Justiția pe care o apărăm

S-a rezolvat cu carambolul de pe Autostrada Soarelui. Rețineți că poți să fii prost și să provoci un carambol imens atâta timp cât nu ești tu ăla care omoară direct oameni. Justiția se va concentra doar asupra acestui aspect, asupra vinei directe, nu și asupra prostului originar. El  e bine mersi. Sunt convins că e în continuare instructor auto. Și iată, justiția i-a dat dreptate.

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

77 comentarii

  1. Futem sau nu Futem justiția tot o laba e.

    00
    • Asta ar trebui inscriptionata pe frontispiciul Ministerului Justitiei. Si cu adagio: „Ce faci coae, citesti sau dai o spaga?”

      00
  2. Nu înțeleg, se aștepta cineva la un alt verdict?

    00
    • sincer, nu știu dacă este ceva în neregulă cu verdictul. am condus de multe ori în condiții de vizibilitate „sub-optimă” (haha) și fiindcă nu am niciun fel de iluzii privind talentul la condus, cred că numai norocul m-a ferit de incidente.

      de departe, cele mai nasoale situații erau la ieșirea dinspre Austria către Italia: după 6-7 ore de condus, nimeream în ceață și nu vedeam mai departe de 100m. îmi dădeam seama că și la 70-80 km/h nu am timp să frânez sau să evit un eventual obstacol; mai încet, deja deveneam o problemă pentru tirurile din spatele meu.

      ține și figura asta, să mergi la ghici, cel puțin până în momentul când nu mai ține. c’est la vie.

      00
    • @joker De aia se merge în spatele tirurilor în cazurile astea.

      00
    • @Dan, nu vei putea merge in spatele tuturor TIR-urilor. E suficient sa vina TIR neatent din spate si sa te striveasca intre el si TIR-ul din fata.

      00
    • @Dan. eu unul am găsit mersul între tiruri grozav de inconfortabil. mai de folos a fost să mă deprind să intru prin Slovenia și să caut să termin călătoria seara, nu dimineața. mai multe ore, mai mulți km dar măcar am ajuns cu regularitate la destinație pe picioarele mele. in one piece.

      00
    • Tragi pe dreapta si te uiti pe YT pana se ridica ceata?

      00
    • @vosidit98
      Nu, continui sa conduci cu aceeasi viteza, doar ca iei o mana de pe volan ca sa o tii pe crucea agatata de oglinda retrovizoare :P

      00
    • @joker „ține și figura asta, să mergi la ghici, cel puțin până în momentul când nu mai ține. c’est la vie.”….cum zici tu😊

      00
  3. Ma bucur ca mai urmareste cineva subiectul dupa atatia ani. Probabil ca respectand strict litera legii verdictul e corect. Daca te uiti la spiritul ei…

    00
  4. Accidentele auto, mortii din accidente auto,,,vor fi ultima problema rezolvata de romani (imediat dupa sfarsitul lumii).
    Daca maine moare jumatate din populatie in accidente auto cu betivi, drogati, tampiti, oameni fara permis…legislatia tot aia va ramane.

    00
    • pentru ca problema nu e legislatia (ma rog, nu numai) ci aplicare ei. aplicarea legii in romania se face pe stilul heirupist, cand se sparge buba. de-aia avem si legi atat de dure, ca sa compenseze pentru neaplicarea lor. poate poate le-o fi frica de amenda si nu fac, ca de controlat nu se poate.

      uita-te cate permise se ridica cand face politia campanie. cate masini fara itp gasesc, cati betivi la volan. ei numesc „campanie” cand ar trebuii sa se cheme „isi fac treaba pentru care sunt platiti luna de luna”

      00
    • NOU
      #14

      Cati dintre soferi au luat lectii de conducere defensiva in timpul scolii de soferi? Condus noaptea, in conditii de ceata, ploaie? Au practicat in timpul scolii de soferi sa conduca pe autostrada?

