Nu pot să cred că opțiunea pe care se băteau magazinele și care urma să revoluționeze ecommerce-ul dispare din Instagram.
Lansată acum doi ani, nu știu să fi văzut pe nimeni să o folosească. Că nu avea de ce. Companiile plăteau, influencerul presta reclama pe față, nu avea nimeni timp de reclame subtile, cu tag pe produse.
Influencerii pot răsufla ușurați. Treaba merge în continuare. Sigur, instagram a mai scăzut reach-ul, mai sare postări, dar treaba merge.
Lasa ca lanseaza TikTok magazin online cat de curand, si nu va fi targeted pe „branduri” ci va fi undeva intre livrare de produse de zi cu zi (detergenti, aprozar) si livrare de electrocasnice. You read it here first people, sa nu va mirati cand auziti despre asta.
în alte știri, Tiktok le face la restul fix ce le-a făcut Facebook la restul:
TikTok atacă concurenţa din toate părţile: Platforma de social media din China oferă tarife de publicitate mai mici decât rivalii de la Facebook, Instagram sau YouTube
si rezultate mai bune, pe testatelea
@Arhi, cu Xiomag? 😉
daca incepe sa fie interzisa pe ici pe colo prin lume, o sa scada si mai mult preturile…