Au început să mai marcheze din colaborările plătite. Nu toate, nu cred că se aștepta cineva să le marcheze chiar pe toate. Dar jumătate sunt marcate acum. Inclusiv Boohnech a început să mai scape în butoiul cu menționat că ia bani să laude produse.
Au mai început să-și pună centura la volan. Pe vremuri, le ziceai și îți dădeau cu flit, acum imediat se repliază. E simplu să eviți un val de comentarii care îți atrag atenția că ești mizerabil făcând un lucru de bun simț, nu?
N-am mai auzit nimic de reciclare, nu-mi dau seama de ce.
About You au cea mai tare campanie din lume zilele astea:
Pentru a face această inițiativă și mai interesantă, ABOUT YOU a decis să organizeze un concurs și să recompenseze cele mai reușite campanii cu premii suplimentare, cuprinse între 1.000 și 50.000 de lei. Utilizatorii își pot promova codul pentru a atrage cât mai mulți oameni să îl folosească, deoarece fiecare comandă le va crește finanțarea și, prin urmare, le va determina și locul în clasamentul general.
Pentru a-i ajuta pe consumatori să înțeleagă mai bine mecanismul challenge-ului, ABOUT YOU colaborează cu Sânziana Negru, Christina Ich, Carmen Grebenișan și Alexandru Constantin care vor explica în story-urile lor de pe Instagram cum funcționează challenge-ul și cum poți să-ți faci o campanie de succes. (sursa)
Deci pe 4 îi plătesc, pe restul îi pun să facă afiliate marketing. Ceea ce e mișto de tot. Unii se bagă, că știu că pot să vândă, alții strâmbă din nas.
Christina ICH explică foarte bine situația aici: unii fac doar promovare, alții trebuie să facă și vânzări.
Scandalul cu Oana Zăvoranu și cu grupul ăla de feisbuc continuă. Schema e simplă. Toate se plâng că lumea aruncă cu hate în ele și ele sunt nevinovate. Da, pe grupul ăla e 10% hate și restul chestii valide. Ele nu se pot lega de chestiile valide, nu se pot plânge că zic unii de ele că sunt micinoase, că își înșeală publicul, că sunt pomanagioaice, că ascund că iau bani să promoveze produse în care nu cred și alte minuni. Se leagă de acel 10%. Nu pot zice “hei, sunt supi că râde lumea de mine că promovez Oppo, deși eu folosesc iPhone în timp ce spun cât de mișto e Oppo” sau “lumea râde de mine că sunt atât de tută că nu știu că plasticul nu se arde”. S-ar face de râs. Așa că aleg de acolo fix ce le convine. Din 100 comentarii, unul a zis ca sunt grasă, deci body shaming, bullying, huooo!!!
Important e că se prind că lumea nu uită. Mai ascund sub preș, mai scot din google rezultatele care nu le plac, dar lumea nu uită. Și oricâte comentarii ai șterge, pata rămâne. Și asta îi mai oprește din făcut mizerii și mers la rupere.
Dacă intrăm în comunism cine mai face infutenceală?
Tovarășul secretar-general.
Serios, eu nici acum nu m-am prins ce înseamnă să fii influiensăr și ce trebuie să faci, ce muncești de fapt.
Influencerul e un comentator pe bani.
Din ce am văzut, primul pas ar fi să pui nește poze sexy spre porno din Dubai sau Egipt ceva.
Step 2 – ?
Step 3 – profit!
Singurii oameni mai enervanti decat influencerii sunt astia care „da’ cine-s dom’le astea ca eu n-am auzit in viata mea” sau
Aia cu Dubai e pentru influencereala de „travel și lifestyle”. Stai să vezi când se vor înghesui să promoveze WD40.
Merge să faci poze și la Căciulata? Că de Egipt nu prea aș avea bani. Doar dacă mă împrumut de la tanti Cocuța, care strânge bani pentru proteză dentară…
Esti influencer dacă ai cur și țâțe mișto sau dacă te duce capul și faci ceva miști/util și lumea te urmărește pentru asta. Indiferent de motiv.
Unii lipesc un produs/serviciu de imaginea aia a ta pentru un câștig sperat în vânzări și tu câștigi ceva din asta. Te bagi?
Poți să te împrumuți de la tanti cocuța și să îi dai înzecit înapoi. Problema apare în cazul în care ai și tu nevoie de proteză
Un influencer e fix ce acum 10 ani era un canal tv: intre reclame difuzeaza chestii pe care unii oameni le considera de interes.
La fel ca si in cazul canalelor tv, unii au rating (followers) mai mare, altii mai mic.
Spre deosebire de tv unde esti obligat sa ai maxim 25% reclame si restul programe, in online poti publica oricate reclame vrei.
Treaba cu influencingul e relativ tinara, o sa mai stea cu noi cel putin o decadă.
Mie imi place faptul ca 80-90% din oamenii de pe partie poarta casca. Acum vreo 2-3 ani, procentul era de aprox 20%.
