Jurnaliști auto: Răzvan Măgureanu

Azi ne distrăm cu un alt idiot. Răzvan Măgureanu este redactor șef al publicației Autobild a trustului Ringier. Știți trustul Ringier, 2 milioane euro pierderi pe 2012, oameni pricepuți. Iar Răzvan și revista pe care o conduce nu fac notă discordantă, deși el stă mai bine decât colegul lui Alexandru Gugoașă: are 7.000 exemplare per apariție.

Bun. Ca să marcheze deplasarea în Franța la lansarea noului Duster, aproape toți acești pseudo-jurnaliști auto (de fapt niște șoferi de mâna a doua, care scriu după ureche de cele mai multe ori) au băgat articole elogioase la adresa Renault și a ultimelor lor modele. Dacă îi ascultați, Duster e mult peste Patrol la capabilități off-road și mult mai frumos pe interior decât Evoque. Chestie de gust, probabil. De gust la mâncarea din deplasări.

Și, ca să fie tacâmul complet, ce poate fi mai frumos decât înfierarea celor care nu s-au raliat la dumnezeul deplasărilor și pișcoturilor? Ia să vedem:

razvan-magureanu-idiot

OMUL A LUAT DE BUNĂ FAZA CU CERINȚA DEALERULUI DE A FACE TESTDRIVEUL LA MOINEȘTI! OMUL A LUAT DE BUNĂ FAZA CU CERINȚA DEALERULUI DE A FACE TESTDRIVEUL LA MOINEȘTI! OMUL A LUAT DE BUNĂ FAZA CU CERINȚA DEALERULUI DE A FACE TESTDRIVEUL LA MOINEȘTI! Cât de complet cretin să fii să nu înțelegi că era o glumă pe acolo? Și omul are 46 de ani, nu e un tâmpițel care abia a dat cu nasul de lume, gen Gugoașă, sau un jeg complet, gen șobolanul. Și e și redactor șef? Cât de încrâncenat în prostia proprie să fii? Cât de complet aerian? Cât de îndoctrinat în școala Ștefan Gheorghiu?  La naiba, nici nu e de mirare că trustul are ditai pierderile și că revista nu se vinde cu asemenea oameni acolo.

PS: da, știu, a scris greșit Alzheimer, dar aia e cea mai mică problemă a lui.

razvan-magureanu-idiot-iar

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 3$

19 comentarii

  1. EU unul nu sunt in masura sa ii judec pe oamenii asta pentru ca nu ma pricep la ceea ce fac ei dar din alt punct de vedere sunt haiosi foc ( asta ca sa fiu dragut ) :))

    00
  2. În articolul precedent de pe acest subiect ai numit jurnalismul auto ca fiind de nişă. Cândva era un segment în jurul a milioane de cititori (nu exemplare vândute), nu ştiu cât de corect era să fie numit de nişă. Faptul că a ajuns cu adevărat nişă şi se bate pentru audienţe comparabile cu bushcrafting-ul sau cu practicanţii de sex cu cadavre se datorează exact acestor jurnalişti. Sau poate nici lor, ci celor care i-au selectat, care i-au publicat. La un moment dat, prin 2000+/- câţiva ani m-am scârbit şi eu de revistele auto, deşi până atunci le citeam cu pasiune. Poate mă înşel, dar cred că putea fi cel mai profitabil segment de jurnalism după cel economic (dus şi el pe apa sâmbetei).

    00
  3. Si acum sa vezi cum escaladeaza acest conflict, or sa traga astia in tine mai ceva ca englezii in armatele lui Napoleon la Waterloo

    00
  4. Şi încă ceva: poate ar trebui un proiect de lege care să oblige marcarea glumelor din text cu (G) sau măcar o steluţă, ceva. Să priceapă şi cei mai puţin dotaţi din acest punct de vedere, să nu se simtă discriminaţi. 🙂

    00
  5. Cine a fost la Salonul Auto ? Bucuresti de la Romaero din toamna, intelege de ce jurnalismul auto din Romania este la asa cote ridicate.

