MarketOnline publică situaţia furnizorilor

  1. Situatia la furnizorul ASBIS
  2. Situatia la furnizorul BSH
  3. Situatia la furnizorul FLAMINGO
  4. Situatia la furnizorul RHS si PROCA
  5. Situatia la furnizorul WorldComm

Intrebarea e…cu ce îi ajută asta?

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

20 comentarii

  1. Oare pe cine intereseaza ca nu sunt probleme?

    00
  2. Eu sunt multumit de mediadot ( Sper sa nu ma insel ca tot de astia tin). Mereu s-au tinut de cuvant si au preturi uimitor de mici. Acum vreun an mi-am luat un mouse wireless pentru laptop si la toate magazinele online si offline costa 3 milioane. La ei era doua. (De fapt asa am si aflat de ei, dupa comparatia de pe price.ro)

    Mai acum vreo doua saptamani, dupa ce mi-au tras teapa aia de le emag cu ofertele speciale pentru care nu aveau produse pe stoc si m-au amanat timp de o saptamana pentru un harddisk (dintr-o comanda mai mare, la care m-au tratat cu un sictir fara numar cand am vrut sa mai adaug produse), mi-am adus aminte de astia si am facut comanda la ei. Produsele au ajuns a doua zi exact la ora la care au spus ei. Si au avut si transportul gratis.

    00
  3. Zoso, e foarte usor ca outsider sa-ti dai cu parerea. E foarte usor in momentul in care n-a trebuit sa administrezi o firma oarecare in Romania. E foarte usor sa improsti cu noroi, fara sa stii problemele de care se poate lovi o firma ca marketonline. Nu-i stiu, n-am nici o tangenta cu ei, n-am cumparat si nici nu cred ca voi cumpara de la ei in viitorul apropiat. Dar esti de-o rautate pur gratuita. Daca comunicatul Asesoft avea sens, cele care reitereaza o colaborare buna cu MO, n-au nici un sens, zici tu.

    Zoso, dupa ce conduci o firma cu.. hai sa fiu bland, 3 angajati timp de 6 luni, te astept sa-ti dai din nou cu parerea. Pana atunci, incearca sa fii mai flexibil, incearca sa-ntelegi ca nu e totul asa cum ne-am dori. Ca uneori trebuie sa faci compromisuri pentru a te adapta lumii in care traim si in care trebuie sa ne conducem biznisul. Ca prea esti expert matale in toate domeniile, insa.. in afara de blogg-ul personal nu mai vad vreun alt proiect de-al tau care sa aibe succes.

    00
  4. @blingbling: ce ne facem daca am condus? iti schimbi parerea despre mine?

    pentru mine, mailurile de mai sus sunt o greseala strategica. ce rost are sa spui ca 5 oameni te iubesc, daca doi te injura? nu castigi nimic. lumea o sa zica: ok, foarte frumos, 5 furnizori declara ca vor amor salbatic cu tine. neinteresant. ce faci cu aia doi care te urasc? cum afecteaza asta performanta magazinului? cum ma afecteaza pe mine ca si cumparator?

  5. Pisica este aruncată din curte în curte. Asta este tot ce văd de aici. Un adevăr însă trebuie să existe undeva, nu neapărat la mijloc, dar dacă datele comunicate de Asesoft nu ar fi fost reale, mă gândesc la faptul că ar fi trebuit demarat un proces care să aibă la bază daune serioase pentru imaginea făcută praf. Ori, cât timp acest lucru nu se întâmplă…

    00
  6. Ma mir ca nu ti s-a parut la fel de neinteresanta comunicatul celor de la Asesoft. Cand vine vorba de stiri sumbre, ele sunt interesante, iar cand sunt de bine, ele devin absolut totalmente neinteresante… Ciudat mod de a judeca lucrurile. Si da, pentru minte conteaza ca nr. celor care te lauda sa fie mai mare decat nr. celor care te injura.

    Anyway, referitor la joburile tale, din cate stiu, pana la cei 27-28 de ani cati ai in prezent, stiu ca munceai noptile pe la ceva agentii de presa, agentii de publicitate (dtp), nu stiu sa fi conduc vreo firma, desi, e posibil sa ma-nsel. Pentru ca daca ai fi condus o firma, nu te-ai mai hazarda atat de usor sa lovesti in unii care se zbat sa faca cate ceva.

    00
  7. Ps. Cum crezi ca reactioneaza un posibil cumparator de la MO cand tu scrii pe blog despre problemele lor, mai mult sau mai putin reale. Incepe sa-si puna problema „ok, cumpar niste produse, dar ce ma fac daca in 6 luni firma intra in faliment? De unde mai beneficiez de garantie?” Si fuge la concurenta. Vanzarile MO scad, si uite asa.. o aparenta problema, poate deveni o problema reala, asta pentru ca unii au lansat niste zvonuri rautacioase.

    00
  8. Era de asteptat ca cei de la marketonline sa reactioneze intr-un fel. Daca Asesoft a scris ceva de rau normal ca s-au gandit sa vina cu 4-5 texte de bine. Nu stiu daca acuzatiile Asesoft sunt adevarate dar mi se parea normal sa discute acolo intre ei si sa incerce sa rezolve problemele aparute.

    00
  9. @DeMaio: un proces pe rol exista.

    @blingbling cand lucrurile merg bine nu e nimic dubios. cand insa un furnizor mare iese si spune ca ala e prost si ca alalalt fura, incepi sa fii atent. se presupune ca nu te apuci sa iei oamenii la injuraturi gratuit. nu?

    zvonuri rautacioase? brr, aici e vorba de o acuza destul de serioasa, trimisa unei intregi liste de oameni. nu e vorba de mizilicuri. dar e frumos ca le pui asa de simpatic in context. nu iau apararea unora sau altora, incerc sa fiu cat mai coerent. din nou, nu cred ca oamenii se apuca sa injure alti oameni degeaba.

    joburile mele sunt numai o parte in cv.

