Intersecţie, aştept mortăciuni

La intrarea în Sinaia este o intersecţie. Banda stânga merge spre centura oraşului, iar banda dreapta intră în oraş. La intrarea în intersecţie, există doar două marcaje, care spun că banda dreapta are prioritate, iar cei care merg spre centură trebuie să dea prioritate maşinilor care vin din dreapta.

sinaia

Şi totusi, nu sunt de ajuns. Priviţi aici două tentative de accidente  (unu, doi), din care unul sub ochii poliţiei. Şi nu se întâmplă absolut nimic. Până nu va muri cineva important pe acolo, o să rămână aşa.

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

25 comentarii

  1. In primul an de permis, am trecut printr-o chestie similara. Semnele alea nu sunt extrem de vizibile…

    00
  2. daca semnele alea nu sunt vizilbe ar trebui sa va lasati de soferie. primul semn cel albastru are o duga alba transversala ce inseamna stop. dupa care mai ai cel rosu de stop si cel galben de prioritate.
    iar daca tot ai dubii la o intersectie nu ti se pare normal sa reduci viteza in loc sa intri ca vita?

    00
  3. daca asta e singura solutie, asteptam…

    00
  4. Eu am fost in ipostaza tirului.Era primul meu drum pe acolo si nu am vazut indicatoarele….Am trecut fara sa imi dau seama ca am stop.Abea la intoarcere am vazut semnele;))
    Stupida intersectie.

    00
  5. Am trecut de cateva ori pe acolo si am vazut multe situatii la limita in care era sa o mierleasca ala nevinovat care vine chileanu’ din Sinaia, cu burta plina si nevasta fericita presupun…

    Gaborii in exces in fac bine, nici indicatoarele, cred ca ar trebui puse niste speed bumpere si niste santuri ca sa iti blestemi viata ca ai luat-o pe acolo, sau clasicul giratoriu, dar este problematica locatia, trebuie latita soseaua mai mult ca sa nu mai fie aceeasi chestie ca la Penny, dar daca se vrea se sapa si prin munti!

    O idee ar fi ca cei dinspre Buc sa aiba banda separata cu gard si sa treaca pur si simplu prin intersectie, urmand ca banda sa ffe separata si dupa giratoriu aprox 100m, iar pentru celelalte faze sa se aplice regula de cedeaza, si gata, no more bucuresteanus mierlitus de turkalete oropsitus si nici gaborus incompetentus la post!

    00
  6. Limitatoare de viteza cu 200, 100 de m inainte de STOP. Ar rezolva problema pana vine iarna si le rascheteaza masinile de deszapezire

    00
  7. nu limitatoare…gropi. oricum sunt usor de realizat si sunt gratis

    00
  8. acolo era sa intre si in mine unul, ieseam din Sinaia si faceam stang spre Brasov (eram pe prioritate), iar unul nici macar nu a incetinit, intrand fara nicio jena (avea STOP) in intersectie (venea dinspre brasov si a luat-o pe centura), noroc ca nu aveam viteza si am putut frana…

    00
  9. nu-i intereseaza pe ei prostii de genul asta. si daca moare cineva important ce? crezi ca se va schimba ceva? eu cred ca tot asa va ramane….

    00
  10. Am avut eu accident acolo acum doi ani. Noroc ca n-am avut viteza. Oricum, m-a costat 17 milioane sa aflu ca intersectia aia e de cacat.

    00
  11. Nu pot sa inteleg cum comentati unii despre vizibilitatea semnelor si alte prostii de-astea. Irelevant, suficient ca un tirist sa nu vada sau ignore si dispar cateva vieti. Si ca avem de-astia se vede daca dati un click pe linkurile puse la dispozitie. Ca soferul de tir e vinovat, ca trebuie amendat e la fel de irelevant cand mor oameni.
    Zicea cineva pe trafictube ca ar fi ceva regula ca intrarea in oras trebuie sa fie cu prioritate. Nu prea cred, a se vedea centura de la Gherla. In orice caz ar fi o regula absurda.
    Daca intr-adevar, prin absurd, grosul traficului ar fi (din)spre localitate si nu ar putea fi opriti atunci cred ca solutia ar fi un sens girator nu STOP si limitatoare de vireza (girator eventual plus astea). Ex: Apahida langa cluj

    00
  12. acum intelegi la ce-s bune sensurile giratorii ?

    un giratoriu mai larg, cu ceva solid pe mijloc ca sa nu-l taie toti fii lui schumacher raspinditi prin romania, si vor fi toti obligati sa incetineasca suficient cit sa se reduca pericolul de accidente.

