idei bune si mai putin bune

M-am uitat la Piracy is Good!, prezentarea/ideile unui australian cu privire la evoluţia televiziunii prin intermediul bittorrent.
Câteva idei notabile:

  • Producătorii să distribuie serialele prin intermediul bittorrent. Nu e rea ideea ca marţi dimineaţa să te scoli, să te duci pe nbc.com şi să descarci torrentul cu Weeds sau Prison Break.
  • Atemporalitatea, un punct forte, nu mai depinzi de o anumită oră la care poţi vedea serialul preferat.
  • Probabil cea mai proastă ideea este „cum să facem bani, distribuind aşa ceva” şi constă în afişarea că siglă a reclamelor. În cazul nike sau bmw e oke, afişezi sigla şi lumea ştie ce este. Dar mai sunt şi alţi sponsori/produse de brand-uit.
  • Apoi, o temere a autorului este targetul reclamei, este nevoie de reclame localizate. Lucru nu prea greu. Cu siguranţă e mai uşor să îţi deschizi un birou cu 5 oameni în România care să se ocupe de asta, decât o televiziune.
  • Şi nu, era reclamelor de 30 de secunde nu a trecut. Sunt încă expresive.
  • La cea mai simplă întrebare, de ce nu se distribuie programele cu publicitatea inclusă, tipul s-a bâlbâit 5 minute, în loc să spună că utilizatorii le-ar edita înainte de redistribuire/vizionare.

Probabil cea mai utilă oră din ultimele zile.

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

1 comentariu

  1. „Producătorii să distribuie serialele prin intermediul bittorrent. Nu e rea ideea ca marţi dimineaţa să te scoli, să te duci pe nbc.com şi să descarci torrentul cu Weeds sau Prison Break.”
    Pai sambata dimineata cand ma sculam intram pe miniova si scoteam noile episoade de BSG & stuff.
    Nu sunt distribuite de producatori, da merge.(calitatea e ok, si ep e disponibil la 3-4 ore de la difuzare) :D

    00

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.

Pun clipuri pe Youtube