      00
    • @alexnicolae
      Romanii nu au nevoie de lectii de conducere defensiva pentru condusul pe autostrada. E simplu, apesi pedala de acceleratie la podea, ca sigur nu e nimic in fata.
      „Condus noaptea, in conditii de ceata, ploaie?” – e vreo diferenta?
      /s

      00
    • @alexnicolae cand va aud cu autostrada…
      sefule, pentu o treime din tara asta, autostrada e la 500km distanta

      00
    • @alexnicolae. facem pariu ca pe undeva prin legea care reglementeaza scolile de condus scrie ceva despre ce zici tu? doar ca nu se aplica, deci revenim la ce am zis eu :)

      00
    • „Cati dintre soferi au luat lectii de conducere defensiva in timpul scolii de soferi? Condus noaptea, in conditii de ceata, ploaie? Au practicat in timpul scolii de soferi sa conduca pe autostrada?”

      condusul noaptea s-ar fi practicat obligatoriu înainte (?) și poate dai de un instructor care să facă ore seara de conducere. Cât despre condiții de ceață, ploaie, cum nimerești tu fenomenele astea să pice fix când ai tu programate orele? mai ales în timpul verii? eu am prins fix la a doua ședință de condus o ploaie calumea cu grindină, dar ghici ce, mergeam oricum cu viteză redusă și a fost mai mult o întâmplare amuzantă decât să îmi folosească la ceva.

      Eu am făcut școala acum un an și la ultimele ședințe am intrat pe pasajul basarab și am condus și o bucată de centură unde n-am avut bătăi de cap. am luat sala din prima la limită, am bușit din start 4 întrebări din grabă, iar apoi le-am gândit la rece pe restul. La traseu am părut suficient de convigător încât instructorul nu mi-a dat de furcă, și am luat cu 12 puncte din 24.

      Nu știu ce e aia conducere defensivă, după termen pare genul ăla de political corectness anti offensive în care devii mult prea precaut, pentru că nu știi de unde vine un gigel de undeva cu 400 la oră.
      La școală am învățat de la început să circul cu viteză mică, cât să mă învăț cu controlul mașinii, cu diversele situații și cu răbdarea. Apoi am combinat ce am învățat cu ceea ce am văzut în peste zece ani de când văd traficul (fie ca pasager sau ca pieton), lucru care m-a pasionat și care cred că e cel mai bun exemplu.

      de atunci, am condus mai multe mașini mici dintre care două noi, și restul mai mult sau mai puțin fier vechi, și nu am avut emoții cu niciuna dintre ele. La început am avut o problemă cu un autobuz unde inițial am crezut că pleacă încet din alveolă, dar m-am înșelat, totuși eram pregătit pentru să frânez pentru orice eventualiate și m-am oprit fără probleme, apoi cred că am mai avut două situații pe care nu le-am prevăzut și unde am frânat la timp sau am tras de volan din instinct fără să impacte pe nimeni. Tot timpul mai fac câte o boacănă și încalc des legea printr-o formă sau alta, dar sunt deseori conștient de ceea ce fac și gândesc anticipat ceea ce vreau să fac, urmând ca în momentul în care fac acel lucru eu deja m-am asigurat că e ok.

      00
  5. Eu cred că este chiar invers. A primit o condamnare cu suspendare, s-a recunoscut vina.

    00
    • Probabil ca fiind 4 decese ne asteptam la un sejur in penitenciar.

      00
    • @gicu: Nu am văzut un caz de ucidere din culpă iar judecătorul să dispună pedeapsa cu executarea.

      00
    • A primit o condamnare cu suspendare ăla care a lovit din spate ansamblul staționat pe banda 1! Aici e vorba de boul care staționa pe banda 1. El nu a primit nimic.

      00
  6. Voi nu aveti chef sa cititi, sau nu vreti sa intelegeti, dar va place sa dati cu pietre; ati prefera o justitie care hotaraste pedepsele de capul ei????sau justitie in strada, cu toporul, tribunale populare, de tip stalinist??? Ce sa faca judecatorii, sa acorde alte pedepse decat cele prevazute de lege pentru faptele incriminate de carte procurori? Stau si ma gandesc daca au avut vreodata sau vor avea vreodata romanii un pic de respect pentru ideea de lege sau stat de drept, asa cum stau si ma gandesc daca ar veni un califat care sa introduca o sharia adaptata, in care sa fie permisi mici si gratarele, passat sh din germania, vacanta pe valea prahovei si grecia, manele, etc, dar care sa introduca biciuirea, lapidarea, romanii nu ar adera imediat.

