Acum fie merchandiserul nu își face treaba bine ori producătorul nu s-a gândit la un tip de cutii precum cele de la Milka (după cum se vede în imagini) pentru a aranja marfa la raft.
00
NOU
#9
Sakura
Sau poate merchantiserul concurenţei aplică tactici de gherilă.
00
NOU
#10
victor
Rafturile alea erau de ajuns, la inceput uri, dar producatori isi diversifică gama, de ex milka, de la cateva ciocolati au acum o grămadă debiscuiti inveliti in ciocolată, batoane si tot felul de combinatii, nu mai e loc pentru toate.
00
NOU
#11
gigi
Romanul si comertul !? ….tu glumesti , nu ?
00
NOU
#12
Gigi Box
1st world problems
00
NOU
#13
Dan
Despre genul asta de ambalaje e vorba. Eu zic ca merită altfel de expunere
00
NOU
#14
Bulă
Macar e diversitate, poate chiar si ceva calitate
00
NOU
#15
KrantzRo
Scrie pe eticheta de la raft. Dar la cum arată ambalajul chiar şi pe cant, pare o ciocolată fără şanse. E vina producătorului că iese pe piaţă cu un ambalaj atât de şters.
00
NOU
#16
Dan
Si la ciocolata aia de la Auchan ambalajul e de fapt produsul. Ciocolata in sine e ok, dar nu merita diferență de preț. Având asta in vedere plasarea produsului chiar e proasta. In Iași parca sunt așezate altfel. Mie unul mi-au atras atenția.
00
NOU
#17
goldy
8,75 lei o ciocolata?…. wtf
00
NOU
#18
Po
Exact. De banii aia iau o paine, un parizer si imi mai raman bani si de un pet de bere si poate o tigara la bucata.
00
NOU
#19
Satanica cel mic
E o ciocolata la suprapret facuta pentru fraieri…
00
NOU
#20
matei
revin cu aceeași întrebare: cui plm îi pasă? Ce fel de persoane -observă- chestiile astea și își pun dup-aia problema mai departe?…
E de vreun an sortimentul acela pe raft și era aranjat mai bine pe raft odinioară la Auchan CITY Brașov (că de acolo e poza…)
E prețul mare din cauza ambalajului ăla; eu n-am dat atenție; am preferat să dau banii ăia pe calitate, nu pe un carton și mi-am luat Lindt de acei bani
00
NOU
#24
BogdanT
Asta inseamna un management al categoriei si o planograma facute cu fundul dintr-un birou, de catre un „category manager” care nu coboara in magazin si nu vede rafturile ( politica firmei, asta e) si aplicate de un lucrator comercial care nu stie cum sa evite munca ( firesc pentru toata lumea).
deh… frantuji….
Păi cam așa e în Auchan; dezordine mare, angajați care habar n-au ce pun pe raft, dar totuși e un hypermarket de vizitat! Au niște importatori cu care lucrează și aduc tot felul de produse interesante. Nu doar la Brașov, am văzut asta și-n Militari, și-n Constanța la ambele magazine, dar și-n celelalte magazine din București pe unde am mai fost.
00
NOU
#26
Alexandru
E ciocolata si mai scumpa de atat,dar calitatea e mai buna. Asta nu merita nici 3 lei
00
NOU
#27
radu
Pensionarii nu am vazut sa fie deranjati de asa ceva, ei oricum intorc pe toate partile 99% din produse, tehnologie 3d manca-ti-as.
00
NOU
#28
Andreea
Eu nu as cumpara-o, pentru ca mi se pare cam scumpa si nici ambalajul nu mi se pare unul care sa se ridice la pretul ciocolatei. E chestie de marketing.
e si tare greu sa iei cutia si sa te uiti…
E vorba de cum iti prezinti marfa.
ideea e sa atraga atentia. Tu iei toate cutiile din hypermarket si te uiti la ele? stai 3 zile in magazin ?
daca tie iti ia 3 zile, asta e partea a doua. ce faci in alea 3 zile, ii tii de o0 pe angajati?
