Mari bloggeri auto: Matei Stoicescu (bărbosul.ro)

Matei Stoicescu e piarist la ProTv și în timpul liber scrie pe bărbosul.ro. A terminat SNSPA, ceea ce îl face incoerent si cu o părere prea bună despre el, deci un candidat perfect pentru categoria “mari bloggeri auto”.

Matei prestează un review la Ford Ecosport, ceva piaristă i-a dat share și așa a ajuns la mine. Nu o să mă iau de blogul vărzucă, ci o să râd de review. Care e o mostră bună de “boss, am făcut ce am putut cu ce mi-ați dat”, o mermeleală amuzantă de laude și pupincureli la adresa mașinii, deși pe alocuri se dă de gol că această nu le merită.

barbosul-ford-ecosport-review

  1. Suntem în 2016. Asta e una dintre cele mai așteptate mașini ale lui 2015? iar faza cu prototipul n-am înțeles-o, wikipedia spune altceva, am tendința să cred ce scrie acolo împotriva verzei din capul piaristului.
  2. bosulean, offroader sau offroader urban? dacă e urban, de ce rahat are cutie manuală? nu e cumva o contradicție de termeni pe acolo, dumbo? hai că măcar modelul testat are senzori de parcare.
  3. “furia portocalie” unei mașini în 3 cilindri? piar pur.
  4. “Nu avem acceași poziție la volan ca cea din suratele mai mari, Kuga sau Ranger, dar are un mare plus față de competitorii direcți: motorul economic. Mai mult, spațiul din habitaclu este extrem de generos!” din fraza asta înțelegem că spațiul e mai generos în Ecosport decât în Kuga și Ranger. SNSPA, v-am zis.
  5. jantele alea arată ca naiba, trebuie puse niște capace din alea de plastic pe ele să nu sperie lumea pe stradă.
  6. “potentului motor” despre un motor de 1 litru.
  7. “trebuie să ai grijă la abordarea virajelor, pentru că vei simți ruliul și subvirarea” adică stă pe drum ca o canistră beată. după care mai jos laudă direcția asistată.
  8. “Nu e recomandat să încerci trasee de off-road” păi n-ai zis tu, dumbo, că e offroader urban? ah, n-are nici 4×4, nici gardă la sol, dar e offroader?
  9. “Trebuie să știi că motorul EcoBoost de 1 litru, cu 3 cilindri, iți asigură puterea garantată, în mod obișnuit, de un motor de 1.6 litri. Adică undeva până pe la 125 de CP.” adică nu prea înțelege cum e cu cuplul și compară caii putere. vai ce l-aș pune cu încă 3 proști ca el într-un Ecosport să urce un deal moderat, să vadă diferența dintre motorul de 1 litru și cel de 1.6 litri la aceiași cai putere.
  10. dumbo a făcut poze la interior într-o parcare subterană, acolo s-a gândit el că are lumina bună.

Cel mai trist e că, deși a scris acum 3 zile inepțiile astea, nu s-a găsit nimeni să îl corecteze. Ca și la dumbo de Ciobanu, fără jenă sau rușine înainte!

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

49 comentarii

  1. 8,5 % !? – enorm! Eu am consumul asta la un Opel de 1.8l cutie viteze automată. Cum frast sa lauzi asta? Probabil consumul real a fost de 9-10%.

    00
    • Subscriu, asta a fost unul din primele lucruri remarcate. Consum mixt 8,5! Pai eu scot 7,8 in oras cu o masina din 99 cu motor de 60 de cai, benzina, doar in oras. Si 17 ani mai tarziu laudam un consum de 8,5 mixt?

      00
    • Eu am primit la schimb cat a mea a fost in service un B-max cu ecoboost dasta de 1l. La mers sportiv nu scadea sub 12. Nu reuseam 8.5 decat cu mers la consum

      00
    • Subscriu și eu la consum, era suficient să subliniezi „doar 8.5% și motor de 1 litru” ca să ne dăm seama că este articol plătit. Plm

      00
  2. Orice masina cu mai putin de 200 cp nu e masina.

