update: mașina e 2015, nu 2009.
Prima impresie la volan este că e mare și bărcoasă, deci nu neapărat în genul meu. N-am simțit tracțiunea spate, mașina e prea grea ca să conteze, nici în curbe, nici la drum întins.
Este versiunea cuminte, 2.2 diesel, 136CP, mașină de om care nu se grăbește, dar când o face poate prinde 220 cu ea. Consum extrem de mic. Cutie de viteze foarte rapidă la schimbat vitezele, schimbătorul montat pe volan (în stil american).
Consola centrală mare, cotiera fără prea mult loc de stocare.
Tehnică multă pe ea (costă +60.000€): asistent la părăsirea benzii, urmărirea mașinii din față, toate sistemele alea care abia acum își fac loc și pe mașinile mai ieftine. Încălzire auxiliară, programabilă din cheie.
Loc destul pentru pasagerii din spate, chiar dacă șoferul are 1.90.
Loc în portbagaj destul pentru o familie cu un copil mic.
Suport de băuturi foarte incomod (de aia vedeți sticla aia de Redbull acolo)
Până acum nu s-a stricat absolut nimic la ea.
Ala nu E-Klasse din 2009, este din 2013-2014.
Nu conteaza…n-auzi ca in portbagaj incape o familie cu tot cu un copil mic?
La Mercedes se dau anii inapoi, nu kilometrii.
Incape o familie cu copil mic dar usa de la portbagaj nu se mai inchide asa bine
Sa se dea cate una sa se ajunga la toata lumea ca iar cumpara cate 3 electricienii, zugravii si corporatistii
So porti cu placere
Am scris de pe telefon, stiu unde se pune cratima, data viitoare o sa-ti zic sa-ti stea in gat (corect gramatical). Ce uameni..
Cu cat o da?
Pe mine ma intereseaza scaunul de copil daca e pentru grupa 15-30 kg; vreau sa cumpar unul de genul asta care sa aiba pozitie de somn, adica sa poata fi inclinat.
daca te intereseaza o recomandare ->
am testat mai multe modele (diverse sisteme de prindere/protejare a copilului) de pe la prieteni si am luat in final unul cu scut. doarme de rupe in el. (9-36kg). numai ca e mai scump decat cele care le gasesti peste tot.
buna ideea cu 2 parasolare, mi-ar placea sa o vad pe cat mai multe masini.
Ce cauta Passatul in discutia asta? Era doar un exemplu. Comparati atunci motoarele de la BMW cu cele de la Mercedes si veti vedea atunci cat de prost stau la capitolul asta. Sunt motoare de 1.6 care au atatia cai :))
cum sa dai 60k pe un diesel cu 136CP? DE CE SLBZ?
pentru că nu te grăbești nicăieri, ești bos.
Mai conteaza si alte chestii de pe masina in afara de motor. Dar nu ptr romani
motorul e valoare. să aibă cai, să tragă!
nu conteaza motorul…. daca e automata.
Puterea ca puterea, dar motorul ăla este complet nerafinat și se aude mai prost ca 70% dintre diesel-urile de pe non-premium. Pot înțelege că nu te interesează puterea, dar mașina aia merită un motor mai OK (și au variante pe benzină sub 2L dacă vrei tot motor mic).
Daca am masina de saptej de cai si nu ma grabesc se pune ca sunt boss?
Nu se pune..doar la cei care avem 0.9tce se pune.
2.2 diesel, 136 CP, destul de rau. Pana si Passatul meu are 170 CP la un 2.0 diesel si asta la o masina din 2010.
Vad bine, consum mediu 9,4/100km? Daca da, ar fi interesant de aflat cum a reusit performanta
90% condus în oraș.
Ce cauta passat-ul in discutia asta?!
Păi caută pentru că nu se ştie că un motor poate veni în mai multe versiuni de putere. În cazul de față: 120-204cp.
Am cochetat si eu cu una asemanatoare, dar in Romania sunt numai dezavantaje. Motor 2148, impozit 900 lei, adica deja depasesti limita psihologica, poti sa iti iei si 3,0 deja. Motorul de 170 cai, este bi-turbo, mai toate interventiile sunt gandite a fi facute cu motorul jos de pe masina
La 3,0 e 2300 ron boss. Poți lua 2 si jumătate din astea.
Am eu E 350 cu motor de 3 si impozitul pe PJ e undeva pe la 1600-18000 de lei parca.
Nu vreau sa supar pe cineva, dar daca la clasa E de… sa spunem 3-40.000 euro second problema e impozitul, atunci inseamna ca nu ti-o permiti.
