Mihai Morar și traficul

Omul este în mașină și nu se aude vorbind. Nu vrea să se dea jos din mașină și să meargă un pic pe jos, preferă să se plângă că stă cu orele în trafic.

Mai amuzant este că pretinde că e alergător. Dar știți genul: alergarea se face organizat, și obligatoriu să te filmezi un pic, nu merge să te duci pe jos la muncă, ca săracii. Și vorbește de 2-3km pe jos, făcuți in 2 ore, nu de 10 sau mai mult. Am mai avut discuții din astea cu oamenii care mă invitau la ture cu bicicletele, și eu le explicam că eu folosesc bicicleta utilitar, mă duc cu ea unde am treabă, în loc de mașină.

Filmarea se încheie apoteotic. Da, este soția lui, în trafic, în altă mașină. Bucureștean clasic.

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

70 comentarii

  1. Mai rămâne sa descoperim si cine a făcut prima data genul asta de clip, Morar fiind cunoscut pentru originalitatea cu care își însușește realizările altora.

    Comentariu apreciat.2553
    • Colegu’ Vârciu în coloana de ieșire din Greenfield

      Comentariu apreciat.1340
    • Cum ar zice italianca aia chef care făcea reclama la icre cu ceapa: ”Ecco!”

      Comentariu apreciat.490
    • Nu era și unul Bobonete pe acolo?

      Comentariu apreciat.574
    • Bobonete era supărat că nu are asfalt. Că atunci când s-a mutat era și l-au furat peste noapte..

      Comentariu apreciat.1291
    • Lasa asta … fii atent ce zice asta „as fi putut sa fac sute de mii de euro anul asta doar din podcast-uri”. De aici deduc ca orice podcast e platit, asa ca asta e de tinut minte pentru cand o sa mai zica maimutoiul asta ca invita oameni la podcast din sinceritate si altruism. Ii prevad si ii doresc un viitor similar cu al bloggerului de tec.

      Comentariu apreciat.535
    • nu. podcasturile cu fraierici gen doamna primul milion se plătesc puțin, 3.500€ +tva, dar la politicieni taxezi 20K lejer. eventual la pungă.

    • Colega de la antena , Gabriela Cristea aia

      203
  2. E chiar așa de greu sa meargă pe jos câțiva km? Un km îl faci cam în 10 minute de mers lejer.
    S-a și dat de gol că ia bani de la oameni ca sa îi primească în podacast.
    Daca e așa mare celebritate de ce nu merge sa se plângă la primăria de sector sa îi facă linie de bus în cartier? Sau există deja și nu vrea sa o folosească fiindcă îi e frica sa nu ii putã mâna a bară de autobuz?

    Comentariu apreciat.12016
    • Se simte că nu mergi des pe jos, un km se face relativ lejer în 15-20 de minute, destul de grăbit în 12 și foarte grăbit în 10.

      Indecis. Tu ce zici?9795
    • Comentariu ascuns de spiriduși!
      [Click aici]

      Comentariu nasol. 2294
    • în primul rând ar trebui să înțelegi că ”mersul” nu privești doar km în valoare absolută. Ci pe unde-i faci…în cazul ăsta, de acasă până la ZU are de mers juma de drum pe DN1 pe un trotuar discutabil unde ai mari șanse să mori.
      și asta e parte dintr-un fel de analfabetism funcțional…să ai dreptate, în principiu, dar să nu poți circumstanția la realitatea din teren…

      Indecis. Tu ce zici?5240
    • Morar sa mearga cu autobuzul ? Ca saracii ?

      Comentariu apreciat.494
    • @Marinel 7 minute pe kilometru e ritm de jogging/alergare ușoară, să nu exagerăm. Dacă e „mers” e mers foarte, foarte, foarte accelerat și alert.

      @Dorin pare puțin exagerat, 15-20 de minute e ritm de pensionar sau cu așteptat la multe semafoare.
      10 minute pe kilometru chiar e un timp rezonabil dacă chiar mergi, nu ai greutăți care să te încetinească și nu te oprești pentru window walking. La 12-13 minute e un ritm mai agale.