    00
  3. Pentru lucrări agricole, nu.

    00
  4. am citit doar 1/4 din articolul tau si vreo 2 paragrafe de la el. deci suna ca o tipa care lucreaza la o agentie de turism si scrie review-uri false.

    00
  5. 6. potentului motor” despre un motor de 1 litru.

    in poza a 6-a masina era la vale

    ahahahahahahhhhhhhhh

    00
  6. Eu, ca necititor al nișei auto, prefer autorii care scriu inepții în locul celor care trimit spam. De la Mercedes continuă să-mi vină spam pe diverse adrese. Mai nou i s-a alăturat și Revista AutoExpert.

    00
  7. Punctul 2 e aiurea-n tramvai: mai ales pt off-road urban (ce oximoron!) tipul de cutie se alege după preferința șoferului.

    00
  8. ce mortii ma-sii e aia off road urban??

    00
  9. Vali, apropo de „potentul motor de 1 litru”, ai vazut cu ce motorizari ne incanta Renault Talisman? 1.6 dCi de 130cp sau de 160, 1.5 de 110, iar la benzina 1.6 TCe de 200cp. Cred ca mai nou Renault a inceput sa considere si motorul ca intrand la consumabile. Il schimbi odata cu distributia, probabil la 80.000km prima data, apoi la 160.000… daca ajunge.

    00
    • Si mai exact ce ai vrea sa-ti ofere, 1.9 TDI?

      00
    • O versiune actualizata a lui 3.0 V6 de pe laguna ar fi de vis.

      00
    • @Adrian: ce clientele ar avea un motor de 3l in tari in care masina se impoziteaza la cilindree?

      00
    • Nu e ca si cum nu ar mai fi existat cazuri de producatori de masini care sa introduca treptat motorizari. Pe de alta parte, Renault este unul din producatorii care si-au luat angajamentul de a a fi mai eco-friendly (vezi programul ECO2)…

      00
    • @ParamPam Raspuns de proprietar Renault :) Nu, nu 1.9 tdi. Da, inteleg ideea de cat mai putini cmc dpdv al impozitelor. A, si vor sa fie mai eco-friendly? Sa faca bre o masina electrica adevarata, nu chestii de alea care seamana cu ricsele indienilor.

      Eu oricum nu prea le am cu tehnologia, poate ma lamureste cineva cum e mai bine si mai „sanatos” pentru motor: 160cp „scosi” dintr-un motor de 1.6 sau dintr-unul de 2l?

      @alex: Dar in tarile in care masina nu se impoziteaza dupa cmc, ce clientela ar avea?

      @Adrian :D

      00
    • @Eugen – iti raspund tot eu: Nici una nici alta, deoarece ambele se vor baza pe turbina pentru a ajunge la acei CP. Ipotetic vorbind, motoarele aspirate ar trebui sa fie cele mai fiabile, pentru ca sunt mai simple d.p.v. al constructiei.
      Cel mai nefiresc este sa bagi motoare de 1.0/1.2 turbo pe masini cu masa de peste 1.2 tone. Motoarele alea vor fi fortate, ca altfel vei avea impresia de masina „martaloaga”, deci automat vor ceda mai repede (vezi 1.2 TSI de la VAG, puse pe Skoda Octavia sau VW Jetta, care stau mai mult prin service).

      00
  10. Daca o sa-mi fac candva un blog, te rog sa scrii un articol pe zoso.ro prin care sa ma injuri.
    O sa-mi cresti traficul pe blog substantial.

    00
  11. dar nici de ford nu mi-e rusine cu motor de 1L pe jumate de tanc.

