Influencer fun #217

Pentru că am văzut că s-au abonat mulți oameni din industrie la patreon pentru seria asta, m-am gândit să vă ofer mai multă plus-valoare și să scriu mai lung un pic. Și îl dau și gratis.


Sânziana Negru e supărată că urmăritorii ei nu prea au interacționat cu reclama ei de la Teilor. OK. Cadre filmate cu încetinitorul, muzică uplifting, produse pe care nu le folosește.

Produse scumpe, poate prea scumpe pentru publicul obișnuit cu creme ieftine și țoale fast fashion, de pe urma cărora Sânziana își lua gentuțe scumpe și mașini premium.

Doare un pic, dar poate e timpul să nu își mai mintă publicul. Nici ea, nici restul.

Da, vor fi unii care vor spune că nu e obligatoriu să folosește produsele la care faci reclamă, dar asta e valabil în cazul actorilor, nu în cazul influencerilor. Că influencerii așa au apărut și de asta există, ca oameni normali care își povestesc viața în fața privitorilor. Și sunt reali, spre deosebire de actori, care sunt plătiți să joace roluri. Erai reală când făceai reclamă la Teilor? Nu prea. Sunt reali influencerii când fac reclamă la telefoane pe care nu le folosesc, dar pretind că o fac? Nu prea. Publicul se simte înșelat.


Valerie Lungu nu-și cumpără like-uri. Atât durează să te prinzi că e ceva dubios la toate like-urile pe care le are. Iei 3 poze la întâmplare, te uiți la cine a dat like-uri și cum e contul ăla.

Se vede din filmare, sunt fie conturi sparte, fie boți. Conturile sparte (de obicei au parola ușoare sau au dat click pe un link greșit) nu sunt preluate total de hackeri, ci sunt folosite fix pentru asta. Omul își folosește contul în continuare fără să știe că hackerul are acces la el, l-a introdus într-un sistem de fermă de boți pe care o vinde cui vrea să cumpere like-uri.

Știu, unii vor spune că au ajuns la ea din pagina de explore, de aia nu o urmăresc. Dar uitați-vă la conturile astea, toate sunt de la oameni din altă țări, oameni care par interesați de feșăn. Bate foarte tare la ochi. Dar atâta timp cât oamenii din agenții nu au timp să verifice (și vedeți că durează 1 minut să descoperi dacă are like-uri reale), campaniile vor curge.

Iar Valerie acum e beton, că toată lumea va spune că nu mai e cazul să verifice, că au verificat ăia de la Pantene, că doar nu o puneau așa pe afișe, fără să verifice. Până la un moment dat. Că au mai pățit-o și alții, și au ajuns să facă reclamă la toate magazinașele și covrigăriile (vezi Fabuloasele și se încălzește Ceușan).

campanie-pantene-valerie-grama-sanziana-sinziana


Mădălin Șerban a fost la festival cu 2.200 lei cash la el. Pentru publicul lui de copii este perfect plauzibil, pentru cine are peste 14 ani știe de ce un om se duce cu la un festival cu cash la el.

A fost atât de amuzat că a șters clipul. Pentru că, din nou, nu dă bine să te dai de gol în halul ăsta.


Gina Chirilă și Vlădău s-au despărțit, dar vor să pară misterioși.

De Vlădău se știa de mult că, deși are fotomodel acasă, încearcă să agațe pe instagram.


Cristian Dascălu este un tip foarte deștept. Mai deștept ca el au fost ăia care i-au dat mii de euro să învețe cum să mintă pe linkedin ca să obțină contracte. Pentru cine nu știe, îi învățau genul ăsta de scheme, să se laudă pe Linkedin că au scos companii din groapă cu skillurile lor.

Când au început HRiștii să se prindă, Dascălu a abandonat corabia și s-a apucat de muzică. Urmează un duet cu Dobrincu, sunt sigur.


Adelina Pestrițu insistă cu schema asta “cer un cod de reducere pentru voi”. Nu înțeleg. Așa de prost e publicul ei, de trebuie să joace jocul ăsta? Companiile nu se simt aiurea?


