ML 350 W166 este un SUV mid-range cu prețuri de la 60.000€ în sus. Îl vedem destul de des prin oraș, pe mâna unor cetățeni cu aptitudini îndoielnice în ale șofatului. Dar, dincolo de asta, mașina este o realizare superbă a tehnologiei germane. M-am dat cu versiunea de 3 litri cu cutie automată și cu echipări diferite (suspensiile reglabile fiind cel mai important aspect în test) în cadrul Goodyear4x4, un traseu prin Munții Apuseni care a presupus părăsirea asfaltului pentru mai mult de jumătate din timp.
Mașina s-a comportat admirabil, consumul a fost de 9 la sută pe trasee de 300 kilometri care presupuneau asfalt decent, asfalt accidentat de drum județean și drum forestier. Extrem de bine s-a comportat în afara asfaltului, concluzia generală fiind că e păcat de ea, pentru că oamenii care o cumpără nu ies de pe asfalt aproape niciodată. Interiorul e decent, fără porceli inutile, portbagajul destul cât să țină bagaje pentru 3-4 oameni mari. Loc destul în spate pentru picioare. Schimbătorul de viteze este lângă volan, pe stil american.
Ce nu mi-a plăcut: că are două console și trebuie să umbli la amândouă pentru a face un lucru simplu, gen mărit harta de pe ecran.
Cam de ‘fotbalist’ masina,dar la banii astia,un pasionat de coclauri,cumpara super masina
Mai mult e masina de parvenit. Anyway, ar fi fain daca ar fi dotate si cu semnalizare
Simt o mireasma de struguri acri…
Baieti nu mai catalogati oamenii care isi permit si aleg o astfel de masina cu termeni tendetiosi, doar pentru simplul fapt ca nu ati condus o astfel de masina niciodata sau nu va veti permite una in veci.
Sunt si oameni care isi cumpara X5, ML, Touareg, Cayenne etc. si nu sunt parveniti.
Si nu inteleg ce este neregula cu meseria de fotbalist…
Da, hai sa numim ”masina de fotbalist” orice SUV sau masina premium, nu? Doar pentru ca vedem anumite specimene in ele nu inseamna ca… Un manager bun sau antreprenor castiga si 10.000 de euro pe luna, ar trebui sa umble cu Duster-ul ca sa nu se uite lumea stramb?
Cred ca inclusiv directorul MB are o Toyota sau Land Rover pt taren accidentat Sau un Duster?
Nu chiar, pentru ca exista G-Klasse.
Nu fii rau, cred ca-si permite si un G cu care sa nu se faca de ras.
Iar partea cu schimbatorul de viteze langa volan, masina era clar cu cutie automata, mi se pare o chestie inteligenta. Nu si pt cutiile manuale.
Imi poti spune totusi, spatiul ala dintre joy-stick-ul de pe consola centrala/cotiera si comenzile de pe consola de pe bord este un spatiu de depozitare sau ce ascunde „portbagajul” ala ?
da, e un spațiu de depozitare.
La cat consuma Forester turbo, cred si eu ca 9 la suta ti se pare decent.
Cum o fi acum sa te intorci la Forester-ul tau aflat la apusul carierei…
Forester-ul tau aflat la apusul carierei……………
what???
nu te agita. are impresia că subaru face passaturi
nu face passaturi?
passat = pocnitoare care se strică după primii 100.000km și pe care românii o cumpără mereu la 80.000km.
taci ca eu am probleme cu paduraru. mi s-a terminat bateria de la cheie si nu gasesc de loc de unde sa iau
au peste tot, șefu, emag, altex, carfur, hornbach https://imgur.com/gIIQ7o4.jpg
daca passat e pocnitoare, ce sa mai vorbim de megane :))
intre noi fie vorba, nu stiu foarte multe de megane. stiu doar ca passaturile de 2 tdi au avut probleme mari cu injectoarele.
mai pune.
Poza 3 (ml350-2) e la Pestera lui Ionele?
pare ca da. exact aceeasi impresie am avut-o si eu!
Eram in dubii daca sa imi iau sau nu dar articolul tau m-a convins!
Man, vezi ca numarul de comentarii nu se improspateaza cum trebuie cand se incarca home-ul.
#justsayin’
Te rog sa nu mai postezi chestia asta tipic ruptincurista legata de consum. Cine-si permite masina de cel putin 60K i se cam rupe de consum, altele sant cerintele sale de la asa o investitie (si da, nu conteaza ca e manelist sau ministru ). Observatia e buna pentru masini de pana in 12K, ce este peste nu e la indemana soferului tipic mioritic. Cu stima.
ai dreptate, însă am făcut mențiunea pentru că e o mașină grea (2,2 tone) și jumătate din drum a fost pe forestier.
Achizitionarea unei masini nu este o investitie doar cheltuiala, incepand cu pretul platit pe masina, apoi asigurare, combustibil, taxa de autostrada, parcare , mentenanta si apoi o cumperi noua de la dealer si a doua zi valoreaza cu 30% mai putin.
Mai bine o incercau pe autostrada sa demostreze stabilitatea in curbe la viteza mare. Un SUV ce iese pe rampa cu viteza mare are sanse sa ajunga cu rotile in sus mai repede decit o masina mica.
i-am dat să chițăie pe autostradă, totul ok.
Zici ca era testdrive organizat de GoodYear, cu parasirea asfaltului? Cu cauciucuri care nu par chiar asa de offroad sau allterain ?
WTF?
Sau cel putin eu asta vad in pozele tale.
pe bune?
Pe bune. Nu vad fantastic de bine ca nu pot sa fac zoom , dar par a fi cauciucuri normale de iarna … Dar daca zici tu altfel, te cred na.
Masina avea motor de 3 l diesel ? Masina arata bine dar banuiesc ca foarte putine astfel de masini vor vedea in viata lor drum neasfaltat . Prin state ML au cam fost cu probleme destul de scump de reparat : transmisia, garnitura de chiuloasa apoi unele mai ieftine pompa de benzina, alternatorul, inchiderea centralizata, motorul pentru stergatoarele de parbriz.
pun pariul ca nu va putea Mercedesul asta off-road cat a putut un Logan condus de oameni simpli de la tara
beeei, a 4-a poza mi-a facut dor de casa daca te-ai fi intors cu spatele ai fi vazut o cascada? Frumoase locuri de copilarit in vacante la bunici.
Cat despre offroad, acolo e departe de offroad, e drum de pamant insa mai bun ca multe „nationale” de la noi
Si marmota? ce făcea?