Marfa de la raft…

Degeaba e ea cea mai bună și cea mai frumoasă, dacă la raft e pusă așa și nu vezi ce e.

 

cioco

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 3$

30 comentarii

  1. e si tare greu sa iei cutia si sa te uiti…

    00
  2. Sunt oameni inteligenti si in Auchan… este foarte greu sa faci normal ce ai de facut.

    00
  3. Acum fie merchandiserul nu își face treaba bine ori producătorul nu s-a gândit la un tip de cutii precum cele de la Milka (după cum se vede în imagini) pentru a aranja marfa la raft.

    00
  4. Rafturile alea erau de ajuns, la inceput uri, dar producatori isi diversifică gama, de ex milka, de la cateva ciocolati au acum o grămadă debiscuiti inveliti in ciocolată, batoane si tot felul de combinatii, nu mai e loc pentru toate.

    00
  5. Romanul si comertul !? ….tu glumesti , nu ?

    00
  6. 1st world problems

    00
  7. Despre genul asta de ambalaje e vorba. Eu zic ca merită altfel de expunere

    00
  8. Macar e diversitate, poate chiar si ceva calitate 🙂

    00
  9. Scrie pe eticheta de la raft. Dar la cum arată ambalajul chiar şi pe cant, pare o ciocolată fără şanse. E vina producătorului că iese pe piaţă cu un ambalaj atât de şters.

    00
  10. Si la ciocolata aia de la Auchan ambalajul e de fapt produsul. Ciocolata in sine e ok, dar nu merita diferență de preț. Având asta in vedere plasarea produsului chiar e proasta. In Iași parca sunt așezate altfel. Mie unul mi-au atras atenția.

    00
  11. 8,75 lei o ciocolata?…. wtf

    00
  12. revin cu aceeași întrebare: cui plm îi pasă? Ce fel de persoane -observă- chestiile astea și își pun dup-aia problema mai departe?…

    00
  13. Îmi place și este foarte

    00
  14. NOU
    #22

    2€ o ciocolata de 80grame?!?!?!?

    Vine sfarsitul lumii…

    00
    • E de vreun an sortimentul acela pe raft și era aranjat mai bine pe raft odinioară la Auchan CITY Brașov (că de acolo e poza…)
      E prețul mare din cauza ambalajului ăla; eu n-am dat atenție; am preferat să dau banii ăia pe calitate, nu pe un carton și mi-am luat Lindt de acei bani

      00
  15. Asta inseamna un management al categoriei si o planograma facute cu fundul dintr-un birou, de catre un „category manager” care nu coboara in magazin si nu vede rafturile ( politica firmei, asta e) si aplicate de un lucrator comercial care nu stie cum sa evite munca ( firesc pentru toata lumea).
    deh… frantuji….

    00
    • Păi cam așa e în Auchan; dezordine mare, angajați care habar n-au ce pun pe raft, dar totuși e un hypermarket de vizitat! Au niște importatori cu care lucrează și aduc tot felul de produse interesante. Nu doar la Brașov, am văzut asta și-n Militari, și-n Constanța la ambele magazine, dar și-n celelalte magazine din București pe unde am mai fost.

      00
  16. E ciocolata si mai scumpa de atat,dar calitatea e mai buna. Asta nu merita nici 3 lei

    00
  17. Pensionarii nu am vazut sa fie deranjati de asa ceva, ei oricum intorc pe toate partile 99% din produse, tehnologie 3d manca-ti-as.

    00
  18. Eu nu as cumpara-o, pentru ca mi se pare cam scumpa si nici ambalajul nu mi se pare unul care sa se ridice la pretul ciocolatei. E chestie de marketing.

    00
  19. Este indeajuns daca stie responsabilul de raion ! Si cand 6 , vine sefu !

    00
  20. E de la marchandiser. Putea pune de-a latul, rezemată, una rosie sus și cealaltă pe raftul de jos, la fel rezemată de teancul din spate.

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de pe eMAG prin acest link sau de la Finestore.

Pun clipuri pe Youtube