Una cu infrastructură și una cu clovni

Dacă iese Nicușor și face prostii, toți vom fi jenați că am votat un incompetent. Cam cum am fost la Klaus. L-am votat ca să fie bine și mutulică doarme pe el.

Dar, pentru bloggeri și comentaci de feisbuc e dilema comediantului american: dacă iese Trump, am material, chiar dacă strică țara. Așa și la noi cu Firea. Iese clovnul, crapă țevile, RADET nu s-a unit cu ELCEN, am ce scrie 4 ani. 49% cititori bucureșteni. Mă rog, cu IP de București, că buletinul e la Buzău.

Și, pe tema infrastructurii, scriam acum 5 ani că ritmul încet ne omoară, dar uitați-vă ce s-a întâmplat cu metroul din Drumul Taberei. 10 ani de glume obosite, inaugurare, liniște. Numărul celor care consideră asta o mare realizare, da, făcută prea încet, dar totuși realizare, e foarte mic. Restul au dat-o cu “în sfârșit, nenorociților” și altele în registrul ăsta. Sincer, la reacții de genul ăsta, îți mai vine să faci ceva? Dacă voi faceți o lucrare și reacția la final este de lehamite și sictir, deși ați îmbunătățit viața unor oameni, vă mai arde de făcut altele? film-mystic-river

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 3$

72 comentarii

  1. Nu zice nimeni nimic.. Pentru ca nimeni nu se aștepta chiar sa fie terminata stația aia :))


    Comentariu apreciat.1168
    • Subscriu. Am auzit ca a fost inaugurata noua linie, dar, ca orice om cu minte, am crezut ca doar s-au pozat politicienii cu faianta si ca mai dureaza un an pana sa functioneze. Chiar si acum am o urma de indoiala daca treaba e reala sau e o gluma mai elaborata.


      Comentariu apreciat.286
    • Sunt 10 statii. Un sector din Bucuresti cu cateva sute de mii de locuitori cu CI acolo, plus alte sute de mii cu CI de Buzau, impactati. Zero reactii pozitive, dar metroul era plin chiar si sambata seara, la ora 21. Traficul infernal din acel sector este impactat de aceasta facilitate, in timp ce zeci de ani alternativa a fost doar acel tramvai.

      245
    • Buzău? Ai uitat de Ardeleni, Bucovineni și alți speciali.

      1412
    • in 2011, bucuresteni nascuti in ardeal erau 3% din totalul bucurestenilor. cam dublul buzoienilor. ai si tu dreptatea ta, ce sa zic…

      66
  2. C-asa-i romanul…

    1214
  3. Cate concerte cu Smiley faci din banii de un metrou? Dar cata recunostiinta primesti?
    In parc la Sebastian se stie, la 2 weekenduri concert. De ce ar face metrou in Sectorul 5 pana in Ferentari? ROI?


    Comentariu apreciat.487
    • intotdeauna m-a impresionat zona alba (sic) de pe harta metroului, dintre ghencea si berceni.


      Comentariu apreciat.345
    • Daca iei 1% spaga dintr-o lucrare la metrou, sa zicem extindere 3 statii in 3 ani (o statie pe an), cred ca iesi si mai bogat decat din 5 concerte cu smiley.

      De ce ai face metrou in sectorul 5 pana in ferentari?
      – sa asiguri conexiunea zonei la restul bucurestiului indemnand oamenii sa foloseasca metroul in detrimentul masinii personale deblocand astfel traficul, reducand poluarea si astfel poti repara mai usor o strada, o teava, platesti mai putini bani din sistemul public de sanatate pe bolnavii de plamani cu probleme la noxe
      – o zona conectata la infrastructura este luata in calcul de investitori. Mai ales cu Pipera arhiplina si destui corporatisti satui sa bata drumul, daca se ridica 3 cladiri de birouri in Ferentari si ai metrou, sa vezi ce bine se ridica zona si se curata.
      – ROI-ul in lucrarile publice nu il faci la o companie. Reiau de mai sus, nu te uiti doar la cartele de metrou vandute, te uiti ca dai mai putini bani pe intretinerea drumului, asistatii sociali se reduc deoarece gasesc joburi, noile cladiri de birouri platesc taxe si impozite la pachet cu angajatii care lucreaza acolo si tot asa.