    intersectii cu STOP pe sosea sunt stupide rau. bine inteles, asta nu e o scuza pt besmeticii care intra in intersectie cu viteza chiar daca nu-s siguri daca au sau nu prioritate. apropo, pt talentatii cu „nu am vazut semnul”: daca veneati cum venea tirul ala si nu era nici un semn vizibil, oricum trebuia sa acordati prioritate de dreapta, soferii lu’ peste ce sunteti.

    alte variante pina se face un giratoriu ar fi pre-semnalizare (limite de viteza mari – 50 si apoi 30, ca daca e semn de STOP legea zice ca trebuie sa te opresti oricum, fie ca vine cineva, fie ca nu), speed-bumps, marcaje mari pe sosea – nu doar in intersectie ci si cu citeva sute de metri inainte. si altele.

    00
  13. deci semenele alea care se vad din busteni…nu sunt de ajuns?

    00
  14. zoso, in meganul negru erai tu?

    00
  15. imi place ca mai este si un panou publicitar cu secvente video acolo, pus strategic ca sa-ti distraga atentia. Mai ales dupa ce se intuneca cred ca e beton, ecranul ala cand se face alb sau rosu ti-a sters imaginea de pe retina.

    00
  16. Si cam ce sugerezi sa se puna acolo? Intersectia aia e asa de muuuulti ani (de cand o stiu eu).
    Asta cu nu am vazut indicatoarele e o prostie: daca nu casti ochii la indicatoare la ce dracu mai conduci?

    00
  17. @vlad – si daca e asa de multi ani inseamna ca trebuie lasata asa ?

    ce-mi plac mie astia cu „sa nu schimbam, ca asa e traditia”. traditia a fost pt oameni sa traiasca in pesteri – multe zeci de mii de ani. de ce ati iesit de acolo, voi astia care incercati sa tineti omenirea in urma cu „traditiile” voastre ?

    00
  18. @c3:
    Prima intrebare din comment era: „Ce sugerezi sa se puna acolo?” Poate n-ai citit-o.
    Ok, nu lasam intersectia asa, zi-mi tu ce trebuie sa-i facem. (si sa nu zici semafor ca atunci e clar cat de mult gandesti!)

    00
  19. Titlul ales de tine este extrem de inspirat!
    Faza cu TIR-ul am vazut-o si eu copy&paste acum vreo doua luni. Desi TIR-ul avea alta culoare, masina care juca rolul Megane-ului era de alta culoare si marca. Dar politistii erau tot acolo. Lucrurile s-au intamplat la fel. Si… nimic. Politistul a ridicat capul, s-a uitat putin, apoi a coborat privirea. TIR-ul avea viteza mult prea mare ca sa-l fi putut opri cineva pe loc. Cat despre o urmarire… nici nu incape vorba.

    00
  20. Cel mai indicat ar fi sa planteze un sens giratoriu care sa fie luminat noaptea. Asa toti incetinesc, ca au cedeaza trecerea si e mai simplu decat mizeria aia incalcita. Multi trec pe acolo si habar n-au ce si cum, semnele zic una, drumul drept lasa de inteles alta. Nu stiu cine trebuie sa se ocupe dar o petitie ceva la primarie sau la aia care administreaza drumul, poate chiar si cu bani de la UE.

    In italia se poarta sensurile giratorii cu spatiu verde pe mijloc, sau flori, sau maslini.

    00
  21. Nu semnele de circulatie salveaza vieti, ci cum e construit drumul. Ca daca ala care are stop are drum drept si nimic care sa-l faca sa incetineasca risti sa mori cu prioritatea in brate.

    00
  22. semnul albastru cu benzile desenate e conform cu semnele de circulatie din codul rutier? mi se pare cam inventat si putin confuz… la ce-mi desenezi si sagetute pentru contrasens cand dai indicatii cum sunt benzile pe sensul asta?

    00
  23. Your mistake is „iar cei care merg spre centură trebuie să dea prioritate maşinilor care vin din dreapta” – wrong. Cei care merg spre centura trebuie sa opreasca , AU STOP , chiar daca vine chiar daca nu vine. Daca mergi in oras dai inainte, mergi spre centura opresti . Cine vine de pe centura la fel are stop asa ca nu vad unde-i problema. Cam care ar fi solutia ? SA puna semafor? Sa-i anunte de la busteni ? Intreb si eu nu dau cu paru`..

    00
  24. @vlad – nu trebuie decit sa ridici ochii un picut mai sus ca sa vezi ce solutii am sugerat. dar se pare ca e dificil. prea mare efortul ‘telectual. e mai usor sa tastezi ceva fara sa gindesti/verifici/te informezi.

    00

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.