De asta merită să ai SUV

S-ar fi băgat un pic, dar i-a fost frică.

Și nu e prima oară când mașini care mi-ar fi tăiat calea se gândesc de două ori înainte să facă asta.

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

35 comentarii

  1. Nu te amagi, a ezitat pentru ca i-a aparut in fata trecerea de pietoni

    00
  2. AI un typo la SUV! Lipsesc ghilimelele :)

    00
  3. Memorandului :D

    00
  4. Exact asta a vrut omu’ sa faca… De aia nici nu a semnalizat.

    00
  5. Cum ramane cu revenitul pe prima banda ori de cate ori e posibil?

    00
  6. Merită un căcat să ai suv pentru că le e frică cocalarilor cu bemveu să se bage în fața ta…singurul lucru pentru care merită să-ți iei suv în România este drumul de rahat, sau mai bine zis, gropile cât marele canion, PUNCT.

    00
    • 00
    • drumurile de cacat nu explica alegerea unui suv (exclud range rover sport). Am condus un x5 2011 timp de o saptamana si este la fel de rigid ca o masina berlina. Da, nu avea perne de aer, dar în cazul în care avea, nu cred ca ar fi facut diferenta fata de o berlina cu suspensii pe aer (vezi seria 7). Scopul suv-urilor este spatiul în interior si siguranta, oricum off road nu poti face cu ele, decat daca le pui niste jenti cu 70 garda si nu cum sunt ele cu 45-50 acum.

      00
  7. nu exista alt suv pt mine decat G-Class la care visez umed, ca nu mi-l permit :)

    00
    • Slava Domnului ca G-ul nu e SUV. Minunata masina

      00
    • G Klasse e off roader nu SUV.

      00
    • Si când o sa ti-l permiti o sa vezi ca nu ai bani de benzina

      00
    • O sa ai o mare surpriza cand o sa il conduci. Pe cat de capabil e in offroad, pe atat de naspa e pe asfalt. Pana si un Duster e mai confortabil.
      G-ul are suspesii de tren si pe fata, treci peste o denivelare, masina sare ca o minge de cateva ori pana se stabilizeaza. Arata ca o cutie, foarte zgomotoasa peste 80kmph, la 140-150 cu greu te mai intelegi cu pasagerii, se lasa foarte mult la curbe, etc.
      Si ceva amuzant, pentru ca parbrizul e aproape drept, se umple de gandaci. :D
      In rest, e super in offroad. Am mers pe trasee dificile, gen rauri, stanci. Erau momente cand eram cu 2 roti in aer, nicio emotie, in timp ce unui X5 ii pocneau geamurile. :D
      Consuma ~20l/100km pe asfalt, iar pe offroad…. e mai complicat aici, e ca la tractoare unde nu te intereseaza cati litri la 100km, ci cati litri pe ora. :D

      00
  8. Adevarul e că pe vremea în care aveam o Toyota Hilux la job se întâmpla mult mai rar să îmi taie dobitocii calea. Pe când cu Fiesta trebuie să-i feresc pe toți…

    00
  9. E cam un crossover, si oricum cand il vezi in oglinda pare banal, nu insipira nimic

    00
  10. Da, a ezitat un pic la inceput dar apoi te-a vizualizat in retrovizoare.

    00
  11. a vrut sa nu depaseasca (schimbe banda) pe trecerea de pietoni

    00
  12. Foresteru’ asta incepe sa fie la fel de mult laudat ca si „bestia de 130 de cai” a lui Arhi

    00
  13. sincer , inafara de motor, nu vad nimic interesant la masina :))

    00
    • Mie fix motorul nu mi se pare interesant, de fapt e chiar naspa dpdv al puterii/impozitului/consumului.
      In rest sistemul 4×4 si garda la sol sunt chiar misto, te simti bo$$ vreo 3 saptamani pe an cat ninge la noi. :D

      00
    • 230 cai? 6 secunde virgula putin la 100? 7mil/an impozitu…naspa?
      Misto

      00
    • animaloo, lasă omul in pace. nu e treaba mea să îl conving să ii placă mașina mea.

  14. Se grabea in peco, i se termina benzina.

    00
  15. Mai sunt interesante ușile fără rama la geam și awd-ul. …

    00
  16. A ezitat pentru ca era trecerea de pietoni, dar ca sa intru in joc: sofer de bmw sa se sperie?!? No way.

    00
  17. L-a speriat gâlma din capota mai degrabă. :)

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.