Mulțumesc că ai citit acest articol. Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$
35 comentarii
NOU
#1
saint
Nu te amagi, a ezitat pentru ca i-a aparut in fata trecerea de pietoni
00
NOU
#2
efg
Eh, detalii.
00
NOU
#3
baxt
AI un typo la SUV! Lipsesc ghilimelele
00
NOU
#4
vali
gurea, ciochistule!!!!
NOU
#5
Paul
baxt has a point. E compact crossover
00
NOU
#6
Vlad
si mai ai un typo in titlu… e… SE merita…
00
NOU
#7
Florin Gagiu
Memorandului
00
NOU
#8
Razvan
Exact asta a vrut omu’ sa faca… De aia nici nu a semnalizat.
00
NOU
#9
gecko
Cum ramane cu revenitul pe prima banda ori de cate ori e posibil?
00
NOU
#10
vali
făceam stânga.
NOU
#11
je
in afara localitatilor, nu in localitate
00
NOU
#12
efg
Nu stiam ca se fac diferentieri in codul rutier la cum se ocupa benzile in oras sau autostrada, ai tu o versiune mai noua cu erate se pare. Bravo tie.
00
NOU
#13
Allex
Merită un căcat să ai suv pentru că le e frică cocalarilor cu bemveu să se bage în fața ta…singurul lucru pentru care merită să-ți iei suv în România este drumul de rahat, sau mai bine zis, gropile cât marele canion, PUNCT.
00
NOU
#14
Михаи
00
NOU
#15
gAnY
drumurile de cacat nu explica alegerea unui suv (exclud range rover sport). Am condus un x5 2011 timp de o saptamana si este la fel de rigid ca o masina berlina. Da, nu avea perne de aer, dar în cazul în care avea, nu cred ca ar fi facut diferenta fata de o berlina cu suspensii pe aer (vezi seria 7). Scopul suv-urilor este spatiul în interior si siguranta, oricum off road nu poti face cu ele, decat daca le pui niste jenti cu 70 garda si nu cum sunt ele cu 45-50 acum.
00
NOU
#16
cristi
nu exista alt suv pt mine decat G-Class la care visez umed, ca nu mi-l permit
00
NOU
#17
Bibicu'
Slava Domnului ca G-ul nu e SUV. Minunata masina
00
NOU
#18
alex
G Klasse e off roader nu SUV.
00
NOU
#19
Alexx
Si când o sa ti-l permiti o sa vezi ca nu ai bani de benzina
00
NOU
#20
Po
O sa ai o mare surpriza cand o sa il conduci. Pe cat de capabil e in offroad, pe atat de naspa e pe asfalt. Pana si un Duster e mai confortabil.
G-ul are suspesii de tren si pe fata, treci peste o denivelare, masina sare ca o minge de cateva ori pana se stabilizeaza. Arata ca o cutie, foarte zgomotoasa peste 80kmph, la 140-150 cu greu te mai intelegi cu pasagerii, se lasa foarte mult la curbe, etc.
Si ceva amuzant, pentru ca parbrizul e aproape drept, se umple de gandaci.
In rest, e super in offroad. Am mers pe trasee dificile, gen rauri, stanci. Erau momente cand eram cu 2 roti in aer, nicio emotie, in timp ce unui X5 ii pocneau geamurile.
Consuma ~20l/100km pe asfalt, iar pe offroad…. e mai complicat aici, e ca la tractoare unde nu te intereseaza cati litri la 100km, ci cati litri pe ora.
00
NOU
#21
rasta
Adevarul e că pe vremea în care aveam o Toyota Hilux la job se întâmpla mult mai rar să îmi taie dobitocii calea. Pe când cu Fiesta trebuie să-i feresc pe toți…
00
NOU
#22
danihel
Sa vezi ce fata faceau taxime-tristii cand vedeau un capestan in dreptul geamului lateral…
00
NOU
#23
Saragea
E cam un crossover, si oricum cand il vezi in oglinda pare banal, nu insipira nimic
00
NOU
#24
Po
Dar… dar… e 2.5 turbo, da? Stii ca e 2.5 turbo?
00
NOU
#25
aruba
Da, a ezitat un pic la inceput dar apoi te-a vizualizat in retrovizoare.
00
NOU
#26
ttavi
a vrut sa nu depaseasca (schimbe banda) pe trecerea de pietoni
00
NOU
#27
Ciuri
Foresteru’ asta incepe sa fie la fel de mult laudat ca si „bestia de 130 de cai” a lui Arhi
00
NOU
#28
venom
sincer , inafara de motor, nu vad nimic interesant la masina :))
00
NOU
#29
Po
Mie fix motorul nu mi se pare interesant, de fapt e chiar naspa dpdv al puterii/impozitului/consumului.
