Nasol moment. Unde e Seceleanu acum (şef la InternetCorp), să ne explice cum InternetCorp sunt cel mai mare publisher independent din internetul românesc? Dar dependent de spam, fie că se numeşte seo spam sau email spam.
kudika.ro are indexate 177.000 de pagini în google, foarte multe pentru un site de doi lei vechi. Gândiţi-vă ce relevanţă are o asemenea pagină indexată. Nu are, dar o sumă de pagini nerelevante indexate fac un domeniu relevant. Şi aduc trafic de la oamenii care caută ceva. Şi când ajung pe kudika.ro nu găsesc. Şi în mod sigur nu dau click pe bannerele pentru care nişte fraieri plătesc să fie afişate pe un site care are mult trafic, deci este relevant pentru femei. Nu?
yuppy.ro are 190.000 pagini.
condo.ro are 179.000 pagini
wall-street.ro are 313.00 pagini
Vă daţi seama, un site de business are 300.000 pagini indexate în google. Trebuie să fie ceva de siteul ăsta, nu? O altă mizerie care merită să ajungă la urechile celor care cumpără de la ei: o pagină foarte relevantă. Asta cumpăraţi. Spam.
Rezultalele muncii se văd în SATI. Prin mizerii, InternetCorp a ajuns unul din cei mai importanţi jucători din internetul românesc. Cineva îmi spunea la un moment dat că haiduciile s-au cam terminat în onlineul românesc şi că toţi au făcut câte ceva, dar acum s-au calmat şi au devenit legali. Se pare că nu. ICorp continuă să spameze abonaţii eJobs, deveniţi prin minune abonaţi şi la alte siteuri.
Mihai Seceleanu a fost în juriul Netstartup. Dincolo de modul pe care îl simte acum Cristi Manafu, mă intreb ce poate învăţa Cătălin Teniţă sau Alex Brie din modelul ăsta de business. Spamează tot netul cu eJobs (şi eu primeam mailuri de la ei pe o adresă publicată pe un forum), fă-l mare, şi dupa aia spamează-ţi abonaţii cu o căruţă de siteuri construite prin furt. Sunt curios ce părere au investitorii de la Tiger despre mizeria asta, pentru că ei deţin ceva procente din businessul ICorp.
si acum vor aparea ca prin minune vreo 20 de insi, total neafiliati, care iti vor explica cat esti de bou si cum nu stii ca e normal sa gasesti sex cu o vaca pe kudika
„Şi în mod sigur nu dau click pe bannerele pentru care nişte fraieri plătesc să fie afişate pe un site care are mult trafic, deci este relevant pentru femei. Nu?”
Depinde cum pui problema. O pagina cu taguri nu va avea cum sa iasa la cautari pentru ceva ce nu e relevant, asa cum e construit modelul Kudika. Stiu exemple ( clubafaceri si genul ) care intr-adevar ieseau si in cautari, insa eu pe Kudika nu am gasit nimic care sa spuna ca e relevant pentru ceva anume.
Omul nu va gasi nimic pentru long tails, ca nu e destul continut pentru asta. E doar o insiruire de cuvinte, fara legatura prea mare intre ele. Atunci, e o pagina cu relevanta pentru ce ?
Totul e facut matematic, Un motor de cautare va gasi o pagina relevanta dupa ce reia frecventa unor expresii din respectiva pagina. Expresiile pot fi si derivate sau parte din campuri lexicale, dar sa nu mergem nici asa departe.
E una sa ai o insiruire de cuvinte, fara folosirea de titluri sau alte moduri de emphasizare si alta sa fii relevant pentru „timisoara” prin folosirea de expresii derivate. Asta e doar un exemplu. Analiza pe pagina poate continua.
Cei care ajung pe site, ajung pentru ca au cautat ceva mai „lung” si dau de un articol. De doi lei sau de mai multi lei, e relevant pentru respectiva expresie, ca asa spune formula matematica realizata de google. Si uite asa, poate pana la urma bannerele alea sunt relevante, mai ales daca traficul site-ului este organic.
LATER EDIT : abia acum am vazut comentariul lui Arhi – Omule, sigur nu sunt afiliat, de fapt daca scotocesti prin lista de messenger iti dai seama cu ce ma ocup
raporteaza-i la google ca spam si poate ii scoate de tot din cautari…