Instagram Shopping dispare

Nu pot să cred că opțiunea pe care se băteau magazinele și care urma să revoluționeze ecommerce-ul dispare din Instagram.

Lansată acum doi ani, nu știu să fi văzut pe nimeni să o folosească. Că nu avea de ce. Companiile plăteau, influencerul presta reclama pe față, nu avea nimeni timp de reclame subtile, cu tag pe produse.

Influencerii pot răsufla ușurați. Treaba merge în continuare. Sigur, instagram a mai scăzut reach-ul, mai sare postări, dar treaba merge.

instagram-shopping-1200x683

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

5 comentarii

  1. Lasa ca lanseaza TikTok magazin online cat de curand, si nu va fi targeted pe „branduri” ci va fi undeva intre livrare de produse de zi cu zi (detergenti, aprozar) si livrare de electrocasnice. You read it here first people, sa nu va mirati cand auziti despre asta.

    Comentariu apreciat.363
  2. în alte știri, Tiktok le face la restul fix ce le-a făcut Facebook la restul:

    TikTok atacă concurenţa din toate părţile: Platforma de social media din China oferă tarife de publicitate mai mici decât rivalii de la Facebook, Instagram sau YouTube

  3. daca incepe sa fie interzisa pe ici pe colo prin lume, o sa scada si mai mult preturile…

    152

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.