      Dar hei… de ce kkt ne trebuie autostrazi? Ca sa emigreze mai repede romanii, nu?


      Comentariu apreciat.572
    • @Cristi tu calculezi ROI ca un om normal, ROI pentru societate. ROI se calculeaza doar cati te voteaza in plus de banii aia. La metrou, conform reactiilor, rezulta ca te voteaza mai putini chiar.

      153
  4. sa fii jenat ca l-ai votat pe Johannis (m-am saturat sa scriu cu i numele, doar din cauza inculturii vreunui lucrator la buletine de acum cateva zeci de ani) inseamna ca ai impresia ca Ponta sau Veo ar fi fost mai buni. Asa e logic. In cel mai bun caz, daca ai votat cu el din turul 1, ai impresia ca altii de acolo ar fi fost mai buni. Eu chiar am votat cu altii in turul 1, asa ca nu cunosc impresia aia :)
    dar la nicusor nu exista turul 1, asa ca daca va fi incompetent si vei fi jenat va putea insemna doar ca o regreti pe firea.


    Comentariu apreciat.8127
  5. Daca tu plateai o firma sa iti faca poarta si dura 1 an cum ai fi reactionat la final?


    Comentariu apreciat.816
    • Nu prindeau aia un an, in maxim 3 luni erau ziditi in beci sau sudati de gard. Si cu primul rezultat in google, la numele firmei, un articol pe blog in care ii facea de rusine.
      Exact ce trebuia sa faca si Ponta, Veorica, Ludovic si care dracu au mai fost sefi la guvern, cu aia de la Astaldi.

      225
  6. E ca si cand ai lauda ultima firma de constructii angajata pentru ca a montat usa si a dat jos gardurile de santier.

    Cand o lucrare dureaza de 5 ori cat ar fi trebuit sa dureze majoritatea vor zice “Bine ca s-a terminat odata…”.

    Bazele tronsonului astuia de metrou erau sapate partial de pe vremea lu’ Nea Nicu’.

    Tu ai avea o reactie diferita de “lehamite și sictir” daca ai fi platit 3 firme diferite sa-ti termine casa a carei fundatie a inceput-o oricum alta firma?

    Una despre costurile metrourilor.
    https://pedestrianobservations.files.wordpress.com/2019/11/costspresentation2.pdf


    Comentariu apreciat.375
    • In orice zi de lucru, dimineata, de vazut cat de pline vin metrourile din Dr. Taberei la Eroilor. Aceasta este adevarata masura a utilitatii si multumirea oricarui constructor/administrator. Nu hahaiala sau lamentarile sau felicitarile on-line.

      P.S. Poate e doar o parere, insa dimineata la Razoare parca nu mai e atata omor in intersectie.


      Comentariu apreciat.273
  7. Azi mi-am mai luat o lectie de la viata. Acum doua saptamani eram la tara, au venit niste sateni sa inscrie sustinatorii pentru candidatii la primarie. Stilul hai repede sa te semnezi. Nu aveam buletinul la mine si n-am semnat. Ba chiar am scapat o replica de genul ca eu mi-am cam pierdut increderea in toti politicienii.
    Dimineata ma suna primarul si ma ameninta ca de ce n-am semnat si ca de ce sunt impotriva PSD si ca o sa vad eu. Am ramas ca prostul la telefon ca nu ma asteptam la asa ceva.
    Culmea e ca nu eram impotriva vreunui partid anume. Eram apolitic. Dar cica daca nu esti cu ei esti impotriva lor. A reusit sa ma mobilizeze pentru alegeri .Mumu PSD.


    Comentariu apreciat.8825
  8. Mi se pare ca majoritatea oamenilor acorda prea putin timp altor probleme decat cele apropiate/imediate lor (de necondamnat dealtfel).
    Asta mi se pare a fi unul din motivele de carcoteala constanta pe ciclul: ‘daca se face, de ce se face?/daca nu se face/de ce nu se face?’.
    Daca mai scoti capul din pamant si mai privesti in jur iti dai seama ca la nivel macro-temporal (sa zicem o perioada de un deceniu) lucrurile evolueaza mult, chiar daca din perspectiva personala ti se pare ca nu (‘TU’ fictiv/general).
    Probabil ca utilizarea unui punct extern in a privi lucrurile ar ajuta la formarea unei imagini mai corecte asupra utilitatii imediate sau nu, a unor obiective realizate de catre stat.
    Bineinteles ca orice proiect intarziat prea mult isi pierde din entuziasmul receptiei, insa daca este un proiect util (in acceptiune majoritara ), carcotelile ar trebui sa se rezume la cateva caterinci usoare de tip TNR.

