Makeover Buro și Maria Bagrin sunt cei mai tari influenceri

Makeover Buro e o agenție de ceva, care de curând s-a băgat pe nișa de influenceri.

Influencer Marketing este o industrie care, de la an la an, continuă să crească vertiginos. În următorii cinci ani, este planificată o creștere a pieței de la 5 la 10 miliarde de dolari. Pentru a răspunde cerințelor brand-urilor în căutare de influenceri, tot mai multe companii încearcă să-și eficientizeze serviciile.

În acest sens, Makeover Buro, și-a adăugat un serviciu în plus la portofoliu, și anume, cel de talent management. Agenția este dispusă să investească timp, cunoștințele în domeniu dobândite de-a lungul prezenței pe piață și resurse întru creșterea și dezvoltarea noului val de influenceri. (IQads)

Ca de obicei, materialele de pe IQads sunt scrise de oameni care au ratat și limba română și intrarea în publicitate, de aia “subiect virgulă predicat” e ceva normal și de dorit.

Dar agenția asta, Makeover Buro, e mișto de tot. Nu doar că “buro” înseamnă măgar în engleză și spaniolă, ci și prin studiile de succes pe care le prezintă pe site-ul propriu. Fiți atenți aici cum Nestea au apelat la Maria Bagrin, șefa agenției Makeover Buro și blogger în același timp, să le viralizeze un clip cu Natasha Bedingfield. Rezultatul: 87 like-uri și 1771 afișări pe Instagram au făcut clipul să aibă 13 milioane afișări.

Succes maxim! Studiu de caz! Laudă! Influencer!

ps: ăia care lasă comentarii cu “burro e măgar” sunt speciali.

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

21 comentarii

  1. Faptul ca social media a devenit atat de accesibil are si o parte buna: nu mai e suficient ca o pizduta semi-decenta sa se intituleze „influensăr”, trebuie sa si produca ceva concret.

    Altfel, cu se deosebeste de celelate sute de pizdute semi-decente care se afisaza pe instagram & co?

    00
    • NOU
      #2

      problema NesTea este una destul de complicata si probabil sunt disperati : Coca Cola le-a dat JET si si-au facut propriul „ceai cu gheata” si i-au dat afara din absolut toate locatiile pe cei de la nestle cu nestea ( si vorbim de world wide )

      00
  2. ” to viralise Natasha Bedingfield’s „Let Go” music video. ”
    „Let Go”
    „Let Go”
    „Let Go”
    „Let Go”
    „Let Go”
    oh, vai…

    00
  3. Mie mi-a placut doar detaliul cu magarul. Nici macar nu ma intereseaza daca e adevarat sau nu.

    00
  4. voi da ca arogantul like la acel mirific post de insta, doar ca sa comenteze altii ca te-ai inselat la cifre. np

    00
  5. Imi place ca ai aratat cum se foloseste corect virgula dintre subiect si predicat. Din articolul lor reiese ca biroul asta e sensul.

    00
  6. Maria e aia cu fata de barbat?

    00
  7. Vorba aia: „Mă, mă leși ?”!
    Se pare că tre’ neapărat ca orice „piți” – din cele care-și poartă chiloții la vedere (vezi foto din https://www.iqads.ro/articol/41461/makeover-buro-lanseaza-divizia-de-influencer-talent-management), să-și tortureze limba, prezentându-se ca fiind mare specialistă în domenii despre care nu are habar (nicidecum să le mai și înțeleagă) ; important și „cool” pentru ea este ca domeniul respectiv să poarte un nume „nemaivăzut , nemaiauzit”.

    00
  8. Cine e Maria Bagrin? A mai auzit cineva de ea pana astazi?

    00
  9. Am si eu o curiozitate – cum se creste un „influencer” :)) ? Exista cursuri in domeniu? Daca scriu in CV ca sunt „influencer” ma angajeaza cineva?

    00
  10. Imi place ca are 91k followers si undeva pe la 400-1300 likes pe post. Urmaresc un fotograf ce are 13k followers si are constant 2k likes pe post. Bine, el nu are la followers tot felul de conturi dubioase ce iti ofera asigurari in arabia saudita sau saloane de facut unghiile in mexic. :)

    00
  11. Serios, pula mea, s-au închis toate ocnele din România de nu mai pot să meargă ăștia să influențeze niște clorură de sodiu cu unghiile? Iar apoi să ne explice speriata asta cum savurează ea sarea iodată? N-o da dracu’ să influențați și mătărânga la burro?

    Da, sunt special.

    00
  12. am uitat să zic că Alina Șleahtițkaia rulz!!!

    https://www.facebook.com/alina.sleahtitkaia?f&

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.