Influencer fun #106

După ce și-a dat măsura inteligenței, Alina Ceușan pune screenshots de la alții, ca să nu se mai facă de râs că nu donează sau nu știe să citească.

Dacă tot nu mai face muzică, măcar scheme să facă Delia.

Dacă vreți sa dați exemplu de o campanie făcută aiurea, aveți aici ceva de la Generali. Ăștia sunt oameni care au public interesat de asigurări: Maticiuc, Sânziana, Morodan, Morar. Public adult, educat, care apreciază conținutul și verticalitatea acestor oameni. Sunt două variante. Fie parandărăt, fie “fetelor de la marketing le place de tine, nu contează altceva”.

Răzvan Pascu face și spune ce poate. Nu vă mai înghesuiți pe Valea Prahovei, eu fac excursii în altă parte! În Tanzania, unde ăia neagă că există covid, dar nu contează asta, eu fac excursii în altă parte, da?

Fomică mare dacă ajungi să faci reclamă la huse. Aproape la fel de mult ca ăia care fac la licențe software. Mâine.

Mirela Bucovicean despre lux și libertate. Ați reținut, da? Luxul este libertatea de a face reclame aiurea, ca să ai bani să fii liber.

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

23 comentarii

  1. S-au orientat bine ăia de la Generali, o să crească de zece ori polițele încheiate la City Insurance și la euro-ins.

  2. Pascu, „consultant” in turism, care nu știe că Poiana Brașov nu e pe Valea Prahovei. Mai are timp să învețe geografie. In rest doar un alt ipocrit.

    00
  3. Oricât îmi place mie hatereala și îl desconsideram pe Pascu acum ceva ani, sa știi ca din postul ala nu reiese ca își face el reclama la alte excursii. Spune doar ca ar fi Ok sa nu se mai înghesuie lumea in aceleași 2 stațiuni in vremurile astea când in Sibiu sau Harghita sau prin Moldova sunt pârtii cu duiumul și nu își bate nimeni joc de tine.

    00
  4. Cu riscul de a fi injurat,ostracizat,imi poate explica cineva, in ce constă mai exact placerea ski-atului ? Adrenalina/extaz/ miscare fizica ? Nu am schiat vreodata, si nici nu am simtit un imbold,o curiozitate apriga de a invata, de a vedea despre ce este vorba…m-am dat cu sania cand eram copil dar nu am simțit ca matur nevoia de a avea acele ‘senzatii’ din copilarie…pentru ca nu erau neaparat niste senzatii, mai degraba o placere dar cred ca specifica vârstei…deci, ce imi scăpa, de ce merita sa stai la coada la telescaun pt a coborî in 5 min pe o vale, pe niste bucati de plastic ?

    00
    • Cred că e aceiași plăcere ca și mersul pe bicicletă, de hiking, de alergat… E un mod de a face mișcare. Necesită un pic de îndemănare (ca și mersul de bicicletă de exemplu), și asta te face să te bucuri mai mult (că încă reușești).

      Experiența cu statul la coadă pentru 5 minute de coborâre sunt tipice stațiunilor din România. Cu puțin cost extra, te poți bucura de peisaje ceva mai faine, fără timp de așteptare mari, servicii mult mai bune și pârtii mult mai lungi și diverse în stațiunile din afară (Bulgaria, Austria, Italia, Franța etc).

      00
    • Dar, de fapt, în ce constă plăcerea, așa, în general? De ce să bem o bere sau un vin, când putem bea și apă de la chiuvetă? De ce să ne uităm la un film, când am putea spăla buda a doua oară? De să jucăm fotbal cu prietenii, când am putea trage la șaibă, să fim mai utili societății? De fapt, de ce mai trăim, când oricum consumăm oxigen pe planetă? Hm!

      Ia să se oprescă ăia care fac chestii pe care eu nu le înțeleg! AND GET OFF MY LAWN!

      Mx

      00
    • Man, daca vreau de ex sa beau o bere la o terasa si sunt toate mesele ocupate si imi spune chelnerul ca dureaza minim 1/2 ora sa se elibereze ceva, si daca nu mai e alta terasa in jur, o las baltă….am ajuns la vârsta la care si daca imi spune o femeie decenta ca daca o curtez asiduu sa spunem o săptămână, o sa facem dunga-dunga, ma gandesc daca merita efortul 😀 …de aia intreb de ski, ce este asa ‘extaziant’ la el…dar sa o lasam ca subiect pt alta intalnire aici la bar la zoso…

      00
    • @car, esti un tip comod, asa-i? chestia e ca uneori trebuie „sa iesi din zona ta de confort”, cum ar zice instagrameritzele

      00
    • s-a apucat de imobiliare.

    • Pai daca si chelutu isi baga banii in imobiliare… speram sa zici ceva si la afirmatiile alea ale lui Dorian cum ca face 40k pe luna din Yt si Ig, banuiesc ca ala a fost maximul, ca nu se lauda omu si cu cele cand scoate 2-3k doar.

      00
    • Iar ‘vand’ astia CASE (nici macar detached , sunt semi-detached , cel putin asa se vede din poze) cu numele de VILA !?

      vilă1 sf [At: AR (1838), 1701/3 / S și: (înv) villa / Pl: ~le / E: fr villa, lat villa] 1 Casă spațioasă, construită într-un stil arhitectonic particular, de obicei înconjurată de grădină, folosită ca locuință sau destinată găzduirii de vilegiaturiști.

      00
  5. Aici pe blog, este Stalingradu’ influencerilor.

    00
  6. NFT nu inseamna ca detii vreun titlu sau pretentie asupra lucrarii legate la NFT. Ce detii este practic un hash intr-o retea. Adica un sir de caractere. Sir pe care il poti vinde mai departe dar care nu are nici o valoare extrinseca sau intrinseca.

    Cu un NFT nu poti nici macar sa asculti piesa sau sa vezi poza pe care „o detii”.

    00
  7. „Fomică mare dacă ajungi să faci reclamă la huse. Aproape la fel de mult ca ăia care fac la licențe software. Mâine.” – serios?!?!?!

    00
  8. Vlad Craioveanu!!! Aproape ca uitasem ca a existat vreodata… el si cu Dobro pot fi considerati „influenceri”? Ca cel putin la Dobro, prin 2017-2018 simteam ca ar vrea sa „influenteze” putin…

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG, de la Finestore, de la PORC sau de la Aceeași Mărie.

Pun clipuri pe Youtube