    În primă instanță, magistrații de la Judecătoria Lehliu-Gară i-au aplicat inculpatului doi ani și două luni de închisoare pentru infracţiunea de „ucidere din culpă” și alte nouă luni pentru infracţiunea de „vătămare corporală din culpă”. Magistrații i-au aplicat inculpatului pedeapsa cea mai grea de doi ani şi două luni de închisoare, la care se adaugă sporul de o treime din totalul celorlalte pedepse stabilite, respectiv trei luni (1/3 din nouă luni = trei luni), rezultând pedeapsa închisorii de doi ani și cinci luni de închisoare.

    Deci au acordat pedepsele conform legii; nu va place, strangeti semnaturi pentru modificarea codului penal, influentati parlamentarii, si propuneti pedeapsa la munca silnica pe viata pentru uciderea din culpa.

    Judecătorii au dispus suspendarea executării pedepsei sub supraveghere şi au stabilit un termen de supraveghere de trei ani.

    Condamnatul nu avea antecedente penale, nu prezinta pericol pentru societate si drept urmare nu se justifica inchiderea in penitenciar.

    Instanța a dispus și acordarea a aproximativ 1,5 milioane de lei și 154.000 de euro, cu titlu de daune morale părților civile implicate în proces.

    Aici e discutabila valoarea daunelor, depinde ce au cerut procurorii, sau victimele s-au/se constituie in parte civila vatamata daca nu sunt multumite, sau avocatii victimelor nu au avut chef, sau urmasii victimelor au fost miserupiste.

    00
    • Cel staționat pe banda 1 pe ceață e nevinovat. Aia e problema. Maine o face iar.

      00
    • Deci au acordat pedepsele conform legii; nu va place, strangeti semnaturi pentru modificarea codului penal, influentati parlamentarii, si propuneti pedeapsa la munca silnica pe viata pentru uciderea din culpa.

      – pari f cunoscator / cine plm sa modifice legile astea decat voi dar nu prea va place munca

      Instanța a dispus și acordarea a aproximativ 1,5 milioane de lei și 154.000 de euro, cu titlu de daune morale părților civile implicate în proces.

      – zi boss cat e pe grila de despagubiri o viata de om/ o zi de spitalizare sa citeasca lumea si apoi sa vedem daca ne mai dam ca zmeii pe soselele patriei

      – cititi comentariul in urmatoarea nota – implicat acum cativa ani intr-un accident grav / o combinatie de stare tehnica, asfalt de cacat si viteza excesiva / a trecut ceva timp si in zona se intampla frecvent accidente din aceleasi motive – niciodata, dar niciodata n-am vazut rutiera pe acolo dar despre cum nu-si fac ei treaba alta data

      00
    • Mulți cred că stat de drept înseamnă pușcărie, cât mai multă pușcărie. Nu și pentru căței.

      00
    • Noi vrem o justitie care sa hotarasca exact (dar exact, la litera) ce am hotari si noi.

      00
    • Mi se pare stupid sa-mi spui sa strang semnaturi ca sa schimb legea.

      Nu asta este treaba Ministerului (care drq o fi responsabil) sa se uite ce legi sunt stupide si sa propuna schimbari de lege ca sa nu existe cazuri ambigue si tampite ?

      00
    • Eu va sugerez sa cititi Constitutia Romaniei, sa vedeti cum se initiaza schimbarile legislative:

      https://www.constitutiaromaniei.ro/art-74-initiativa-legislativa/

      In rest, drumuri linistite.

      00
    • ion, noi (sau cel putin eu) vrem o justitie care sa faca dreptate.

      si da, justitie nu e perfect echivalent cu dreptate.

      presupun ca suntem toti constienti ca ala, primul, melcul, chiar daca aparent cu legea in mana, a facut ceva iresponsabil, gresit si care in final a omorat 4 oameni, ranit alti 30 si provocat pagube materiale imense. si nici nu a fost pus sub acuzare.

      de aia urla sangele in noi toti, pentru ca ala atat de evident vinovat scapa.

      00
    • @thebblack
      In fata poate sa fie o masina oprita (chiar si fara motiv), o vaca incercand sa ajunga la iarba mai verde de partea cealalta a autostrazii sau o nava extraterestra care tocmai a aterizat – tu trebuie sa fii in stare sa opresti pana in obstacol.