      Sunt genul care își înregistrează plimbările și alergările pe Strava/Garmin (nu mă judecați, vă rog), îmi plac statisticile astea și vorbesc pe cifre exacte.
      Și pe site-ul British Heart Foundation se dau tot valorile astea și restul rezultatelor de pe Google tot pe acolo se învârt https://www.bhf.org.uk/how-you-can-help/events/training-zone/walking-training-zone/walking-faqs

      Comentariu apreciat.7211
    • Dorin viteza de deplasare pentru mers, la om, este între 5 și 6 km pe oră în medie.
      Pentru o plimbare de seară liniștită în parc ai 4 km pe oră

      Când mergi la muncă 10-12 minute per kilometru este o viteză normală.

      Dacă stai la Porumb Residence și ți-a spus agentul imobiliar ca sunt doar 7 minute până la metrou să știi că se referea cu bicicleta, nu mers pe jos. :)

      Comentariu apreciat.433
    • Ma duc la munca, pe jos, de 15 ani.

      Folosesc mersul pe jos si bicicleta ca sa ajung unde am treaba. Nu pot sa alerg numai de dragul de-a alerga.

      Fac 8,4km intr-o h.
      Dupa aia stau in picioare 12h.
      Imi dozez efortul ca sa rezist toata ziua.
      Trebuie sa rezisti intai psihic. Cu timpul capeti experienta.

      Indecis. Tu ce zici?256
    • Pentru naveta conteaza si ce traseu ai.

      Eu merg pe jos la munca, si am 3 intersectii de trecut(4 semafoare in total). Daca am ghinion si prind full rosu la toate mi se adauga 5 minute la naveta. Si asta intr-o distanta de 1km. Nu am cum sa le evit.

      80
  3. Sunt sanse ca in cativa ani cele 3 benzi de pe DN1 sa le ocupe familia Morar. In paralel, fiecare cu masina lui.
    Si sa il injure pe Nicusor ca nu face 4 benzi/sens sau tunel ca in Boston.

    Comentariu apreciat.1911
    • *a se mai remarca si alte amanunte faine si simple:

      1. ambele masini ale familiei sunt niste „autobuze”
      2.nu face campanie pe bani dar face campanie „moca”
      3.problema de fapt este ca zona de bogati in care locuieste este aglomerata
      4.toti motivationalii astia fac foarte foarte urat atunci cand se murdaresc de saracie

      161
  4. Ma bucur ca ne-a anuntat ca nu face podcasturi cu politicieni! Mi-a luat o greutate de pe inima!
    Daca era dupa de-astia ca mine, dadea faliment cu podcastu vietii si politicieni nu avea de unde invita, ca m-as fi rugat la dumniezo sa pateasca toti ca ala din iran.

    Comentariu apreciat.631
  5. NOU
    #23

    Ok, ok, ok, deci el se plange ca e aglomerat din cauza ca se construieste metrou, care ajuta la degrevarea traficului…si se plange…ca oamenii politici nu fac nimic…dar fac un metrou…care aglomereaza traficul…
    Dupa aia zice, intr-o parada de moralitate absoluta, ca nu ii invita la podcast pe politicieni, sa ii dea bani. Ii poate invita fara bani, sa ii intrebe cum isi permit sa faca un metrou care sa il incurce pe el intrafic…e o idee.
    In incheiere, vreau sa ma felicit si eu ca am ales sa nu urmaresc niciodata vreun podcast de-al lui…mai demult am decis, dar acum o fac publicĂ pentru prima data.
    Bine. Pa.

    Comentariu apreciat.1294
  6. O tura de alergare are 7km. O plimbare de duminică cu bicicleta are 50-70km. Folosesc bicla zilnic când nu plouă ca să mă duc la birou, cam 10km dus-intors.

    2km de alergare e pentru începători.

    Indecis. Tu ce zici?2323
  7. Cum Vali? Adică te duci cu bicicleta la cumpărături?
    Adică nu ai haine speciale? Și nici pantofi speciali cu care nu poți să mergi normal, dar ridică randamentul pedalatului cu 0.2%?
    Te pomenești cum că tu ești dintr-ăia care chiar folosesc pistele de biciclete!