    524
    • Cat puhoi de vorbe imbarligate ca sa acoperi niste incompetenti.

      Tu chiar crezi ca suntem broaste testoase care traiesc 300 de ani? Si ca din cauza asta nu ne dam seama ce se intampla la nivel ” macro-temporal”?


      Comentariu apreciat.243
    • Probabil ca poate parea ca si cum as dori sa acopar incompetenta dar din fericire este departe de mine acest gand.
      10 ani reprezinta doar 12-15% din viata unui om (dupa ultimele cifre legate de speranta de viata), deci si daca s-ar realiza obiective majore la 10 ani ai avea teoretic timp sa te bucuri de ele.

      322
  9. Pai de ce? Nu o sa mai avem voie sa facem meme cu Nicusor?

    182
  10. Ba da sunt platiti pentru asta. Ei nu muncesc pentru multumiri. Eu inteleg ca e frumos sa multumesti pentru ceva, dar cand esti platit pentru o chestie pe care tu ai propus sa o faci pentru ce mai vrei si multumiri si sa iti pume mana lumea ca pe moaste?


    Comentariu apreciat.283
  11. Pai daca i laudam pentru metroul care trebuia terminat acum 6 ani or sa ne ia si mai de prosti ca pana acum, ca ne multumim cu firmituri. Marş la muncă, sunt inca atatea de facut si i pupam cand or merita…


    Comentariu apreciat.413
  12. De acord că după ce ai muncit la un proiect și la final beneficiarii nu sunt mulțumiți, nu-ti mai vine sa te apuci de altul.
    De aceea în capitalism te oprești, închizi firma cu care ai făcut proiectul ăla de care niciun client nu e mulțumit și îți ia altcineva locul, care poate e mai capabil să facă un proiect care sa mulțumească clienții.
    La stat, nu se întâmplă asta, ci e ce zici tu: le e lehamite sa mai facă proiecte pentru clienti, dar sunt obligați să continue să mai miște ceva, ca sa fie aleși din nou.
    Nu trebuie sa le căutăm scuze incompetenților, ci să îi lăsăm să moară, ca sa poată veni alți oameni mai capabili.


    Comentariu apreciat.317
  13. Când bărbatul vrea și el ceva bun și primește la dracu-n praznic, ghici ce ? Reacția la final este de lehamite și sictir. Iar femeii deși a îmbunătățit viața unor oameni, îi mai arde de făcut altă dată?

    154
  14. Klaus a fost ales să nu iasă pesedeul, nu că era el mare sculă. Ca primar a fost mediocru, ca politician era premierul coaliției Grivco.

    • ahahaha
      Auzi, mediocru ca primar. Daca era mediocru, incercam sa-l schimbam, cum facem acum cu urmasa lui. Dar cand minimul pe care l-a avut a fost de vreo 73%, parca… Noi chiar nu votam din inertie la Sibiu.
      Stiu ca poti sa-ti dai cu parerea de la departare, dar parca nici despre scripcaru sau chiar firea nu m-as pronunta la modul general, locuind in alt oras decat ei si din pozitia de vizitator ocazional.

      96
    • Votul negativ nu e un lucru rau. Sunt situatii cand e nevoie de el ca de aer.

      41
    • Pai atat s-a putut klaus vs vio. Asta a produs si ales natiunea, tu o zici de parca mai erau o mie de competenti, dar cumva nu le-a sunat alarma sa se prezinte in ziua aia.

      20
  15. Mno, dacă îmi duc mașina la revizie și băieții de la 2 ore cât ar fi normal, îmi țin mașina 2 săptămâni, nu prea îmi vine să-i felicit pentru ceva simplu ce trebuia făcut acum mult timp.
    Asta e problemă maximă la infrastructură la noi…se mișcă așa încet că atunci când e gata, proiectul respectiv e deja depășit.