Adrian Elicopter a uitat complet cum acuza oameni din Global că sunt pedofili. Și nu are încotro decât să fie ipocrit în continuare și să insiste că Radu e problema, ca să nu mai întrebe lumea de ce el este împotriva păcănelelor, dar gagică-sa Iorga face reclamă la păcănele, de ce el știa ce scrie Radu, dar nu a avut timp să vorbească despre asta decât după ce a făcut filmul și tot așa. Clasic polițist.


Alexia Eram continuă campania cu Coca Cola, pentru că nu contează că se preface că consumă produsul, e nevoie de protecție media.


Christina One e constant obosită. Cineva ar trebui să îi explice de ce e mizerabil să te pretinzi obosită când ai un job liberal și lumea care te urmărește este la muncă de 4 ore când tu te plângi pe stories că viața e grea.


Vecina Daiana Anghel a cules fructe. Frumos. Și în afara sezonului ce mâncăm? Bine, bine, ok, sunt rău, arată-ne de câte ori le-ai udat. Sau îngrijit. Sau măcar le-ai cules tu?


Denisa Flick arătând cât de mult o duce capul, ca de obicei.


Dorian Popa a ajuns atât de bine că face reclamă la orice. Mai greu să se atingă brandurile mari de el acum, când s-a lămurit toată lumea că pe om nu îl duce capul și publicul lui e mai rău ca el.


De ce ai comunica că porți centura în spate după un accident, Emily Burghelea? Cumva pentru că înainte de accident nu te oboseai să o faci? Și ți s-a atras atenția în mod repetat?


Cum era aia cu “copiii călăilor noștri vor fi călăii copiilor noștri”? Așa și cu Maticiuc. Și o face pentru că știe și el că românii au coloana vertebrală maleabilă. Abia aștept să mai facă Pavlu un video din ăla șmecher cu alegeri și corupție, în timp ce el face filme cu toți dubioșii și copiii de dubioși PSD.


După Buhnici, Bigotti a trecut la un alt atlet al bunului simț și civilizației.


Sânziana Negru și Pantene pretind că oamenii de la saloanele de cosmetice folosesc Pantene.

Tot una cu Pantene, Valerie Lungu nu e în stare să scrie numele sponsorului care i-a băgat zeci de mii de euro în buzunare.


Sânziana Negru arătând cât de aeriană este. Publicul ei este la muncă, ea și-a băgat picioarele și a plecat de ieri la mare.


Și o colecție de publicitate nemarcată: Daiana Anghel la Rio Mare și la Forcapil, Hypefox la AboutYou, Mihai Morar la Perspirex și la Anna Cori, Sânziana Negru la Enroush, înghețata Nuii și Zalando.

 

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

64 comentarii

  1. Im plac reclamele la conservele Rio Mare, toate sunt dupa modelul:
    –undeva pe malul marii in Italia, pe terasa unei vile, niste tineri frumosi din clasa medie+ stau la o masa si savureaza impreuna o conserva, foarte plauzibil.

    Comentariu apreciat.2661
    • Ca și covrigeii ăia Alka cu gust Italian, cu 3 lei te simți ca-n Italia. Cel puțin așa zice reclama.

      Comentariu apreciat.641
    • Intre timp intr-un Bucuresti incins de soare, subsemnatul, un tanar putin burtos transpirat din motive de canicula, in hainele de casa cu o mica gaura in pantalanii scurti si niste sosete dezperecheate baga si el Rio Mare…. cu franzela de la Lidl. :)

      Comentariu apreciat.1272
    • Dacă nu ai lingura la tine mori de foame cu Rio Mare, la cîtă zeamă au pe lîngă cîteva fire de carne și o coloană vertebrală (de pește).

      196
  2. Nu stiu de ce te miri. Companiile astea sunt din acelasi aluat ca influencerii cu care-si promoveaza produsele. De exemplu, aia de au trecut de la Buhnici la Morar. I don’t know man, corporate profits, bullshit generalizat, shareholders value, csr si alte blabla-uri. Viitorul arãta mult mai frumos în trecut.

