Un pic de jurnalism nesemnalizat de la ZF cu Accor Hotels

Mă miram eu de ce dintr-o dată cineva nimeni de la Accor Hotels are chestii de declarat. Două la rând, o dată pe 11 iunie, a doua oară pe 16 iunie. Lansăm chatbot când chatboții nu mai sunt buzzwords de mai bine de doi ani și…nu pot să cred, ceva complet inovativ, tehnologia va schimba ceva!!! Cine ar fi crezut!?!?!?

Răspunsul a venit pe 26: era un pachețel. Jurnaliștii fac frumos, scot materiale din piatră seacă și Accor Hotels cumpără niște reclamă. Nici un conflict de interese aici. Ziarul Financiar nu coboară ștacheta jurnalismului de calitate!

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

3 comentarii

  1. Este vina ta ca mai consideri Ziarul Financiar relevant pentru cineva.
    Pe print parca nu mai exista de 100 de ani și calitatea articolelor de pe site este la același nivel de spam și prost gust ca și pe mediafax.ro
    Nu îmi dau seama cine ii citește, mai ales premium 😂
    Mai au angajați sau colaborează cu ceva robotei specializați pe spam și prost gust.
    Ma amuza și „lupta” lui Sârbu contra DNA pe Mediafax. Oare mai exista instituție mass media care sa folosească fluxul lor?
    Eu sunt șocat ca oamenii ăștia mai au cititori.
    Poate au succes cu Aleph, televiziunile noi a iubitei lui Sârbu, not :))
    Mai știm unul care s a certat cu iubita și aia a rămas cu afacerea.

    00
  2. *inovator

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.