    Comentariu apreciat.435
  16. N-am votat cu robotul pentru ca aveam impresia ca o sa faca ceva, ci pentru ca pentru mine era un risc sa fie ponta presedinte si sa futa si lucrurile care cat de cat merg. La fel si cu viorica, desi acolo am fost cam 50/50 ca nu prea mai era nimic de stricat si poate aveam macar parte de niste circ.

    rolul politicienilor e sa faca si sa taca din gura, nu sa faca doar daca ii lauda cineva. de asta trebuie alegeri in fiecare an, sa vedeti atunci progres cum nu s-a vazut nici in china.


    Comentariu indecis. Tu ce zici?2116
  17. Adica imi comand masina, 6 luni termen de livrare.
    Dealarul imi face muci banii, uita sa comande, o da la altul cand vine etc.
    Dupa 6 luni ma trezesc ca nu am masina ci o promisune ca vine in 3 luni…. si tot asa pana trec 2-3 ani – adica eu la final ar trebui sa fiu multumit ca am masina? si sa mai comand eventual una tot de la ei? ca na, masina e buna.


    Comentariu apreciat.714
  18. ”Dacă voi faceți o lucrare și reacția la final este de lehamite și sictir, deși ați îmbunătățit viața unor oameni, vă mai arde de făcut altele?”
    Poate au dreptate si oamenii aia putin sa fie sictiriti cand vad ce mult s-a intarziat proiectul, cat a costat , coruptia si furtisagul care a orbitat in jurul proiectului..etc, dastea. Sunt curios daca au mai facut ceva cu licitatia pentru cumparat garnituri noi de metrou ca se iscase la un moment dat o tiganie de asta romano-balcanica in care nu se puneau de acord cum, cine si cat sa fure.La Arad se pot face dar spaga este mai dulce , era vorba sa le ia din Spania, in fine, a cazut toata treaba si acum logic au luat garnituri de la celelate magistrale.In acelasi interval de timp , alte natii fac niste constructii/proiecte de ramai cu gura cascata.
    Chiar urmaream la televizor cum s-a construit o magistrala noua de metrou in Amsterdam unde au solulul ala moale, dificil pentru constructii si mai sunt si sub nivelul marii cu 2 m . Atat constructorul cat mai ales administratia au luat masuri urgente de remediere si finalizare a proiectului dupa ce s-a infiltrat niste apa iar niste cladiri au inceput sa crape, practic se scufundau.Isi faceau griji ca nu cumva oamenii sa isi piarda increderea in proiect.M-a umflat rasul cand am comparat cu noi, cu Romania.

    183
  19. Terminarea a 10 statii de metrou in anul de gratie 2020, acestea fiind incepute in 2011, nu mi se pare o mare realizare. Si in mare o spun si de ce:
    1. Planurile magistralei de metrou, nu au fost inventate de cineva, ci sunt niste vechi idei de pe vremea impuscatului. Costa sa faci un studiu de fezabilitate(ce spagi frumoase au fost aici), dar relieful si tot ce tine asezamant/liniie se cam stia de mult timp. Si sa nu uitam magistrala trebuia sa ajunga in Pantelimon via Universitate si Iancului, nu sa se opreasca in Eroilor.
    2. Daca studiu de fezabilitate si proiectarea este facuta cu simt de raspundere, alaturi de sincronizari cu diverse institutii, treaba merge struna daca se vrea. Aici au fost multe discutii si in esenta birocratia romaneasca a invins. Sa nu uitam, clinciurile constructori si statul roman, plus diverse contestatii ale licitatiilor.
    3. Este jignitor pentru orice bucurestean sau cetatean care tranziteaza orasul folosind metroul sa mearga cu vechile ive, avand in vedere situatia financiara si cati bani sunt disponibili pentru innoirea cai rulante. Magistrala noua cu ultimele automatizari, dar vagoane vechi.
    4. Ar fi bine sa-i intrebati pe cei care au avut norocul sa aibe blocul pe langa o statie de metrou, ce viata frumoasa au avut, si cat de mult s-a imbogatit fauna locala. Pentru ei 9 ani nu mai reprezinta o realizare ci un chin….
    Si astea sunt principalele motive pentru orice lucrare de mare impact este privita nu ca o realizare ci pur si simplu, cu indiferenta. Cand vor fi gata(daca vor fi), Comarnic-Brasov sau Sibiu-Pitesti, crezi ca lumea se va extazia de ele?!
    Sa ne intelegem, omul nu percepe ca au durat 10 ani sa se faca un metrou in Drumul Taberei, ci isi pune problema asa de cand s-a promis prima data un metrou si pana cand a fost realizat. Si cand te uiti ca primele promisiuni au aparut 90 inceput de ani 2000, iar in 2020 e facuta doar o jumatate de magistrala, nu mai pare asa o mare realizare nu-i asa?