      „care in final a omorat 4 oameni, ranit alti 30” – Deci tu consideri ca vinovat de toate victimile este cel care „a adaptat viteza la conditiile de drum si vizibilitate” si nu cei care considera ca e dreptul lor dat de Dzeu sa mearga cu ce viteza vor ei, indiferent de nivelul de vizibilitate…

      00
    • @tavi, limbajul tau, necunoasterea unor notiuni de baza legate de functionarea sistemelor legislative si juridice din Romania, modul limitat prin care vezi situatiile iti garanteaza o viata lunga plina de neimpliniri si frustrari.

      Nu lucrez in sistemul juridic/judiciar, iar cat despre cat si cui ii place munca, eu iti sugerez sa nu iei de bun tot ce se scrie in presa (care de multe ori prezinta informatiile trunchiat, partinitor, sa genereze emotie si trafic, sau pur si simplu sunt prosti, iar calitatea jurnalismului in Romania este execrabila-vezi articolul legat de crimele din SUA) https://arhiblog.ro/scoala-ajutatoare-trasn/

      Dar nimic nu te impiedica sa te instruiesti, sa vezi cum se instrumenteaza un dosar penal, cine sunt organele de cercetare penala, cine trimite in judecata inculpatii, etc , care e misiunea judecatorului, samd…….ce vina are judecatorul, de exemplu, daca politistii/procurorul/procurorii de caz sunt incompetenti, asta doar ca exemplu.
      Cand ai timp liber, mergi in salile de judecata, sedintele sunt publice, si vei intelege mai bine functionarea sistemului, cat si cine sunt/cum actioneaza actorii angrenati in sistem.

      00
    • mihai, sa inteleg ca ala a incetinit pana aproape sa opreasca de frica ca poate intalneste un prost care a incetinit pana aproape sa opreasca….

      chiar nu vezi greseala din rationamentul asta?

      ps, ce sa vezi, s-a nimerit chiar el sa fie prostul…

      ps2 sau ca in bancul ala cu soferul profesionist care incetinea la verde…

      00
    • @thebblack
      Eu nu inteleg rationamentul „merg cu o viteza atat de mare incat daca apare un obstacol in raza vizuala eu nu pot fizic sa franez pana in obstacol”.

      Sunt agnostic, nu imi pun speranta ca ma protejeaza vreun zeu care are grija sa am calea libera.

      00
    • mihai, gandirea ta este corecta. totusi solutia crezi ca este trecerea dintr-o extremă in cealalta? nu pot sa merg cu viteza maxima deci mai bine ma opresc?

      masina lui nu mergea si cu 70 80? chiar era necesar sa se transforme el in obstacol?

      de brake check ce parere ai? asta a fost la modul shit gets real….

      00
    • @thebblack
      „masina lui nu mergea si cu 70 80?”

      La o viteza de 70-80 km/h distanta totala de franare (inclusiv timpul de reactie) este de vreo 40-50 m; asta considerand ca soferul realizeaza din prima ca masina care ii apare in fata din ceata este oprita si nu doar merge mai incet.

      Daca iau de bun ce spun alexnicolae si Pixel (nu am vazut pe nimeni sa ii contrazica), „vizibilitatea este sub 200 de metri şi, izolat, sub 50 de metri.” iar soferul „avea o viteză de 30 km/h”

      Cand sunt in dubiu, eu prefer sa sacrific din viteza, nu din marja de siguranta.

      00
  7. Aveam asteptari mai mari de la magistrații de la Judecătoria Lehliu-Gară.

    00
  8. Eu n-am inteles asta din articol, nu ala primul care mergea cu 10 km pe ora a fost condamnat, au fost condamnati unii care au intrat in cei opriti.
    „Conform anchetatorilor, în prima parte a grupului, nu s-a putut stabili vinovăția unor persoane”
    E drept ca si articolul are niste fracturi logice tipice pentru presa noastra asa ca nu sunt sigur de nimic…

    00
    • Da, eu ma asteptam sa ia si ala ceva, ca el a fost prostul originar.

    • NOU
      #41

      @Vali, poti sa mentionezi articolul de lege unde apare interdictia de a reduce viteza pe autostrada in conditii de vizibilitate redusa? (Avertizarea meteo zicea ca ocazional e sub 50m in zona) Cat e viteza cu care trebuie sa mergi daca nu vezi nimic inainte?