    Comentariu apreciat.612
  3. Azi e la liber? :)

    Comentariu apreciat.500
  4. vrem mai multe femei in chiloti pe blog!

    Comentariu apreciat.718
  5. „Publicul se simte înșelat”

    Nu stiu ce % din public simte treaba asta. Cred ca odata ce s-au declarat fani ai vreunui infleuncer-papitoi, ar manca si rahat daca li s-ar sugera de catre idolul lor. Deci mai greu cu sentimentul ca sunt inselati si cu atat mai greu cu sanctiunea: nu mai am incredere in tine, nu te mai urmaresc.
    E acelasi lucru ca si in politica. Desi Nastase e milionar in euro pe spatele romanilor, inca are o armata de naivi si de prosti care-i fac zilele mai dulci prin comentariile pe care le adauga pe pagina lui de Facebook. Exemplu: El in Mauritius pe banii romanilor si romanii morti de caldura si de foame acasa pe fotoliu ii transmit vacanta placuta!

    Comentariu apreciat.630
  6. Tare obosite mai arată în pozele alea. Se duce draq mitul că-s frumoase româncele( fără filtre). E adevărat, de când cu accesibilitatea zborurilor, cam toți fluturașii sunt prin vest (mai mult cash, mai puțină bătaie de cap)

    Comentariu apreciat.355
  7. „Buna siua!”
    ….
    ….
    ….
    Ok, imi da cu blue screen, nu inteleg care e poanta aici. Sau…

    Comentariu apreciat.260
  8. Vezi ca ti-ai activat ceva autocorrect care se confuzeaza la limba romana, sunt multe typos in text.

    100
  9. ?Ala o baga pe ma-sa la reclama…vai

    221
  10. Cristian Dascălu e într-o perioadă de tranziție adică șomer?

    Comentariu apreciat.420
  11. Sunt curios cum arata vanzarile Pantene. Fix din cauza ca fac reclama la produsele lor toti trogloditii, ca campaniile si reclamele sunt obtinute pe baza de pzd data cui trebuie, ocolesc produsele respective.
    De asemenea cand reglementam si noi afisele astea mari publicitare puse peste tot prin oras ?!

    242
  12. Mă mănâncă degetul să scriu și eu ceva. Prima, cu Sânziana aia care arată mai degrabă a bărbat travestit, e, cum s-ar zice, de râs dacă n-ar fi de plâns. Incepe clipul cu „vai, ce mai faceți, uhuhu, #fericire, #vibebun, #rahaturi de-astea”, pe urmă imediat circul și victimizarea, începutul cerselii de atenție. Tre’ să fii extrem de special să treci în câteva secunde de la o stare la alta, creează și tu o zonă tampon, de fapt cred că are o denumire in cazuistica de specialitate.
    Teilor. Un brand cu bijuterii prost făcute, pe sărăcie și tepuire cliente, ceva șmen al unuia care și-a făcut un atelier in anii 90 pe strada Teilor. Dacă ți se rupe/deteriorează produsul plătit foarte scump, nici nu te bagă ăia in seamă. Nu, nicio femeie dintre alea care își permit bijuterii de calitate nu cumpără de două ori de la Teilor. O dată e suficient și se lămuresc. Deci nu e nevoie de reclamă.
    Cu Valerica aia mi se pare că e și mai clar. Când vezi la fătucile astea milioane de „conturi” care le urmăresc e suficient să te gândești un pic la țărișoară și la conținutul ei de cetățeni. Unde să fie milioanele de urmăritori pentru toate distrusele astea? Că adunate toate pițipoancele de pe plaiuri nu dau la adunare nici dacă le clonezi. Ar trebui să aibă un minim de creier (cei care le sfătuiesc, nu am pretenții de la ele) și să ajusteze numărul ăla fake in așa fel încât să fie credibil. Altfel bula de săpun se va sparge indiferent de câți proști sunt pe internet.

    Comentariu apreciat.521
  13. S-a dat drum la parizer gratis pentru popor! multumim!

