Nu înțeleg strategia Orange uneori

De ce ai promova așa ceva? Adică, fetele astea nu sunt un model în România pentru nimeni, nu au impactul pe care îl au în SUA, nu are nici o logică să promovezi așa ceva.

OK, înțeleg, nu vrei să promovezi “Bravo, ai stil”, dar și Kardașianii sunt pe același nivel de cocalari și panarame.

Pe de altă parte, nu înțeleg nici dorința operatorilor de a se arunca în business-ul cu știri, dar așa, cu jumătate de gură. OK, nu vor să rămân la nivelul de “dumb pipe”, e logic să încerce să caute alte surse de venit, dar copiat știri din alte parte și pus pe site-urile lor nu sunt o strategie.

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

23 comentarii

  1. Romania a exportat toate forta de munca amatoare si profesionista din domeniu in dubai si vesrul europei si acum trebuie sa importam din america.

    00
  2. Important e sa angajeze persoane cat mai tinere, pe care sa le plateasca putin, cat mai putin, si carora sa le ceara cat unui senior, daca nu mai mult. De acolo vine ieconomia salariala. Calitatea produsului? Who cares?

    00
  3. Imi e teama ca te grăbești trăgând concluzii despre ce inseamna acest reality in Romania. Si cat este de urmărit mai ales in randul tinerilor. Dacă faci rost de niste audiențe s-ar putea sa fi uimit.
    P.S
    Nu știu dacă e o metodă sa vezi cati romani o ,,urmaresc,, pe Kim pe facebook si twitter. Dacă se poate, ai deja un raspuns.

    00
  4. La faza cu Kardashian, e probabil pentru ca e parte dintr-o campanie globala de promovare a show-ului la pachet cu Orange TV. Da, nu are sens in Romania, dar are sens pe alte piete si probabil nimeni nu a avut sange in instalatie sa spuna sefului francez ca e inutila aici.

    00
    • nu e chiar inutila.
      multi din cei care ar folosi pachetul asta au o oarecare idee ce e Kardashians, stiu ca e smecherie in State si ca la noi se dau episoade vechi.

      Iti da senzatia ca te conecteaza la ce porcarii sunt la moda pe mapamond

      00
    • ”Iti da senzatia ca te conecteaza la ce porcarii sunt la moda pe mapamond”

      Cu asta, Orange demonstrează că a înțeles psihicul & mentalul românesc cel dominant.

      De ce și-a luat lumea motorete, motociclete? Pentru că mai mult ca sigur l-au văzut pe Șvarțănegăr în Terminator 2 sau că au suferit crâncen în copilărie când îi vedeau pe alți copii cu bicle și-și închipuie, acum, spre vârsta mijlocie, că își închipuie că ”recuperează timpul pierdut”, fără să înțeleagă că acel gol va rămâne până la moarte. Ai avut o singură copilărie, nu mai poți ”recupera” nimic.

      De ce se consumă iarbă (și alte droguri)? Pentru că a fost campania aia în 2012 în California și că vor legalizarea drogurilor pentru că… reasons… să fie la modă. Și pentru că au văzut în filme că ăia, cumva, trăiesc viața la maxim. Deci, pentru românașii consumatori, ei își închipuie că nu-și ”trăiesc viața la maxim” (ce dracu o fi înseamnând asta) dacă nu-i copiază pe consumatori, pe lângă traficul e droguri ‘nară, nară vrem ostași’.

      De ce se tatuează lumea? Pentru că au văzut pe Discovery sau TLC emisiunea aia cu tatuatorii ăia din Miami & L.A., iar după piar, așa cred ei că e mișto în viață, să te tatuezi pentru că… reasons. Sau în filme, au văzut un ”badass” care avea tatuaje și au vrut să semene cu ăla, ignorându-l pe protagonist.

      De ce există vagabonțeala de cartier, în care toți vor să pozeze și se antrenează să devină pungași? Pentru că, în copilărie, au văzut toate filmele (sau desenele) de acțiune cretine și cele cu Bruce Lee & Chuck Norris.

      E
      T
      C
      .

      Orange a priceput, ca celelalte corporații străine, mentalul & psihicul românesc. ”Vrem să fim ca alții, vrem să-i copiem cu orice preț pentru că rizăns.”

      00
    • psihologul de servicu vrr raapunde publicului….

