Maşini noi: Taigun, Fluence, Outlander

Vestea bună: Fluence nu mai arată ca o maşină desenată cu ciobul. Cu facelift arată uman. Dar tot nu mă prind de ce Renault nu i-a zis pur şi simplu Megane Sedan, cum s-a vândut până acum. E bine că au adus diesel automat şi în România, nasol că doar 1.5.

Mitsubishi au stricat Outlander-ul cu noul design. Cele de dinainte arătau fioros, ăsta arata ca un câine domestic. Şi da, ASX cu cutie automată pe motorul ăla de 1.8 diesel ar fi rupt decât 40 de motorizări cu cutie manuală.

VolksVagin anunţă Taigun. Poziţionat mai jos decât Tiguan, care arată ca un Touareg bătut cu bâta, maşina arată mişto din poze. GolfPlus, Touran, CrossTouran devin astfel un pic inutile. Şi da, bravo pentru că nu aveţi senzori de parcare pe UP, de ce ai avea aşa ceva pe un model de oraş?

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

17 comentarii

  1. Off-topic cu bune intentii: pe coloana din dreapta, sub cautare, corect ar fi „deszăpezesc”… https://dexonline.ro/definitie/deszapezire

    00
  2. Mitsubishi ala arata oribil

    „ar fi rupt DECAT …” e intentionat sau ti-a scapat ?

    00
  3. Fata aia de pe noul Fluence (si Clio) arata foarte bine, ar fi fain daca ar pune-o si pe Megane. Sa-mi iau si eu unul peste vreo 4 ani. :))

    00
  4. Numai mie mi se pare ca Taigun arata ca un Duster mai scurt? si din fata, si din profil imi face aceeasi impresie

    00
  5. bah, taigun e masina de pokemon. mai ramane sa-ti iei un alienware si-ti putem spune Pikachu.

    00
  6. Fluence: acceptabil, Outlander: oribil.
    Cum sa fie inutile Taigunul / Tiguanul / Touranul / Golful Plus / etc?
    Daca iti place una din ele iti iei ce ti se potriveste mai bine. Cu Golful Plus urci mai usor niste borduri si iesi mai usor de pe drum la un gratar, cu Tiguanul urci destule chestii, inclusiv prin zapada. Taigunul e o versiune mult mai mica si mai usoara.

    00
  7. Pe masini gen UP chiar n-au rost senzorii de parcare spate. Spatele este drept, luneta verticala, unde se termina geamul se termina si masina. Si la cat sunt de scurte, mi se pare mai util sa se poata deschide electric geamul de la luneta. Asa, aflat pe scaunul soferului, ai intinde mâna in spate pipaind sa vezi dacă ai ajuns langa capota masinii din spate sau cat spatiu mai ai.

    00
  8. Un pic inutile sint de fapt Golf plus, cross touran si asta nou taigun.
    Imi place ca incepi sa bati cimpii (in sens pozitiv) pe ideea de cutii automate. Poate le explici tu incuiatilor de ce e mai buna una automata.
    ASX arata bine. 1.8 benzina cu cutie automata am condus putin si mi-a placut mult. Daca ar fi pus si pe diesel, da ar fi fost ceva chiar frumos. Dar cu astia de la Mistu e bine sa nu te iei. Logica lor e de pe alta planeta. Poate chiar galaxie. Cu exemple la cerere.
    Btw, outlanderul a avut mereu un design incredibil de idiot.Dar asta e parere personala.
    Cit despre Dieselul de 1.5 de la renault cu automata, tot e bine ca se aduce.

    00
  9. Taigun e doar concept, șanse mari să nu-l vedem niciodată pe șosele.

    00
  10. Arata fix ca duster!

    00
  11. NOU
    #13

    @alioja
    Daca ai intelectul mai nevoias decat sa te dai rotund mai bine taci.

    00
  12. @Stelian Dudaev >> clar. forza Steaua

    00
  13. Da, Duster. Am dat search sa vad daca i s-a mai parut cuiva. Inca 2.

    00
  14. De ce zici ca Touranul devine inutil. Eu sunt foarte multumit de desenul lui si de tot.

    00
  15. volksvagin up are dimensiunile unui Tico, cine cacat e atat de retardat incat sa aiba nevoie de senzori de parcare ca sa indese cutia aia de chibrituri ? Poate n-ar trebui sa aiba carnet in cazul asta..

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.