    Comentariu apreciat.390
  14. Lol am fost în facultate cu Vlădău, avea aceeași față pocnibilă de încrezut și pe atunci.

    La podcastul „Acasă la Măruță”, Gina a mărturisit că a avut nevoie de timp pentru a avea din nou încredere în artist

    ARTIST? De cand e Vlădău artist?!?!

    Comentariu apreciat.440
  15. Mi se pare mie sau Sanziana imbatraneste?

    1810
  16. Pe sistemul Adelina Pestritu @Vali cere si tu un cod de reducere de la prietenii la Freshful ca le-am folosit deja pe cele de la ceilalti influenkeri.

    O chestie care ma socheaza e cat de fomisti sunt astia cu adevarat. Analfabeta de Valeria Lungu are campanii peste campanii si reclame la nivel national si ea tot face scam-uri cu cursuri sa mai piste cate un 500 euro de la fraieri. Asa si Morar care e mega-vedeta nationala si vinde ateneuri full la evenimente tot face reclame la pateu si perspinol-rahat. Poate fatucile alea nu-s prea mintoase dar Morar e om in toata firea si ar trebui sa tina putin la imagine nu mergi cu Porsche la „munca” si cu Rolexul la mana si faci reclama la mizerii si apoi citesti FT la o terasa in Herastrau.

    Comentariu apreciat.352
    • Tactica e simplă: aduni cât poți, niciodată nu se știe ce îți rezervă viitorul și ajungi cerșetor.

      230
  17. Totuși ar trebui să spele tricoul ăla de la bigotti că este pătat fix pe piept.

    112
    • Caracterul omului este de condamnat! In cazul lui e de pus in reclame ca sa il faci de ras. Omul care are Land Rover Defender, G Klasse, Porsche, implant de par dar care in acelasi timp e intelept, profund, SIMPLU ca om, ii plac LUCRURILE SIMPLE (enumerate mai sus: Porsche etc), onest, sincer, om BUN.

      Aceste personaje nu apar pe blog din cauza gravitatiei care le trage pielea in jos sau a murdariei de pe haine ci din cauza caracterului, zero constiinta.

      Unul se ia de batranetea Sanzianei, tu de pata de pe tricou. Te-ai gandit ca e transpiratie si ca macar asta e normal la el?

      1113
    • Era transpirat ca fix in momentul ala nu facea reclama la antiperspirant.

      202
    • @Claudia altceva doream să scot în evidență. Nu pui hainele murdare sau cu transpirație înapoi în șifonier mă gândesc. Citez „pe care nu-l voi pune la spălat, ci l-am împachetat și l-am așezat în șifonier”.

      161
    • Pahomi,

      Mea culpa. Ai dreptate, n-am citit ce a scris omul caruia ii plac lucrurile „simple”.

      71
  18. am citit pe diagonala dar la faza cu individul cu banii cash mi s-a parut mai grav ce a semnalat: jandarmeria, sub pretextul unui control asupra unui tanar, subtilizeaza bani. acuza grava, greu sa raspunda cineva pt cazul asta punctual, dar, la atatea festivaluri, cu atatia copii mai mult sau mai putin naivi, daca e un modus operandi pt astia cu „siguranta si incredere”?

    103
  19. /semi-offtopic

    Marți a avut loc ceremonia de absolvire la facultățile de calculatoare din Politehnica Timișoara; prezentator – Dan Negru!

    La terminarea cursului festiv (ceva legat de AI), zice Dan Negru gluma secolului:
    „În ultima poză era o blondă vopsită brunet, aia e inteligența artificală ?”

    A fost un scurt moment de liniște penibilă dupa asta.

    Comentariu apreciat.261
  20. Mulțumim!

    13
  21. Comentariu ascuns de spiriduși!
    [Click aici]

    Comentariu nasol. 1237
    • Nu se putea să nu vină un special din ăsta.