Valabil si pentru consum; cine are 60.000 euro fiti siguri ca are si pentru combustibil.
Masinile de genul nu se adreseaza soferilor care isi pun problema ca impozitul e 900Lei, nu 400Lei sau ca la 10L/100km consumul e cam mare, Loganul vecinului consumand 6.5L/100km.
Cati saci de ciment incap in portbagaj?
Intrebarea e pusa gresit, o iei invers, ce capacitate are beciul si cate drumuri trebuie sa faci cu ea ca sa nu pari dubios ca mergi cu E-Kass-ul lasat de fund.
Ca daca e asa iei duba, dar iar revenim la capacitatea beciului.
Are gaz omologat?
Cati litrii are portbagajul? adica cata varza sau cartofi intra in el?
la cum scrii, nu e incă pentru tine, așteaptă să vină la SH
Unu din’asta gasesti prin jermania , la o baba vaduva ce n-al ducea decat pan’ la piata. In schimb , bate , troncane?
E faina masina. Dar nu pricep de ce ai lua diesel sa faci 14.000 km in 2 ani.
Nu ai vazut ca sunt 14k from last reset…asa-i? Mai bine un E250 => tot 2.2 dar 204cp.
Merită să te cheme lumea la test drive-uri fiindcă după aceea pot pune mașina la vânzare cu ‘a fost condusă de un pensionar’ fără să mai mintă.
trolling mode on: nu are si asistenta la parcat aiurea pe 2/mai multe locuri?
BINENTELES ca in parcare la HORNBACH!!!!
#bricolaj
Covorasele alea au intrat in pret ?
Perfectă dacă nu te grăbești nici la depășiri
La modul că renunți la ele complet.
Nu puteţi depăşi decît cu 200+CP? I-auzi! Voi sînteţi genul ăla de lachei pe care-i las eu în urmă cu Corsa la prima curbă?
Daca vrea un Logan pe gaz sa te depaseasca poti sa te grabesti putin, ca sa nu-l lasi…
Stați că ne-a demascat ratza.
Mr Duck, de ce sunteți nervos? Cine v-a supărat? Ca fapt divers, Corsa are cam 1150 kg, în timp ce E-ul ăsta are 1700 kg. O mică diferență.
astea ca astea, cu 200+ cp care se cred zmei. dar totusi mai tari sunt astea care fac raliuri prin curbe cu o.. corsa.
@ratza
Masina seamana cu a mea, cu o foarte mica deosebire: in loc de semnul acela in trei spite, eu am un Z mai lung.
Bine si full fara piele.
batraneasca pt un mertan 2015
Varianta Elegance. Exista alte variante de exteriori ptr oameni „moderni”
bate, troncane, condusa de Zoso.
Sunt curios cati dintre voi, cei care spuneti de motor mai mare, cai mai mulți, dormiti pe banda 2, pt ca pur si simplu asa vreti voi sau cati dintre voi ati facut drumuri lungi si dese prin tara ca sa vedeti cat, unde si de ce va folosesc mai mult de 136 de cai?
Dacă era una de 2.2 si 200 de cai..tot nu era bine. Găseam noi ceva urat.
Maşina asta are 1700 kg. La gol. Cu tine, doi prieteni şi nişte bagaje, ajunge la 2 tone. Daca mergi predominant prin oras şi pe autostrada, e super ok şi economic. Daca, cum spui tu, ai drumuri lungi şi dese prin țară, s-ar putea ca uneori să resimți unele neajunsuri. Dpmdv, cel mai bun all-rounder e versiunea (cea mai populara) de 170cp şi 400nm cu impozit şi costuri de întreținere similare motorului prezentat aici. În orice caz, dacă-ți setezi aşteptările în consecință, nu prea ai cum să dai greş cu niciuna.
am șters vreo 4 comentarii care erau cu muia. ok, dacă tot ce vezi e că am parcat in mijloc, ca să pot face poze, poți merge lejer înapoi în mă-ta.
Frumoasa masina. Mertanul a fost și va ramane o masina de status. Mulți hateri pe aici care nu își permit așa ceva și au condus doar troace la viață lor.
Dar un review la MCVul ce ti l-ai luat? am si eu unu si eram curios de pareri
In primul rand, plm, daca in 2 ani crapa ceva la ea era de rasul curcilor.
Altfel, ai reusit sa faci un E-Klasse sa sune la fel de misto ca o Octavia!
Suspensia, insonorizarea, scaunele, nimic-nimic nu e de notat la ea? In afara de design-ul cel nou al botului, care arata ca un cur (deh, varsta, coxartroza, eu-s de-ala pentru care ca design E-Klasse = W124).