul cu ecranul complet stins. dus la orange primeste raspunsul „soc fizic, ecran spart” – am contactat si Samsung romania si ei au spus sa-l trimitem la ESD dar daca a avut un soc fizic atunci si ei o sa ne refuze garantia. contactat si OPC care a zis ca daca in service autorizat a fost refuzata garantia ei nu au ce sa faca. nu era telefonul meu si tipa nu avea chef de scandal, eu as fi continuat mai mult pe linia de OPC – > patit de mine, cu un nene care nu avea dreptate si mi-au venit 2 echipe diferite din brasov in control pe exact aceeasi problema, si apoi un tip din bucuresti ( omul a reclamat opc brasov ca e inteles cu magazinul unde eram eu si de-asta nu se rezolva problema ) si ala a constatat prostia omului, deci se pot face reclamatii peste reclamatii la OPC si acum depinde cat de bine sta magazinul per total ca daca iti vine de 3-4 ori si sunt refuzati corect si vad ei ceva nod in papura, se agata de ala doar scapa de clientul care ii tot bazaie si pe ei. la mine s-a finalizat cu cineva de la opc care a venit cam asa „stim ca omul nu are dreptate, este clar nebun, dar nu mai scapam de el, vine in fiecare zi la noi si pe cei din bucuresti ii suna la fel, ca exceptie chiar daca stim ca nu are dreptate puteti sa-i returnati banii?” pentru a pastra relatia buna cu OPC-ul s-au returnat cei 20 ron dupa o aprobare „de la bucuresti” asa ca persistenta in reclamatii poate produce efecte chiar si cand nu ai dreptate
in caz de lipsa certificat de garantie puteti incerca doar varianta sa cereti un dublicat – nu stiu exact daca rezolvati ( pe vremuri cand eram in domeniu veneau nr fix de certificate si spre exemplu la LG era durere daca se pierdeau – am avut vreo 4 cazuri si nu am putut sa ajut oamenii respectivi si nici OPC-ul care mi-a venit in vizita in urma acestor cazuri nu a facut nimic – vb de 2004-2005 poate acum s-au mai schimbat lucrurile.
ps. numele meu real cautat pe net genereaza in primele 4 rezultate reclamatii la OPC solutionate favorabil, de obicei cand un service ma refuza ii rog politicos sa ma caute pe net si se rezolva
Te agiti degeaba. Sunt destule informatii despre site-urile astea. Nimeni nu se deranjeaza sa le citeasca. Si dupa aia se mira de ce au luat teapa….
Aragaz Artic cumparat in data de 18.11.2016 de la ideall_ro, primit sigilat dar la desfacerea coletului acesta avea sistemul de inchidere a usii de depozitare stramb (in interior). In consecinta sesizare telefonica si in scris la ei pe data de 19.11 la mai putin de 24 de ore. Raspunsul a fost sec sustinand ca am semnat pe factura ca produsul era OK. Ulterior au realizat ca semntura era doar pentru receptionarea unui produs sigilat si nu verificat la desfacerea coletului, dorind sa le fac retur pe cheltuiala mea cu mentiunea ca se va opri aproximativ suma de 400 de RON din valoarea totala (750 RON a costat el). In consecinta reclamatie la ANPC. Sunt curios cat o sa mai tina pe piata asemenea firme !