    Indecis. Tu ce zici?4320
  8. Comentariu ascuns de spiriduși!
    [Click aici]

    Comentariu nasol. 757
    • In Milano, orasul in care e oprit tot traficul cand poluarea e prea mare?

      Comentariu apreciat.351
    • Am specificat ca pe o tangentiala, nu stiu cum sa o numesc mai romaneste.

      https://it.wikipedia.org/wiki/Tangenziale

      00
    • Blocar neumblat

      519
    • @Claudiu, stai ca nu inteleg. Daca este blocat tot traficul pe un anumit segment de drum, solutia este sa elimi limita de viteza?

      Ai o tangetiala (cum ii spui tu) pe care se circula in mod normal cu viteze intre 90 si 110 km/h si se aglomereaza foarte tare traficul. Dar cumva, desi este foarte aglomerat si aproape totul este blocat, tu ai reusit sa depasesti limita de viteza cu 50 km/h?

      Acolo in Milano aglomeratia se creeaza in mijlocul soselei, nu se creeaza la intersectii? Adica la ce te ajuta ca mergi mai repede si traversezi toata tangentiala in 20 de minute in loc de 30 de minute, daca la capat ajungi la aceeasi intersectie care poate prelua un numar limitat de masini?

      00
  9. Mai bine fara par decât cu freza aia de Trump in cap!

    Comentariu apreciat.567
  10. Vai.. a refuzat sa facă bani! Exemplu de integritate morala. Sa se ia de mana cu Negru și Mîndruță și sa ducă porcii la păscut!

    Comentariu apreciat.500
    • Este si prost… ca din cate spune, politicienii i-au oferit solutii. Ii invita la podcast, le lua sutele alea de mii de euro si le folosea ca sa se deplaseze cu elicopterul. Asa, scapa de aglomeratie.

      00
  11. Boss alergarea se face musai in haine de firma unde prinzi poza cea mai buna. Daca mai ai si campanie ai impuscat doi iepuri.

    Comentariu apreciat.372
  12. Asta se plange ca se face metrou spre Otopeni , Baneasa ?
    Pai cum sa-l deranjeze pe asta sa nu mearga cu masina lui ?
    Stilul romanului , de ce nu se face ? de ce se face aici ?

    Comentariu apreciat.442
  13. Ieri si azi a fost macel in nordul Bucurestiului, mai milt ca de obicei, din doua motive:
    1. Bd Barbu-Vacarescu e scarmat pe mijloc si nu poti intoarce pe distante mari.
    2. Vine lunea sa vada de la distanta F35 de la Romaero.
    Am facut din Tunari pana la Gara de Nord 1 ora si 20 minute azi la ora 14 si inca pe atat la intoarcere.
    Si nu am mers pentru plimbare, ci sa iau pe cineva bolnav si batran de la tren.

    Pta Victoriei e blocata de 6 luni cu niste lucrari de termoficare incremenite, dar traiasca luptatorul cu mafia imobiliara!

    E clar ca aia care merg cu masina nu comenteaza aici.
    M-as muta, dar nu stiu unde.

    Povestea asta cu mersul pe jos X km in poluare, praf, vant si soare e pentru vitejii din spatele tastaturii.
    Azi Sos Pipera era incurcata si de doi bicixlisti profi, care se tot depaseau ocolind in acelasi timp si gropi.
    Haos!
    Nu exista real solutii nici daca ajunge maine 5 eur litrul de combustibil.

    Btw, voi ati vazut ce bretele stramte au facut la intersecia A0 cu A3?
    Daca moare o masina acolo, se blocheaza toata jucaria.

    622
  14. Imi doresc un primar, oricare ar fi el, hai nicusor, ca e la indemana, care sa aiba mandate pe viata, sa faca ce vrea p.. lui. Si el sa faca Bucurestiul un oras ostil pentru autoturisme. Din toate punctele de vedere.
    Sa fie asa de nasol sa mergi cu masina personala incat minim3/4 din bucuresteni sa se inghesuie in transportul in comun. Care se va dezvolta sub presiune, si cu bani obtinuti din agresivitatea fata de masinile personale.
    Nici macar nu e utopie.
    E Amsterdam intre anii 70 si 00

    Indecis. Tu ce zici?5330
    • Comentariu ascuns de spiriduși!
      [Click aici]

      Comentariu nasol. 2561
    • @Ragnarok
      frei

      184
    • Eu ma mulțumesc si cu un primar care sa faca Bucurestiul ostil pentru Morar.

