Sunteți un vânător bogat? Un pasionat de munte cu foarte mulți bani? Un tip simpatic și fascinant, pasionat de Bach, cu o cabană pe post de a cincea casă, care apreciază un sistem de sunet performant, scaune de piele cusute manual și o mașină care are extrem de puține șanse să se strice? G-Klass este pentru voi.
Bijuteria asta de mașină costă de la 150.000€ în sus, are un design inconfundabil, e deosebit de luxoasă și are 3 diferențiale blocabile (google that). Așa că, dacă cineva s-a încumetat să o dea pe mână unui blogger, normal că am băgat-o pe niște drumuri forestiere, ba cu gheață, ba cu noroi, să vedem cum se comportă.
Și s-a comportat bine de tot, deși unele noroaie erau destul de mari. Am tot încercat să o împotmolim în ceva, să ne jucăm cu tracțiunea și nu s-a lăsat deloc împotmolită.
Am fost întrebat la un moment dat de ce cronicile auto din ziare sunt atât de șterse și de fade, și primul răspuns care mi-a venit în minte a fost că, de cele mai multe ori, persoana care testează mașina nu înțelege foarte bine cărui segment i se adresează, nu vrea să întrebe producătorul asta ca să nu se facă de râs, așadar nu poate explica cititorilor că Corsa nu e în aceeași clasă cu Abarth.
De asta toată lumea care se dă cu G-Klasse o face pe asfalt și compară motorizarea 3 litri diesel și 211CP cu ML350 sau GLE 350, care e mai sprinten și mai confortabil pe șosea, și are și mai mulți cai putere (250CP și 400Kg mai ușor). Testând și ML350, pot spune că ML/GLE e mult mai mișto pentru cine îl folosește mai mult în oraș și mai puțin pe forestier, pentru că GLE poate fi dotat și el cu suspensii reglabile și ceva modificări pe la tracțiune (păstrând deosebirile de punți rigide și alte asemenea).
Așadar, pe șosea G-Klasse nu excelează și nu se compară cu ML/GLE, asta e singura subliniere. Nu e parte negativă, că vânătorul nu se grăbește mai sus de 150km/h, el are alte scopuri pentru mașină, viteza nu e una dintre ele.
Mașina a fost oferită de Țiriac Auto.
Niste consultanta pentru varianta mobile a site-ului nu are cine sa le-o dă, sau clienții lor nu folosesc mobilul pentru navigat.
@leo si-o fi luat omu un bloc intreg, ce sa mai…
Clienții lor nu se dau pă’ net, asta e treaba secretarei (ăia cu ceafa lată și lanțu de haur nu știe să scrie și să citească mâncațiaș).
I’ll just leave this here:
https://9gag.com/gag/axgowjb
Asta nu e masina. E bijuterie. Si 3 blocante din fabrica pe o masina de lux e un pic ciudat. Nu am zis naspa. Doar ciudat. Adica daca as vrea sa o ard off road se gasesc solutii mai ieftine. Mult mai ieftine. Daca vrei sa o arzi on road se gasesc solutii mai confortabile. Daca vrei sa o arzi si on si off road poti avea 2 masini decente in banii aia. Hai sa fim sinceri poti avea si 3.Dar daca ti-o permiti (si nu ma refer doar la achizitie,vb si de intretinere) e o jucarie misto. Poate prea misto. Sa inteleg ca poate fi o alternativa la subaru?
nu sunt vânător și nici n-am cabane în munți. plus, nici tata nu e rege al asfaltului.
Asta e masina mea preferata de off-road. Totusi la pretul de noua ar trebui sa fie alternativa la multe altele. Cum ar fi o casa.
cine se uită la mașina asta are casă de 500K
Are pe dracu. Io mă uit la ea. Mă uit.
„cine se uită la mașina asta are casă de 500K”
Am una la mine pe strada, parcata in fiecare seara. In jur sunt blocuri. Pe sigla din fata scrie Brabus. You do the math.
in blocuri stau bagaboante. you do the math
@adrian – nu locuiesc in Bucuresti.
am fost la munte in Apuseni la o cabana, dupa 20 de km de drum forestier, copaci cazuti pe drum, chestii din astea si era unul cu o masina de asta, suparat pe cabanier ca era prost drumul. true story.