In rest sistemul 4×4 si garda la sol sunt chiar misto, te simti bo$$ vreo 3 saptamani pe an cat ninge la noi.
Nu te amagi, a ezitat pentru ca i-a aparut in fata trecerea de pietoni
Eh, detalii.
AI un typo la SUV! Lipsesc ghilimelele
gurea, ciochistule!!!!
baxt has a point. E compact crossover
si mai ai un typo in titlu… e… SE merita…
Memorandului
Exact asta a vrut omu’ sa faca… De aia nici nu a semnalizat.
Cum ramane cu revenitul pe prima banda ori de cate ori e posibil?
făceam stânga.
in afara localitatilor, nu in localitate
Nu stiam ca se fac diferentieri in codul rutier la cum se ocupa benzile in oras sau autostrada, ai tu o versiune mai noua cu erate se pare. Bravo tie.
Merită un căcat să ai suv pentru că le e frică cocalarilor cu bemveu să se bage în fața ta…singurul lucru pentru care merită să-ți iei suv în România este drumul de rahat, sau mai bine zis, gropile cât marele canion, PUNCT.
drumurile de cacat nu explica alegerea unui suv (exclud range rover sport). Am condus un x5 2011 timp de o saptamana si este la fel de rigid ca o masina berlina. Da, nu avea perne de aer, dar în cazul în care avea, nu cred ca ar fi facut diferenta fata de o berlina cu suspensii pe aer (vezi seria 7). Scopul suv-urilor este spatiul în interior si siguranta, oricum off road nu poti face cu ele, decat daca le pui niste jenti cu 70 garda si nu cum sunt ele cu 45-50 acum.
nu exista alt suv pt mine decat G-Class la care visez umed, ca nu mi-l permit
Slava Domnului ca G-ul nu e SUV. Minunata masina
G Klasse e off roader nu SUV.
Si când o sa ti-l permiti o sa vezi ca nu ai bani de benzina
O sa ai o mare surpriza cand o sa il conduci. Pe cat de capabil e in offroad, pe atat de naspa e pe asfalt. Pana si un Duster e mai confortabil.
G-ul are suspesii de tren si pe fata, treci peste o denivelare, masina sare ca o minge de cateva ori pana se stabilizeaza. Arata ca o cutie, foarte zgomotoasa peste 80kmph, la 140-150 cu greu te mai intelegi cu pasagerii, se lasa foarte mult la curbe, etc.
Si ceva amuzant, pentru ca parbrizul e aproape drept, se umple de gandaci.
In rest, e super in offroad. Am mers pe trasee dificile, gen rauri, stanci. Erau momente cand eram cu 2 roti in aer, nicio emotie, in timp ce unui X5 ii pocneau geamurile.
Consuma ~20l/100km pe asfalt, iar pe offroad…. e mai complicat aici, e ca la tractoare unde nu te intereseaza cati litri la 100km, ci cati litri pe ora.
Adevarul e că pe vremea în care aveam o Toyota Hilux la job se întâmpla mult mai rar să îmi taie dobitocii calea. Pe când cu Fiesta trebuie să-i feresc pe toți…
Sa vezi ce fata faceau taxime-tristii cand vedeau un capestan in dreptul geamului lateral…
E cam un crossover, si oricum cand il vezi in oglinda pare banal, nu insipira nimic
Dar… dar… e 2.5 turbo, da? Stii ca e 2.5 turbo?
Da, a ezitat un pic la inceput dar apoi te-a vizualizat in retrovizoare.
a vrut sa nu depaseasca (schimbe banda) pe trecerea de pietoni
Foresteru’ asta incepe sa fie la fel de mult laudat ca si „bestia de 130 de cai” a lui Arhi
sincer , inafara de motor, nu vad nimic interesant la masina :))
Mie fix motorul nu mi se pare interesant, de fapt e chiar naspa dpdv al puterii/impozitului/consumului.
In rest sistemul 4×4 si garda la sol sunt chiar misto, te simti bo$$ vreo 3 saptamani pe an cat ninge la noi.
230 cai? 6 secunde virgula putin la 100? 7mil/an impozitu…naspa?
Misto
animaloo, lasă omul in pace. nu e treaba mea să îl conving să ii placă mașina mea.
Se grabea in peco, i se termina benzina.
Mai sunt interesante ușile fără rama la geam și awd-ul. …
A ezitat pentru ca era trecerea de pietoni, dar ca sa intru in joc: sofer de bmw sa se sperie?!? No way.
L-a speriat gâlma din capota mai degrabă.