    Comentariu apreciat.453
    • Vreau să te informez că pe magistrala de metrou din Drumul Taberei circulă NUMAI garnituri Bombardier. Nici măcar un IVA nu există pe ea, dar da, testele s-au făcut inclusiv cu IVA-uri. Acum, așa cum am zis, toate garniturile în circulație sunt Bombardier. IVA-urile, din ce știu, circulă pe magistrala spre Străulești.
      Cu plăcere :)

      146
    • @B…
      Pare rău, chiar nu ai înțeles discuția, și erau 4 puncte mari în discuție.
      Este o mare bătaie de joc, ce face Metrorex, cu garnituri de 30 de ani minim, dar hei noi vrem salarii, sporuri, bani mulți din închiriere și fac și greva, dacă mai comentăm mult. Un fel de PSD mic în PSD.
      Hai la vot să știm care este dorința majorității simple măcar.

      38
    • Eu circul doar pe M1 si M2, foarte rar pe altceva, deci nu ma pot pronunta pentru restul magistralelor, insa mie mi se par destul de “moderne” si curate trenurile noastre in comparatie cu ce am vazut prin alte capitale Europene (si nu numai). Ce-i drept, nu m-am plimbat in toate orasele unde exista metrou, insa cele cateva pe care le-am vazut aveau trenuri vechi si foarte vechi.

      92
    • Hai să vă zic cu magistrala M4.
      Circulă doar garnituri vechi, mai iau foc/se scurtcircuitează, nu spune nimeni-nimic, dacă scoți telefonul pe peron imediat ți se spune să nu filmezi/fotografiezi. Să vezi cât de mișto e când treci din Basarab spre Gara de Nord că rămâne câteva secunde garnitura fără iluminat.
      Acum 7-8 ani, garniturile circulau la 8 minute. Când au început să prelungească spre Străulești, dincolo de Bucureștii Noi venea cam la 15 minute trenul, deși oficial, pe hârtie erau 10-12 minute.
      Dacă te uiți la toate explicațiile pentru momentele când te întrebi „de ce?” pe forumuri gen metrou-ușor îți vine să îți dai cu capul de pereți pe magistrala asta.
      Sau dacă te uiți la modul în care arată stațiile 1 Mai/Grivița. Sau dacă pui câte o întrebare/faci o sesizare pe la metrorex (măcar răspund).
      Ce să zic, eu aștept magistrala spre Otopeni…

      32
  20. mare realizare o sa fie cind o sa pot ajunge in 15 min de la riul d-nei la unirii, asa cum era stabilit in plan, momentan fac juma de ora fiindca n-au fost in stare sa predea lucrarea completa, cu garnituri dedicate liniei cu tot; mare realizare o sa fie cind o sa pot ajunge cu metroul pina in zonele alea limitrofe, gen domnesti, bragadiru, otopeni unde s-a aglomerat in ultimii 30 de ani jumatate din pop activa a orasului, dar daca mai stau pe-aici, probabil ca nici la pensie n-o sa vad asta si daca o s-o vad la pensie, degeaba o mai vad, ca eu am nevoie acum de asta, nu la pensie


    Comentariu apreciat.265
  21. nu stiu cum a “stat” treaba la metroul din Taberei, dar la o autostrada cu care am avut tangenta plata pe care o facea statul saptamanal era de 1/4 din valoare din contract/promisa. Constructorul nu putea sa plateasca mai departe la furnizori si contractori asa ca toti au lucrat fie la 1/4 din capacitate sau cu 1/4 din resursele de pe hartie, iar mandra noastra autostrada a depasit biiiiine de tot termenul de finalizare.