Tot mai sunt idioti, dar parca nu asa de multi : https://www.observatorulph.ro/social/2592828-turistii-care-au-aruncat-cu-vin-fiert-si-bulgari-in-ambulanta-care-le-speria-copiii-pe-partia-din-busteni-amendati-de-politisti
Imi place asta:
„Cei doi turiști locuiesc în Ilfov”
aia sunt pantofarii care au auzit ei ca trebuie sa mearga la munte la partie, defapt un procent ii vezi si sus in pantofiori si blugi mulati la -24
defapt cocalarii clasici ce imput bucurestiu, ca exemplu ca sunt mai multi acolo, ce parcheaza pe treceri, arunca gunoaie pe geam si trec pe rosu.
Noul formator de opinie in rândul influencerilor: ciging-ul.
Ai iPhone și tre sa promovezi Sony? Nicio problema. Ciging te ajuta. Ai rețineri și parca nu ești convinsă ca fumatul e nociv? Civing te scapă de principii.
*suntet de la casa de marcat pt cei fără ureche muzicală. You are welcome
Sper sa fie asa cum spui tu si sa nu ramana doar intr-o bula. Daiana in urma scandalului a pierdut doar 2k de urmaritori din 201k cati avea. Si pentru ca nu avea ce sa-i faca tipei de la care a furat, o da in judecata pe Testaholic pentru ca ea i-a atras atentia (calomnie si instigare la ura). Stiu ca iti asumi riscul asta cand atragi atentia oamenilor ca nu-i ok/legal/moral ce fac, dar sper sa nu devina un trend.
1. cu cine se cearta Oana Zavoranu ca nu urmaresc stiri din astea si mi-e lene sa caut pe Google?
2. eu nu prea inteleg care e faza cu About You, de obicei au chestii la pret mare (comparativ cu Fashion Days, de exemplu), cel putin pe categoriile care ma intereseaza: adidasi, chestii sport, haine causal, blugi, tricouri polo, in schimb vad promovare agresiva peste tot. cand s-au lansat au bagat niste banere din alea cu teaser prin tot orasul, gen vi se pregateste ceva, va spuneam pe x septembrie ce de parca s-au intors anii ’90 in publicitate, acum vad ca arunca cu bani in influenkeri, dar cine cumpara de la ei?
Cine cumpără de la ei? Aparent multă lume – https://www.economica.net/retailerul-about-you-a-inregistrat-vanzari-de-peste-100-milioane-de-euro-la-12-luni-de-activitate-in-romania_190628.html
A cumparat un coleg de serviciu acum 2 zile (are scuza ca e tanar la 21 de ani). A dat 500 de lei pe un hanorac puma, 3 perechi de sosete si un tricou.
Eu cumpăr. Mă rog, soția. Dar nu influențați de influenceri 🙂
Mai prinde o reducere, mai un voucher. Au avut anul trecut o chestie cu 50% la tot, era înnebunit curierul, avea duba plină de cutii și pungi About You.
Nu toate ale noastre, noi numai de vreo 1500-2000 lei am cumpărat. „numai” 😐
ok ok, mie mi s-a parut mai scump decat fashion days la chestiile pe care le cautam, dar nici n-am stat sa ma uit dupa reduceri
Practic Zoso nu e influencer?
Iti recomanda topoare si apoi iti promoveaza sa cumperi bautura de pe Finestore.
care grup de facebook?!
https://www.facebook.com/groups/255841715699436
Ce m-am mai amuzat cand am vazut ca recenzia la samsung s21, facuta de Buhnici, a avut mai putine vizualizari decat recenzia unei shaorme de la dristor facute de Imi place sa mananc.
Păi nu toți sărakii își permit un S21, dar de mîncat trebuie să mănînce ceva, indiferent de buget.
Pai ca sa faca afisari trebuie intai sa invete sa faca recenzii Buhnici. Cand ai clipuri de 40+ min inseamna ca gresesti undeva. Transmiti informatia prost si ineficient.
Ei nu toți! Stau la cozi la birourile de credite din Altex. Tot șaorma vor mânca, dar cu S21 ieșit un pic cumva neglijent din buzunar.
Nu toata lumea isi permite o shaorma la dristor dar toata lumea a facut recenzii la s21
Ca sa fim sinceri, shaworma de la dristor e cam acelasi lucru cu S21: scumpa pentru ce ofera, mica si o cumpara aproape numai snobii si bombardierii.
cui ii pasa? ce om normal la cap si-ar lua un telefon ca-l recomanda buhnici, hai sa fim seriosi! influenta zero, majoritatea nu sunt niciun fel de specialisti, nu ii recomanda nimic, doar niste pierzatori de timp!
Pe tine nu. Dar mai ieri parca a zis un prieten „Daca vreti aspirator de calitate luati Rowenta, am vazut eu la Buhnici”. „Facepalm”
Azi e ziua contesei și tu nimic. Doar articol related?
cu voie de la stapanire
https://www.reddit.com/r/Romania/comments/l0hh3m/despre_prostie_cu_corina_b%C4%83canu_influencer_care/
M-ai pus in dificultate. Am intrat pe iutub-ul cu Cristina pacii , am auzit 2 cuvinte, am dat dislike. Dupa am vazut ca e postat de tine . Acu daca dau like , oare se considera ca am dat like la video-ul tau , sau ca i-am dat like lu tovarasa …?