-
sala e arhiplina
-
felix tataru: am trecut priontr-o campanie electorala, nimic nu ma sperie.
-
criza exista, dar oamenii traiesc in continuare, se uita la tv, consuma.
-
criza a generat panica inainte de a lovi criza.
-
firmele lovite de criza (electrocasnicele, retailul) vor sa faca campanii anticriza.
-
2009 a fost intoarcerea la normalitate. 2008 si 2007 au fost ani rupti de realitate.
-
oamenii au inceput sa se intoarca la valorile familiale, lasand la o parte consumul.
-
naumovici: am vazut oameni care au inceput sa investeasca in digital.
-
twitter suge (#mk360). nasol cand iti construiesti business pe baza altui business.
-
fancourier a intrat pentru prima oara pe tv, ca era ieftin.
-
naumovici nu intelege de ce tvul a lasat preturile atat de jos. si nici ce fac agentiile cu atatea reduceri.
-
platile intarzie din ce in ce mai mult.
de abia astept sa cresc mare sa pot participa si eu la astfel de evenimente
nu cred ca se povestesc lucruri prea greu de inteles
@Alle: mereu sunt chestii de invata. problema e sa vrei.
eh, pentru mine asta nu e o problema
ne tii la curent cu tot ce se intampla la marketing 360 de dimineata.
Frate, ce de conferințe la capitală ăsta! Ai zice că industria (nu doar online) românească e în floare.
Vorbe multe, fapte puține.
razvanbb, lasam si noi ipadu’ ala?
@ana: eu nu i-as mai da mancare calda!!!
Tare asta. Pe lângă bătut câmpii, se mai face şi altceva acolo?
Toata ziua numai la conferinte…
Vorba lui Claudiu, la cate conferinte sunt ar trebui sa se vada si niste rezultate.
cum frate, a fost Grasa Militaru acolo si nu am vazut-o? Ziua de azi e o zi pierduta
Nu sunt Naumovici dar preturile pe tv nu au scazut „foarte tare”. Scaderea e decenta si normala dar nu „atat” de jos.
@zoso: si totusi il duci la gratar… presupun ca intentionezi sa ii dai numai bere. rece.
@ana: deci tot eu sunt de vina?
Astept si maine sa postezi de la Marketing pentru femei.
@Claudiu: nu pot. am plecat deja.
@zoso: pai imi place mai mult asa decat sa fie vina altcuiva