    142
  22. la faza asta nu stiu ce sa zic, adica cumva inteleg ca ei zic asta, dar “voi” ultima generatie de decretei, din astia “turbo-decretei” asa, sunteti obisnuiti cu altfel de viziune si valori, mai pe satisfactie imediata, mai pe “tzaca-paka”, “haida boss”, “lasa la mine” “tu sa ma asculti pe mine, ca ce zic eu e foarte important”, “flash-uri sa te dai la o parte ca vin eu cu 130km/h din spate in zona de 80 km/h” nu sunt de acord cu atitudinea asta, in rest cam ce e peste 42-45 de ani in tara asta, asa a crescut, haituit de tranzitie si batut de stres in asa hal ca acum considera ca trebuie sa se grabeasca peste tot sa nu ramana in urma… inclusiv sa se grabeasca sa lanseze judecati de masura pe jumatate formulate. democratia si toate agentiile si companiile si institutiile ei care ne construiesc societatea e “flamanda” de oameni buni si onesti care trebuie sa se implice care au datoria sa se implice si sa faca ceva mai bun… sa stai sa bati din gura sa te plangi de pe margine e cea mai scarboasa forma de defetism…

    420
    • Sa stau sa bat din gura si sa ma plang de pe margine este tot ce pot sa fac atat timp cat imi platesc impozitele din care sunt platite gras institutii ale statului responsabile cu progresul orasului. Daca nu mai imi iei impozit atunci imi pierd dreptul sa ma plang.
      Mai era unul care spunea ca sa venim noi cu solutii.Serios ..!? Revin la prima idee, daca sunt institutii platite sa faca asta , eu ca simplu cetatean ce sa fac..!? Sa ma duc la aia la poarta sa le dau idei , sa ma reprofilez profesional ca sa le gasesc eu solutii unor bugetari foarte bine platiti care bugetari ar trebui sa vina ei cu solutii..!?

      194
  23. daca iese basel primar aveti ce scrie 10 ani! cat despre laude de mare realizare nu e cazul, nu e nicio mare realizare, nu este gata, n-au trenuri si inca se mai fura. In timpul si cu banii cheltuiti pe realizarea asta in 10 ani ar fi trebuit sa fie gata si otopenii si restul magistralei pana la dristor si multe altele. Stii ca pe straulesti se circula tot pe o linie de la 1 mai? Si asta trebuia sa fie gata tot cam acum 10 ani, in mod normal. Marile realizari se pot numi tunurile date pe aceste lucrari.

    114
  24. Voi vota cu ND, dar nu stiu ce mari sanse are. Deja a pierdut de doua ori si nu are nici partid, ca l-a pierdut si pe ala. Macar l-au facut mafiot, il mai ajuta la brandul de politician.

    176
  25. Inainte sa-l criticati pe Johannis aduceti-va aminte in ce paradigma politica eram in decembrie 2017 cand cu ordonanta 13 si cum suntem acum! Fara Johannis acum o votam pe Firea ca raul cel mai mic.


    Comentariu indecis. Tu ce zici?1527
    • Adevarul ca datorita lui Johannis nu au dat ordonanta 13, nu datorita sutelor de mii de oameni care au iesit in strada. Si oare cine a numit premierul care a dat ordonanta?

      169
    • majoritatea din parlament are intotdeauna ultimul cuvant legat de prim ministru. ca nu suntem dictatura.

      20
  26. Greșești, stimabile. Pe mutulică l-am votat doar să nu iasă Ponta, atât. Nu am crezut nicio secundă că ar fi bun de ceva.

    195
  27. Băi mai dă-i în pula mea, ăștia fură de rup, omoară oameni prin incompetență, distrug o țară întreagă iar acum îmi zici că dacă nu le suflăm în cur or să își ia jucăriile și n-or să facă măcar minimul pt. care au fost aleși și sunt plătiți?

    Nu vor să le fac și o muie doar ca să vină la muncă?


    Comentariu apreciat.374
  28. Ma bucur ca s-a finalizat Pasajul Ciurel.
    /end of sarcasm

    106
  29. mi se pare ca mai multe glume si meme-uri poti face cu Nicusor.