Lasati-l in pace pe cosmin… e in eclipsa azi
De acord cu tine! și eu stau câteva ceasuri în hypermarket ca să nu ratez ceva nou!
Chiar e bună ciocolata aia? Mie-mi pare că are prețul ăla de la ambalaj și n-am acordat atenție produsului!
Sunt oameni inteligenti si in Auchan… este foarte greu sa faci normal ce ai de facut.
Acum fie merchandiserul nu își face treaba bine ori producătorul nu s-a gândit la un tip de cutii precum cele de la Milka (după cum se vede în imagini) pentru a aranja marfa la raft.
Sau poate merchantiserul concurenţei aplică tactici de gherilă.
Rafturile alea erau de ajuns, la inceput uri, dar producatori isi diversifică gama, de ex milka, de la cateva ciocolati au acum o grămadă debiscuiti inveliti in ciocolată, batoane si tot felul de combinatii, nu mai e loc pentru toate.
Romanul si comertul !? ….tu glumesti , nu ?
1st world problems
Despre genul asta de ambalaje e vorba. Eu zic ca merită altfel de expunere
Macar e diversitate, poate chiar si ceva calitate
Scrie pe eticheta de la raft. Dar la cum arată ambalajul chiar şi pe cant, pare o ciocolată fără şanse. E vina producătorului că iese pe piaţă cu un ambalaj atât de şters.
Si la ciocolata aia de la Auchan ambalajul e de fapt produsul. Ciocolata in sine e ok, dar nu merita diferență de preț. Având asta in vedere plasarea produsului chiar e proasta. In Iași parca sunt așezate altfel. Mie unul mi-au atras atenția.
8,75 lei o ciocolata?…. wtf
Exact. De banii aia iau o paine, un parizer si imi mai raman bani si de un pet de bere si poate o tigara la bucata.
E o ciocolata la suprapret facuta pentru fraieri…
revin cu aceeași întrebare: cui plm îi pasă? Ce fel de persoane -observă- chestiile astea și își pun dup-aia problema mai departe?…
Îmi place și este foarte
2€ o ciocolata de 80grame?!?!?!?
Vine sfarsitul lumii…
E de vreun an sortimentul acela pe raft și era aranjat mai bine pe raft odinioară la Auchan CITY Brașov (că de acolo e poza…)
E prețul mare din cauza ambalajului ăla; eu n-am dat atenție; am preferat să dau banii ăia pe calitate, nu pe un carton și mi-am luat Lindt de acei bani
Asta inseamna un management al categoriei si o planograma facute cu fundul dintr-un birou, de catre un „category manager” care nu coboara in magazin si nu vede rafturile ( politica firmei, asta e) si aplicate de un lucrator comercial care nu stie cum sa evite munca ( firesc pentru toata lumea).
deh… frantuji….
Păi cam așa e în Auchan; dezordine mare, angajați care habar n-au ce pun pe raft, dar totuși e un hypermarket de vizitat! Au niște importatori cu care lucrează și aduc tot felul de produse interesante. Nu doar la Brașov, am văzut asta și-n Militari, și-n Constanța la ambele magazine, dar și-n celelalte magazine din București pe unde am mai fost.
E ciocolata si mai scumpa de atat,dar calitatea e mai buna. Asta nu merita nici 3 lei
Pensionarii nu am vazut sa fie deranjati de asa ceva, ei oricum intorc pe toate partile 99% din produse, tehnologie 3d manca-ti-as.
Eu nu as cumpara-o, pentru ca mi se pare cam scumpa si nici ambalajul nu mi se pare unul care sa se ridice la pretul ciocolatei. E chestie de marketing.
Este indeajuns daca stie responsabilul de raion ! Si cand 6 , vine sefu !
E de la marchandiser. Putea pune de-a latul, rezemată, una rosie sus și cealaltă pe raftul de jos, la fel rezemată de teancul din spate.