IQads + GPEC = love și profesionalism

GPEC plătește un advertorial mă rog, anunț/știre verticală în publicația IQads. Care îl publică așa cum vedeți mai jos.

Știu ce veți zice, a fost o eroare și au corectat între timp, dar nu, advertorialul a fost publicat acum 2 zile și de atunci e așa. Ăsta e profesionalismul IQads, ăsta e nivelul lor de înțelegere al mediului în care există.

Altfel, ce mișto că a câștigat Lensa premii, sunt niște verticali minunați, am cumpărat ceva de la ei prin eMAG și au păstrat numărul de telefon și îmi mai trimit din când sms-uri nesolicitate, în ciuda faptului că i-am sunat de două ori sa înceteze.

De GPEC rămâne cum am stabilit. Trebuie să fii lovit la cap să participi la mai mult de o conferință despre ecommerce pe an, dar cumva ei au găsit o nișă de oameni care cred că ascultatul pe la conferințe e ce le lipsește pentru ca magazinul lor să aibă succes.

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

14 comentarii

  1. Poate ca ar trebui o platforma care sa centralizeze toate premiile din publicitate :D

    00
  2. Cât costă un advertorial la ăștia?

    00
  3. Ca tot veni vorba de premii din astea dubioase… si ca sa deraiez un pic discutia: Tot aud in reclame „votat produsul anului in categoria jucarii sexuale motorizate/etc”. Votat de catre cine, cum, pe ce criterii? Care e treaba cu produsul asta al anului?

    00
  4. nu stiu de ce dar unii tot mai cred ca au nevoie de Liviu ca sa le lumineze calea…

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.

Pun clipuri pe Youtube