    1) seamana cu Ceausescu, daca ii pui caciula de astrahan in cap e Nicu 2 (are si prenumele)
    2) Nicusor tine la bullying (probabil a trait-o in scoala) altfel nu inteleg cum a putut ramane asa calm cand trolli trimisi de PMB si PS i-au bruiat conferintele de presa
    3) Nicusor nu te da imediat in judecata cum face Duamna care are o imagine de aparat.

    Overall, din pct asta de vedere mi se pare o varianta mai buna pt jurnalisti dar ma rog, ideea e ca 90% dintre jurnalisti mananca, beau sau dupa caz, SUG de la burtile pesediste deci nah.
    E o lupta profund inegala, pe de-o parte ai sclavii platitori de taxe, muncitori in privat, antreprenori, oameni care vor sa aiba un trai decent pe munca lor si pe de cealalta parte ai hoarde de bugetari dependenti de psd, jurnalisti cu interese in politica, oameni de afaceri afiliati la contracte cu statul, clanuri tiganesti, interlopi, vloggeri fomisti precum Curling Firutzu, videochatiste care au ca pasiune datul cu fruntea in burtile pesedistilor, pensionari si nu in ultimul rand, o armata intreaga de prosti facuti gramada.

    226
    • Nu fi modest, din toată lista aceea a ta, pensionarii sunt ce mai mulți și la vot contează numărul nu inteligența. Restul de adunați din lista ta sunt de conjunctură.

      06
  30. Problema la o lucrare intinsa pe 10 ani e ca nu mai stie nimeni cine a inceput-o, cine a blocat-o, cine a tras mata de coada, cine e constructorul, daca e acelasi ca la inceputul lucrarii. Nu stii nici cui sa multumesti nici pe cine sa injuri.
    Nu poti sa ii multumesti lu Orban sau lu Bode ca au terminat lucrarea, ca poate ea era la 95% si ei au frecat-o 1 an (din aia 3 planificati, remember?) sa faca 5%. Nici nu poti sa ii injuri, ca ti-l amintesti ca prin vis pe Ponta promitand ca e gata pana la alegeri. Alea din 2016.
    Asa ca dai cu basca de pamant si injuri generic printre dinti, in timp ce te strecori prin santierul nefinalizat, dar cu panglica taiata, ca sa ajungi dracului si azi la munca, sa platesti impozite, sa aiba Nicusor bani de subventia la caldura la iarna. Sau Firea bani de targul de Craciun, cum ne-o fi norocu si ne-o ajuta Dumnezeusimaicadomnului, gionutzule.

    141
  31. Ce bine că și-a pus ioanis guvernul Lui, ca să ajunga moșii și babele mai rapid la piața din capătul celălalt al orașului

    221
    • Apropo, ce comparație mai bună să ai decât acum?

      Metrou – început de pnl > amânat de psd > finalizat de pnl – funcțional, chiar dacă nu la capacitate maximă

      Pod ciurel – început de psd > amânat de psd > finalizat de psd – funcțional dar absolut degeaba. cea mai importantă lucrare de după 89, din cartier probabil.

      911
  32. In județul meu, Mures, s-au dat in folosinta 33 km de autostrada in ultimii 3 ani, cu o intarziere de 3 ani, asta e, iar in următorii ani se vor mai deschide vreo 30 km, iar Tg. Mures va finlegat de Cluj Napoca. Lumea injura guvernele, eu sunt mulțumit, nu visam vreodata sa am atatia km prin jurul casei mele.

    114
    • va fi sărbătoare când vom putea ocoli mizeria aia de trafic din Târgu Mureș. la fel cum a fost când am putut ocoli Sibiul și Clujul.

    • @Vali, mai ai de așteptat pt centura la Mureș… PSD(Ponta), PNL au tăiat vreo 3 panglici până acum la fiecare ciclu electoral.