    00
  6. Acu’ sa zicem si de Duster: nu o fi el mai frumos ca Evoque pe dinauntru, si nici capabilitati de a urca muntii nu are, insa mie mi se pare ca pretul este foarte bun pentru ce ofera. 13.700 E fara TVa pe echiparea Laureate, motorul dci de 1.5 si 4×4 http://dacia.automeridian.ro/configurator/noul-duster.html

    Ma gandesc din ce in ce mai serios sa il iau

    00
  7. Conform Brat autobild vinde 8000 de exmplare pe editie, iar auto motor si sport 7000. Nu cred ca e cazul sa spui alte cifre cand e usor de verificat informatia. Ei nu par sa te ia in serios, fac doar misto de tine. Tu de ce esti asa de pornit, Zoso?

    00
    • @C-lin: uită-te un pic mai in dreata, acolo ai alte cifre. par să nu mă ia in serios? pe bune? de aia mă mușcă de cur non stop, pe mine și pe alți bloggeri, în timp ce ei săracii abia pot lega două fraze coerente?

  8. Nu mai poti domne sa pui cate o chestie „fina” prin articol, ca prostii sar ca arsi de fund.

    00
  9. Ştiu că sînt offtopic, dar Fiat cred că se bucură că nu mai au cea mai urîtă maşină (Multipla) de cînd a apărut Juke.

    00
  10. Misto asta cu Duster mai frumos la interior decat Evoque, denota multa ”lipsa de necunoastere”! :)))
    Apoi, compara Duster cu Patrol, cand tehnologia de off-road de pe Duster e adusa din uzinele japoneze ale Nissan. Ma rog, poate a comparat Dusterul cu Patrolul din ’90. 😀
    Acum , foarte serios vorbind, nu poti vorbi de off-road la o masina cu motor de 1,2…sau 1,6, poti vorbi cel mult de o masina capabila sa mearga binisor prin drumuri noroioase de tara.

    00
  11. Un lucru e clar, are 100% dreptate cu privire la Buhnici pe partea de auto. E hilar de prost omul. Unul dintre filmuletele elocvente e acela in care isi prezenta mult iubitul Seria 3 E90 Touring…

    00
  12. Observa si publicul lor care intervine in comentarii si ii aproba total… Looser alert !

    00
  13. De-asta are topgear succes. Masina a ajuns un commodity si prostii astia inca nu s-au prins.
    Cati dintre noi cand merg sa cumpere o masina o cantaresc?
    Cati dintre noi le verifica cat sunt de late cauciucurile?

    Vrem nu vrem, diferentele dintre masini in ziua de azi incep sa fie din ce in ce mai mici. Si producatorii ne zic asta, avand o platforma pentru 4-5 modele, cateodata si pentru branduri diferite.

    Asta e ca si aia cu megaherzii, cand orice prosti putea face un review: PIII e mai rapid decat K6 pentru ca are 733Mhz in loc de 450Mhz. Si gata review-ul.

    00
  14. lipsa crasa de necunoastere? :))))

    00
  15. Nu tin nici cu tine, nici cu acesti pseudo-jurnalisti cum ii numesti mai sus, dar mi se pare ca cine nu te ridica in slavi/pupa-n fund, e idiot in opinia ta!

    00
  16. mda…..prost ca se ataca Magureanu.
    Mie imi place Auto Bild.
    Bine ca sunt buni Buhnici si papusica aia mica Marean 🙂

    00
  17. Esti total pe langa draga Zoso!! Daca ai tupeul sa te confrunti cu Magureanu pe teme auto si sa-l acuzi de pertinenta, se pare ca esti si din alt film.
    Auto Bild este singura revista auto care a crescut in ultimii doi ani,. Daca citesti doar bloguri de cacat vei ramane la aceeasi valoare, discutabila.

    00
    • @Gelu:

      1. omul e redactor șef și nu știe să scrie in limba română.
      2. circulația revistei e minimală.

      blogurile (de căcat sau nu) n-au nici o treabă aici. jurnaliștii de căcat da.

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de pe eMAG prin acest link, de la PCGarage prin acest link sau de la Finestore.