Off topic. Ce recomanzi (recomandați) pentru frecuș prin București? Serviciu-acasă. Ieșiri in afara prin weekend. Cam atat. Pana in 10k €. Consum mic.
orice-ți place automată diesel
Autoamata si benzina. Nu asculta trolul de mai sus. Dieselul nu e de oras. Decat daca e din ala euro 4 fara DPF. Dar o dai in altele gen volante,egr-uri, furtune etc. Consum mic in bucuresti? Nu prea cred ca e cazul. Dar eu sunt mai deosebit.
Vorbesc din experienta. diesel: 10-12% daca mergeam doar prin Bucuresti. La benzina tot pe acolo ajungi.
Da automata benzinace are? De ex astea noi consuma sub 10 in oras si nu sunt sanse sa „iti pice turbina” sa se-nfunde egrul si tot asa… Plus liniste nu trancanit. Desi sut fan diesel am avut seria mea de. Probleme cu ele si de fiecare data cand manurca un vectra b 1,8 imi dau seama cat de silentioasa e chiar si dupa 16 ani :))
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=232186130&isSearchRequest=true&transmissions=AUTOMATIC_GEAR&sortOption.sortBy=creationTime&sortOption.sortOrder=DESCENDING&ambitCountry=DE&scopeId=C&makeModelVariant1.makeId=23000&makeModelVariant1.modelId=4&pageNumber=1&action=topOfPage&top=3:3
Smart daca e fara bagaje copii ,daca orice in clasa supermini
Smart daca e fara bagaje sau copii ,daca e cu orice in clasa supermini https://www.carwow.co.uk/best/best-superminis
Ceva hibrid. Auris de exemplu dacă ții la consum asa mult.
Prius.
Prius+.
la 10k cred ca gasesti ceva din 2010..
Iti recomand rabdare… Si e sub 10k. Doar niste vitamine, din cand in cand.
Fain….. Asta-i tot?
…de ce se uita blondele la filmele porno pana la sfarsit? ca sa vada daca se casatoreste protagonista…fain…asta-i tot?
cu pachet AMG masina asta ii creste valoarea cu trecerea timpului, pe cand la GLE ii scade de la o zi la alta.
Ca masina militara nici nu vreau sa ma gandesc ce superioara era fata de Aro romanesc cu care era inzestrata armata romana.
Nu știu de ce am impresia că ai comparat mere cu rachete. Știu o poveste cu o mașină de tipul ăsta scoasă din noroi de o prăpădenie de DAC. Pe undeva prin Angola prin 1997.
Îmi place G-wagon-ul și-a păstrat imaginea cult dar https://jalopnik.com/mercedes-strands-journalists-testing-g-class-in-outback-5828650
Da, asa e, exista una de asta care s-a impotmolit. E trecuta, cu serie de sasiu cu tot, pe wikipedia.
Da șapcă are? :))
Acum se explică.
După ce te-ai dat jos din asta si te-ai urcat in Subaru i-ai dat foc in primele 5 secunde.
#ladaniva
nu mai am bre subaru de 3 săptămâni.
Stiu bre. Trust me, te „spionez” indeaproape sa vad la ce te hotarasti pana la urma.
Si sa nu uit #ladaniva
Este o masina pentru barbati. Nici eu nu am inteles niciodata de ce vine din fabrica cu diferentialurile blocabile. Nu e ca si cum ai face off-road de adevarat cu masina asta, asa cum iese ea din fabrica.
Am avut sansa sa conduc si versiunea militara, cea realizata de Puch, pe off-road, si este putin alta masina, mult mai orientata catre heavy-duty.
Sunt masini pe care nu-i chiar usor sa le strici, si de aceea nici nu prea isi pierd din valoare.
Daca nu e pentru off road atunci pentru ce e? Eu am stat doar intr-una in show room, ca atata mi-am permis, dar nu ma vad la drum lung pe sosea cu ea. De noua o cumpara doar vanatorii bogati si ceilalti enumerati in articol, care nu se uita la 150.000 de euro si nu cumpara masini second ca sa le prepare ei de off road.
Ma intreb cu ce masini concureaza la pretul si segmentul asta
G nu prea are rival in segmentul de lux vânătoresc. Tot Mercedes a dus G la extrem cu G 6×6.
Era un 6×6 la vanzare pe autovit chiar
Cu Hanomag! 😂
Ala de pe autovit era o conversie neoficiala. 6×6 au fost facute doar de AMG in numar de 5 sau 6 bucati, si Brabus a mai facut una doar de show.