      52
    • De câteva ori pe an fac București – Satu Mare cu mașina. Dacă A1 până la Pitești rămâne o mega-mizerie numai și numai datorită populației generale care circulă pe acolo, personal visez la ziua în care pe bucata Sebeș – Aiud se va da în folosință autostrada. Și voi fi mulțumit. Se mai lucrează între Cluj și Zalău, voi considera bonus.
      Pe bucata montană dintre Pitești – Sibiu nu am mari speranțe să avem ceva circulabil în următorii 20 de ani.
      Problema ușor-ușor se duce dinspre infrastructură spre folosirea adecvată a infrastructurii și lipsa poliției (să nu punem vă rog la socoteala ascunzișurile după curbe, boscheți că aia e orice altceva dar nu ce ar trebui să facă poliția șamd).

      23
  33. @Zoso, „Mă rog, cu IP de București, că buletinul e la Buzău.”. Ești bulangiu? De ce te iei de mine în articole? :)))))

    118
  34. Fix asta se întâmplă acum în Oradea.

    S-a construit un pasaj pe sub un bulevard principal (Magheru pentru cunoscători) ca să se deniveleze o intersecție și acum drumul secundar trece pe sub bulevard.

    Bulevardul este liber, chiar s-au desființat semafoarele, totul curge fluent.

    Ei bine, curg comentariile pe facebook că era o lucrare inutilă, și cireașa de pe tort, un ziarist care probabil n-are permis de conducere a făcut ditamai articolul cum că tunelul e blocat exact cum era înainte și că totul e degeaba.

    Dacă îndrepta aparatul foto mai sus, vedea că pe bulevard se circulă fără absolut nici o coadă, pe când înainte toți ăștia din tunel forțau intersecția (că oameni suntem) și blocau și bulevardul, și tramvaiele, autobuzele, tot. Acum, pe ceas, tramvaiele și autobuzele nu mai au întârzierile dinainte. Într-un oraș ce se vrea modern mi se pare normal să se prioritizeze transportul în comun, nu ăia care-și duc copiii până-n curtea școlii. Idioții ăia stau dedesupt acuma și nu mai blochează tramvaiele.

    S-ar putea da exemplu articolul ăla în cursurile de depistare a fake news. Se pozează unghiul favorabil și se dă povestea.

    Nu-s implicat politic, nu mă interesează, doar m-a enervat chestia asta săptămâna asta, când văd câtă răutate și prostie avem ca români și atunci când chiar se încearcă (și se reușește) să se facă ceva, se mișcă lucrurile, noi tot ne plângem că nu e bine, dacă e verde, de ce nu e roșu.

    Am altul pe facebook care s-a gândit el dacă nu cumva inhalăm prea mult praf de la prea multe șantiere în oraș, și că ar fi mai bine s-o luăm mai moale cu șantierele că prea e praf și dezordine peste tot. Noaptea minții nu altceva.

    175
  35. Cel mai trist mi se pare ca majoritatea celor care se plâng de București, nu au buletin de București, deci nu au drept de vot. In special tineretul. Am si eu mulți prieteni in categoria asta. Eu înțeleg ca este greu să îți faci viză de flotant (mult mai greu comparativ cu satele din Călărași unde te trece primaru ca să il votezi pe 100 de lei) dar dacă ar vota toți cei care locuiesc sau muncesc in București, poate s-ar mai schimba ceva.
    Așa, sunt mai mulți pensionari. Numai in blocul meu 80% sunt pensionari.
    Cât despre marile realizări sau minuni înainte de alegeri….no comment. Prin prisma locului de muncă pe care îl am, m-am lovit de aceste “minuni” și am o scârbă enormă.

    Also, metroul Drumul Taberei, chiar dacă a durat 10 ani… Mai putea sa stea o lună să fie totul bine, da mna… (deși in 10 ani trebuia să aibă si garniturile de tren desemnate si puse in uz, nu doar șina si stația)

    41
  36. … pai la cum se misca lucrurile nu are lumea de ce sa fie entuziasmata, practic lucrarea aia a avut vreo 10 deadline-uri depasite, gandeste-te acum ca ai vrea sa-ti faci un redesign la site si ai pune azi… un countdown pe 1 oct… pe 1 oct l-ai muta pe 2 noiembrie.. si tot asa, iar a 10 oara l-ai muta cu 6 luni. Ce zici te-ar felicita lumea la final sau te-ar trolla?

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de pe eMAG prin acest link sau de la PCGarage prin acest link.

Top articole

7 zile