      Indecis. Tu ce zici?287
    • Nu e vina mea ca astia ca tine sunteti si saraci si tristi si inadaptati social. Asa ca da, sunt special fata de comentacii cu buget redus care se uita si la ultimul leut cand se duc in vacante, sau care se scuza ca nu au cash la ei pentru ca „isi tin toti banii pe card”, nu pentru ca de fapt au ramas faliti din nou sau ca trag de ei si au nevoie de scuze sa nu isi dea seama ca sunt parliti. Tocmai de aia vedem pe net aberatii de genul „avea 2000 de lei la el, sigur cumpara droguri”. Urata e bula de saracii de oameni.
      Cius :*

      24
  22. 1. saraca Gina…
    2. ai un fetish cu hypefox
    3. BA CUMPLM ARE ATATA EXPUNERE ANALFABETA AIA DE V.LUNGU? PUR SI SIMPLU NU INTELEG.

    90
  23. Nimic despre cuplul Radu Vâlcan-Adela Popescu? Adică proxenetul României și soția lui, doamna care nu poate mai mult decât o reclamă la balsam de rufe.

    202
    • what? proxenetul Romaniei ? care e faza ?

      81
    • Pai cand iei curve si le duci pe o insula si le indemni sa se babardeasca pentru banii din audienta cum se numește?

      73
    • ah asta da :))) mereu m-a uimit ipocrizia asta :
      prezentatorul : da eu sunt baiat cu bun-simt, educat, finut vreau o tara ca afara
      emisiunea pe care o prezinta : un kkt ordinar cu prosti facuta pentru prosti

      52
  24. Eu cred ca oamenii de la Pantene s-au lovit la cap. Au ales niste putori (!!!) care nu se remarca cu nimic sa le promoveze brandul intr-un mod gresit (Pantene e un produs okay pentru majoritatea dar nu isi are locul la saloane si cand te adresezi masei de oameni vei avea mai mult succes cu reclama ta la TV/social media fara duduile astea). Pantene pe vremea mea (acum 15 ani) avea niste reclame superbe si endorsement bun (mai tineti minte colaborarea lor cu serialul Betty cea urata? (Ooops!)
    Rio Mare la fel e un produs okay pentru un pranz cand esti prea rupt de oboseala si vrei ceva rapid dar nu este un produs de lux si nici nu e cazul sa il promoveze in acest fel (o reclama cu familia in jurul mesei era multttt mai buna).

    190
    • Pentru un pranz trebuie 2 sau 3 rio mare. O cutie are 160g si costa 17-19 lei. Pentru o conserva e mult, „lux” daca iei in calcul alternativele.

      141
    • ultima data cand am mancat rio mare (recunosc indemnat de reclamele astea sa vada si gura mea despre ce e vorba) cam avea gust de carton in saramura

      32
  25. @ Vali nu e tarziu sa-i urezi la Carmen Grebenisan casa de piatra in urma divortului.
    Ar fi interesant un interviu cu sotii influenkarikelor cat de hell este viata langa ele.

    100
    • ăla era un copil de bani gata care nu avea job, făcea pe șoferul pentru ea. cât să reziste căsnicia de tipul „stai să cer bani de la tati ca să mergem in maldive”?

  26. Am vazut afisul Pantene, pus tot asa, gigant de ~3 etaje, pe cel mai mare mall din Iasi. Am stat si reflectat vreo 2 minute la el, ca vorba aia, sunt 4 major influencers de la noi. Se simte foarte fake. Pantene nu este vreun brand de lux si perceptia generala cred ca e de acord cu mine. Deci nu inteleg de ce, sau ce scop a avut Pantene sa faca asta. Cu costuri mari. Fetele inteleg de ce $-au bagat , desi sunt dispusa sa fac pariu ca ele in viata off-camera nu folosesc niciuna brandul asta, poate ca n-ar atinge o sticla de sampon Pantene nici cu un băț de 1m.

    60
  27. A iesit bine seria, da cam anonimi „influencerii” astia

    11
  28. de gagica ICH nu mai zici nimic? de aici ajungeam la clipurile ei :))) si de ceva timp ai cam lasat-o pe langa

    20

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG, de la Finestore, de la PORC sau de la Aceeași Mărie.

Pun clipuri pe Youtube