      00
    • Nu se dau deloc episoade vechi. Chiar aseara era pe E! episod din sezonul asta, cu subtitrare in romana. La fel si Revenge Body cu Khloe Kardashian, sau Flip it Like Disick. La noi apar la vreo 2 sapt distanta, sezoanele noi. Dar, fiind ca postul e la inceput, umple restul timpului cu episoade vechi.
      De fapt, asa a inceput sa ma fascineze Kardashiencele, era un episod mai vechi, parca ala cu jaful din Paris. Cumva, m-a tinut ocupata :))). Apoi, cum mai era un episod pe fundal, pac, ma uitam :)) Chiar sunt addictive. Si nu la modul ca ma intereseaza ce fac ele, ci felul in care Kris Jenner orchestreaza tot, ma face sa ma uit cu atentie: replici, intamplari. Cam 90% e regizat, certurile dintre ele sunt regizate, dar sunt facute in asa fel incat sa iti atraga atentia, sa te faca sa comentezi, sa reactionezi, sa le urasti :)). Pentru ca nu o fac prin tiganeala clasica de la noi, de urla doua proaste una la alta. Nup.
      Nu e proasta baba, deloc. De-aia au si ajuns miliardare. Personal, le admir.
      Mai ales ca, Kim Kardashian nu mai e aia care care se promova la inceput , adica fashionista- bimbo- pitipoanca (adica, asa a promovat-o ma-sa, in caz ca nu stiati, sex- tape ul cu ea, nu a fost publicat accidental, ci Kris Jenner a stat in spate). Deja are o influenta extrem de mare in USA. Ceva imi spune ca tinteste sa devina presedinta, doar nu degeaba s-a apucat de scoala de avocatura la varsta asta si a schimbat macazul, brusc..

      Mai sunt si alte reality pe E!, dar nimic nu bate Kardashian. Au ele ceva, care te face sa le iubesti si sa le si urasti :))).

      00
    • Who the fuck is E!-lice?

      00
    • @Jupaneasa ce ți se mai potrivește numele.

      00
  5. Orange merge in directia de stategie de succes rasunator marca Telekom.

    Prob e ca baietii si fetele de la strategie nu sufere consecintele, peste vreo 2/3 dau afara cateva sute de fraieri si asta e.

    00
  6. Ati ras de Drafnea cand zicea sa promovam doar cur romanesc bio, luati acum cur american plin de hormoni de crestere. Sau era vorba de cur de gaina, in fine, nu mai stiu exact!

    00
  7. Cum sa nu fie model pt nimeni in Romania ? Leprele de pe la Bravo ai Stil si restul de pokemoni sunt la genunchiul broastei fata de titanii Kardashian. Mergi la sigur cu ele si in Belgradistan(care nu exista) si in Romania si oriunde.

    00
  8. Mie mi se pare ca au gandit-o bine. Intr-o tara plina de dobitoci, asta prinde cel mai bine.
    Sa nu uitam ca in Romania face audienta „Nora pentru mama”, „Schimb de mame”, „Ochiul din umbra” si „Tradati in dragoste”. Iar Loredana Chivu, Buruiana si Pamela de Romania sunt noile modele de urmat.

    00
    • Te rog frumos, este Ochii din umbră nu Ochiul. Interesant… tocmai terminasem sezonul 8 din Trădaţi din dragoste şi nu prea aveam la ce să mă uit.

      00
  9. Sa introduca in grila Fine Living si poate ma castiga de client pe TV. Telekom l-au scos si de atunci nu mai am la ce sa ma uit la TV in afara de stiri si poate Visuri la Cheie. Aveau emisiuni misto de renovari case, curti, despre cum cumpara cuplurile apartamente si case. Cel mai misto canal pentru amatorii de diy si bricolaj.

    00
  10. Am încercat sa iau Orange TV si internet fix. Am renuntat dupa 3 zile de incercari de a vorbi cu cineva de la tehnic pentru a putea activa port forwarding pe routerul lor. M-am lovit de textul cretin „asta e politica Orange”.

    Fata de RDS, nu ajungi sa vorbesti cu oameni de la tehnic asa ca trebuie sa-i explici unei persoane care nu stie ca vrei port forwarding si sa pui un ip din lan in dmz.

    Iar apoi persoana transmite informatia si revine dupa o perioada de asteptare.

    Pe cale de consecinta, am renunat in termenul de 14 zile.

    00
  11. Doar nu vrei s-o promoveze p-aia cu nume de ardeleanca-influencerba?!

    00
  12. Stai linistit, cineva a fost platit sa se „gandeasca” la campania asta. De ce? De ce nu?

    00
  13. Cum sa nu o cunoasca romanii pe Kim Kardashian? Pai toate romancele o stiu. Multe viseaza sa fie ca ea. Mai ales pitipoancele si prostituatele bucurestencele si-au pus implanturi de silicoane si botox si s-au vopsit brunete (bine, unele chiar sunt brunete fiind de etnie) ca sa semene cu ea.
    In fiecare zi vad pe la metrou sau in autobuz cate o Kim Kardashian din asta amatoare.

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.