      00
    • Pai nu e interdictie, e obligatie. Dar vali a fost enervat de unii care circula incet unde e linie continua si aplica frustrarile de acolo in aceasta situatie

      00
    • Vali era enervat de unii care incetineau la o trecere de cale ferata – el stia ca este (una din putinele care sunt) OK si ca se poate trece cu 50-60 km/h.

      00
    • Eu înțeleg asta cu arestul la domiciliu pentru crime non-violente, dar nu înțeleg când discutăm de crimă, violuri, din astea. E totuși next level. N-am înțeles niciodată logica.

      Din câte am înțeles (de la un podcast de la ăia cu peștele vesel) schema ar fi de fapt că penitenciarele sunt supra-populate, și au făcut ăștia legile ca să se dea arest la domiciliu pe cât posibil.

      Așa guvernanții evită atât construcția de noi penitenciare, cât și modernizările lor, se reduce și riscul (90%) de a fi dat statul în judecată pentru condiții improprii.

      Sună a ceva ce politicianul român ar face, gen să pună siguranța cetățeanului absolut pe ultimul loc posibil.

      00
  9. eu nu inteleg de ce a fost condamnat doar soferul de microbuz, in contextul in care acesta a intrat în coliziune cu un ansamblu de vehicule format din autotractor şi semiremorcă incarcata cu seminte de floarea soarelui, CARE AVEA O VITEZA APROPIATA DE 0 PE BANDA 1 A AUTOSTRAZII. Soferul autotractorului unde e in aceasta poveste?

    00
    • Nicaieri, legea la noi zice ca soferul e obligat sa „reducă viteza până la limita evitării oricărui pericol”. Daca eu am chef sa merg cu 10 la ora sunt pasibil de amenda, daca tu vii cu 200 si vizibilitate zero e riscul tau. Bine ai venit in Romania.

      00
    • NOU
      #48

      poti sa spui te rog articolul de lege care a fost incalcat de soferul care a mers cu viteza minima, conform vizibilitatii la momentul respectiv?

      Exista prevederea care zice ca : Pe autostradă, şoferii nu pot circula, nejustificat, cu o viteză mai mică de 50 km/h.

      dar exista si asta:

      Art 123 Viteza şi distanţa între vehicule
      Conducătorul de vehicul este ,obligat să circule cu o viteză care să nu depăşească 30 km/h în localităţi sau 50 km/h în afara localităţilor, în următoarele situaţii:
      e) când partea carosabilă este acoperită cu polei, gheaţă, zăpadă bătătorită, mâzgă sau piatră cubică umedă;
      j) când vizibilitatea este sub 100 m în condiţii de ceaţă, ploi torenţiale, ninsori abundente.

      Daca a) este o justificare (vizibilitatea sub 100m)
      atunci b/ viteza pe autostrada poate sa fie sub 50km/ora

      00
    • NOU
      #49

      @alexnicolae daca ai 0 km/h mai circuli sau ai oprit?

      00
    • NOU
      #50

      @Silviu Petcu depinde cat e vizibilitatea. Intreaba instructorul auto care tine cursurile de conducere preventiva. Sunt sigur ca ai avut macar o ora de condus noaptea pe ceata si ploaie in timpul scolii de conducere. Mie mi-a zis ca sa trag spre dreapta, sa pun avariile si sa merg foarte incet cat mai spre marginea drumului. Si daca e cazul sa opresc complet. Sunt situatii punctuale, de regula dureaza sub 10 minute cand este un val de ceata sau un val de ploaie cand vizibilitatea e 0. Am intalnit in Grecia, Belgia, Germania situatii similare. Toata lumea a oprit si a pus avariile. Un TIR oprit claxona (sirena ceva) la fiecare cca 10 secunde. Su au lasat banda de urgenta libera.

      00
    • Care e diferenta intre un tir oprit justificat(motor stricat, alte masini oprite in fata etc) si unul oprit nejustificat in situatia asta?
      Ca eu din tot ce inteleg soferul de microbuz a mers orbeste, practic el nu putea opri nici daca tirul era oprit dintr-un motiv justificat)
      Cat timp nu a fost un brakecheck eu chiar nu inteleg cum ganditi si cum sofati

      00
  10. ceata, nu vezi nimic, 100+ km/h. conform romanilor de vina e ala care nu vedea nimic si s-a gandit ca daca e ceata mergi incet, nu alergi ca descreieratu

    00
  11. „Potrivit datelor din anchetă, prima mașină implicată în accident avea o viteză de 30 km/h, mult mai mică decât viteza minimă recomandată. Ultima mașină care a lovit blocul de maşini avariate care erau pe autostradă avea kilometrajul blocat la viteza de 118 kilometri/oră.”
    30 este mai apropiat de zero decât 118.