„cusute manual”? parca „automata” era „da shiet” :P!
Pt asa pret e ciudat un 3.0 D. Cauciucurile nu par deloc pt off-road.
In masina asta tre sa incapa 3 mistreti in porbagaj si o caprioara pe bancheta. Sau invers. Sau cum vrea mustata lui.
Caprioara de obicei sta in dreapta mustatii.
Cam asa:
http://www4.pictures.zimbio.com/gi/Monaco+F1+Grand+Prix+Celebrity+Sightings+YzdPyi5Mr67l.jpg
Căprioară căprioară dar de care?
Tocmai au anuntat azi varianta de varf. 500.000 USD.
Cam murdară
Design ciordit de la ARO….
Cum vrei prietene sa fie dupa ce a calarit-o prin noroaie si drumuri forestiere?
și mai ales așa, ”stropită” de noroi seamănă cu un ARO la care dădea tataie la strung (no joke, a lucrat strungar la ARO).
Abarth 500 și Corsa OPC sunt cam din aceeași clasă :)))))))
++
Nu e de mirare faptul ca asta e masina preferata a interlopilor si gangsterilor :))
Se poate din fabrica si pe gpl ?
Da, gpl cu aur.
La banii astia are si covorase de cauciuc sau tre sa le cumperi dupaia?
lasand gluma sunt curios care e castigul Tiriac Auto ca ai prezentat modelul aici la tine. Da, faci reviewuri diferite si uneori mai utile decat altii, acum n-ai zis mare lucru despre masina, dar ce rahat poti sa zici despre o masina de 200k ?! ca nu-ti plac plasticele ? idea era, sau poate nu inteleg eu cum merg lucrurile, poate aparea un potential comparator de aici de la tine ? (m-as simti intr-o companie selecta) Tin minte un articol mai vechi la tine aici cu salariul minim si din comentarii nu prea reieseam ca am fi numai latifundiari. Inteleg ca de la tine poate se propaga stirea/prezentarea mai repede in mediul online dar totusi, dupa parerea mea cine are 200k de dat pe o masina nu-l prea vad genul sa stea pe bloguri/fb/promotor/. Din pacate imaginea pe care o am eu despre genul care isi permit o masina de 200k eur la noi este cititor de libertatea/cancan/click/parlamentar (adica un imbogatit peste noapte ilicit/parvenit).
Chiar as fi curios pt cultura mea generala daca ai statistici pe grupe de varste/venit/mediu de provenienta/etc a cititorilor tai (ma intreb retoric)
Astept un review la duster !
azi, mâine sau peste 3 luni niciunul. nu să vadă cineva ce am scris eu aici și o să se ducă la ei să cumpere unul, pentru că a fost impresionat plăcut de ce am scris. dar dacă cineva va căuta vreodată informații despre mașina asta, va avea de ales între review-ul vomitiv de pe automarket, hatereala căcăcioasă de pe 4tuning și ce am scris eu. și dacă alege să citească zoso.ro, câștigă el, câștig eu și câștigă mașina.
nu am statistici, nimeni nu are. cine citește pe aici și are veniturile X mii de euro nu completează chestionare cu „zi-mi câți bani faci ca să mă laud că mă citești”.
„Și s-a comportat bine de tot” – ahahahahah. Mega review bre
is curios ce pante ai catarat cu ea
și eu sunt nemulțumit că nu ai descris cum se armonizează linia stopurilor spate cu curbura parbrizului.
Zoso a zis bine ca se adreseaza celor cu o casa peste 500k.
cunosc pe cineva care detine asa ceva cumparata de noua din Ro, serviceuri si recall facute oficial, la rechemare schimat ceva prin motor, iar la pe la 120k km si viteza de 120km/h pe autostrada spre constanta motorul s-a oprit. ghinion.
as putea sa fiu sarac si sa zic ca nu „se merita” achizitia..
Masina in sine e remarcabila. Pacat ca e condusa de racheti, evazionisti, interlopi si toti cei de teapa lor. In Rusia daca o vezi in oglinda retrovizoare ar fi bine sa te dai la o parte.
Ai fost tu in rusia si stii,nu ?
In Brasov …Neculaie , Garbacea , Butuza , Cardos , Seche….