      Comentariu apreciat.373
    • Ragnarok, mănânci morar.

      – transportul în comun nu face față la orele de vârf, ceea ce se întâmplă în toate orașele. nu ai câte autobuze, metrouri sau benzi de circulație să bagi ca să absoarbă traficul de la orele de vârf.
      – centuri se fac. se face aia mare, ca să nu mai treci prin București ca să mergi spre Constanța.

      orice infrastructură ai face, oamenii tot nu se vor da jos din mașini de bună voie. ascultă-l pe lache ăsta, preferă să stea 2 ore în mașină decât decât să meargă 2km pe jos. pui stâlpișori în tot nordul, dai amenzi pentru parcări aiurea și cqnd nu vor mai avea unde să parcheze mașinile oamenii vor găsi soluții. inclusiv să meargă pe jos 300m de la metrou până la serviciu. inclusiv să ceară companiilor ore flexibile de ajuns la muncă, nu „tot nordul trebuie să fie la 8am la muncă”.

    • Ai văzut ce zic angajatorii când aud de wfh, cam tot asta zic si când aud de ore flexibile. Nu putem lua plăcerea asta a angajatorului de a ști că angajatul nu doar își urăște serviciul, ci viața cu totul! Așadar incolonati la muncă toți la aceeași oră pentru că scopul nu e să muncim, ci să transpiram in fata laptopului în capătul opus al orașului.

      208
    • Cum naiba rangarok identifica corect ipoteza, densitatea foarte mare de.populatie, dar nu vede o problema in numărul prea mare de mașini. Ce infrastructura sa faci frățică pentru 2 milioane de mașini? Nu este loc! Fizic.

      2 milioane de scutere, motociclete, mopede, biciclete, trotinete? Poate, dar românul E comod
      La densitatea asiatică pe care o avem, noi vrem mașini care ocupa spatiu enorm..

      147
    • As mai adaugă și monociclul electric. După ce am experimentat tot (bicla, bicla electrica, trotineta electrica, scuter, motocicleta, mașina) pot spune despre Electric UniCycle (EUC) ca e cea mai versatila și eficienta metoda de transport individual în interiorul marilor orașe și nu numai.

      Învățatul ia cateva zile, seamănă cu munca învățării mersului pe bicicleta și vine cu același tip de bucurie ca în tinerețe. Doar ca acum cu mult mai multa responsabilitate. E frumos întreg procesul, ceva nou și un exemplu în care tehnologia augmenteaza benefic omul (desigur și aici cu limite, pt ca mai trebuie mers și pe jos, iar când toată lumea se uita pe tine ca cari o roată și ești echipat de moto, nu prea ți vine)

      Sunt de acord ca suntem într-un punct de cotitura în care Olanda a fost în anii 60-70, și vociferarea noastră a celor care folosesc mijloace alternative de transport este importanta pentru a înclina balanta spre deciziile pe care le a luat Amsterdam mai demult. Nici ei n-ar fi reușit dacă cei care foloseau bicicleta și cei care aveau copii nu ar fi vociferat peste cei care erau pro mașină.

      Ce mai putem face noi ca simplii cetățeni sa lucram la înclinarea balantei? As vrea mură-n-gură, pași concreți. Nu că n-aș avea și eu, dar când le exprimi te gândești de doua ori…

      38
    • @shumi as zice ca tot bicicleta electrica e tzatza de matza. Da, trotineta/uniciclu astea is mai mici, poti, eventual, sa le iei si in birou
      dar, vs bicla, pierd mult la autonomie si securitate. Am trotineta electrica. Zice 32 de km. Maxim am 15, cred. Maxim. In general la 12km o cam halesc.
      Am avut bicla electrica. O chinezeasca foldable. Avea cam 40-60km autonomie. cu mine

      00
  15. Morar si-a prajit creierul de la prea mult cox sau de la basinile inhalate in timpul partidelor de curling

    Comentariu apreciat.405
  16. Ma mir ca n-a zis de Clotilde sau Nicusor, ca ei sunt de vina… a dat asa niste sageti, dar e urat tare cand stii ca ambii bat la curu gol contracandidatii si is si chitrosi, ca nu sar cu banul… in rest sun convins ca se inghesuie cate „minim 5 telefoane pe zi” sa mearga la un podcast… irelevant pentru votantii contracandidatilor PSDNL sau AUR.