    Cu ce viteză trebuie să mergi când ai ceață ca aici?
    https://www.libertatea.ro/stiri/accident-grav-pe-autostrada-soarelui-patru-morti-1647852

    00
  12. Da’ Mario Iorgulescu ce mai zice?!

    00
    • O sa facă Codin Maticiuc sau Bobonete un podcast tip spalare de cadavre cu el pestr doi ani.

    • E baiat bun, face acte caritabile, a avut si el o scapare acum niste ani. Dar cate a patimit si el saracu! A stat prin spitale, sanatorii, stres post-traumatic, etc

      00
    • @Ion da, da, a patimit saracu. Eu nu cred ca va imaginati ce greu e sa conduci aston martin rupt de beat si de coca.
      Apoi, nu mai zic, sa stai pe banii aia multi de la parinti, prin Italia. Veata e grea, dar nu chiar pt toti :).

      00
    • Te rog frumos, nu sta pe banii parintilor, asta ar insemna favorizarea infractorului.

    • Favorizarea infractorului? Pai el era complice la sechestrare și nici nu l-au băgat în seamă. Mai jos este hotărârea prin care l-au condamnat inclusiv pe ăla micu, pentru sechestrarea unuia, in apartamentul lui. Aia care și-au luat mai mulți ani, l-au și înjunghiat sau l-au bătut cu ciocanul de șnițele!!

      I….g… M este ăla micu, aka odrasla. Ghiciți cine e tatăl lui M!

      http://www.rolii.ro/hotarari/5d2e7fdbe49009cc19000056

      00
  13. In articol nu a fost preluat si motivul deplasarii primului autovehicul, cu viteza apropiata de 0. Cu siguranta a fost analizat in instanta, de aici si motivul pentru care nu a fost inculpat, sau daca a fost inculpat, nu a fost trimis in judecata.

    00
    • NOU
      #70

      scrie in articolul initial – vizibilitate sub 100m, cod galben de ceata, viteza estimata 30km.

      00
    • Salut!
      In articol se explica in ce a constat culpa soferului microbuzului, nu si motivul deplasarii tractorului cu viteza aproape de 0.

      În actul de sesizare a instanței, procurorii arată, printre altele, că în dimineaţa zilei de 5.11.2016, în timp ce conducea microbuzul marca Mercedes, model Benz Sprinter, la km 66+824 m, pe fondul neadaptării vitezei de deplasare la condiţiile de vizibilitate frontală (mult redusă – ceaţă densă), inculpatul a intrat în coliziune cu ansamblul de vehicule format din autotractor şi semiremorcă.
      Citeşte întreaga ştire: Șoferul care a provocat cel mai grav accident de pe Autostrada Soarelui, cu 4 morți și zeci de răniți, condamnat cu suspendare

      00
  14. Bode priveghează.
    Daea a invocat ploaia.
    Mulți Ayrton Senna cu slik-uri.

    00
  15. Judecatoria din Lehliu-Gară… ce nume de cacat.

    00
  16. Poate e condusa si justitia de DIPI, ca structurile de crima organizata.

    00
    • DGPI mai nou. Mi se pare ciudat ca politia sa aiba un serviciu de informatii al ei… care ce sa vezi, se trage din fosta securitate…

      00
  17. https://www.g4media.ro/motivarea-judecatorului-care-a-anulat-sesizarile-de-plagiat-din-doctoratul-premierului-ciuca-analiza-emiliei-sercan-este-o-simpla-apreciere-generala-in-abstract-partiala-iesita-din-contex.html

    Nu m-ar mira sa fie dată în judecată dna Șercan! Sau să-i găsească și vreo infracțiune!

    Cineva, și știm noi cine, zbiera acum câțiva ani „jos labele de pe justitie”… Ca acum s-o dam in românească „hotul striga: hotii!!”

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG, de la Finestore, de la PORC sau de la Aceeași Mărie.