  10. In momentul in care, pe o piata sensibila, de criza, iti arunca cineva zvonul ca esti falit, situatia se complica mult mai tare. Chiar exista riscul sa dai faliment.
    Parerea mea este ca aveau nevoie sa arate ca sunt un partener credibil pentru toata lumea.
    Pot sa adaug si ca pe noi ne-au platit la timp :-)

    00
  11. Corect, ar trebui cu totii sa fim mai atenti cu cine facem afaceri in vremurile astea de criza, unii parteneri sa le ziceam asa si-au facut bagajele si au plecat unde e bine si fara criza. Cat despre Marketonline, mie unu personal care am lucrat cu ei mi-au lasat un gust amar in gura(si aici ma refer la partea de business nu la faptul ca as fi gasit ceva mai ieftin la ei pe site, sau ca au livrat exact in ziua promisa and shit like this-dupa cum face cineva o afirmatie). Ei sunt genul care cer insistent peste tot un produs spre achizitie, reusesc sa-l obtina dupa indelungi rugaminti si promosiuni de asa zise promotii, apoi te trezesti ca discountul obtinut de ei nu si-l tin ca profit si ies in piata cu un pret mai mic ca al tau-tu fiind distribuitor(cu alte cuvinte te trezesti ca ti-ai dat cu ciocanul in c***e singur). Nu e de mirare acum sa aiba probleme de asi achita datoriile catre „partenerii”(ca asa ne consideram-parteneri) cu care lucreaza. Daca Asesoft zic ce zic, apoi afirmatiile nu sunt degeaba. De nenica, ai un termen de plata, cand nu il respecti nu te astepta sa gasesti intelegere, vorbim de bani multi la mijloc si nici o matusa;).

    00
  12. Cei de pe http://www.antitepari.ro au preluat ideea din zbor si au cautat detalii: cate bilete la ordin refuzate, pe ce perioada, asociati, administrator etc.

    00
  13. Ps. Cum crezi ca reactioneaza un posibil cumparator … Incepe sa-si puna problema “ok, cumpar niste produse, dar ce ma fac daca in 6 luni firma intra in faliment? De unde mai beneficiez de garantie?

    Pai beneficiaza de garantie tot acolo unde au „beneficiat” de garantie si vechii cumparatori Mediadot dupa ce s-a facut „afacerea” Marketonline-Mediadot. ;)
    Adica in pla, aaaa, pardon, >>> AICI !!!

    Faliment usor micilor tepari online !

    00
  14. cine e asbis, cine e bhs , world comm ? mai mult de 50.000 de ron nu fac rulaj la toti 3 la un loc ca nu au la ce…cui ii pasa de parerea lor.. nici macar nu se lucreaza cu BO cu acesi furnizori…

    00
  15. @Kramer: am vazut, imi si baga emailuri cu ce descoperiri au facut ei, la o saptamana dupa altii…

  16. @gogu: treci la loc, ai 2. Daca nu ai auzit de Asbis sau rhs, desi pare-mi-se te dai de cunoscator, e clar. Intoarce-te la taraba ta cu adidasi Didibao…

    00
  17. Si azi am primit bomba zilei: Dante International aka http://www.emag.ro da teapa lui Asbis Romania, al doilea distribuitor de Intel la nivel mondial: http://www.asbis.ro/general-error.html

    Daca si emag se duce o sa avem sute de mii de garantii cu care te poti sterge la … si sunt sigur ca la fel ca Asbis mai sunt zeci de furnizori care nu zic nimic de frica …

    00
  18. Piata comertului online este instabila in momentul de fata. Procesele se tin lant si magazine online le pierd. Se anunta un an complicat pentru noi, cumparatorii, pentru ca nu stim de la cine sa cumparam sa nu ne stergem cu garantiile la fund.

    00
  19. Mi se pare normal ca MO sa fi dat o replica.
    Daca un om spune minciuni despre tine si iti strica imaginea nu e normal ca sa aduci alti oameni care sa spuna de bine? cum altfel ai putea sa iti repari imaginea? Aducand oameni care spun rau?(poate nu cunosti, poate tu chiar esti bun) sau tacand?(daca taci automat e luata ca si confirmare).

    Zoso, n-ai condus nicio firma dpdv legal si administrativ, poate ai fost team manager la proiectele tale online. Una e sa lucrezi cu legislatia la mana si alta e sa coordonezi o echipa ce nu are o baza legala.

    00
  20. Salut,

    Am cumparat un telefon de la marketonline in 30.03.2009, telefon pe care l-am platit in avans(aici a fost prostia mea). Este vorba despre un SAMSUNG OMNIA. Cand am fost sa-l ridic cutia era desigilata, dar ce mai puteam sa zic din moment ce il platisem in avans.

    In cateva zile am constat ca telefonul se oprea cand il puneam in masina pe suport, am dat vina pe BT , am zis ca se opreste din cauza ca interfereaza cu ceva.

    Dupa ceva timp am vazut ca daca este lovit usor in partea din spate se opreste si am decis sa merg cu el la garantie. Cand sa ma duc cu el la garantie…. surpriza… o firma falimentara.

    Mai mult ca sigur telefonul a fost reconditionat si revandut.

    Am mai citit pe forumuri despre acesta practica a acestui magazin online, care ar fi de penal. O sa depun o plangere la POLITIE in acest sens.

    In concluzie: NU CUMPARATI NIMIC DE LA ACEST MAGAZIN ONLINE!!!

    00

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.

Pun clipuri pe Youtube