    42
    • Nicusor nu a fost la o emisiune sau podcast sa nu explice ca in privinta traficului, daca ar fi ramas in picioare PUZurile si s-ar fi construit alandala dupa EXCEPTII, ca asta sunt PUZ si PUDurile, ne-am fi calcat in picioare. Morar pare ca nu mai e nici pula cu urechi, e doar pula.

      00
  17. Unul dintre oamenii greu de suferit. Am imbatranit si tot nu inteleg cum astfel de oameni ajung sa aiba pulbic, urmaritori…

    110
  18. Trebuie investit în infrastructură pt.transport în comun,mers pe jos și cu bicicleta. Pentru mașini personale doar interdicții și limitări. Cunosc persoane care ies din parcare de 10 ori pe zi. Cred că e un fel de hobby să mai ardă ceva „gaz” cu și fără rost.

    1411
  19. Nu mai mergeti ba saracilor cu masina ca sa pot merge doar eu pe sosele !!!

    211
  20. In final chiar sunt sotia si fata lui? Doamne fereste! Oamenii astia traiesc in alta lume. Zici ca a descoperit traficul din Buc. Nu mai zic ca in cazul asta, aglomeratia este si cauza unei initiative care chiar sa degreveze traficul. Dar daca filmarea e de ieri, vinerea oricum e mai full. Vai, saracutele malluri, ce o sa faca ele? Sa facem un cont de donatii pentru ele.

    143
  21. omul citește Financial Times și Dilema, săracilor!
    https://i.imgur.com/9CrJ8Fl.jpg

    tot pe la 9, și Adelina Pestrițu era în trafic, cu treabă!
    https://i.imgur.com/WQG0t3I.jpg

  22. Nu mai circula aia din cartierele sarace cu autobuzele, dar cei din zona „bogatilor”? N-o sa vezi niciodata un parvenit sau un taran cu autobuzul. Ar fi interesant sa aflam cand s-ar sui in autobuz sau mers pe jos? Dupa cate ore de stat in trafic? 1-2 ore pana la munca in trafic pe unii nu ii sperie.
    In Bucuresti nu stiu care sunt orele de varf, dar cel putin seara sunt o droaie de autobuze si tramvaie goale. Chiar daca unele mai au ceva persoane in ele. De aceea probabil ca jegurile astea de la STB sau cine decide, au mai scos din ele de ajungi sa stai cate 10 sau 15 min in statie dupa un autobuz. In rest, masini sunt suficiente.

    101
  23. Si totusi Romania este pe penultimul loc din UE in ceea ce priveste numarul de autoturisme la 1000 de locuitori.
    https://ec.europa.eu/eurostat/databrowser/view/road_eqs_carhab/default/bar?lang=en

    20
    • da. pentru că 50% sunt in rural, fie nu au 4 clase, fie au căruță.

      hai să vedem procentele astea cu ăia cu care ne comparăm.
      1. câți au 8 și 12 clase?
      2. câți din ăia care locuiesc la sat au loc de muncă?

  24. 2 km în 2 ore?! Da’ merge pe genunchi în 4 labe?! 2 km se fac în 30 de minute, în mers normal, nici măcar alert.

    01
  25. Râsu’ – plânsu’ – sunt coleg cu el la Gr. Alexandrescu la ortopedie, si el si eu cu fetele cu gips. Au venit cu o masina :D
    Ati blestemat voi, haterilor :)

    00
  26. Mașină am și eu dar de multe ori scot biciclet ca săracii pentru că am nevoie de mișcare nu să car multe lucruri cu ea. Cu bicicleta cred că ajungeam la destinație pînă termina el de povestit aiurea. :))

    10

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG, de la Finestore, de la PORC sau de la de la Aceeași Mărie.

Pun clipuri pe Youtube