    00
  12. Da-o dreaku de masina! Am lamurit-o: O grămadă de fiare! In schimb, de comentat mi se pare specialistul?. Millennial, specialist la apelul bocancilor, din vorbe, fără substanta, exponentul unei generatii…

    00
  13. Sunt fanboy Ford, sunt fan offroad și deși mi-e un pic scârbă de toate mașinile care mimează caracteristile unui SUV, ele fiind hatchback sau monovolume toată ziua, ăsta îmi place cum arată și dacă se fabrică la Craiova aș minți și vreo 2-3 străini ca e o mașină bună. Cele mai multe forduri nu sunt :). De fapt habar nu am despre ăsta.
    Dar consumul ăla lăudat de 8.5 e cam cat consum eu cu motor de 3 litri și masă dublă, când merg mai eco, ce-i drept și mă mira cum dracu a scos un mediu asa mare cu motorul ala. Eu nu am reușit nici pe autistrada cu viteza medie de 140km/h și reprize de pana la 190. Probabil că habar nu are să conducă, sau a furat benzină din rezervor.

    Am observat ca tot dai cu flegme în motoarele mici, nici mie nu imi plac, nu că o să avem prea mult de ales, dar ăsta e, cred, cel mai reușit dintre ele. Probabil ca e prea puțin pentru ceva ce se vrea SUV, dar l-am condus pe două mașini (focus, Bmax) și e mai bun decât orice swag de 1.2, și decât 1.4 pe care le-am condus, și mai bun decât golf 1.6d. Se pișa efectiv pe motoarele Renault de 1.2.

    00
  14. Toata lumea se ia de motor. De plasticele alea de anii 2000 nu zice nimeni nimic. Avem o pacaneta de ford fiesta din 2005 cam cu acelasi design interior. Usb si aux parca s au gandit ulterior sa le puna si au taiat un patrat acolo pentru ele.
    Si se stie ca ford sunt atat de bune ca incat au vandut prin asia vreo 300 de masini anul trecut.

    00
  15. Avut, 1.2 pe.corsa; 1.4 pe.fabia ; 1.6 pe.astra, 1.8 pe volvo s40, 2.2 pe vectra ; 1.6 pe A4. Toate benzinele, indiferent de motor, peste.10 in bucuresti

    00
    • ursu’ are laba grea ;-)
      logan de 1.2 benzina – 7.5/100 în celebra stațiune de odihnă bucale; mai lejereanu, așa, fără scârț de roți. pam pam

      00
    • Clio 2014, 1.2 aspirat, consum in oras 7.5. Mixt, la o viteza medie de 55km/h, 5.3 %. Varianta de motor 0.9 turbo scoate mixt, tot la 55kmh, sub 5%.

      00
  16. Se pare ca i-ai citit review-ul mult mai atent decat a facut-o el.
    „Trebuie să ai grijă la abordarea virajelor, pentru că vei simți ruliul și subvirarea”, iar 5 randuri mai tarziu ne spune ca „Stabilitatea m-a surprins până aproape de WOW!” ;-)
    Probabil ca a vrut sa fie sigur ca va fi primul care contrazice ce a scris, asa ca a rezolvat-o chiar el in cadrul articolului.
    Sau o fi un articol pentru toata lumea: „alegeti si voi ce vreti din ce am scris, ca informatia oferita e foarte variata”. :-)

    00
  17. Pai cum sa fie ala motor slab, daca are cuplu de 200Nm de la 2000 rpm pana la 3500 (liniar) . E peste un 1.6L aspirat. Si acu 100 ani erau motoare de 5L si 30CP…nu vreti din alea ?

    Here you go, pagina 10 din slide:
    https://www.slideshare.net/svenwiesner/ord-focus-1-l-ecoboost-presentation

    00
  18. ce nu inteleg e cum a putut castiga atatea premii motorul asta ecoboost de 1l ????????????

    00
  19. barbosul.ro??? Noul pandutzu?!

    01

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG, de la Finestore, de la PORC sau de la Aceeași Mărie.